Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (55)Бібліотечні видання (8)Вища освіта (83)Краєзнавство (227)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бодня О. І.
Назва : Дистанційний навчальний процесс в умовах пандемії
Місце публікування : Травма. - Донецьк, 2022. - Том 23, N 1. - С. 72-75 (Шифр ТУ3/2022/23/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: В умовах пандемії вкрай важливо знати і розуміти точку зору студентів з питань дистанційного навчального процесу, проблеми, з якими вони стикаються, та враховувати їх пропозиції щодо покращення якості надання освітніх послуг. Мета: проаналізувати анонімне анкетування здобувачів вищої освіти та вивчити об’єктивне ставлення суб’єктів навчання до шляхів оптимізації дистанційної форми навчання і адаптації її в умовах пандемії. Матеріали та методи. На кафедрі травматології та ортопедії проведене рандомізоване дослідження серед студентів 5-го курсу медичних факультетів. В опитуванні взяли участь 85 студентів. Анкета містила запитання щодо предмету дискусії про ефективність дистанційного навчання під час карантину, пов’язану з рівнем і організацією дистанційного навчання вдома, наявність своєрідних переваг та недоліків, складнощів, що виникають у процесі вивчення дисциплін, та пропозиції щодо удосконалення заочного навчання. Результати. Після проведеного анкетування аналіз відповідей опитаних студентів засвідчив серед переваг дистанційної форми додатковий стимул до самоорганізації та високу мотивацію у здобутті знань (37,9 %), збільшення часу, вільного від занять (12,6 %), та матеріальну економію (4,3 %) через відсутність транспортних витрат для прибуття до клінічної бази. Складнощі при вивченні дисциплін у студентів (41,3 %) були пов’язані з недостатніми знаннями анатомії людини. Серед недоліків дистанційної форми навчання (59,8 %) респонденти вбачають брак спілкування з одногрупниками, відсутність безпосереднього контакту із хворими та надмірність навантаження (17,6 %). Висновки. Дистанційна форма навчання отримала схвальну оцінку. Деяка частина респондентів свідомо поклала відповідальність за труднощі дистанційного навчання на себе, вказавши на особисте недосконале прагнення у здобутті знань та досягненні результатів власної професійної підготовки. Кількісний розподіл отриманих відповідей (36,8 %) свідчить про необхідність удосконалення вже існуючих способів та постійного пошуку інноваційних форм роботи зі студентами для викладання навчальних дисциплін на кафедрі травматології та ортопедії в умовах пандеміїIn the context of a pandemic, it is extremely important to know and understand the point of view of students on the issues of the distance learning process, the problems they face, and take into account their suggestions for improving the quality of educational services. The study was aimed at analyzing the anonymous survey of applicants for higher education and studying the objective attitude of the subjects of education to the ways of optimizing distance learning and adapting it in a pandemic. Materials and methods. At the Department of Traumatology and Orthopedics, a randomized study was conducted among the fifth-year students of Medical faculties. Eighty-five students took part in the survey. The questionnaire contained questions on the subject of discussion about the effectiveness of distance learning during quarantine, related to the level and organization of distance learning at home, the presence of peculiar advantages and disadvantages, difficulties arising in the process of studying disciplines, and suggestions for improving distance learning. Results. After the survey, the analysis of the responses of the interviewed students showed, among the advantages of the distance form, an additional incentive to self-organization and high motivation in obtaining knowledge (37.9 %), an increase in free time from classes (12.6 %) and material savings (4.3 %) in the case of transportation costs for arriving at the clinical base. Difficulties in studying disciplines among students (41.3 %) were associated with insufficient knowledge of human anatomy. Among the disadvantages of distance learning (59.8 %), respondents consider the lack of communication with classmates, the lack of direct contact with patients, and excessive workload (17.6 %). Conclusions. The need for distance learning received an approving assessment. Some of the respondents deliberately blamed themselves for the difficulties of distance learning, pointing out the imperfection of the desire to gain knowledge, and personal results of their professional training. The quantitative distribution of the responses received (36.8 %) indicates the need to improve existing methods and constantly search for innovative forms of work with students to teach academic disciplines at the Department of Traumatology and Orthopedics in a pandem
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Травма -2022р. т.23,N 1
Цікаві статті :
Тяжелов А. А. Математичне моделювання як інструмент дослідження функції м’язів тазового пояса при диспластичному коксартрозі/ А. А. Тяжелов [та ін.] (стр.4-11)
Мовчанюк В. О. Експериментальне дослідження щільності кісткової тканини при монокандилярній артропластиці колінного суглоба за попередніми даними КТ та інтраопераційного її визначення/ В. О. Мовчанюк [та ін.] (стр.12-18)
Строєв М. Ю. Дослідження напружено-деформованого стану моделі гомілки з переломом середньої третини великогомілкової кістки при різних варіантах остеосинтезу в умовах зростаючого стискаючого навантаження на систему «імплантат — кістка»/ М. Ю. Строєв [та ін.] (стр.19-29)
Ігнатьєв О. М. Діагностика остеомаляції й остеопорозу в жінок у постменопаузі/ О. М. Ігнатьєв [та ін.] (стр.30-35)
Левицький А. Ф. Динаміка корекції складної сколіотичної деформації хребта у дітей при використанні гало-гравітаційної тракції/ А. Ф. Левицький, В. О. Рогозинський, О. Д. Карпінська (стр.36-42)
Головіна Я. О. Дослідження рентгенологічної кісткової щільності у пацієнтів з кістковими пухлинами у разі застосування сегментарних кісткових алоімплантатів/ Я. О. Головіна [та ін.] (стр.43-50)
Yatsuliak M. FEAR index in the diagnosis of hip instability in patients with cerebral palsy. FEAR index and migration percentage in mathematical modeling of hip instability in cerebral palsy/ M. Yatsuliak [et al.] (стр.51-61)
Карпінська О. Д. Контрактури суглобів: етіологія, патанатомія, основні підходи до профілактики та лікування/ О. Д. Карпінська, Айхам Хасавнех, Г. В. Іванов (стр.62-65)
Фіщенко В. О. Біомеханічне обґрунтування реабілітаційних заходів після тотального ендопротезування колінного суглоба/ В. О. Фіщенко, Халед Джамал Салех Обейдат, О. Д. Карпінська (стр.66-71)
Бодня О. І. Дистанційний навчальний процесс в умовах пандемії/ О. І. Бодня (стр.72-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартинюк В. М., Маланчук Л. М., Маланчин І. М., Лимар Л. Є.
Назва : Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології
Паралельн. назви :Іntroduction of educational interactive technologies in educational processes at the obstetrics and gynecology department
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 49-52 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: У статті висвітлено досвід впровадження у навчальний процес новітніх інтерактивних технологій, які на високому кваліфікаційному рівні широко використовують викладачі кафедри акушерства і гінекології. Майбутньому фахівцю необхідно володіти критичним мисленням, враховувати модернізовані підходи до вирішення складних медичних проблем, здійснювати всебічний аналіз і прогнозувати наслідки прийнятих рішень, вирішувати можливі конфліктні ситуації, використовувати досвід, набутий під час навчання в університеті. Формування такого досвіду можливе лише за рахунок використання в педагогічному процесі інтерактивних форм і методів навчання з моделюванням процесів роботи в команді в режимі реального часу, участі студентів у ділових іграх, дискусіях, вирішенні ситуативних завдань тощо.Пандемія коронавірусної інфекції COVID-19 внесла свої корективи в освітній процес у всьому світі. Цей виклик прийняв і Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Серед сучасних технологій, що впроваджені в освітній процес, слід виділити case-метод, демонстрацію, рольову гру, а також впровадження on-line навчання на платформі Microsoft Office 365, а саме Microsoft TeamsThe article describes the experience of introducing the latest interactive technologies into the educational process, which are widely used at the department of Obstetrics and Gynecology. Future specialist must have critical thinking, consider alternative approaches to solving complex medical problems, perform comprehensive analysis and predict the consequences of decisions, resolve possible conflict situations, use the experience gained while studying in the university. Formation of such experience becomes possible using interactive forms and methods of study with modeling of teamwork in real time in, participation in business games, discussions, solving professional situational problems etcThe COVID-19 pandemic has made adjustments to the educational process around the world. Ternopil National Medical University also accepted this challenge. Among the modern technologies introduced into the educational process are the introduction of on-line training on the Microsoft Office 365 platform, namely Microsoft Teams
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Международный неврологический журнал -2020р. т.16,N 2
Цікаві статті :
Vinychuk S. M. Clinical vascular syndromes of thalamic strokes in anterior and paramedian vascular territories: a prospective hospital-based cohort study/ S. M. Vinychuk [et al.] (стр.15-20)
Палагута Г. В. Діагностика поясної складнокурабельної міопатії з використанням методу МРТ (науковий огляд і особисте спостереження)/ Г. В. Палагута, В. І. Смоланка, І. Ю. Дутка (стр.21-25)
Орос М. М. Аналіз ефективності використання L-лізину есцинату при лікуванні дискогенної радикулопатії/ М. М. Орос [та ін.] (стр.26-41)
Гусейнова С. Г. Эффективность применения интерференцтерапии в комплексе с пиримидиновыми радикулопатиями/ С. Г. Гусейнова [и др.] (стр.42-48)
Марценковський І. А. Вплив протиепілептичних лікарських засобів на когнітивне функціонування підлітків, хворих на епілепсію/ І. А. Марценковський [та ін.] (стр.51-60)
Filimonov D. Impact of baseline free serum triiodothyronine on stroke severity and outcome in patients with atherothrombotic ischemic stroke/ D. Filimonov [et al.] (стр.61-68)
Копчак О. О. Сучасні уявлення про диференціальну діагностику й лікування полінейропатій/ О. О. Копчак (стр.71-79)
Гинкго билоба при легких когнитивных нарушениях и деменции: данные новых обобщающих исследований (стр.80-86)
Дубенко О. Е. Головная боль при медикаментозной передозировке: клинические и диагностические аспекты/ О. Е. Дубенко (стр.87-93)
Костенко В. В. Характеристика больового синдрому при хворобі рухового нейрона/ В. В. Костенко (стр.94-98)
Товажнянская Е. Л. Нейробион - оригинальный В-витаминный комплекс с самой широкой доказательной базой при острой и хронической боли в спине/ Е. Л. Товажнянская [и др.] (стр.101-107)
Заславская А. А. Особенности вегетативного портрета детей с хроническим лямблиозом/ А. А. Заславская (стр.108-115)
Романенко В. І. Використання природного компонента уридину в терапії хронічного болю з проявами нейропатії/ В. І. Романенко (стр.115-120)
Сабовчик А. Я. Астенічний синдром при мозкових катастрофах/ А. Я. Сабовчик, М. М. Орос, Н. О. Савицька (стр.123-126)
Замерград М. В. Клинический разбор неизвестной болезни Ван Гога/ М. В. Замерград, И. М. Рейдес (стр.127-131)
Научный симпозиум EVER "Достижения в клиническом лечении черепно-мозговой травмы и инсульта" (26-я Международная медицинская конференция в Мондзее, Зальцбург, Австрия, 13 сентября 2019 г.) (стр.132-145)
Сорокин Ю. Н. Поражение центральной нервной системы при васкулитах/ Ю. Н. Сорокин (стр.146-157)
Рецензія на навчальний посібник "Шкали, тести та опитувальники для оцінки дрижальних гіперкінезів" авторства професора О. М. Стоянова (Одеса: ВМВ, 2018.112с.) (стр.158)
COVID-19 и неврология: чего следует ожидать? (стр.159-160)
Синдром Гийена-Барре, связанный с инфекцией SARS-CoV-2: причинность или совпадение? (стр.161-162)
COVID-19-ассоциированная острая геморрагическая некротическая энцефалопатия: особенности КТ и МРТ (стр.162)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Український медичний часопис -2020р. т.1,N 6
Цікаві статті :
Телеміст "Лікування пацієнтів з COVID-19. Практичний досвід лікарів опорних лікарень" (стр.5-8)
Хиць А. Р. Дитяча ревматологія: особливості лікування ювенільного ідіопатичного артриту та системного червоного вовчаку у світлі сучасних реформ охорони здоров’я/ А. Р. Хиць (стр.10-13)
Стасишин О. В. Сучасний погляд на функцію системи гемостазу/ О. В. Стасишин (стр.14-16)
Стасишин О. В. Спадкові порушення в системі гемостазу: фокус на сучасні можливості діагностики/ О. В. Стасишин (стр.17-19)
Дубенко А. С. Психогенні неепілептичні стани (PNES) - мультидисциплінарна проблема/ А. С. Дубенко, М. В. Небока (стр.21-25)
Хиць А. Р. Менеджмент больового синдрому в осіб похилого віку: фокус на нестероїдні протизапальні препарати/ А. Р. Хиць (стр.27-30)
Круглий стіл "Інфекції верхніх дихальних шляхів та фітоніринг" (стр.33-35)
Гашинова К. Ю. Ацетилцистеїн: можливості пневмопротекторного та муколітичного ефектів при лікуванні пацієнтів із COVID-19/ К. Ю. Гашинова (стр.36-39)
Бурчинський С. Г. Тривога в ангіоневрології: нові можливості фармакотерапії/ С. Г. Бурчинський (стр.40-42)
Ситнік П. О. Коронавірусна хвороба 2019 (COVID-19) та вагітність: огляд літератури/ П. О. Ситнік, П. О. Ситнік (стр.43-49)
Хиць А. Американська асоціація серця 2020 р.: оновлений гайдлайн щодо серцево-легеневої реанімації дітей/ А. Хиць (стр.50-53)
Вільчевська К. В. Досвід раннього початку лікування у пацієнтів з інгібіторною формою гемофілії А в умовах обмежених ресурсів/ К. В. Вільчевська (стр.55-58)
Рецензія на навчальний посібник Атлас-довідник "Неврологія" О. Л. Сідєлковського (стр.59-63)
Логаніхіна К. Ю. Можливості мультиспіральної комп’ютерної томографії у діагностиці синдрому компресії хребтової артерії/ К. Ю. Логаніхіна [та ін.] (стр.64-67)
Перехрестенко П. М. Стан заготівлі та використання тромбоцитарних компонентів крові в Україні/ П. М. Перехрестенко, О. М. Аладьєва, В. М. Самусь (стр.68-70)
Юдін О. Ю. Лікувати неможливо відмовити/ О. Ю. Юдін (стр.71-72)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Рецензія на навчальний посібник "Шкали, тести та опитувальники для оцінки дрижальних гіперкінезів" авторства професора О. М. Стоянова (Одеса: ВМВ, 2018.112с.)
Місце публікування : Міжнародний неврологічний журнал. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 158 (Шифр МУ64/2020/16/2)
MeSH-головна: УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY
Анотація: Навчальний посібник «Шкали, тести та опитувальники для оцінки дрижальних гіперкінезів» дозволяє усувати труднощі, які виникають у клінічній діагностиці тремору й деяких рухових розладів, що пов’язано з наявністю різних варіантів гіперкінезів і водночас їх однотипністю, перекриванням частот при різних рівнях зацікавленості й патогенетичних механізмах ураження нервової системи
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Рецензія на навчальний посібник Атлас-довідник "Неврологія" О. Л. Сідєлковського
Місце публікування : Український медичний часопис. - 2020. - Т. 1, № 6. - С. 59-63 (Шифр УУ13/2020/1/6)
MeSH-головна: НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY
Анотація: Олексій Леонович Сідєлковський — кандидат медичних наук, доктор юридичних наук, директор Клініки «Аксімед», автор ряду фундаментальних монографій з історії медицини, етико-деонтологічного спрямування, взаємовідносин лікаря та пацієнта. Мета видання Атласу-довідника «Неврологія» — надати лікарю зручний професійний інструмент для успішної діяльності в умовах амбулаторних та стаціонарних лікувальних закладів. Використовуючи свій великий науково-практичний досвід у неврології, автор проаналізував і систематизував великий обсяг інформації, сформулював сучасний компендіум знань і практичних рекомендацій. У монографію включено дані не лише про основні нозологічні форми неврологічних захворювань, але й ураження нервової системи при екзогенних інтоксикаціях і впливі фізичних факторів, порушеннях обміну речовин, синдром хронічної втомлюваності, основи хрономедицини в неврології. Значне місце автор приділив сучасній медичній реабілітації як засобу функціонального відновлення після перенесених гострих та хронічних захворювань нервової системи і травмах. Атлас-довідник складається з 30 великих розділів і 130 підрозділів, додатку, переліку літератури, предметного покажчика, переліку скорочень, викладений на 856 сторінках. Атлас-довідник документований великою кількістю кольорових малюнків і фотографій
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Макаров С. Ю., Сергета І. В., Серебреннікова О. А., Ангельська В. Ю., Хлєстова С. С.
Назва : Навчальний стрес у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти: психофізіологічні критерії діагностики та психогігієнічної корекції
Паралельн. назви :Educational stress in the students of modern higher medical educational institutions: psychophysiological criteria for diagnosis and psychohygienic correction
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 4. - С. 30-37 (Шифр ДУ9/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ПОДКРЕПЛЕНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ -- REINFORCEMENT (PSYCHOLOGY)
Анотація: Метою дослідження було обґрунтування психофізіологічних критеріїв діагностики та психогігієнічної корекції навчального стресу у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти. Матеріали та методи дослідження. Наукові дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, де під наглядом перебували 227 студентів у віці від 17 до 22 років. Для адекватної реалізації поставленої мети використовувався чітко структурований комплекс високоінформативних психофізіологічних і психодіагностичних методів та методів експертних оцінок і статистичного аналізу. Результати. Дані, отримані в ході проведених досліджень, засвідчують той факт, що до числа провідних психофізіологічних критеріїв оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти в умовах навчального стресу необхідно віднести: визначення, урахування та оцінку характеру змін з боку провідних особливостей психофізіологічних функцій організму студентів закладів вищої освіти медичного профілю в динаміці навчального року в умовах постійного навчального стресу; урахування даних психофізіологічного аналізу закономірностей зрушень з боку провідних особливостей особистості студентів закладів вищої медичної освіти, що відбуваються впродовж навчального року в умовах постійного навчального стресу; встановлення характеру змін з боку провідних характеристик функціональних можливостей організму та особливостей перебігу психофізіологічної адаптації студентів в умовах передекзаменаційного та екзаменаційного ситуативного навчального стресу; урахування даних прогностичної оцінки особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів протягом навчального року та змін з боку її окремих фізіологічно- і психічно-обумовлених корелят серед дівчат і юнаків, а також використання методики комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої медичної освіти впродовж часу навчання та у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди. Objective: We substantiated the psychophysiological criteria for the diagnosis and psychohygienic correction of the educational stress in the students of modern higher medical educational institutions. Materials and methods: Scientific study was carried out on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia where 227 students aged 17 - 22 years were monitored. For an adequate implementation of the goal, a clearly structured set of highly informative psychophysiological and psychodiagnostic methods was used, as well as expert assessment method and method of statistical analysis. Results: The data obtained as a part of the performed study clearly confirm the fact that a number of psychophysiological criteria for diagnosis and psychohygienic correction of the adaptive possibility of the organism of the students of modern higher medical educational institutions under conditions of the educational stress should include: determination, taking into account, and assessment of the nature of the changes in the leading psychophysiological functions of the organism of the students of higher medical educational institutions in the dynamics of the academic year under conditions of constant educational stress; taking into account the data of psychophysiological analysis of the regularities of the changes in the leading personality features among the students of higher medical educational institutions during the academic year under conditions of constant educational stress; establishment of the nature of the changes of the leading characteristics of the functional possibilities of the organism and the features of psychophysiological adaptation of the students under conditions of pre-examination and examination situational educational stress; taking into account the data of the prognostic assessment of the peculiarities in the processes of psychophysiological adaptation among the students during the academic year and changes in its separate physiologically and mentally substantiated correlates among young girls and boys and the use of the methodology for the complex assessment of the level of expression of educational stress in the students of higher medical educational institutions both during the period of study and in pre-examination and examination periods. Conclusions: The psychophysiological criteria for diagnosis and psychohygienic correction of the educational stress in the students of modern higher medical educational institutions were defined and substantiated as a part of the study
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Довкілля та здоров’я -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Стадник Л. Л. Визначення колективних ефективних та еквівалентних доз та радіаційних ризиків населення України за рахунок рентгенодіагностичних досліджень/ Л. Л. Стадник, О. В. Носик (стр.4-12)
Antonenko A. M. Improvement of the monitoring system in the environment of pesticides affecting thyroidgland/ A. M. Antonenko [та ін.] (стр.13-17)
Сергета І. В. Прогностична оцінка особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації учнів і студентів сучасних закладів освіти у контексті здійснення комплексної оцінки якості життя/ І. В. Сергета, О. В. Тимощук (стр.18-24)
Даниленко Г. М. Гігієнічні та медикo-сoціальні oсoбливoсті збереження здoрoв'я учнів закладів загальнoї середньoї oсвіти у сучасній рoдині/ Г. М. Даниленко, Л. В. Пoдрігалo, O. Г. Авдієвська (стр.24-30)
Макаров С. Ю. Навчальний стрес у студентів сучасних закладів вищої медичної освіти: психофізіологічні критерії діагностики та психогігієнічної корекції/ С. Ю. Макаров, І. В. Сергета, О. А. Серебреннікова (стр.30-37)
Степанова Є. І. Порівняльний аналіз стану про- та антиоксидантної систем у дітей при дії стресових чинників радіаційного та психогенного походження/ Є. І. Степанова [та ін.] (стр.38-43)
Єлізарова О. Т. Методика оцінки індивідуального ризику для здоров’я міських дітей 12-15 років/ О. Т. Єлізарова [та ін.] (стр.44-50)
Bandazhevskyi Yu.I. The metabolic relationship of calcium and phosphorus to the state of genome of folate metabolism in children living in areas affected by the Сhornobyl nuclear power plant accident/ Yu. I. Bandazhevskyi, N. F. Dubova (стр.51-56)
Гущук І. В. Досвід моніторування стану забруднення атмосферного повітря в Рівненській області у період 2007-2017 років/ І. В. Гущук (стр.57-60)
Яловенко О. І. Оцінка атоксичності засобів для миття посуду, призначених для обробки виробів для дітей, на тест-культурі сперматозоїдів/ О. І. Яловенко [та ін.] (стр.61-63)
Случик І. Й. Показники сперматогенезу у жаби озерної (Rana ridibunda) в зоні впливу Бурштинської теплоелектростанції/ І. Й. Случик (стр.64-66)
Яворовський О. П. "Нариси з токсикології важких металів"/ О. П. Яворовський (стр.66-69)
Корчак Г. И. Механизмы резистентности бактерий и вирусов к дезинфектантам и антисептикам/ Г. И. Корчак [та ін.] (стр.70-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)