Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (55)Бібліотечні видання (8)Вища освіта (83)Краєзнавство (222)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Ляшенко, О. В.
    Навчальний центр інституту прогресивних стоматологічних технологій як елемент системи управління якістю стоматологічних послуг [Текст] / О. В. Ляшенко // Современная стоматология. - 2006. - № 4. - С. 149-150

Рубрики: Стоматологическая помощь--организ

   Образование зубоврачебное, повышение квалификации


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Сулейман, М. М.
    Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу [Текст] = Innovative methods implementation into educational process of the pharmaceutical university / М. М. Сулейман // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Кл.слова (ненормовані):
КЕЙС-метод
Анотація: Для проведення дослідження були використані новітні інформаційно-комунікаційні технології, а саме: Інтернет-сайти, блог-технології, аудіо- і відеоресурси, програма Skype, мультимедійні презентації, проведення тренінгів, рольових ігор та тестування на комп’ютерах. Використання інноваційних освітніх технологій e Національному фармацевтичному університеті надає великі можливості для підвищення ефективності процесу навчання. Інформаційні і мультимедійні навчальні програми сприяють не лише якісному засвоєнню теоретичного матеріалу, але й удосконаленню навичок володіння комп’ютерною технікою. Інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Одним із таких методів, який доцільно застосовувати в підготовці майбутніх фармацевтів, є кейс-метод. Використання цього методу у формі кейс-випадку, кейс-вправи та кейс-ситуації на заняттях із клінічної фармації, фармакогнозії, фармацевтичної хімії, аптечної та заводської технології ліків в осінньому семестрі 2016 р. привело до підвищення показників якісної успішності студентів середньостатистичної групи на 20–25 %. Висновки. Використання інноваційних методів навчання в освітньому процесі несе в собі великий потенціал, бо прискорює оволодіння знаннями і робить цей процес цікавим і динамічним. Застосування інтерактивного методу (кейс-методу) щодо профільних дисциплін показало підвищення якісної успішності студентів порівняно з використанням традиційних методів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Дзига, С. В.
    Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського [Текст] / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 44-45


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Бакалець, О. В.
Бегош, Н. Б.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

4.


    Макойда, І. Я.
    Включення у навчальний процес удосконалення лікарів загальної практики питань діагностики та лікування туберкульозу у світлі епідеміологічної ситуації в Україні [Текст] / І. Я. Макойда, М. М. Островський // Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, № 2. - С. 118-120

Дод.точки доступу:
Островський, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Шершун, Г. Г.
    Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес [Текст] / Г. Г. Шершун, М. М. Корда // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 155-156


MeSH-головна:
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (методы, обучение, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Корда, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Орел, Ю. М.
    Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу [Текст] / Ю. М. Орел // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 84-86


MeSH-головна:
ПРОТОКОЛ -- OVERALL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Навчальний комплекс для вивчення дисципліни “Анатомія людини” в медичних університетах [Текст] / В. Г. Черкасов [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 86-89


MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение)
Дод.точки доступу:
Черкасов, В. Г.
Дзевульська, І. В.
Тимошенко, І. О.
Ковальчук, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів [Текст] / Ю. Г. Романова [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 107-111


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Дод.точки доступу:
Романова, Ю. Г.
Бас, О. А.
Заградська, О. Л.
Бас, Н. О.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

9.


    Довганич, Н. В.
    Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики [Текст] / Н. В. Довганич // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 40-42


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Рецензія на навчальний посібник "Ембріологічний словник" / за ред. проф. В.С. Пикалюка. - Сімферополь-Чернівці, 2013.-256 с. [Текст] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2013. - Т. 12, № 3. - С. 83-84

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)