Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Бібліотечні видання (2)Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=нерівність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Назва журналу :НейроNEWS -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Марценковський І. А. Фокус на соціальну нерівність: нова політика у сфері охорони психічного здоров’я дітей та підлітків/ І. А. Марценковський, Т. М. С. Павленко (стр.5-7)
Насильство серед молоді (стр.8-9)
Карбовська К. Мистецтво маленьких кроків: від психоневрологічних інтернатів до системи підтримуючого працевлаштування/ К. Карбовська, Ю. Мірошниченко (стр.10-11)
Вревская Ю. Ю. Психологический инцест как вид современного рабства/ Ю. Ю. Вревская (стр.12-15)
Харитонов В. И. Новое в эпилептологии/ В. И. Харитонов (стр.16-17)
Дубенко А. Є. Аналіз застосування протиепілептичних препаратів для лікування епілепсії в Харківській області за даними електронного регістру/ А. Є. Дубенко [та ін.] (стр.19-22)
Актуальні новини психіатрії та неврології (стр.24-26)
Крамар Ю. А. Антипсихотична терапія непсихотичних розладів у дитячому та підлітковому віці/ Ю. А. Крамар (стр.28-29)
Фетальний алкогольний синдром (стр.30-32)
Антонюк Т. В. Важливі питання сучасної неврології/ Т. В. Антонюк (стр.34-36)
Алімова Ю. А. Міжнародна класифікація функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків: упровадження в роботу/ Ю. А. Алімова, І. В. Гордієнко (стр.37-40)
Марценковський І. А. Обсесивно-компульсивні розлади в педіатричній практиці/ І. А. Марценковський, К. В. Дубовик (стр.42-49)
Лікування депресії та інших афективних порушень у постінсультний період (стр.50-56)
Рекомендації щодо лікування хронічної інсомнії в дорослих (стр.58-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марценковський І. А., Павленко Т. М. С.
Назва : Фокус на соціальну нерівність: нова політика у сфері охорони психічного здоров’я дітей та підлітків
Місце публікування : НейроNEWS. - 2017. - № 6. - С. 5-7 (Шифр НУ43/2017/6)
MeSH-головна: ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ДЕТИ -- CHILD
ПСИХИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- MENTAL HEALTH SERVICES
Анотація: Ще з часів основоположного дослідження Едварда Джарвіса (1855 р.) стало відомо, що соціально-економічні умови людини пов’язані з її психічним здоров’ям. Було підтверджено, що особи, які належать до соціально-економічно знедолених верств населення, маргінальних груп, непропорційно частіше представлені серед тих, хто був госпіталізований до тодішніх «притулків». Е. Джарвіс довів безпосередній зв’язок між психічним здоров’ям і бідністю з уродженими вадами окремих пацієнтів, особистісними та поведінковими розладами, які до цього пояснювали лише вродженими хибами та неправильним вихованням. Вважали, що такі «недоліки» піддаються зміні лише за допомогою «морального лікування», проте результати зазначеного дослідження вказували на те, що соціальна нерівність у сфері психічного здоров’я є неминучою передумовою психічного нездоров’я
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18)
Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23)
Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30)
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35)
Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38)
Крайдашенко О. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ О. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43)
Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47)
Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54)
Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63)
Петулько А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66)
Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69)
Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія"/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73)
Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77)
Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81)
Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва ; Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84)
Dzetsiukh T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88)
Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94)
Золотарьова Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98)
Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-102)
Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105)
Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА"/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108)
Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113)
Попко С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116)
Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119)
Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123)
Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127)
Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131)
Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко, Т. М., Сандуляк, Т. В., Сердцева, О. А.
Назва : Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті
Паралельн. назви :Digital divide between faculty and students in post-graduate education
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 31-35 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Побудова ефективної електронної освіти та електронної охорони здоров’я неможлива без подолання цифрової нерівності слухачів і викладачів, лікарів і пацієнтів та користувачів m-Health і е-Health. Для подолання нерівності і набуття цифрової компетентності потрібно об’єднати зусилля навчальних закладів, громад та держави у створенні відповідних інституцій та фінансованих програм ліквідації цифрової некомпетентності викладачів, лікарів, вчителів і окремих груп населення старшого віку. Набуття цифрової компетентності викладачами та слухачами суттєво покращить якість і доступність освітніх послуг і результати управління якістю навчального процесу на основі міжнародних стандартів
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)