Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (55)Бібліотечні видання (8)Вища освіта (83)Краєзнавство (227)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : VII Український навчальний курс Європейської асоціації з вивчення цукрового діабету
Місце публікування : Діабет. Ожиріння. Метаболічний синдром. - К., 2017. - N 5. - С. 10-16 (Шифр ДУ25/2017/5)
MeSH-головна: ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваночко Н. Я.
Назва : Болонська система і навчальний процес (практика) на кафедрі хірургії стоматологічного факультету
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, № 3. - С. 123-125 (Шифр ГУ1/2013/20/3)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Гіро Г. Вплив на остеоінтеграцію спрощеної послідовності препарування для встановлення дентального імплантату: експериментальні дослідження на собаках/ Г. Гіро [и др.] (стр.12-17)
Шайфер Б. Відновлення рівня кісткової тканини в ділянці імплантату з конусним з’єднанням/ Б. Шайфер (стр.18-19)
Geistlich Bio-Oss Pen® — впевненість, яка потрібна лікарям (стр.20)
Баррозу А. Встановлення імплантату Straumann® Bone Level і виготовлення тимчасової конструкції після горизонтального перелому зуба в естетичній ділянці/ А. Баррозу (стр.22-25)
Ауат Ж. Відновлення переднього зуба за допомогою імплантату Straumann® Bone Level та направленої кісткової регенерації/ Ж. Ауат (стр.25-28)
Бейлі Ф. Агенезія бічних різців верхньої щелепи: два клінічних випадки встановлення імплантатів «Anthogyr» Axiom 2.8 і Axiom PX/ Ф. Бейлі (стр.30-37)
Рибак А. В. Застосування імплантатів з негайним навантаженням, кортикальною стеоінтеграцією в ділянках щелеп з ретенованими і дистопованими зубами/ А. В. Рибак, В. Г. Климентьєв, Є. І. Фесенко (стр.39-42)
Чарун Ю. І. Відновлення естетичних і функціональних можливостей в рекордні терміни за допомогою коротких імплантатів/ Ю. І. Чарун (стр.44-46)
Грюмер Ш. Застосування лазерів різної довжини хвилі в імплантології. Частина 2. Огляд літератури/ Ш. Грюмер [и др.] (стр.47-54)
Щіпский А. В. Комплексне стоматологічне лікування і реабілітація пацієнта похилого віку як спосіб вирішення соціальних завдань/ А. В. Щіпский, Г. Б. Кісін, О. І. Єлісейкіна (стр.56-62)
Хайнке Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills («м’які навички») – Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 2. Сила жінки: Правильний діловий дрес-код/ Д. П. Хайнке (стр.65-66)
Угрин М. Шостий навчальний тиждень в Ісландії (29 червня — 6 липня 2013 р., Ісландія)/ М. Угрин (стр.68-71)
Шварц Ф. Вплив конфігурації дефекту на клінічний результат хірургічного регенеративного лікування періімплантиту/ Ф. Шварц [и др.] (стр.73-81)
Заболотний Т. Д. Лікування захворювань пародонта в умовах фтизіатричного стаціонару/ Т. Д. Заболотний, А. П. Скалат, І. Ю. Ширіханова (стр.82-87)
Солонько М. 7 днів Азії: подорож на конгрес IAP/ М. Солонько (стр.88-92)
Бариляк А. 4 Європейський Конгрес лазерної стоматології під егідою Світової федерації лазерної стоматології (WFLD)/ А. Бариляк (стр.95-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Січкоріз О. Є., Пупін Т. І., Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Назва : Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту "Крок-3. Стоматологія": реалії та перспективи
Паралельн. назви :Integration of the distance e-learning in the educational process at the postgraduate education during preparation to the exam passing of licensed exam "Krok-3" "Dentistry": reality and prospects
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 2. - С. 125-130 (Шифр МУ7/2018/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – впровадження дистанційної форми в навчальний процес лікарів-інтернів як складової підготовки до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”, оцінка переваг та недоліківВисновки. Запровадження ДН дозволило лікарям-інтернам проходити претестування в зручний для них час з обов’язковим контролем хронометражу часу та можливістю ревізії власних помилок; викладачам здійснювати контроль за підготовкою до “КРОК-3” дистанційно й забезпечити безперервність підготовки до ліцензійного іспиту. Водночас, згідно з аналізом проведеного дослідження, ДН не може бути самостійною формою в підготовці до “КРОК-3. Стоматологія”, оскільки вимагає високого рівня самодисципліни лікаря-інтерна, проте як інтегрований курс дозволяє виявити та сформувати групу ризику на підставі аналізу даних середньої кількості пропущених претестувань та середнього відсотка успішності, особливо на етапі заочної форми інтернатури
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білик С.М.
Назва : Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 16-19 (Шифр МУ7/2012/3)
Предметні рубрики: Образования технология
Образование медицинское-- методы
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Безпека життєдіяльності -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Типова навчальна програма нормативної дисципліни «Цивільний захист» для вищих навчальних закладів для всіх спеціальностей за освітньо-кваліфікаційними рівнями «спеціаліст», «магістр» (стр.2-7)
Як уникнути негативного впливу шуму на здоров’я людини (стр.8-13)
Всеукраїнська науково-практична конференція нафтогазового комплексу (стр.13-14)
Організм людини потребує загартування (стр.15)
Щоб тепло було безпечним (стр.16-17)
Методична розробка за темою «Первинні засоби пожежогасіння» (стр.17-23)
Соціальна невпевненість дітей: шляхи подолання (стр.24-25)
Впровадження у навчальний процес типових навчальних програм «Безпека життєдіяльності» та «Цивільний захист» (стр.26-29)
Вміння надати першу медичну допомогу - нагальна вимога сьогодення (стр.30-31)
Правила поведінки учнів і студентів при виникненні надзвичайних ситуацій (стр.31-32)
Про дитячі зимові розваги, які варті дорослої уваги (стр.33)
Перша медична допомога при переохолодженні та обмороженні (стр.34-35)
Аналіз ризику травмування ролера (стр.35-40)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Безпека життєдіяльності -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Інформаційне повідомлення про початок п’ятої Міжнародної науково-практичної конференції «Безпека життєдіяльності людини як умова сталого розвитку сучасного суспільства» (стр.2)
Савченко К. Підліткова залежність від комп’ютерних ігор/ К. Савченко (стр.3-4)
Шпонтак І. М. Як боротися з грипом?/ І. М. Шпонтак (стр.4-5)
Примірна інструкція з охорони праці під час прибирання групи та туалетних приміщень у дошкільному навчальному закладі (стр.6-7)
Стоєцький В. Зустріч у школі/ В. Стоєцький (стр.8)
Краснощоков В. П. Правова держава не може існувати без правової культури/ В. П. Краснощоков (стр.9)
Пашков А. П. Шляхи забезпечення якісної освіти у вищих навчальних закладах (на прикладі кращих вищих навчальних закладів світу та України/ А. П. Пашков (стр.10-17)
Прибитько В. Інноваційні методи - у навчальний процес/ В. Прибитько (стр.17-19)
Богданович Л. М. Тренінг з основ здоров’я для учнів 6-х класів/ Л. М. Богданович, С. Л. Усик (стр.20-21)
Бабко Л. М. Методичні мости безпеки/ Л. М. Бабко, В. М. Черепаха (стр.22-26)
Кузменко О. Що може бути ціннішим за здоров’я та життя дитини?/ О. Кузменко (стр.29)
Зубік Н. Безпечна поведінка - безпечне дитинство!/ Н. Зубік (стр.30)
Вірченко Т. Засідання науково-методичної ради з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності населення Полтавської області/ Т. Вірченко (стр.31)
Просяник Н. С. Весна - небезпека зсувів!/ Н. С. Просяник (стр.32)
Як зберегти здоров’я та бадьорість на робочому місці (стр.32-33)
Григор’єв В. Л. Як організувати порятунок дітей під час пожежі (Пам’ятка для батьків і вчителів)/ В. Л. Григор’єв (стр.33-34)
Плис М. Прогнозування та оцінки хімічної обстановки, що виникає внаслідок аварій з виливом (викидом) небезпечних хімічних речовин/ М. Плис, М. Рогальов (стр.35-37)
Плис М. Небезпека об’єктів з хімічними технологіями/ М. Плис, М. Рогальов (стр.38-40)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бодня О. І.
Назва : Дистанційний навчальний процесс в умовах пандемії
Місце публікування : Травма. - Донецьк, 2022. - Том 23, N 1. - С. 72-75 (Шифр ТУ3/2022/23/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: В умовах пандемії вкрай важливо знати і розуміти точку зору студентів з питань дистанційного навчального процесу, проблеми, з якими вони стикаються, та враховувати їх пропозиції щодо покращення якості надання освітніх послуг. Мета: проаналізувати анонімне анкетування здобувачів вищої освіти та вивчити об’єктивне ставлення суб’єктів навчання до шляхів оптимізації дистанційної форми навчання і адаптації її в умовах пандемії. Матеріали та методи. На кафедрі травматології та ортопедії проведене рандомізоване дослідження серед студентів 5-го курсу медичних факультетів. В опитуванні взяли участь 85 студентів. Анкета містила запитання щодо предмету дискусії про ефективність дистанційного навчання під час карантину, пов’язану з рівнем і організацією дистанційного навчання вдома, наявність своєрідних переваг та недоліків, складнощів, що виникають у процесі вивчення дисциплін, та пропозиції щодо удосконалення заочного навчання. Результати. Після проведеного анкетування аналіз відповідей опитаних студентів засвідчив серед переваг дистанційної форми додатковий стимул до самоорганізації та високу мотивацію у здобутті знань (37,9 %), збільшення часу, вільного від занять (12,6 %), та матеріальну економію (4,3 %) через відсутність транспортних витрат для прибуття до клінічної бази. Складнощі при вивченні дисциплін у студентів (41,3 %) були пов’язані з недостатніми знаннями анатомії людини. Серед недоліків дистанційної форми навчання (59,8 %) респонденти вбачають брак спілкування з одногрупниками, відсутність безпосереднього контакту із хворими та надмірність навантаження (17,6 %). Висновки. Дистанційна форма навчання отримала схвальну оцінку. Деяка частина респондентів свідомо поклала відповідальність за труднощі дистанційного навчання на себе, вказавши на особисте недосконале прагнення у здобутті знань та досягненні результатів власної професійної підготовки. Кількісний розподіл отриманих відповідей (36,8 %) свідчить про необхідність удосконалення вже існуючих способів та постійного пошуку інноваційних форм роботи зі студентами для викладання навчальних дисциплін на кафедрі травматології та ортопедії в умовах пандеміїIn the context of a pandemic, it is extremely important to know and understand the point of view of students on the issues of the distance learning process, the problems they face, and take into account their suggestions for improving the quality of educational services. The study was aimed at analyzing the anonymous survey of applicants for higher education and studying the objective attitude of the subjects of education to the ways of optimizing distance learning and adapting it in a pandemic. Materials and methods. At the Department of Traumatology and Orthopedics, a randomized study was conducted among the fifth-year students of Medical faculties. Eighty-five students took part in the survey. The questionnaire contained questions on the subject of discussion about the effectiveness of distance learning during quarantine, related to the level and organization of distance learning at home, the presence of peculiar advantages and disadvantages, difficulties arising in the process of studying disciplines, and suggestions for improving distance learning. Results. After the survey, the analysis of the responses of the interviewed students showed, among the advantages of the distance form, an additional incentive to self-organization and high motivation in obtaining knowledge (37.9 %), an increase in free time from classes (12.6 %) and material savings (4.3 %) in the case of transportation costs for arriving at the clinical base. Difficulties in studying disciplines among students (41.3 %) were associated with insufficient knowledge of human anatomy. Among the disadvantages of distance learning (59.8 %), respondents consider the lack of communication with classmates, the lack of direct contact with patients, and excessive workload (17.6 %). Conclusions. The need for distance learning received an approving assessment. Some of the respondents deliberately blamed themselves for the difficulties of distance learning, pointing out the imperfection of the desire to gain knowledge, and personal results of their professional training. The quantitative distribution of the responses received (36.8 %) indicates the need to improve existing methods and constantly search for innovative forms of work with students to teach academic disciplines at the Department of Traumatology and Orthopedics in a pandem
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яковлева В. О., Бездітко Н. В., Ткачова О. В., Міщенко О. Я.
Назва : Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 136-137 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Фармация-- методы-- обуч
Конференции
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марущак М. І., Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Назва : Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 59-60 (Шифр МУ7/2013/3)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)