Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (55)Бібліотечні видання (8)Вища освіта (83)Краєзнавство (222)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    VII Український навчальний курс Європейської асоціації з вивчення цукрового діабету // Діабет. Ожиріння. Метаболічний синдром. - 2017. - N 5. - С. 10-16


MeSH-головна:
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Іваночко, Н. Я.
    Болонська система і навчальний процес (практика) на кафедрі хірургії стоматологічного факультету [Текст] / Н. Я. Іваночко // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, № 3. - С. 123-125

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ІУ17/2013/3
   Журнал

Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 3 . - 52.56, р.
Зміст:
Гіро, Г. Вплив на остеоінтеграцію спрощеної послідовності препарування для встановлення дентального імплантату: експериментальні дослідження на собаках / Г. Гіро [и др.]. - С.12-17
Інші автори: Товар Н., Марін Ч., Бонфанте E. A., Джімбо Р., Сузукі M., Янал M. Н., Коельйо П. Г.
Шайфер, Б. Відновлення рівня кісткової тканини в ділянці імплантату з конусним з’єднанням / Б. Шайфер. - С.18-19
Geistlich Bio-Oss Pen® — впевненість, яка потрібна лікарям. - С.20
Баррозу, А. Встановлення імплантату Straumann® Bone Level і виготовлення тимчасової конструкції після горизонтального перелому зуба в естетичній ділянці / А. Баррозу. - С.22-25
Ауат, Ж. Відновлення переднього зуба за допомогою імплантату Straumann® Bone Level та направленої кісткової регенерації / Ж. Ауат. - С.25-28
Бейлі, Ф. Агенезія бічних різців верхньої щелепи: два клінічних випадки встановлення імплантатів «Anthogyr» Axiom 2.8 і Axiom PX / Ф. Бейлі. - С.30-37
Рибак, А. В. Застосування імплантатів з негайним навантаженням, кортикальною стеоінтеграцією в ділянках щелеп з ретенованими і дистопованими зубами / А. В. Рибак, В. Г. Климентьєв, Є. І. Фесенко. - С.39-42
Чарун, Ю. І. Відновлення естетичних і функціональних можливостей в рекордні терміни за допомогою коротких імплантатів / Ю. І. Чарун. - С.44-46
Грюмер, Ш. Застосування лазерів різної довжини хвилі в імплантології. Частина 2. Огляд літератури / Ш. Грюмер [и др.]. - С.47-54
Інші автори: Цьома Г., Цьома О., Гуткнехт Н.
Щіпский, А. В. Комплексне стоматологічне лікування і реабілітація пацієнта похилого віку як спосіб вирішення соціальних завдань / А. В. Щіпский, Г. Б. Кісін, О. І. Єлісейкіна. - С.56-62
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills («м’які навички») – Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 2. Сила жінки: Правильний діловий дрес-код / Д. П. Хайнке. - С.65-66
Угрин, М. Шостий навчальний тиждень в Ісландії (29 червня — 6 липня 2013 р., Ісландія) / М. Угрин. - С.68-71
Шварц, Ф. Вплив конфігурації дефекту на клінічний результат хірургічного регенеративного лікування періімплантиту / Ф. Шварц [и др.]. - С.73-81
Інші автори: Сахм Н., Шварц К., Беккер Ю.
Заболотний, Т. Д. Лікування захворювань пародонта в умовах фтизіатричного стаціонару / Т. Д. Заболотний, А. П. Скалат, І. Ю. Ширіханова. - С.82-87
Солонько, М. 7 днів Азії: подорож на конгрес IAP / М. Солонько. - С.88-92
Бариляк, А. 4 Європейський Конгрес лазерної стоматології під егідою Світової федерації лазерної стоматології (WFLD) / А. Бариляк. - С.95-98
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту "Крок-3. Стоматологія": реалії та перспективи [Текст] = Integration of the distance e-learning in the educational process at the postgraduate education during preparation to the exam passing of licensed exam "Krok-3" "Dentistry": reality and prospects / О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 2. - С. 125-130


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – впровадження дистанційної форми в навчальний процес лікарів-інтернів як складової підготовки до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”, оцінка переваг та недоліків
Висновки. Запровадження ДН дозволило лікарям-інтернам проходити претестування в зручний для них час з обов’язковим контролем хронометражу часу та можливістю ревізії власних помилок; викладачам здійснювати контроль за підготовкою до “КРОК-3” дистанційно й забезпечити безперервність підготовки до ліцензійного іспиту. Водночас, згідно з аналізом проведеного дослідження, ДН не може бути самостійною формою в підготовці до “КРОК-3. Стоматологія”, оскільки вимагає високого рівня самодисципліни лікаря-інтерна, проте як інтегрований курс дозволяє виявити та сформувати групу ризику на підставі аналізу даних середньої кількості пропущених претестувань та середнього відсотка успішності, особливо на етапі заочної форми інтернатури
Дод.точки доступу:
Січкоріз, О. Є.
Пупін, Т. І.
Мінько, Л. Ю.
Колач, Т. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Білик, С. М.
    Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах [Текст] / С. М. Білик // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 16-19

Рубрики: Образования технология

   Образование медицинское--методы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: Б119244/2012/2
   Журнал

Безпека життєдіяльності . - Виходить щомісячно
2012р. N 2 . - 16.58, р.
Зміст:
Типова навчальна програма нормативної дисципліни «Цивільний захист» для вищих навчальних закладів для всіх спеціальностей за освітньо-кваліфікаційними рівнями «спеціаліст», «магістр». - С.2-7
Як уникнути негативного впливу шуму на здоров’я людини. - С.8-13
Всеукраїнська науково-практична конференція нафтогазового комплексу. - С.13-14
Організм людини потребує загартування. - С.15
Щоб тепло було безпечним. - С.16-17
Методична розробка за темою «Первинні засоби пожежогасіння». - С.17-23
Соціальна невпевненість дітей: шляхи подолання. - С.24-25
Впровадження у навчальний процес типових навчальних програм «Безпека життєдіяльності» та «Цивільний захист». - С.26-29
Вміння надати першу медичну допомогу - нагальна вимога сьогодення. - С.30-31
Правила поведінки учнів і студентів при виникненні надзвичайних ситуацій. - С.31-32
Про дитячі зимові розваги, які варті дорослої уваги. - С.33
Перша медична допомога при переохолодженні та обмороженні. - С.34-35
Аналіз ризику травмування ролера. - С.35-40
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Б119244/2013/3
   Журнал

Безпека життєдіяльності . - Виходить щомісячно
2013р. N 3 . - 17.26, р.
Зміст:
Інформаційне повідомлення про початок п’ятої Міжнародної науково-практичної конференції «Безпека життєдіяльності людини як умова сталого розвитку сучасного суспільства». - С.2
Савченко, К. Підліткова залежність від комп’ютерних ігор / К. Савченко. - С.3-4
Шпонтак, І. М. Як боротися з грипом? / І. М. Шпонтак. - С.4-5
Примірна інструкція з охорони праці під час прибирання групи та туалетних приміщень у дошкільному навчальному закладі. - С.6-7
Стоєцький, В. Зустріч у школі / В. Стоєцький. - С.8
Краснощоков, В. П. Правова держава не може існувати без правової культури / В. П. Краснощоков. - С.9
Пашков, А. П. Шляхи забезпечення якісної освіти у вищих навчальних закладах (на прикладі кращих вищих навчальних закладів світу та України / А. П. Пашков. - С.10-17
Прибитько, В. Інноваційні методи - у навчальний процес / В. Прибитько. - С.17-19
Богданович, Л. М. Тренінг з основ здоров’я для учнів 6-х класів / Л. М. Богданович, С. Л. Усик. - С.20-21
Бабко, Л. М. Методичні мости безпеки / Л. М. Бабко, В. М. Черепаха. - С.22-26
Кузменко, О. Що може бути ціннішим за здоров’я та життя дитини? / О. Кузменко. - С.29
Зубік, Н. Безпечна поведінка - безпечне дитинство! / Н. Зубік. - С.30
Вірченко, Т. Засідання науково-методичної ради з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності населення Полтавської області / Т. Вірченко. - С.31
Просяник, Н. С. Весна - небезпека зсувів! / Н. С. Просяник. - С.32
Як зберегти здоров’я та бадьорість на робочому місці. - С.32-33
Григор’єв, В. Л. Як організувати порятунок дітей під час пожежі (Пам’ятка для батьків і вчителів) / В. Л. Григор’єв. - С.33-34
Плис, М. Прогнозування та оцінки хімічної обстановки, що виникає внаслідок аварій з виливом (викидом) небезпечних хімічних речовин / М. Плис, М. Рогальов. - С.35-37
Плис, М. Небезпека об’єктів з хімічними технологіями / М. Плис, М. Рогальов. - С.38-40
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Бодня, О. І.
    Дистанційний навчальний процесс в умовах пандемії [Текст] / О. І. Бодня // Травма. - 2022. - Том 23, N 1. - С. 72-75. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: В умовах пандемії вкрай важливо знати і розуміти точку зору студентів з питань дистанційного навчального процесу, проблеми, з якими вони стикаються, та враховувати їх пропозиції щодо покращення якості надання освітніх послуг. Мета: проаналізувати анонімне анкетування здобувачів вищої освіти та вивчити об’єктивне ставлення суб’єктів навчання до шляхів оптимізації дистанційної форми навчання і адаптації її в умовах пандемії. Матеріали та методи. На кафедрі травматології та ортопедії проведене рандомізоване дослідження серед студентів 5-го курсу медичних факультетів. В опитуванні взяли участь 85 студентів. Анкета містила запитання щодо предмету дискусії про ефективність дистанційного навчання під час карантину, пов’язану з рівнем і організацією дистанційного навчання вдома, наявність своєрідних переваг та недоліків, складнощів, що виникають у процесі вивчення дисциплін, та пропозиції щодо удосконалення заочного навчання. Результати. Після проведеного анкетування аналіз відповідей опитаних студентів засвідчив серед переваг дистанційної форми додатковий стимул до самоорганізації та високу мотивацію у здобутті знань (37,9 %), збільшення часу, вільного від занять (12,6 %), та матеріальну економію (4,3 %) через відсутність транспортних витрат для прибуття до клінічної бази. Складнощі при вивченні дисциплін у студентів (41,3 %) були пов’язані з недостатніми знаннями анатомії людини. Серед недоліків дистанційної форми навчання (59,8 %) респонденти вбачають брак спілкування з одногрупниками, відсутність безпосереднього контакту із хворими та надмірність навантаження (17,6 %). Висновки. Дистанційна форма навчання отримала схвальну оцінку. Деяка частина респондентів свідомо поклала відповідальність за труднощі дистанційного навчання на себе, вказавши на особисте недосконале прагнення у здобутті знань та досягненні результатів власної професійної підготовки. Кількісний розподіл отриманих відповідей (36,8 %) свідчить про необхідність удосконалення вже існуючих способів та постійного пошуку інноваційних форм роботи зі студентами для викладання навчальних дисциплін на кафедрі травматології та ортопедії в умовах пандемії
In the context of a pandemic, it is extremely important to know and understand the point of view of students on the issues of the distance learning process, the problems they face, and take into account their suggestions for improving the quality of educational services. The study was aimed at analyzing the anonymous survey of applicants for higher education and studying the objective attitude of the subjects of education to the ways of optimizing distance learning and adapting it in a pandemic. Materials and methods. At the Department of Traumatology and Orthopedics, a randomized study was conducted among the fifth-year students of Medical faculties. Eighty-five students took part in the survey. The questionnaire contained questions on the subject of discussion about the effectiveness of distance learning during quarantine, related to the level and organization of distance learning at home, the presence of peculiar advantages and disadvantages, difficulties arising in the process of studying disciplines, and suggestions for improving distance learning. Results. After the survey, the analysis of the responses of the interviewed students showed, among the advantages of the distance form, an additional incentive to self-organization and high motivation in obtaining knowledge (37.9 %), an increase in free time from classes (12.6 %) and material savings (4.3 %) in the case of transportation costs for arriving at the clinical base. Difficulties in studying disciplines among students (41.3 %) were associated with insufficient knowledge of human anatomy. Among the disadvantages of distance learning (59.8 %), respondents consider the lack of communication with classmates, the lack of direct contact with patients, and excessive workload (17.6 %). Conclusions. The need for distance learning received an approving assessment. Some of the respondents deliberately blamed themselves for the difficulties of distance learning, pointing out the imperfection of the desire to gain knowledge, and personal results of their professional training. The quantitative distribution of the responses received (36.8 %) indicates the need to improve existing methods and constantly search for innovative forms of work with students to teach academic disciplines at the Department of Traumatology and Orthopedics in a pandem
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків" [Текст] / В. О. Яковлева [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 136-137

Рубрики: Фармация--методы--обуч

   Конференции


Дод.точки доступу:
Яковлева, В. О.
Бездітко, Н. В.
Ткачова, О. В.
Міщенко, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського [Текст] / М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 59-60


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Марущак, М. І.
Дзиза, С. В.
Бакалець, О. В.
Бегош, Н. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)