Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (152)Бібліотечні видання (7)Вища освіта (36)Краєзнавство (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.


    Богута, Н.
    Досвід, диплом та мова: рейтинг вищих навчальних закладів 2013 [Текст] / Н. Богута // Вища школа. - 2013. - № 5. - С. 60-71

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Йулдошева, М. Н.
    Сравнительный анализ результатов лечения герпетических кератитов глаз [Текст] / М. Н. Йулдошева, Х. М. Камилов, мова // Вісник проблем біології і медицини. - 2011. - № 3 (т.3). - С. 75-77

Дод.точки доступу:
Камилов, Х. М.
мова

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Заліпська, І. Я.
    Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей [Текст] = Effective teaching methods of Ukrainian language (in professional direction) for students of medical specialties / І. Я. Заліпська // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
мовна норма -- орфоепічні норми -- мовнокомунікативна компетенція -- володіння українською мовою -- ораторська майстерність
Анотація: У статті порушено проблему використання ефективних методів навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей. Зазначено, що ефект непередбачуваності роботи, мобільність викладача і розумна діджиталізація в освіті як нові методи та підходи до навчання завжди урізноманітнюють практичне заняття, привертають увагу, зацікавлюють і далі сприяють активній роботі студента. У дослідженні проаналізовано різнотипні завдання до теми «Мовна норма. Орфоепічні норми, норми наголосу». Наголошено на використанні цікавих інтерактивних методів навчання, як-от: «Мозковий штурм», «Фоторепортаж», «Мікрофон», «Робота в парах», «Тренувальні завдання», «Інтер­активні завдання», «Робота в групах», «Прес». Аргументовано важливість відеопрезентації на занятті, у якій відображено основні теоретичні аспекти теми
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Руденко, М. І.
    Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2») [Текст] = The system of exercises for studying the grammatical category of time and persons of movement verbs in classes of the discipline “Ukrainian as a foreign language” (based on the topic “In the city. Lesson 2”) / М. І. Руденко // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 122-128. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Перед викладачами української мови як іноземної сьогодні стоїть непросте завдання − відібрати з усього обширу лексичного багатства та граматичних парадигм ті, які позначені найбільшою вживаністю і, відтак, є найбільш необхідними для вивчення. Здійснюючи це на практиці, лінгводидакти перебувають у стані постійного пошуку нових підходів до навчання, нетривіальних методик викладання. Адже кінцевим результатом опанування курсу «Українська мова як іноземна» повинна стати людина з вільними навичками спілкування в чужомовному для неї середовищі
The teachers of Ukrainian language as a foreign one face the complicated task i.e. to see the wide range of lexical richness and grammatical paradigms that are supposed to be the most useful by students, and thus, are the most necessary for studying by foreign students. Implementing this in practice, language teachers are in a state of constant search for new approaches to learning, non-trivial teaching methods. The final result of mastering the course «Ukrainian as a foreign language» should be a person with free communication skills in a foreign language environment
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Варварич, А.
    Мова і політика [Текст] / Варварич А. // Новая Медицина Тысячелетия. - 2010. - № 4. - С. 44-49


MeSH-головна:
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ПОЛИТИКА -- POLICY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Шеремета, Л. П.
    Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна» [Текст] = Formation of students’ (medical specialties) dialogic speaking skills while studying the Ukrainian language as a foreign / Л. П. Шеремета // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
Анотація: У статті проаналізовано основні аспекти формування навичок діалогічного мовлення під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна». Описано авторську методику засвоєння матеріалу, спрямовану на оптимальний відбір шляхів підвищення ефективності заняття. Подано методичні рекомендації щодо формування в іноземних студентів медичного профілю умінь і навичок діалогування. Обґрунтовано, що система навчання українського діалогічного мовлення іноземців передбачає засвоєння мовно-мовленнєвих знань з української мови та формування комунікативних умінь та навичок, актуальних для послуговування в україномовному середовищі. Доведено, що формування української мовленнєвої компетенції студентів-іноземців відбувається на основі мовної підготовки, що включає в себе вільне володіння професійною лексикою та обмін знаннями з медичних предметів, обговорення тем, дискутування з їх приводу. Проаналізовані аспекти навчання діалогічного мовлення сприятимуть оптимізації процесу навчання іноземних студентів у вищих навчальних закладах України та можуть бути використані при подальшій розробці нових методик оцінювання рівня професійної підготовки майбутніх працівників медичного профілю
The main aspects of the formation of dialogic skills during the course of Ukrainian as a Foreign Language are analyzed in the article. The author’s method of mastering the material, aimed at the optimal selection of ways to improve the efficiency of the lesson, is described. Methodical recommendations are given for the development of a medical profile of foreign students in the medical profile of dialogue. It is substantiated that the system of teaching Ukrainian dialogic speech of foreigners involves mastering the linguistic and spoken knowledge of the Ukrainian language and the formation of communicative skills relevant for service in the Ukrainian language environment. It is proved that the formation of the Ukrainian language competence of foreign students is based on language training, which includes free fluency in professional vocabulary and exchange of knowledge in medical subjects, discussion of topics, discussion on their subject. The analyzed aspects of the teaching of dialogue speech will help to optimize the learning process of foreign students in higher education institutions. It is proved that the formation of the Ukrainian language competence of foreign students is based on language training, which includes free fluency in professional vocabulary and exchange of knowledge in medical subjects, discussion of topics, discussion on their subject. The analyzed aspects of dialogic speech training will help to optimize the process of teaching foreign students in higher educational establishments of Ukraine and can be used in further development of new methods of assessing the level of professional training of future medical professionals
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – мова тіла [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2020. - № 1. - С. 62-63


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции, этика)
ЖЕСТИКУЛЯЦИЯ КАК СРЕДСТВО ОБЩЕНИЯ -- MANUAL COMMUNICATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – що розкриває мова тіла [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 4. - С. 53-54 : кольор. фот.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, стандарты, тенденции)
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- PSYCHOLOGICAL TECHNIQUES
ОБЩЕНИЕ НЕВЕРБАЛЬНОЕ -- NONVERBAL COMMUNICATION (психология, физиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бєляєва, О. М.
    Латинська мова як мова наукового прогресу. Медицина ХVI-XVII ст. [Текст] / О. М. Бєляєва // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 5/6. - С. 179-186


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: Праця міждисциплінарного характеру може бути цікава фахівцям, які досліджують історію медицини, латинської мови, термінознавства. Окремі питання, які розглядаються в праці, дотичні до морально-етичних і філософських проблем. Вибір автором XVI і XVII ст. для дослідження ролі латинської мови в розвитку медицини обумовлений тією визначною роллю, яку латина відігравала в епоху Пізнього Відродження та «Століття Раціоналізму» в процесах наукового пізнання, накопичення, зберігання, опрацювання, передачі й популяризації наукових здобутків і досягнень у різних галузях природничих наук і медицини зокрема. Результати дослідження свідчать, що протягом XVI і XVII ст. латинська мова функціонувала як lingua franca, тобто мова з міжнародним комунікативним статусом, тому повною мірою вона виконувала такі основні мовні функції, як комунікативна, когнітивна, кумулятивна
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Юдін, О.
    Мова медицини: що потрібно знати лікарям про зміни у законодавстві щодо державної мови [Текст] / О. Юдін // Український медичний часопис. - 2019. - Т. 1, № 3. - С. 38-41


MeSH-головна:
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
Анотація: Те, навколо чого так довго точилися дискусії, нарешті трапилось — 25 квітня 2019 р. Верховна Рада України прийняла Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» № 2704-VIII (надалі — Закон про державну мову)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)