Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (25)Бібліотечні видання (15)Вища освіта (31)Краєзнавство (1)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 142
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання [Текст] = Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Анотація: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Литвин, К. Ю.
Шевельова, О. В.
Суременко, М. С.
Волікова, О. О.
Дядик, В. П.
Чикаренко, З. О.
Чергінець, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Ханюкова, І. Я.
    Методологія та сучасні підходи до проведення медико-соціальної експертизи при гіпертонічній хворобі [Текст] / І. Я. Ханюкова // Український кардіологічний журнал. - 2004. - № 6. - С. 52-55

Рубрики: Гипертензия

   Инвалиды


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Цимбалюк, В. І.
    Сучасні науково-теоретичні концепти та методологія досліджень етіопатогенезу ішемічного інсульту [Текст] / В. І. Цимбалюк, В. В. Колесник, I. I. Торяник // Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 2. - С. 4-6

Рубрики: Инсульт цереброваскулярный--этиол

   Мозгового кровообращения расстройства--этиол


Дод.точки доступу:
Колесник, В. В.
Торяник, І. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Бобирьов, В. М.
    Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології [Текст] / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 45-47.

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Фармакология--обуч


Дод.точки доступу:
Дев’яткіна, Т. О.
Важнича, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Міхановська, Н. Г.
    Методологія корекції психопатологічних розладів у дітей 1,5-3,5 років життя із перинатальним ураженням мозку / Н. Г. Міхановська // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2010. - № 3. - С. 101-106

Рубрики: Психоорганические расстройства--дети--тер

   Мозга головного болезни--дети--тер


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Крамар, Ю. А.
    Методологія навчання лікарів у процесі безперервного професійного розвитку [Текст] / Ю. А. Крамар, Г. Я. Пилягіна // НейроNEWS. - 2020. - № 4. - С. 20-22


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- TECHNOLOGY TRANSFER
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті представлено основні методи навчання, які є ефективними в освітньому процесі лікарів. Ці ме­то­ди застосовують на ка­фед­рі психіатрії, ­психотерапії та медичної ­психології Націо­нальної медичної академії після­дипломної освіти ­імені П. Л. Шупика. Внаслідок перебудови системи на­вчання лікарів у напрямі саморозвитку нині кожному самостійно доводиться здобувати знання та підвищу­вати рівень навичок. Тому важливим є ­розуміння принци­пів навчання та засвоєння нової інформації кожним медпрацівником для самовдосконалення
Навчання як один із видів людської діяльності складається з двох взаємопов’язаних процесів — викладання й учіння. Процес навчання ми засвоїли ще в школі, коли спочатку вивчали нову тему, розв’язували завдання, потім писали контрольну роботу і зрештою отримували оцінку. В дорослому віці ми навчаємося не менше — спочатку читаємо, потім практикуємо та очікуємо на результат. Методологією навчання в дорослому віці займається андрагогіка (грец. aner, andros — дорослий і ago — веду) — галузь педагогічної науки, яка розкриває проблеми навчання, виховання й освіти дорослої людини протягом життя. У широкому сенсі андрагогіку варто розуміти як науку особистісної самореалізації людини впродовж усього життєвого циклу
Дод.точки доступу:
Пилягіна, Г. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Методологія навчання в інтернатурі зі спеціальності «Стоматологія» [Текст] / Г. В. Кіндрат [та ін.] // Галицький лікарський вісник. - 2011. - Т. 18, № 1. - С. 132-134

Дод.точки доступу:
Кіндрат, Г. В.
Рожко, М. М.
Тимків, І. В.
Репецька, О. М.
Назарук, Р. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Колесник, В. В.
    Методологія морфологічного дослідження головного мозку плодів і новонароджених [Текст] / В. В. Колесник, І. Ю. Олійник, Ю. І. Коваль // Клінічна та експериментальна патологія. - 2011. - Т. 10, № 3. - С. 96-99

Дод.точки доступу:
Олійник, І. Ю.
Коваль, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Гордійчук, О. О.
    Композитна оцінка функційних можливостей хворих з множинним склерозом MSFC: методологія та аналіз власної популяційної когорти хворих [Текст] / О. О. Гордійчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2011. - № 16. - С. 205

Рубрики: Склероз рассеянный

   Оценочные исследования--методы


   ВНМУ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Струс, О. Є.
    Методологія розробки та стандартизації лікарських, ветеринарних та косметичних засобів на основі сапропелю та продуктів його переробки [Текст] / О. Є. Струс, Н. П. Половко // Клініч. фармація. - 2019. - Том 23, № 4. - С. 52-62


MeSH-головна:
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
ГРЯЗИ ЛЕЧЕБНЫЕ -- MUDS MEDICINAL
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS (стандарты)
ВЕТЕРИНАРНЫЕ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ СРЕДСТВА -- VETERINARY DRUGS
Анотація: Сапропель має важливе народногосподарське значення. Основними напрямами використання сапропелів є сільське господарство (землеробство, тваринництво), виробництво будівельних матеріалів (деревинно-волокнисті плити, теплоізоляційні матеріали), медицина (лікувальні грязі, косметичні препарати), геологія (бурові розчини) тощо
Запропонований методологічний підхід дозволяє на основі алгоритмічного принципу забезпечити комплексне використання сапропелю та продуктів його переробки для розробки оригінальних, стабільних при зберіганні, з вираженою специфічною активністю та відсутністю токсичної дії лікарських, ветеринарних та косметичних засобів
Дод.точки доступу:
Половко, Н. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)