Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (21)Бібліотечні видання (60)Вища освіта (58)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-42 
1.


    Булах, І. Є.
    Проблеми інтеграції вищої медичної освіти в європейський освітній простір [Текст] / І. Є. Булах // Сучасні інфекції. - 2004. - № 3. - С. 95-96

Рубрики: Образование медицинское

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Мегедь, В. П.
    Єдиний медичний простір - нова парадигма розвитку системи охорони здоров’я України [Текст] / В. П. Мегедь, Я. Ф. Радиш // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2009. - № 7/8. - С. 113-119

Рубрики: Военная медицина--организ

   Здравоохранение--организ


Дод.точки доступу:
Радиш, Я. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ковальчук, Л. Я.
    Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір [Текст] / Л. Я. Ковальчук // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 12-20

Рубрики: Медицинские учебные заведения

   Образование медицинское


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Інтеграція України в Європейський простір вищої освіти - основні переваги і недоліки. частина І: переваги [Текст] / М. Й. Рейтмаєр [та ін.] // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, № 2. - С. 132-135

Дод.точки доступу:
Рейтмаєр, М. Й.
Волосянко, А. Б.
Синоверська, О. Б.
Лазуркевич, О. В.
Вовк, З. В.
Алексєєва, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Хвисюк, О. М.
    Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 77-78

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

Дод.точки доступу:
Марченко, В. Г.
Жадан, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Перивезикальний інфільтрат жовчного міхура з поширенням на підпечінковий простір (клінічний випадок) [Текст] = Perivesical infiltration of gallbladder spreading to subhepatic space (clinical event) / Є. Х. Заремба [та ін.] // Практикуючий лікар. - 2020. - N 3/4. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЖЕЛЧНОГО ПУЗЫРЯ БОЛЕЗНИ -- GALLBLADDER DISEASES (диагностика, терапия)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Анотація: У статті наведено клінічний перебіг перивезикального абсцесу жовчного міхура з поширенням на підпечінковий простір, сучасні методи діагностики та лікування
Дод.точки доступу:
Заремба, Є. Х.
Заремба, В. С.
Рак, Н. О.
Гірняк, О. Т.
Заремба, О. В.
Бурмай, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Логвиненко, І. П.
    Вплив аугментаційної сегментарної геніопластики на простір глоткових дихальних шляхів [Текст] / І. П. Логвиненко, Л. О. Дахно, В. С. Бурсова // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2021. - N спецвип. №1. - С. 7-8


MeSH-головна:
ГЕНИОПЛАСТИКА -- GENIOPLASTY (использование, методы)
Анотація: Ізольована аугментаційна сегментарна остеотомія підборіддя призводить до збільшення об’єму та морфологічних змін дихальних шляхів і забезпечує передбачуваний естетичний результат у корекції різних нижньощелепних передніх деформацій. Подальші дослідження повинні враховувати функціональні параметри пацієнтів для оцінки можливих переваг цього збільшення об’єму дихальних шляхів на рівні ротоглотки
Дод.точки доступу:
Дахно, Л. О.
Бурсова, В. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Тихонкова, І.
    Інтегруватися у міжнародний науковий простір та забути про плагіат [Текст] / І. Тихонкова // Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 10-12


MeSH-головна:
БИБЛИОМЕТРИЯ -- BIBLIOMETRICS
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ЦЕНТРЫ -- INFORMATION CENTERS (тенденции)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ПОКАЗАТЕЛЬ ДИНАМИЧЕСКОЙ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИЗДАНИЙ -- JOURNAL IMPACT FACTOR
ПУБЛИКАЦИЯ, ШАНСЫ НА ПУБЛИКАЦИЮ -- PUBLICATION BIAS (тенденции)
Анотація: На думку Ірини Тихонкової, канд. біол. наук, експерта з інформаційно-аналітичних ресурсів та навчання компанії Clarivate Analytics, що спеціалізується на питаннях науки та інтелектуальної власності, саме такі виклики стоять сьогодні перед українськими вченими
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Матолич, У. Д.
    Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенції [Текст] / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 64-66


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Федько, В. В.
Лаповець, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Вороненка, Ю. В.
    Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення [Текст] / Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 86-88


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Гаврилюк, А. М.
    Імунологія та алергологія: час, простір, наука і практика [Текст] / А. М. Гаврилюк // Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія. - 2017. - N 3. - С. 16-26


MeSH-головна:
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Анотація: У місті Львів протягом двох днів – 12–13 січня 2017 р. – за підтримки Міністерства охорони здоров’я України, Українського товариства імунологів, алергологів, імунореабілітологів, Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького, Департаменту охорони здоров’я ЛОДА, Львівської обласної клінічної лікарні, Львівського обласного клінічного діагностичного центру та Львівського медичного інституту була проведена міжнародна конференція «Львівські різдвяні читання з імунології та алергології: практичні та наукові напрями»
Дод.точки доступу:
"Львівські різдвяні читання з імунології та алергології: практична та наукова генеалогія". Міжнародна конференція

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Рейтмаєр, М. Й.
    Інтеграція України в Європейський простір вищої освіти. Основні переваги і недоліки. Частина друга: недоліки [Текст] / М. Й. Рейтмаєр // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, № 4. - С. 115-118

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Лісовий, В. М.
    Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір [Текст] / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 61-64


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Дод.точки доступу:
Капустник, В.А.
Завгородний, І.В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Коломоєць, М. Ю.
    Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір / М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 58-61

Рубрики: Образование медицинское

   Образование фармацевтическое


   Образования технология


   Украина


   Конференции


Дод.точки доступу:
Пішак, В. П.
Геруш, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Імплементація інноваційних технологій в освітянський простір медичних закладів вищої освіти - виклики сьогодення [Текст] = Implementation of innovative technologies in the educational space of medical institutions of higher education – the challenges of today / В. В. Чорна [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 2. - С. 274-281. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
МЕДИЦИНСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ, КАДРЫ И СЛУЖБЫ (ВНЕШ) -- HEALTH CARE FACILITIES, MANPOWER, AND SERVICES (NON MESH)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
Анотація: Для формування професійних компетенцій і компетентностей у майбутніх лікарів у статті висвітлено доцільність імплементації інноваційних технологій, форм і методів навчання в освітній процес медичних закладів вищої освіти. У дослідженні брали участь 95 здобувачів медичних факультетів №1 та №2, 2 курсу Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова з курсу “Медицина надзвичайних ситуацій”. Використано метод “Ментальна карта” за заданою темою, проведено самостійну роботу студентів у “малій групі” та індивідуально-колективну роботу з вибором наступних ролей: “лідера”, “радника”, “помічника”, “спостерігача”. Застосовано нову форму роботи у Google презентації при великому об’ємі теми: на прописане питання викладачем здобувач-медик повинен сформулювати відповідь під час заняття. Висвітлено переваги та недоліки використання презентації, виконаної в Power Point та Google презентації. Обґрунтовано значення інноваційного навчання у процесі формування професійних компетентностей майбутніх лікарів. Охарактеризовано інноваційність методів навчання в аспекті взаємовідносин викладачів і здобувачів медичних закладів вищої освіти. Обґрунтовано питання щодо майбутнього, компетентного лікаря, який має великий багаж знань, умінь та навичок у професійній діяльності, який у складній, екстреній, нестандартній ситуації швидко, самостійно прийме рішення. У результаті проведеної роботи встановлено, що при використанні методу “Ментальна карта” у навчальному процесі ЗВО 80,0% майбутніх лікарів жіночої статті готові до нових інноваційних методів з дисципліни “Медицина надзвичайних ситуацій”, при цьому 71,4% чоловічої статті негативно поставились до нововведення. Також 80,0% здобувачів жіночої статті погодились застосовувати метод “Ментальна карта” у навчальному процесі після кожного заняття, а 69,0% погодились двічі за час проходження курсу, 94,7% здобувачів-медиків щодо великого обсягу теоретичного матеріалу запропонували проводити оцінювання рівня знань за допомогою Google презентації. Отже, використання новітніх інноваційних методів навчання повинні бути спрямованні на якісне засвоєння знань, умінь та навичок здобувачів освіти
For the formation of professional competencies and competencies of future doctors, the article highlights the feasibility of implementing innovative technologies, forms, and methods of teaching in the educational process of medical institutions of higher education. The study involved 95 applicants from the medical faculties №1 and №2, 2nd year of Vinnytsia National Medical University. E. Pirogov from the course “Emergency Medicine”. The method of “Mental Map” on a given topic has been using independent work of students in a “small group” and individual and collective work with the choice of the following roles: “leader”, “advisor”, “assistant”, “observer”. A new form of work has been used in Google presentations with a large volume of topics: the applicant-physician must formulate the answer to the question prescribed by the teacher during the lesson. The advantages and disadvantages of using a PowerPoint and Google presentation are highlighted. The importance of innovative training in the process of forming professional competencies of future doctors is substantiated. The innovativeness of teaching methods in the aspect of the relationship between teachers and applicants for medical institutions of higher education had characterized. The question of the future, a competent doctor who has a piece of sizeable baggage of knowledge, skills, and abilities in professional activities, who is in a complex, emergency, unusual situation, will quickly and independently make a decision. As a result of this work, it had found that when using the method of “Mental Map” in the educational process of higher education, 80,0% of future female doctors are ready for new innovative approaches in the discipline “Emergency Medicine”, while 71,4% of male negative reacted to the innovation. Also, 80,0% of female applicants agreed to use the method of “Mental Map” in the learning process after each lesson, and 69,0% agreed twice during the course, 94,7% of medical applicants for a large amount of theoretical material proposed to assess the level knowledge with Google Presentation. Therefore, the use of the latest innovative teaching methods should be aimed at the quality acquisition of knowledge, skills, and abilities of students
Дод.точки доступу:
Чорна, В. В.
Хлєстова, С. С.
Гуменюк, Н. І.
Поляруш, В. В.
Томашевський, А. В.
Івашкевич, Є. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Саварин, Т. В.
    Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір [Текст] / Т. В. Саварин // Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 25-28

Рубрики: Образование--организ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Дяченко, С.
    Єдиний інформаційний простір: проблеми і завдання [Текст] / С. Дяченко // Вісник фармакології та фармації. - 2001. - № 5/6. - С. 5-8


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (использование, тенденции)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Ковтюк, Н. І.
    Практична орієнтованість навчання студентів з позиції інтеграції в єдиний освітній європейський простір [Текст] = Practical orientation of students 'education from the position of integration into the single educational european space / Н. І. Ковтюк, О. С. Годованець // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Анотація: На сьогоднішній день відбувається активна інтеграція нашої країни в єдиний освітній Європейський простір, яка полягає у реформуванні та модернізації вищої освіти через сучасні технології реорганізації навчального процесу, результатом яких є підвищення якості навчання. Інтеграційні процеси мають неоднозначний характер, мають безліч різноманітних проблем, найважливіша серед яких – проблема уніфікації національних культур і національних систем освіти, втрата національної ідентичності за втратою освітнього, культурного, національно-етнічного різноманіття світу. Підготовка майбутніх лікарів на рівні міжнародних стандартів є одним із найважливіших стратегічних завдань вищої освіти України. Методологія навчання передбачає проектовану викладачем модель навчально-професійної діяльності, яка реалізується як сукупність конкретних прийомів, дій та операцій. Метод навчання з позицій викладання педіатричних дисциплін – це спосіб спільної діяльності лікаря-педагога та студента, спрямований на реалі- зацію цілей та цінностей, що визначають становлення особистості майбутнього лікаря та оволодіння ним основ професійної діяльності. Відповідно виникає потреба в сприянні покращенню якості практичних знань та навичок майбутніх спеціалістів. Якими б не були корисними дистанційні технології, основними на клі- нічній кафедрі були і залишаються методи класичної вітчизняної медичної школи. Саме навчання біля ліжка хворого дозволяє студенту краще відчути атмосферу майбутньої професії. Аналіз та оцінка досягнутого здійснюються за допомогою засобів педагогічного контролю та самоконтролю, що дозволяють досить точно виявляти рівень та якість засвоєних студентами знань, умінь та навичок, ступінь сформованості навчальних дій, а також «внутрішніх» прирощень, пов'язаних з індивідуальними особливостями розуміння студентом змісту навчання та під його впливом осмислення себе самого, своїх змін. Надзвичайно важливо, щоб студенти розуміли функції педагогічного контролю, щоб вони могли співпрацювати з викладачами та сприяти вдосконаленню освітнього процесу. Якість підготовки студента-медика – основний показник ефективності роботи кафедри, факультету та вишу загалом. Це безпосередньо впливає на рейтинг того чи іншого медичного вузу, а також системи медичної освіти в Україні
Today, our country is actively integrating into the single European educational space, which consists in reforming and modernizing higher education through modern technologies of reorganization of the educational process, which results in improving the quality of education. Integration processes are ambiguous, have many different problems, the most important of which is the problem of unification of national cultures and national education systems, loss of national identity and loss of educational, cultural, national and ethnic diversity of the world. Training future doctors at the level of international standards is one of the most important strategic tasks of higher education in Ukraine
Дод.точки доступу:
Годованець, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Гуменюк, О. М.
    Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір [Текст] / О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк // Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 81-83.

Рубрики: Образование медицинское

   Студенты медицинских учебных заведений


Дод.точки доступу:
Гуменюк, В. В.

Примірників всього: 1
ВС (1)
Вільні: ВС (1)

Знайти схожі

20.


   
    Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір [Текст] / І. С. Кулянда, О. Б. Слабий, І. Р. Копитчак // Медична освіта. - 2009. - № 3. - С. 37-38.

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Ортопедия--обуч


   Травматология--обуч


Дод.точки доступу:
Кулянда, І. С.
Слабий, О. Б.
Копитчак, І. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)