Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (153)Бібліотечні видання (7)Вища освіта (36)Краєзнавство (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

Назва журналу :Український медичний часопис -2019р. т.1,N 3
Цікаві статті :
В Україні зареєстровано високоефективний препарат ЛЕМТРАДА для лікування розсіяного склерозу (стр.3-4)
Осадчий О. Проблеми та перспективи первинної медичної допомоги на засадах сімейної медицини/ О. Осадчий (стр.4-7)
Осадчий О. Міждисциплінарні проблеми ревматології/ О. Осадчий (стр.8-10)
Радучич О. Що таке договір із НСЗУ і навіщо він потрібен?/ О. Радучич (стр.11-13)
Колесник М. Лактазная недостаточность и пищевая аллергия у детей: лечить или наблюдать?/ М. Колесник (стр.14-16)
Радучич О. Як медичному закладу підготуватися до перевірки і не тільки/ О. Радучич (стр.17-20)
Колесник М. Актуальные вопросы гинекологии, репродуктологии, акушерства в свете международных рекомендаций/ М. Колесник (стр.21-23)
Радучич О. Leral Medical Forum: як жити лікарю в "післяреформових" умовах/ О. Радучич (стр.24-26)
Осадчий О. Вперше в Україні відкрито кафедру пластичної хірургії/ О. Осадчий (стр.27-28)
Осадчий О. Захворювання нирок і хронічна серцева недостатність: клінічні аспекти/ О. Осадчий (стр.29-32)
Колесник М. Профилактика, диагностика и терапия внутренних болезней в практике семейного врача/ М. Колесник (стр.33-36)
Юдін О. Вакцинація: до та після рішення Верховного Суду/ О. Юдін (стр.37)
Юдін О. Мова медицини: що потрібно знати лікарям про зміни у законодавстві щодо державної мови/ О. Юдін (стр.38-41)
Терапия невынашивания беременности (стр.42-46)
Коморбідність та нестероїдні протизапальні препарати (стр.47)
Взаимодействие нестероидных противовоспалительных препаратов с другими лекарственными средствами при коморбидных патологиях (стр.48-50)
Венозна тромбоемболія: тягар хвороби та її ризики (стр.51-55)
Палій І. Г. Діагностика функціональних розладів стравоходу в контексті Римських критеріїв IV перегляду/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. В. Ткачук (стр.56-59)
Нефрологія "під мікроскопом". Ренопротекція та побічні ефекти ренопротекторних препаратів (стр.60-61)
Полякова Д. Как лечить хроническую венозную недостаточность? Своевременно и регулярно!/ Д. Полякова (стр.62)
Марчук М. Нейропатичний біль: сучасна тактика і терапія першої лінії/ М. Марчук (стр.63)
Омега-3 для дітей: на що варто звернути увагу? (стр.64)
Осадчий О. Гентасепт - гарантований успіх місцевого лікування гнійних ран/ О. Осадчий (стр.66-67)
Савельєва-Кулик Н. Антибіотикотерапія при загостренні ХОЗЛ: рекомендації NICE/ Н. Савельєва-Кулик (стр.68-70)
Козловська А. Криптококовий менінгіт: клінічні рекомендації ВООЗ/ А. Козловська (стр.70-71)
Ми пам’ятаємо... Мачерет Євгенія Леонідівна. До 90-річчя від дня народження (стр.72)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Бондарчук В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.] (стр.6-13)
Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/ І. І. Ворона, Т. В. Саварин (стр.14-18)
Демянчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/ М. Р. Демянчук (стр.19-23)
Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/ І. Я. Заліпська (стр.24-27)
Мисула І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.28-30)
Прокопченко О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org/ О. Є. Прокопченко [та ін.] (стр.31-34)
Щербатюк Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії/ Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз (стр.35-38)
Kolodnytska O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students/ O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк (стр.39-43)
Logoyda L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education/ L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда (стр.44-51)
Бількевич Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей/ Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко (стр.52-57)
Вакуленко Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.58-61)
Вакуленко Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.62-65)
Клименко А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків/ А. В. Клименко [та ін.] (стр.66-74)
Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/ Т. П. Мельник (стр.75-78)
Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/ О. І. Новіцька (стр.79-84)
Пасєчко Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/ Н. В. Пасєчко [та ін.] (стр.85-90)
Січкоріз О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти/ О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач (стр.91-95)
Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/ А. В. Фастівець (стр.96-102)
Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/ Л. П. Шеремета (стр.103-107)
Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/ Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.108-112)
Богданова Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам/ Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко (стр.113-118)
Кушинська М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.119-122)
Мельничук І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті/ І. М. Мельничук (стр.123-127)
Рамбу Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення/ Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.128-134)
Филипюк О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта/ О. М. Филипюк [та ін.] (стр.135-138)
Христенко О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст/ О. М. Христенко (стр.139-143)
Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/ K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona (стр.144-149)
Sopiha M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century/ M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir (стр.150-157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Derevianko Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives/ Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska (стр.5-10)
Fedchyshyn N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina (стр.11-15)
Potapova Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy/ Т. М. Potapova [et al.] (стр.16-20)
Savaryn T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments/ T. V. Savaryn, I. A. Prokop (стр.21-26)
Volyanska L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses/ L. A. Volyanska [et al.] (стр.27-30)
Bauer T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization/ T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina (стр.31-35)
Khaniukov O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education/ O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova (стр.36-40)
Kolodnytska O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence/ O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona (стр.41-44)
Kulbashna Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training/ Ya. A. Kulbashna [et al.] (стр.45-49)
Lomakina Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training/ Yu. V. Lomakina [et al.] (стр.50-55)
Nazarevych L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU/ L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda (стр.56-61)
Nazaruk О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian/ О. V. Nazaruk (стр.62-66)
Protsyk Η. M. Project method: past and future/ Η. M. Protsyk (стр.67-71)
Rodionova V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training/ V. V. Rodionova [et al.] (стр.72-76)
Synyshyna V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists/ V. M. Synyshyna (стр.77-81)
Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/ K. L. Stefanyshyn (стр.82-86)
Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.87-92)
Zencaka Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia/ Andra Zencaka (стр.93-101)
Demianchuk M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/ M. R. Demianchuk (стр.102-105)
Kichula M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students/ M. Ya. Kichula (стр.106-111)
Sheremeta L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign/ L. P. Sheremeta (стр.112-116)
Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/ I. I. Vorona, I. A. Prokop (стр.117-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Чарун Ю. Міждисциплінарний підхід і функціональне протезування у пацієнтки з м’язово-суглобовою дисфункцією СНЩС/ Ю. Чарун, А. Гаджієва-Голентовська (стр.8-10)
Пігут М. Оцінка асиметрії напруження жувальних м’язів у пацієнтів з синдромом функціональних порушень жувальної системи/ М. Пігут, Ґ. Віснєвска, Ш. Маєвскі (стр.12-16)
Щіпський О. В. Поради правшам і шульгам перед проведенням індивідуальної гігієни порожнини рота або про необхідність під час чищення зубів бути амбідекстром/ О. В. Щіпський, Ю. В. Лекомцева (стр.19-26)
Маєвскі С. Показання, планування та етапність ортопедичного лікування за допомогою конструкцій з опорою на імплантати/ С. Маєвскі, Ґ. Віснєвска, П. Маєвскі (стр.28-32)
Ґадомска Й. Роль належної гігієни порожнини рота та професійних стоматологічних процедур у догляді за дентальними імплантатами/ Й. Ґадомска, Н. Роґульска, К. Брус-Савчук (стр.35-41)
Флейшер Г. М. Комбіноване застосування коротких імплантатів Bicon та B&B Dent як опори незнімних протезів/ Г. М. Флейшер (стр.42-48)
Гудима Р. А. Клінічний випадок імплантації з направленою кістковою регенерацією з використанням титанової сітки/ Р. А. Гудима (стр.50-52)
Хайнке Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – що розкриває мова тіла/ Д. П. Хайнке (стр.53-54)
Сахненко О. А. Лікування включених дефектів зубного ряду конструкціями з опорою на дентальні імплантати/ О. А. Сахненко, А. О. Сахненко (стр.56-61)
Солонько М. Класифікація захворювань тканин пародонту та периімплантних тканин (EFP & AAP World Workshop, 2017)/ пер. та підгот. М. Солонько, Х. Рижук, Р. Притков, Ю. Красовська (стр.62-65)
Трибек Г. Застосування лазерів у стоматологічній хірургії/ Г. Трибек [та ін.] (стр.66-69)
Самуляк-Зелінська Р. Принципи безпечної роботи стоматологічними лазерами/ Р. Самуляк-Зелінська [та ін.] (стр.70-73)
Поворознюк В. В. Остеомаляція – дані літератури та опис клінічного випадку/ В. В. Поворознюк [та ін.] (стр.74-79)
Годована О. І. Слово про Вчителя. До ювілею доцента Лариси Василівни Дерейко/ О. І. Годована (стр.80-81)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища школа -2013р.,N 5
Цікаві статті :
Підготовка ІТ-фахівців: формат публічно-приватного партнерства (стр.3)
Конференції з освітнього та науково-технічного співробітництва між Україною та Норвегією (стр.4)
Загальні збори Національної академії педагогічних наук України (стр.5-6)
Рубін Е. Пілотна ініціатива публічно-приватного партнерства в освіті/ Е. Рубін (стр.7-17)
Морозова Т. Перспективні напрями партнерської взаємодії між ІТ-освітою та ІТ-індустрією / Т. Морозова, І. Мендзебровський (стр.18-26)
Балагура О. Суспільство і вища національна освіта у процесі трансформації/ О. Балагура (стр.2734)
Вольпян Н. Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти/ Н. Вольпян (стр.35-47)
Ніколаєнко Н. Роль бібліотеки у формуванні науково-освітнього інформаційного простору ВНЗ/ Н. Ніколаєнко (стр.48-59)
Богута Н. Досвід, диплом та мова: рейтинг вищих навчальних закладів 2013/ Н. Богута (стр.60-71)
Орлова Т. Курс "Сучасна політична історія країн світу" – важлива складова підготовки майбутніх фахівців/ Т. Орлова (стр.72-85)
Мір-Багірзаде Ф. Наукова думка і світосприйняття символами у сучасному суспільстві/ Ф. Мір-Багірзаде (стр.86-92)
Лякішева А. Проблема групової згуртованості: аналіз наукових досліджень/ А. Лякішева (стр.93-102)
Федоренко І. Наукові пошуки молодих дослідників/ І. Федоренко (стр.103-108)
Охріменко О. Наукові основи управління регіональним розвитком туризму/ О. Охріменко, І. Антоненко (стр.109-115)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Фармацевт практик -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Державний експертний центр: ми- експерти, а не регулятори ринку (стр.4-5)
Алекперова Н. Вопросы лидерства в фармации: перспективы и возможности/ Н. Алекперова (стр.6-7)
Білошицька І. Гомеопатичні лікарські засоби на ринку України/ І. Білошицька, Л. Вишневська (стр.8)
Успенская А. Актуальная тема: отпуск/ А. Успенская, В. Топчий (стр.10-11)
До 75-річчя Валентина Петровича Черних (стр.14-15)
Дедишина Л. Нанотехнології у фармації/ Л. Дедишина (стр.16-17)
Освіта як "світоч" (стр.18)
Ex tempore: "ручному" виготовленню ліків бути! (стр.20-21)
Фармацевтична освіта і мова (стр.22-23)
Кривомаз Т. Человек и холод/ Т. Кривомаз (стр.24-25)
Дедишина Л. Народитись у "сорочці"/ Л. Дедишина (стр.26-27)
Примак Р. Эти невзрачные черные таблетки/ Р. Примак (стр.28-29)
Кривомаз Т. Лекарство из почвы/ Т. Кривомаз (стр.30)
Лекарственные растительные средства раздражающего и согревающего действия (стр.32-33)
Демецкая А. В фокусе: противовирусные противогриппозные препараты/ А. Демецкая (стр.34-35)
Приготовление линиментов: Паста Розенталя (стр.36-37)
Дедишина Л. Безвихідних ситуацій не буває/ Л. Дедишина (стр.38-40)
Ткаченко Т. Борьба с устойчивостью к противомикробным средствам: роль провизоров и фармацевтов/ Т. Ткаченко (стр.41)
Кириленко М. Когда боец вернется домой.../ М. Кириленко (стр.42-43)
Демецкая А. Мини-тренинг: трудный клиент/ А. Демецкая (стр.44)
Михайлюк О. Нефармацевтичні винаходи фармацевтів/ О. Михайлюк (стр.45)
Кривомаз Т. Скорость против выносливости/ Т. Кривомаз (стр.48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Практикуючий лікар -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Динник Н. В. Метод модифікації способу життя в пацієнтів із неалкогольною жировою хворобою печінки/ Н. В. Динник [и др.] (стр.6-8)
Дорофеев А. Э. Матриксные металлопротеиназы и их тканевой ингибитор у больных воспалительными заболеваниями кишечника/ А. Э. Дорофеев, Н. Н. Руденко, И. А. Деркач (стр.9-11)
Корендович І. В. Функціональні розлади шлунково-кишкового тракту в дітей та підлітків/ І. В. Корендович, Т. О. Бабенко (стр.12-15)
Свінціцький А. С. Клінічний випадок первинного склерозивного холангіту в дівчини 28 років/ А. С. Свінціцький [и др.] (стр.17-20)
Журавлева Л. В. Коморбидность хронического панкреатита и сахарного диабета типа 2: возможные варианты фармакотерапии/ Л. В. Журавлева, Ю. А. Шеховцова (стр.21-25)
Власенко М. В. Метформін у лікуванні цукрового діабету 2-го типу: у фокусі уваги - клінічні аспекти/ М. В. Власенко [и др.] (стр.26-30)
Свінціцький І. А. Ішемічна хвороба серця в пацієнтів молодого віку: сучасні аспекти проблеми/ І. А. Свінціцький (стр.31-37)
Катеренчук І. П. Шляхи медикаментозної корекції NO-залежної кардіоваскулярної патології в пацієнтів літнього й похилого віку/ І. П. Катеренчук (стр.38-44)
Волошина Н. П. Седафитон Форте в лечении нарушений циркадных ритмов/ Н. П. Волошина [и др.] (стр.45-48)
Свінціцький А. С. Подагра: сучасні погляди на діагностику та лікування/ А. С. Свінціцький (стр.49-55)
Макаревич А. Э. К проблеме клинических фенотипов хронической обструктивной болезни легких/ А. Э. Макаревич (стр.57-67)
Климанська Л. А. Деякі актуальні питання коінфекції ВІЛ/туберкульоз/ Л. А. Климанська, О. А. Голубовська (стр.68-72)
Ревенок К. М. Доказовий підхід у клініці внутрішніх хвороб: розвиток і перспективи/ К. М. Ревенок, В. А. Горголь, О. Г. Пузанова (стр.73-80)
Чекман І. С. Капіляри: фізіологічні, біохімічні, фармакологічні властивості, наномеханізми функціонування/ І. С. Чекман (стр.81-87)
Пиріг Л. А. Медична деонтологія та її засади в клінічній нефрології/ Л. А. Пиріг (стр.88-91)
Курильчик А. В. Озонотерапия в современной клинической практике/ А. В. Курильчик, Е. В. Смирнова, В. И. Бульда (стр.92-94)
Богомаз В. М. Оцінка використання інтернету для медичних потреб пацієнтами міста Києва/ В. М. Богомаз, М. С. Сондак, О. І. Могила (стр.95-98)
Дземан М. І. Матеріали щодо історії становлення традицій клінічного викладання внутрішньої медицини в Університеті святого Володимира (частина 2)/ М. І. Дземан (стр.99-115)
Никула Т. Д. Школа професора А.П. Пелещука та українська мова/ Т. Д. Никула, В. О. Мойсеєнко (стр.116-117)
10 червня вперше відбулася науково-практична конференція з міжнародною участю East European Radiology School (EERS) (стр.118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Beck G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning/ G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina (стр.6-12)
Bilavych H. V. The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century)/ Η. V. Bilavych [та ін.] (стр.14-18)
Demianchuk M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/ M. R. Demianchuk (стр.20-24)
Fedchyshyn N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity/ N. O. Fedchyshyn, E. Protner (стр.25-31)
Fedchyshyn N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time/ N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova (стр.32-39)
Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/ N. I. Hantimurova (стр.40-45)
Hnatiuk M. S. Mastering endoscopic surgery skills by surgeons/ M. S. Hnatiuk [та ін.] (стр.46-49)
Humeniuk V. V. Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities/ V. V. Humeniuk (стр.50-55)
Humenna I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process/ I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva (стр.56-60)
Khrystenko О. M. The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects/ О. M. Khrystenko (стр.61-64)
Kichula M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training/ M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh (стр.65-70)
Kolesnyk M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation/ M. Yu. Kolesnyk (стр.71-74)
Koshil N. Ye. Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process/ N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla (стр.75-79)
Kotsyuba R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience)/ R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop (стр.80-86)
Melnychuk I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists/ I. M. Melnychuk (стр.87-91)
Nakhaieva Ya. M. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities/ Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.92-95)
Oliynyk N. М. The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/ N. М. Oliynyk [та ін.] (стр.96-102)
Palasiuk H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem/ H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska (стр.103-107)
Prokop I. A. Latin sayings as an educational aspect for medical students/ I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska (стр.108-112)
Protsyk Η. M. Development of students’ cognitive activity/ Η. M. Protsyk (стр.113-121)
Rebukha L. Z. The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions/ L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu (стр.122-126)
Rozlutska G. М. Education traditions of public schools children healthy lifestyle in transc arpathia (1919-1939)/ G. М. Rozlutska, М. O. Sokol, Omer Mert Denizci (стр.127-132)
Sopiha М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors/ М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn (стр.133-136)
Synyshyna V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists/ V. M. Synyshyna (стр.137-141)
Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/ V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev (стр.142-147)
Vorona I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.148-152)
Vykhrushch A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice/ A. V. Vykhrushch (стр.153-160)
Zalipska I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees/ I. Ya. Zalipska (стр.161-166)
Beck G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions”/ G. Beck (стр.167-172)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Белова О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями/ О. Б. Белова (стр.5-10)
Гайдукова О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження/ О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко (стр.11-16)
Герасимчук П. О. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії/ П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра (стр.17-22)
Данилевич М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970–2020)/ М. В. Данилевич [та ін.] (стр.23-28)
Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/ Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак (стр.29-34)
Лой Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ Г. Я. Лой [та ін.] (стр.35-38)
Перевізник Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи/ Б. О. Перевізник (стр.39-43)
Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/ С. С. Пудова (стр.44-49)
Budniak L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates/ L. I. Budniak, O. O. Pokotylo (стр.50-54)
Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/ B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn (стр.55-61)
Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.62-68)
Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/ L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk (стр.69-74)
Вихрущ А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами/ А. В. Вихрущ [та ін.] (стр.75-82)
Данилевич Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі/ Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук (стр.83-88)
Кліщ І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти/ І. П. Кліщ (стр.89-92)
Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.93-97)
Vorona I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.98-104)
Писаренко О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта»/ О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич (стр.105-111)
Вихрущ А. В. Академічне письмо: структура і завдання/ А. В. Вихрущ (стр.112-116)
Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.117-121)
Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/ М. І. Руденко (стр.122-128)
Fedchyshyn N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany/ N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina (стр.129-135)
Кашуба М. О. Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях)/ М. О. Кашуба, С. В. Кучер (стр.136-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 4
Цікаві статті :
Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії/ Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук (стр.5-9)
Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/ С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко (стр.10-15)
Гевкалюк Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів/ Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило (стр.16-24)
Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян (стр.25-31)
Корильчук Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня/ Н. І. Корильчук (стр.32-36)
Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/ О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко (стр.37-41)
Паласюк Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти/ Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна (стр.42-46)
Процайло О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії/ О. М. Процайло [та ін.] (стр.47-50)
Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/ I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.51-55)
Кваско О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей/ О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова (стр.56-60)
Мазуренко Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу/ Ю. С. Мазуренко (стр.61-67)
Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/ Л. Я. Посоленик (стр.68-73)
Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/ S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha (стр.74-79)
Nazaruk V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy”/ V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha (стр.80-84)
Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/ I. A. Prokop, H. Ya. Kitura (стр.85-89)
Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/ Л. В. Лимар (стр.90-96)
Лиха Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі/ Л. М. Лиха (стр.97-101)
Новіцька О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача/ О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин (стр.102-106)
Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/ К. Л. Стефанишин (стр.107-116)
Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/ T. I. Khvalyboha (стр.117-122)
Kosenko V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training/ V. M. Kosenko (стр.123-127)
Vorona I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.128-135)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)