Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (55)Бібліотечні видання (8)Вища освіта (83)Краєзнавство (222)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко О. В.
Назва : Навчальний центр інституту прогресивних стоматологічних технологій як елемент системи управління якістю стоматологічних послуг
Місце публікування : Современная стоматология. - 2006. - № 4. - С. 149-150 (Шифр СУ4/2006/4)
Предметні рубрики: Стоматологическая помощь-- организ
Образование зубоврачебное, повышение квалификации
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сулейман М. М.
Назва : Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу
Паралельн. назви :Innovative methods implementation into educational process of the pharmaceutical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 75-78 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кейс-метод
Анотація: Для проведення дослідження були використані новітні інформаційно-комунікаційні технології, а саме: Інтернет-сайти, блог-технології, аудіо- і відеоресурси, програма Skype, мультимедійні презентації, проведення тренінгів, рольових ігор та тестування на комп’ютерах. Використання інноваційних освітніх технологій e Національному фармацевтичному університеті надає великі можливості для підвищення ефективності процесу навчання. Інформаційні і мультимедійні навчальні програми сприяють не лише якісному засвоєнню теоретичного матеріалу, але й удосконаленню навичок володіння комп’ютерною технікою. Інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Одним із таких методів, який доцільно застосовувати в підготовці майбутніх фармацевтів, є кейс-метод. Використання цього методу у формі кейс-випадку, кейс-вправи та кейс-ситуації на заняттях із клінічної фармації, фармакогнозії, фармацевтичної хімії, аптечної та заводської технології ліків в осінньому семестрі 2016 р. привело до підвищення показників якісної успішності студентів середньостатистичної групи на 20–25 %. Висновки. Використання інноваційних методів навчання в освітньому процесі несе в собі великий потенціал, бо прискорює оволодіння знаннями і робить цей процес цікавим і динамічним. Застосування інтерактивного методу (кейс-методу) щодо профільних дисциплін показало підвищення якісної успішності студентів порівняно з використанням традиційних методів
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзига С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Назва : Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 44-45 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Макойда І. Я., Островський М. М.
Назва : Включення у навчальний процес удосконалення лікарів загальної практики питань діагностики та лікування туберкульозу у світлі епідеміологічної ситуації в Україні
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, № 2. - С. 118-120 (Шифр ГУ1/2014/21/2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шершун Г. Г., Корда М. М.
Назва : Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 155-156 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-головна: БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Орел Ю. М.
Назва : Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 84-86 (Шифр МУ7/2015/1)
MeSH-головна: ПРОТОКОЛ -- OVERALL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черкасов В. Г., Дзевульська І. В., Тимошенко І. О., Ковальчук О. І.
Назва : Навчальний комплекс для вивчення дисципліни “Анатомія людини” в медичних університетах
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 86-89 (Шифр МУ7/2015/3)
MeSH-головна: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романова Ю. Г., Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Назва : Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 107-111 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Довганич Н. В.
Назва : Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 40-42 (Шифр МУ7/2015/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Рецензія на навчальний посібник "Ембріологічний словник" / за ред. проф. В.С. Пикалюка. - Сімферополь-Чернівці, 2013.-256 с.
Місце публікування : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2013. - Т. 12, № 3. - С. 83-84 (Шифр КУ26/2013/12/3)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)