Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)Вища освіта (11)Краєзнавство (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пацієнт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-111 
1.


    Янішен, І. В.
    Пацієнт-орієнтовані інновації зуботехнічного матеріалознавства в стоматологічному лікуванні знімними і незнімними конструкціями [Текст] / І. В. Янішен // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2015. - № 5. - С. 45-53. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- DENTAL MATERIALS (классификация)
ЗУБНОГО ПРОТЕЗИРОВАНИЯ ДИЗАЙН -- DENTAL PROSTHESIS DESIGN (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Щодо функціональних обов’язків лікаря-онколога перевіряти реєстрацію лікарського засобу в Україні та знати його торгову марку, з’ясовувати місце придбання пацієнтом препарату, знати ціну препарату, перевіряти чек, виданий аптекою, чи інші відповідні документи, якщо пацієнт самостійно придбав ліки, а придбаними препаратами планується лікування в умовах закладу охорони здоров’я [Текст] = On functional responsibilities of oncologist to check drug registration in Ukraine and to know the trademark thereof, to find out the place of its purchase by patients, to know the price thereof, to check the receipt issued by pharmacy or other relevant documents, if the patient independently acquired drugs, in case the doctor plans to treat the patient with the named drugs // Медичне право. - 2019. - N 1. - С. 77-78


MeSH-головна:
ОНКОЛОГИЧЕСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- CANCER CARE FACILITIES (законодательство и юриспруденция, снабжение и распределение)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (снабжение и распределение)
СОЦИАЛЬНЫЙ КОНТРОЛЬ ФОРМАЛЬНЫЙ -- SOCIAL CONTROL, FORMAL (методы)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Щодо права лікаря відмовити у введенні лікарського препарату, якщо, на його думку, препарат придбаний сумнівним шляхом, а пацієнт наполягає на його введенні. Чи не стане відмова від введення такого лікарського засобу в умовах закладу охорони здоров’я підставою для кримінальної відповідальності за ненадання медичної допомоги хворому? [Текст] = On the right of the physician to refuse to make injection of the drug, if to his/her opinion, the drug had been purchased in uncertain way, and the patient insists on the injection. Can this refusal be the ground for criminal liability for non-provision of health care to the patient, if done on the basis of health care facility? // Медичне право. - 2019. - N 1. - С. 79-80


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (снабжение и распределение)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES (законодательство и юриспруденция, снабжение и распределение)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ В ПОЛНОМ ОБЪЕМЕ -- COMPREHENSIVE HEALTH CARE (законодательство и юриспруденция, организация и управление, этика)
БОЛЬНОГО ПРАВА -- PATIENT RIGHTS (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Шкарівська, І.
    Пацієнт у стані алкогольного сп’яніння : чи потрібна згода на медичне втручання [Текст] / І. Шкарівська // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 6. - С. 89-90


MeSH-головна:
ИНФОРМИРОВАННОЕ СОГЛАСИЕ БОЛЬНОГО НА ЛЕЧЕНИЕ -- INFORMED CONSENT
АЛКОГОЛЬНАЯ ИНТОКСИКАЦИЯ -- ALCOHOLIC INTOXICATION
НАРКОМАНИЯ -- OPIOID-RELATED DISORDERS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Шкарівська, І.
    Пацієнт непритомний : як отримати згоду на медичне втручання? [Текст] / І. Шкарівська // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 6. - С. 93


MeSH-головна:
КОМА -- COMA
ИНФОРМИРОВАННОЕ СОГЛАСИЕ -- PRESUMED CONSENT (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Шкарівська, І.
    Пацієнт не хоче підписувати інформовану згоду : чи надавати медичну допомогу [Текст] / І. Шкарівська // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 12. - С. 74-75


MeSH-головна:
ИНФОРМИРОВАННОЕ СОГЛАСИЕ БОЛЬНОГО НА ЛЕЧЕНИЕ -- INFORMED CONSENT (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Шкарівська, І.
    Пацієнт не підписує форму № 003-6/о: чи виписувати зі стаціонару [Текст] / І. Шкарівська // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 6. - С. 83-85


MeSH-головна:
БОЛЬНОЙ, СЛЕДОВАНИЕ РЕКОМЕНДАЦИЯМ ВРАЧА -- PATIENT COMPLIANCE
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ОТКАЗ ОТ ЛЕЧЕНИЯ -- TREATMENT REFUSAL (законодательство и юриспруденция)
БОЛЬНОГО ПРАВА -- PATIENT RIGHTS (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Шкарівська, І.
    Пацієнт відмовляється ставити підписи на медичній документації : як діяти [Текст] / І. Шкарівська // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 6. - С. 86


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ, КОНТРОЛЬ ЗА ВЕДЕНИЕМ -- FORMS AND RECORDS CONTROL
ИНФОРМИРОВАННОЕ СОГЛАСИЕ БОЛЬНОГО НА ЛЕЧЕНИЕ -- INFORMED CONSENT (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Шаповалов, В.
    Юридична опіка в системі правовідносин "лікар - пацієнт - провізор" на засадах медичного і фармацевтичного права [Текст] / В. Шаповалов // Управління закладом охорони здоров’я. - 2012. - № 9. - С. 29-37

Рубрики: Врач-больной отношения

   Фармация


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Чорнобровий, В. М.
    Квамател: особливості амбулаторного лікування виразкової хвороби дванадцятипалої кишки під контролем внутрішньошлункової комп’ютерної рН-метрії [Текст] / В. М. Чорнобровий, І. Г. Резніченко, К. І. Сомик // Перша збірка науково-педагогічн.праць каф. полікл.терапії та гастроентерол.лаборат."Амбулаторний пацієнт:нове в діагност. та лікуванні захв. органів травлення/ВМУ. - 1997. - С. 20-25

Дод.точки доступу:
Резніченко, І. Г.
Сомик, К. І.


Знайти схожі

11.


    Чернобровий, В. М.
    Раніберл: перспективи лікування амбулаторних гастроентерологічних пацієнтів [Текст] / В. М. Чернобровий, І. Г. Резніченко // Перша збірка науково-педагогічн.праць каф. полікл.терапії та гастроентерол.лаборат."Амбулаторний пацієнт:нове в діагност. та лікуванні захв. органів травлення/ВМУ. - 1997. - С. 31-33

Дод.точки доступу:
Резніченко, І. Г.


Знайти схожі

12.


    Чернобровий, В. М.
    Наукове обгрунтування застосування нізатидину для амбулаторного лікування загострень виразкової хвороби дванадцятипалої кишки [Текст] / В. М. Чернобровий, Н. А. Півторак // Перша збірка науково-педагогічн.праць каф. полікл.терапії та гастроентерол.лаборат."Амбулаторний пацієнт:нове в діагност. та лікуванні захв. органів травлення/ВМУ. - 1997. - С. 26-31

Дод.точки доступу:
Півторак, Н. А.


Знайти схожі

13.


    Чернобровий, В. М.
    Гастростат в амбулаторному лікуванні загострення виразкової хвороби дванадцятипалої кишки ускладненого перебігу [Текст] / В. М. Чернобровий, Н. А. Півторак, Н. В. Бочкова // Перша збірка науково-педагогічн.праць каф. полікл.терапії та гастроентерол.лаборат."Амбулаторний пацієнт:нове в діагност. та лікуванні захв. органів травлення/ВМУ. - 1997. - С. 33-38


Рубрики: Гастростат--тер прим

MeSH-головна:
ДВЕНАДЦАТИПЕРСТНОЙ КИШКИ ЯЗВА -- DUODENAL ULCER (лекарственная терапия, этиология)
Дод.точки доступу:
Півторак, Н. А.
Бочкова, Н. В.


Знайти схожі

14.


    Чернобровий, В. М.
    Амбулаторний пацієнт: сучасна фармакотерапія виразкової хвороби шлунка та дванадцятипалої кишки [Текст] / В. М. Чернобровий // Перша збірка науково-педагогічн.праць каф. полікл.терапії та гастроентерол.лаборат."Амбулаторний пацієнт:нове в діагност. та лікуванні захв. органів травлення/ВМУ. - 1997. - С. 43-47


Знайти схожі

15.


    Чернишов, В. А.
    Пацієнт з артеріальною гіпертензією і дисліпідемією: на скільки ефективні профілактичні втручання? [Текст] / В. А. Чернишов, І. І. Єрмакович, О. Б. Тверетінов // Український терапевтичний журнал. - 2008. - № 3. - С. 42-51

Рубрики: Гипертензия--проф

   Гиперлипидемия--проф


Дод.точки доступу:
Єрмакович, І. І.
Тверетінов, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Черкашина, Л. В.
    Розробка пацієнт-орієнтованої стратегії інтегрованого ведення хворих на первинному рівні медичної допомоги: дослідження медичних маршрутів при хронічній екземі [Текст] / Л. В. Черкашина // Сімейна медицина. - 2018. - № 6. - С. 52-55. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, организация и управление, снабжение и распределение, стандарты, статистика, тенденции)
КОЖНЫЕ БОЛЕЗНИ -- SKIN DISEASES (вирусология, врожденный, генетика, диагностика, иммунология, кровь, лекарственная терапия, метаболизм, микробиология, патофизиология, терапия, этиология)
ЭКЗЕМА -- ECZEMA (диагностика, иммунология, кровь, лекарственная терапия, метаболизм, микробиология, патофизиология, терапия, энзимология, этиология)
ХРОНИЧЕСКАЯ БОЛЕЗНЬ -- CHRONIC DISEASE (лекарственная терапия, реабилитация, терапия)
Анотація: Мета дослідження: вивчення медичних маршрутів хворих на хронічну екзему (ХЕ), обсягів та адекватності використання діагностичних та лікувально-профілактичних заходів лікарями ЗПСМ з урахуванням взаємодії зі спеціалістами вищих організаційних рівнів надання МД. Матеріали та методи. Досліджено медичні маршрути 75 закінчених випадків надання медичної допомоги при загостренні ХЕ з розподілом за організаційними рівнями. Виконано аналіз обсягів діагностичної та лікувально-профілактичної допомоги на первинному рівні її надання. У 54,7±5,7% випадків медичний маршрут розпочинається у лікаря ЗПСМ, тоді як у 32,0±5,4 – у лікаря-дерматовенеролога. Результати. Початок лікування пацієнтів із загостренням ХЕ у 78,7±4,7% випадків зареєстровано у лікаря-дерматовенеролога, тоді як у лікаря ЗПСМ – 12,0±3,8%. Це свідчить про відсутність розподілу функцій та функціональної кооперації між лікарями різних рівнів надання медичної допомоги. Заключення. Аналіз складності медичних маршрутів пацієнтів з ХЕ виявив, що у 46,7±5,8% закінчених випадків надання медичної допомоги виконано лише на одному організаційному рівні, переважно за рахунок другого рівня. Визначено потребу удосконалення як підготовка лікарів ЗПСМ з питань тривалого ведення (медичної опіки) хворих на ХЕ, так і розробка алгоритмів розподілу та кооперації функцій між різними організаційними рівнями надання допомоги
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Черкашина, Л. В.
    Діагностичні технології та їхня реалізація у пацієнт-орієнтованій стратегії ведення хворих на хронічні дерматози: інноваційне наповнення типових задач діяльності лікаря загальної практики-сімейна медицина [Текст] / Л. В. Черкашина // Сімейна медицина. - 2018. - № 5. - С. 66-69. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
БОЛЬНЫЕ -- PATIENTS (законодательство и юриспруденция, классификация, психология)
ОРГАНИЗАЦИЙ ЦЕЛИ И ЗАДАЧИ -- ORGANIZATIONAL OBJECTIVES
ПОКРОВНАЯ СИСТЕМА -- INTEGUMENTARY SYSTEM (аномалии, вирусология, кровоснабжение, микробиология, паразитология, патофизиология, повреждения)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (законодательство и юриспруденция, кадры, методы, оборудование, обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, экономика)
ДИАГНОСТИКА ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ -- DIAGNOSIS, DIFFERENTIAL
Анотація: Виконано проблемно-цільовий аналіз інноваційних діагностичних технологій, якими наповнюються ТЗД лікаря ЗПСМ і на підставі структурно-функціонального аналізу освітньо-професійної програми на до- і післядипломному етапах підготовки, а також кваліфікаційної характеристики визначені компетенції лікаря ЗПСМ щодо хворих на хронічні дерматози (ХД). Продемонстровано, що інноваційно-методичне наповнення ТЗД лікаря ЗПСМ дозволяє реалізовувати пацієнт-орієнтований підхід і є конгруентним (функціонально-відповідним) з базовими напрямками освітньої підготовки і технологіями практичної діяльності лікаря ЗПСМ, включаючи взаємодію та взаємозв’язок (командну співпрацю) зі спеціалістами вищих рівнів надання МД з питань діагностики, зокрема, коморбідної патології
Доведено, що до сфери компетенції лікаря ЗПСМ належить симптоматична/синдромологічна діагностика ХД, встановлення попереднього та клінічного діагнозу ХД, забезпечення достатніх обсягів лабораторно-інструментальної верифікації діагнозу та виконання диференційної діагностики, включаючи і діагностику коморбідної з ХД патології з персоніфікацією тактики тривалого спостереження за пацієнтами. Проаналізовано різновиди інноваційних діагностичних методик та алгоритмів, етапність їхнього застосування на первинному рівні і визначені аспекти координації співпраці зі спеціалістами ІІ–ІІІ рівнів МД
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Чабан, О. С.
    Пацієнт офтальмолога: психологічні особливості роботи у випадку "катастрофічних" діагнозів [Текст] = Ophthalmologist’s patient: psychological peculiarities of work in case of “catastrophic” diagnoses / О. С. Чабан // Архів офтальмології України. - 2020. - Т. 8, № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ГЛАУКОМА -- GLAUCOMA (диагностика, патофизиология, психология, терапия, хирургия)
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
ЦИТИДИНДИФОСФАТХОЛИН -- CYTIDINE DIPHOSPHATE CHOLINE (прием и дозировка, терапевтическое применение)
Анотація: Типова помилка терапії глаукоми зводиться до того, що лікар лікує біологічну проблему, не замислюючись про її психологічний вплив на якість життя пацієнта, про можливості пацієнта оцінити цю проблему, про рівень соціальної реадаптації і наявність у хворого соціальної підтримки. Усі ці аспекти треба враховувати, спираючись на те, що біологічна проблема залишиться з пацієнтом на все життя. Часто вже з першої стадії глаукоми механізми психологічного захисту призводять до спотворення інформації про хворобу, що тягне за собою неадекватну оцінку захворювання. Як наслідок, співпраця з пацієнтом починає ускладнюватися — формується низький комплаєнс або повна його відсутність. Пацієнти не дотримуються режиму терапії, роблять спроби знайти якісь альтернативні методи лікування. Вони не вірять, що, наприклад, той же цитиколін необхідно приймати все життя, щоб досягнути ефекту, а замість цього, не отримавши миттєвого результату, перестають приймати препарат. І наше завдання — пояснити пацієнтам важливість належного ставлення до лікування. Отже, успішність психологічної адаптації та терапії глаукоми буде повною мірою залежати від того, яку інформацію пацієнт отримає від лікаря і чи зможе він правильно оцінити цю інформацію. На Заході вже давно розроблено протокол повідомлення «поганих новин», який вивчається в медичних університетах Північної Америки та Європи в курсі «Комунікативні навички лікаря». В Україні ми тільки почали навчати цього шестиетапного протоколу (англійська абревіатура SPIKES): 1. Встановлення відповідних умов. 2. Оцінка сприйняття пацієнтом теперішньої ситуації. 3. Запрошення. 4. Знання. Повідомлення інформації. 5. Емоції та емпатія. 6. Стратегія (план) і підсумок. З огляду на сказане в статті йтиметься про психологічні проблеми глаукоми, як і чим їх можна заміряти, буде розглянуто протокол повідомлення «поганих новин», зупинимося на поведінці лікаря залежно від особливостей його пацієнтів
A typical mistake in glaucoma therapy comes down to the fact that the doctor treats a biological problem without thin­king about its psychological effect on the patient’s quality of life, about the patient’s ability to assess this problem, about the level of social readaptation and the patient’s social support. All these aspects must be taken into account, remembering that the biological problem will remain with the patient for life. Often, already from the first stage of glaucoma, psychological defense mechanisms lead to distortion of information about the disease, which entails an inadequate assessment of the disease. As a result, cooperation with the patient begins to become more difficult — low or no compliance is formed. Patients do not adhere to the therapy regimen and make attempts to find any alternative methods of treatment. They do not believe that citicoline, for example, has to be taken all their lives to be effective, and instead, without immediate results, they stop taking the drug. And our task is to explain to patients the importance of the right attitude to treatment. Thus, the success of psychological adaptation and therapy of glaucoma will fully depend on what information the patient receives from the doctor, and whether he can correctly evaluate this information. Western countries have long developed a protocol for deli­vering “bad news”, which is being studied at medical universities in North America and Europe in the “Physician Communication Skills” course. In Ukraine, we have just started teaching this six-step protocol (the English abbreviation SPIKES): 1. Setting up the interview. 2. Assessing the patient’s perception. 3. Obtaining the patient ‘s invitation. 4. Giving knowledge and information to the patient. 5. Addressing the patient’s emotions with empathic responses. 6. Strategy and summary. Considering all of the above, the article will focus on the psychological problems of glaucoma; how and by what means they can be measured; the protocol for delivering “bad news” will be reviewed; aspects of the doctor’s behavior depending on the characteristics of their patients will be discussed
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.
Шифр: ФУ21/2013/10
   Журнал

Фармацевтичний кур’єр . - Періодичність 11
2013р. N 10 . - 61.75, р.
Зміст:
Голова Держлікслужби України Олексій Соловйов «Система контролю якості ліків України має відповідати стандартам Євросоюзу». - С.3-4
Пацієнт має право на інформацію про всі торгові назви та ціни на ліки з однаковою діючою речовиною. - С.4-5
Представники Держлікслужби України та імпортери ліків обговорили питання впровадження європейської моделі ліцензування імпорту ліків. - С.5
Ліцензування імпорту ліків: прозора процедура - вільна конкуренція. - С.6
Щорічний конкурс професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея - 2013». - С.7
Прості альтернативні засоби можуть полегшити стан пацієнтів після хірургічного втручання. - С.8
ВООЗ видала настанову стосовно психологічної допомоги після травм. - С.9
Індійські вчені визначили найсуттєвіші фактори ризику, які впливають на збільшення ймовірності виникнення серцевого нападу. - С.10
Надано дозвіл на використання нового засобу для лікування ВІЛ. - С.10-11
MHRA застерігає громадян не використовувати деякі неліцензовані препарати традиційної китайської медицини через високий вміст свинцю, ртуті та миш’яку. - С.11
Президент компанії «Екофарм» Анатолій Новик: «Ми часто недооцінюємо силу фітопрепаратів». - С.13-16
Сервуля, О. Організація підприємницької діяльності в аптечному закладі / О. Сервуля. - С.18-21
Управління ресурсами підприємства в корпорації «Артеріум». - С.22-23
Євтіфєєва, О. Валідація методик рефрактометричного кількісного визначення для серії концентрованих розчинів аптечного виготовлення / О. Євтіфєєва. - С.24-31
Результати нового дослідження допоможуть запобігти побічним реакціям лікарських засобів. - С.32
Високий рівень вітаміну D допомагає зберегти здоров’я. - С.32-33
Місяць народження дитини впливає на розвиток імунної системи. - С.33-34
Один солодкий безалкогольний напій на день збільшує ризик розвитку діабету на 22%. - С.34-35
Правильна дієта може допомогти уникнути хвороб нирок. - С.35
На українському ринку дефіцит фармацевтів. - С.36
Власенко, І. Препарати цинку у профілактиці та лікуванні цинкодефіцитних станів організму людини / І. Власенко. - С.38-46
Живодерников, Є. Фармацевтичний ринок України. Підсумки семи місяців 2013 року / Є. Живодерников. - С.48-53
Рейтинг корпорацій за обсягами аптечних закупівель лікарських засобів за підсумками перших семи місяців 2013 року. - С.53-54
Революція Роберта Коха
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: ФУ17/2020/12
   Журнал

Фармацевт практик . - періодичність невідома
2020р. № 12
Зміст:
Панацея-2020: працюємо для людей. - С.2-5
Надійний кордон для застуди. - С.7
Нейроінтерфейс: мозок + комп’ютер. - С.8-10
Екстренна контрацепція - одна з делікатніших тем для розмови з відвідувачем аптеки. - С.11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демецька, О. «Нездорова дієта», або харчові звички медичних працівників / О. Демецька. - С.14-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Приймати, підтримувати та дарувати надію. - С.16-17
Демецька, О. In vino veritas, або Здоров’я у келиху / О. Демецька. - С.18-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демецька, О. На хвилі прогресу: нанобезпека / О. Демецька. - С.20-21
Прихована епідемія: як попередити розвиток пневмонії. - С.21
Перші аптеки і аптекарі Дрогобича. - С.22-24
Орловецька, Н. Пацієнт з болем у горлі: шукаємо оптимальний засіб / Н. Орловецька, О. Данькевич, Р. Редькін. - С.26-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демецька, О. Пристрасті навколо вітаміну D / О. Демецька. - С.30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Приготування рідких лікарських форм: протиотрутна емульсія. - С.32-33
Гуллівер: хірург, який любив море. - С.34-35
Від щирого серця. - С.36
Як доглядати за губами взимку. - С.37
Климишина, С. Запах Різдва / С. Климишина. - С.38-39
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-111 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)