Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Бібліотечні видання (8)Вища освіта (5)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=презентації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації лікарських засобів та сучасні підходи до введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами/М. С. Пономаренко, М. Л. Сятиня, А. А. Бабський // Фармацевтичний журнал, 2007,N № 4.-С.10-16
2.

Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації лікарських засобів та сучасні підходи до введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення 2)/М. Пономаренко [та ін.] // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації", 2007,N № 5.-С.57-62
3.

Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.16-20
4.

Делегація Держлікслужби України взяла участь у презентації та обговоренні функціонування системи обліку та відстеження лікарських засобів еТАСТ // Фармацевтичний кур’єр, 2012,N № 3.-С.6
5.

Пилипенко І. М. Мистецтво презентації: допомога PowerPoint (за матеріалами http://www.med-ed-online.orgта http://www.powerpointers)/І. М. Пилипенко // Український радіологічний журнал, 2009. т.Т. ХVIІ,N № 1.-С.10-12
6.

Історичні етапи розвитку інформаційної роботи та презентації лікарських засобів і сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами/М. С. Пономаренко, М. Л. Сятиня, А. А. Бабський // Фармацевтичний журнал, 2007,N № 3.-С.15-23
7.

Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І)/М. Пономаренко, М. Сятиня, А. Бабський // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації", 2007,N № 4.-С.53-59
8.

Пішак В. П. Феромони: від морфологічної презентації до молекулярної ідентифікації/В. П. Пішак // Клінічна та експериментальна патологія, 2013. т.Т.12,N № 4.-С.158-161
9.

Сіренко Ю. М. Про нові європейські рекомендації з артеріальної гіпертензії після їх першої презентації (коментар)/Ю. М. Сіренко // Артериальная гипертензия. -Донецк, 2018,N N 3.-С.19-22
10.

Медична освіта - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)