Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (20)Бібліотечні видання (60)Вища освіта (58)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-42 
1.

Назва журналу :Вісник фармакології та фармації -2001р.,N 5/6
Цікаві статті :
Варченко В. Якість потребує контролю і захисту/ В. Варченко (стр.2-4)
Дяченко С. Єдиний інформаційний простір: проблеми і завдання/ С. Дяченко (стр.5-8)
Пінчук Л. Скільки коштує GMP ?/ Л. Пінчук (стр.9-11)
Трахтенберг І. М. Наука про отрути на зламі тисячоліть/ І. М. Трахтенберг (стр.12-14)
Смирнов В. Мікози вражають навіть мозок, серце, нирки.../ В. Смирнов, О. Ярош (стр.15-19)
Ліки третього тисячоліття: недалеке майбутнє (стр.21)
Механізми вазодилатації: За матеріалами симпозіуму (стр.26)
За матеріалами журналу "SCKRIP" (стр.27-29)
Чумак В. Нові завдання - нові нормативи: Аспекти нового Статуту Державного фармакологічного центру/ В. Чумак (стр.36-37)
Бєлявський В. Яким чином здійснюється спеціальний контроль: Про обіг в Україні ліків, що містять наркотичні засоби та психотропні речовини/ В. Бєлявський (стр.38-40)
Про обмежені клінічні випробування (стр.41-43)
Ефективний контроль: висока якість (стр.44-48)
Осадченко С. Огляд реєстрації лікарських засобів в Україні за травень 2001 року/ С. Осадченко (стр.54-77)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дяченко С.
Назва : Єдиний інформаційний простір: проблеми і завдання
Місце публікування : Вісник фармакології та фармації. - 2001. - № 5/6. - С. 5-8 (Шифр ВУ17/2001/5/6)
MeSH-головна: ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Сучасні інфекції -2004р.,N 3
Цікаві статті :
Каримов И. З. Изменение окислительной модификации белков сыворотки крови и состояние ДНК лейкоцитов при острых вирусных гепатитах/ И. З. Каримов (стр.4-9)
Бондаренко А. Н. Оценка эффективности применения циелоферона у больных вирусными гепатитами, употребляющих наркотики/ А. Н. Бондаренко (стр.10-15)
Колиуш О. И. Содержание липополисахарид-связывающего белка у больных хроническим гепатитом С в зависимости от активности процесса в печени/ О. И. Колиуш [и др.] (стр.16-20)
Василенко В. В. Епідеміологічна характеристика нейроінфекцій ентеровірусної етіології на Закарпатті/ В. В. Василенко, В. І. Задорожна, Т. О. Бура (стр.21-25)
Шуляк В. И. Содержание мелатонина в крови и ликворе у больных менингитом и менингоэнцефалитом в острый период болезни/ В. И. Шуляк (стр.26-28)
Возіанова Ж. І. Дифтерія у щелепних хворих, які не отримали специфічної терапії/ Ж. І. Возіанова, Л. М. Вовк, І. А. Анастасій (стр.29-34)
Дуда О. К. Обгрунтування рекомендацій щодо оптимізації діагностики, лікування і диспансеризації хворих на дифтерійний міокардит/ О. К. Дуда, Л. О. Ткаченко (стр.35-40)
Печінка А. М. Проблеми надання медичної допомоги хворим на дифтерію та можливі причини летальності/ А. М. Печінка (стр.41-43)
Зінчук О. М. Лайм-бореліоз у Львівській області: спроба еколого-епідеміологічного аналізу/ О. М. Зінчук [и др.] (стр.44-48)
Бондарев Л. С. Опыт и перспективы оптимизации лечения больных столбняком/ Л. С. Бондарев [и др.] (стр.49-52)
Дикий Б. М. Клініко-лабораторні критерії діагностики інтоксикаційного синдрому у хворих на лептоспіроз із поліорганними ураженнями/ Б. М. Дикий, О. Я. Пришляк (стр.53-56)
Копча В. С. Адгезивні властивості кишкової мікрофлори при гострому шигельозі/ В. С. Копча (стр.57-60)
Вікторов О. П. Побічні явища при лікуванні хворих на туберкульоз/ О. П. Вікторов [и др.] (стр.61-66)
Коляденко В. Г. CD8+CD57+ T-лімфоцити периферійної крові ВІЛ-інфікованих та хворих на псоріаз і підходи до лікування псоріазу в умовах поширення ВІЛ-інфекції/ В. Г. Коляденко, П. В. Чернишов (стр.67-73)
Возианова Ж. И. Лекарственные поражения печени/ Ж. И. Возианова, Л. А. Гарницкая (стр.74-83)
Анастасій І. А. Світова подія у вивченні SARS/ І. А. Анастасій, В. Л. Арістов, Н. Г. Арістова (стр.84-88)
Ткачишин В. С. Захворювання, обумовленні впливом біологічних факторів виробничого середовища. Лекція IV. Професійні інфекційні, вірусні і паразитарні захворювання/ В. С. Ткачишин (стр.89-94)
Булах І. Є. Проблеми інтеграції вищої медичної освіти в європейський освітній простір/ І. Є. Булах (стр.95-96)
Возианова Ж. И. Арбидол в лечении и профилактике острых респираторных вирусных заболеваний/ Ж. И. Возианова [и др.] (стр.97-100)
Новые данные доказывают эффективность Тамифлю (озельтамивира) относительно вирусов человеческого и птичьего гриппа H5N1. Эксперты подтверждают основную роль Тамифлю (озельтамивира) в преодолении пандемии и призывают к накоплению запасов этого препарата (стр.101-103)
Зайцев И. А. Высокодозовая терапия хронического вирусного гепатита препаратами интерферона-? и рибавирина/ И. А. Зайцев (стр.104-112)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах І. Є.
Назва : Проблеми інтеграції вищої медичної освіти в європейський освітній простір
Місце публікування : Сучасні інфекції. - 2004. - № 3. - С. 95-96 (Шифр 22810/2004/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [и др.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19--21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В. Саварин (стр.25-28)
Губенко І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко (стр.28-31)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.31-34)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [и др.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-46)
Сливка Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління/ Ю. І. Сливка, О. В. Олійник (стр.47-49)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [и др.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [и др.] (стр.61-63)
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. (стр.64-84)
Волосовець О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України/ О. П. Волосовець, І. С. Вітенко (стр.65-68)
Ковальчук Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ?/ Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський (стр.69-71)
Вітенко І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.72-74)
Лісовий В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.75-76)
Шаповал С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.76-78)
Талалаєнко О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.78-80)
Мисула І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.80-81)
Ліщенко Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства/ Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.82-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саварин Т. В.
Назва : Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 25-28 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметні рубрики: Образование-- организ
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.56-57)
Коломоєць М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір/ М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш (стр.58-61)
Васюк В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-63)
Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. О. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. І. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Стродумова Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. П. Стродумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-91)
Годлевський Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Олійник О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії/ О. В. Олійник [и др.] (стр.99-100)
Хомік Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти/ Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук (стр.101-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коломоєць М. Ю., Пішак В. П., Геруш І. В.
Назва : Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Образование фармацевтическое
Образования технология
Украина
Конференции
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Лазоришинець В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуменюк О. М., Гуменюк В. В.
Назва : Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 81-83. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Студенты медицинских учебных заведений
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Медична освіта -2009р.,N 3
Цікаві статті :
Барінов Е. Ф. Сучасні підходи до створення мультимедійних програм та фільмів для реалізації проблемного навчання в медичних вузах/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.5-8.)
Лісовий В. М. Базова практично орієнтована підготовка лікаря загальної практики в галузі медицини праці в аспекті болонської системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.8-12.)
Марценюк В. П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій/ В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.13-18.)
Кадочников В. С. Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ В. С. Кадочников, Д. М. Давидов, Н. Д. Волошенкова (стр.19-20.)
Кирюшенко Т. І. Використання графів логічних структур при викладанні дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Т. І. Кирюшенко (стр.21-23.)
Корнієнко О. М. Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів/ О. М. Корнієнко [и др.] (стр.23-26.)
Гонський Я. І. Доказова медицина як науковий напрямок/ Я. І. Гонський [и др.] (стр.27-28.)
Кабачний В. І. Особливості викладання деяких питань розділу "Електрохімія" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ В. І. Кабачний [и др.] (стр.29-33.)
Кліщ Г. І. Спільні та відмінні риси впровадження болонського процесу в Австрії та Україні/ Г. І. Кліщ, А. М. Пришляк (стр.33-36.)
Кулянда І. С. Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір/ І. С. Кулянда [и др.] (стр.37-38.)
Ткаченко О. В. Аспекти післядипломної освіти з неврології в Україні/ О. В. Ткаченко, О. В. Новікова, В. В. Оржешковський (стр.39-40.)
Кольцова Н. І. Мотивації та мішені впливу при промоції здорового способу життя (ЗСЖ) в дитячій стоматології/ Н. І. Кольцова [и др.] (стр.41-43.)
Галайчук І. Й. Інформаційна онкологічна служба: досвід національного інститут раку США (огляд)/ І. Й. Галайчук [и др.] (стр.44-48.)
Ващенко Н. М. Сучасна вища освіта в Україні (проблеми реалізації болонського процесу в українській вищій освіті)/ Н. М. Ващенко (стр.48-52.)
Маланчук Л. М. Досвід організації навчального процесу на кафедрі акушерства і гінекології в процесі впровадження кредитно-модульної системи освіти/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.53-55.)
Цяпа Ю. М. Наш досвід викладання клінічної фармації іноземним студентам/ Ю. М. Цяпа [и др.] (стр.55-56.)
Середа О. М. Кафедра медичної біології львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історичні та наукові аспекти розвитку/ О. М. Середа, О. Я. Чупашко, О. Д. Луцик (стр.57-61.)
Пришляк А. М. Історико-педагогічні аспекти доказової медицини/ А. М. Пришляк [и др.] (стр.62-63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кулянда І. С., Слабий О. Б., Копитчак І. Р.
Назва : Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 3. - С. 37-38. (Шифр МУ7/2009/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Ортопедия-- обуч
Травматология-- обуч
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Лікарська справа. Врачебное дело -2009р.,N 7/8
Цікаві статті :
Кондрашова В. Г. Аномальные хорды левого желудочка/ В. Г. Кондрашова, Л. П. Шейко, Н. С. Кондрашова (стр.3-11)
Гирін В. В. Оксидативний стрес при цукровому діабеті і персистуючій вірусній інфекції Коксакі В як причина дисфункції імунної системи/ В. В. Гирін (стр.11-14)
Попов В. А. Методы лечения больных с внутрисуставными переломами проксимального конца большеберцовой кости/ В. А. Попов, В. И. Бондарчук (стр.15-24)
Матяш М. Н. Клинико-функциональная характеристика травматической энцефалопатии у больных, подвергающихся воздействию факторов радиоэкологической катастрофы/ М. Н. Матяш (стр.24-29)
Лизогуб В. Г. Зміни жирнокислотного спектра ліпідів тромбоцитів у хворих із стабільною та нестабільною стенокардією/ В. Г. Лизогуб [и др.] (стр.30-32)
Тостопятов С. М. Соотношение между биомаркерами коагуляционного каскада, системы фибринолиза и липидного спектра у больных с артериальной гипертензией при различном коагуляционном потенциале цельной крови/ С. М. Тостопятов (стр.32-40)
Тащук В. К. Особливості коронарного резерву у хворих на ішемічну хворобу серця в статевому та віковому аспекті/ В. К. Тащук [и др.] (стр.41-45)
Михайличенко И. С. Коррекция нарушения микроциркуляции в печени у больных неалкогольным стеатогепатитом/ И. С. Михайличенко (стр.46-49)
Корпачев В. В. Особливості жирнокислотного спектра тригліцеридів при інсулінорезистентності у хворих з метаболічним синдромом/ В. В. Корпачев, Н. М. Кушнарьова (стр.50-55)
Толстанов О. К. Антропометрія та комп’ютерна органометрія за променевими методами візуалізації в діагностиці метаболічного синдрому/ О. К. Толстанов (стр.56-61)
Жданова В. М. Комплексна терапія хворих з вертеброгенною радикулопатією/ В. М. Жданова (стр.62-65)
Дедков А. Г. Результаты применения памидроновой кислоты в профилактике нестабильности костных имплантатов/ А. Г. Дедков (стр.66-68)
Кучкаров У. И. Эффективность Ноофена® при героиновой наркомании/ У. И. Кучкаров, З. Ш. Ашуров, Ш. Х. Султанов (стр.69-73)
Фісталь Н. М. Вплив раннього хірургічного втручання на результат лікування обпечених/ Н. М. Фісталь (стр.76-81)
Сегал Ю. В. Клінічне використання тромбоцитарного концентрату при лікуванні альвеоліту щелеп/ Ю. В. Сегал, О. В. Чумаченко, Я. А. Кульбашна (стр.82-86)
Султанова Т. Ж. Оценка фармакологической коррекции при лечении больных системной красной волчанкой/ Т. Ж. Султанова (стр.86-89)
Парпибаева Д. А. Состояние микрогемоциркуляции и ее коррекция при язвенной болезни двенадцатиперстной кишки в период реабилитации/ Д. А. Парпибаева [и др.] (стр.90-93)
Хасанов Б. Б. Структурно-функциональные особенности молочной железы при беременности и лактации на фоне токсического гепатита/ Б. Б. Хасанов (стр.94-97)
Князевич В. М. Кадрове забезпечення служби анестезіології та інтенсивної терапії лікувальних установ України ІІ-ІІІ рівнів надання медичної допомоги/ В. М. Князевич [и др.] (стр.98-106)
Вітовська О. П. Нормативно-правове забезпечення реалізації Національної стратегії боротьби з первинною глаукомою в Україні/ О. П. Вітовська, О. І. Тимченко (стр.106-112)
Мегедь В. П. Єдиний медичний простір - нова парадигма розвитку системи охорони здоров’я України/ В. П. Мегедь, Я. Ф. Радиш (стр.113-119)
Андрієнко М. М. Стаціонарзамінні технології у хірургічному лікуванні амбулаторних хворих в умовах військового госпіталю/ М. М. Андрієнко (стр.120-125)
Павловский Л. Н. Выдающийся ученый-исследователь С. С. Брюхоненко - основоположник метода искусственного кровообращения и создатель первого в мире автожектора/ Л. Н. Павловский (стр.126-135)
Лесовой В. Н. П. И. Шатилов - самобытный отечественный клиницист, ученый и педагог, один из первых редакторов журнала "Врачебное дело"/ В. Н. Лесовой, Ж. Н. Перцева (стр.136-141)
Моїсеєнко Р. О. Протоколи надання медичної допомоги (Продовження. Початок див. № 5-6 за 2009р.)/ Р. О. Моїсеєнко (стр.142-183)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мегедь В. П., Радиш Я. Ф.
Назва : Єдиний медичний простір - нова парадигма розвитку системи охорони здоров’я України
Місце публікування : Лікарська справа. Врачебное дело. - 2009. - № 7/8. - С. 113-119 (Шифр ЛУ2/2009/7/8)
Предметні рубрики: Военная медицина-- организ
Здравоохранение-- организ
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жадан І. А.
Назва : Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 77-78 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Медична освіта -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Копитов С. М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров’я/ С. М. Копитов [и др.] (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір/ Л. Я. Ковальчук (стр.12-20)
Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації/ І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга (стр.20-22)
Волосовець О. П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.23-28)
Вітенко І. С. Вимоги до сучасного українського підручника/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.29-30)
Волосовець О. П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.31-36)
Москаленко В. Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.37-40)
Вороненко Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.41-44)
Запорожан В. М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.45-47)
Черних В. П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускних кафедрах спеціальності "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.47-48)
Думанський Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.49-51)
Ждан В. М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.52-54)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко (стр.55-56)
Бойчук Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія"/ Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська (стр.57-58)
Ждан В. М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки/ В. М. Ждан [и др.] (стр.58-59)
Запорожан В. М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.60-61)
Запорожан В. М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.62-63)
Івченко В. К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко (стр.64-65)
Івченко В. К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.66-68)
Ковальчук Л. Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.69-71)
Колесник Ю. М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.71-74)
Лісовий В. М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.74-77)
Лісовий В. М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.78-80)
Лісовий В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М’ясоєдов (стр.80-82)
Мороз В. М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті/ В. М. Мороз [и др.] (стр.83-85)
Москаленко В. Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти/ В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська (стр.85-87)
Никоненко О. С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.87-88)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.89-91)
Туманов В. А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії/ В. А. Туманов [и др.] (стр.91-93)
Хвисюк О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.93-94)
Хвистюк О. М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвистюк [и др.] (стр.94-98)
Швидкий О. В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі/ О. В. Швидкий [и др.] (стр.98-101)
Кліщ Г. І. Політика Австрії в галузі охорони здоров’я і медичної освіти/ Г. І. Кліщ (стр.102-108)
Запорожан В. М. Взаємозв’язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету/ В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов (стр.108-113)
Чупрій К. Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації/ К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій (стр.113-114)
Заліська О. М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармекономіки/ О. М. Заліська [и др.] (стр.115-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук Л. Я.
Назва : Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір
Місце публікування : Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 12-20 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметні рубрики: Медицинские учебные заведения
Образование медицинское
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Галицький лікарський вісник -2012р. т.19,N 2
Цікаві статті :
Біловол О. М. Зміни метаболічних показників під впливом комбінованої антигіпертензивної терапій на тлі цукрового діабету 2 типу/ О. М. Біловол, В. В. Школьник, А. О. Андреева (стр.5-7)
Бобрикович О. С. Характеристика ліпідного і вуглеводного обміну у дітей з проявами метаболічного синдрому/ О. С. Бобрикович (стр.8-11)
Буфон M. M. Ендоскопічні та гістологічні зміни слизової оболонки шлунка у хворих на хронічний гастрит залежно від наявності дуоденогастрального рефлюксата Helicobacter pylori/ M. M. Буфон (стр.11-14)
Гасюк Л. А. Структурно-функціональна організація міжчасткової протоки слинних залоз людини/ Л. А. Гасюк, Н. О. Гевкалюк, Н. К. Гасюк (стр.15-16)
Герасимчук М. Р. Метаболічна і фагоцитарна активність нейтрофілів крові та бронхоальвеолярного лаважу при гострому експериментальному перитоніті/ М. Р. Герасимчук, Л. М. Заяць (стр.17-20)
Головко С. В. Техніка фотоселективної вапоризації доброякісної гіперплазії передміхурової залози і ранні результати лікування хворих із застосуванням Green Light Laser/ С. В. Головко (стр.20-23)
Готюр О. І. Структурно-функціональні особливості яєчка та надяєчка у чоловіків репродуктивного віку (22-35 років) в нормі/ О. І. Готюр (стр.24-26)
Дорошенко О. О. Досвід застосування габантину у пацієнтів з невропатичним болем при онкогематологічних захворюваннях/ О. О. Дорошенко (стр.27-29)
Жиляк O. В. Показники зовнішньо-секреторної функції підшлункової залози у дітей з функціональними та органічними захворюваннями кишечника та їх корекція/ O. В. Жиляк (стр.29-32)
Жураківська О. Я. Морфофункціональні особливості серединного підвищення нейрогіпофізу при експериментальному цукровому діабеті/ О. Я. Жураківська (стр.32-35)
Заболотний Т. Д. Комплексне лікування захворювань пародонта у хворих, які проживають у регіоні, забрудненому сіркою/ Т. Д. Заболотний, Р. М. Гнідь (стр.36-38)
Ілащук Т. О. перспективи застосування комбінованих препаратів рослинного походження кардіофіт та хомвіокорин-N у лікуванні набрякового синдрому в пацієнтів із хронічною серцевою недостатністю/ Т. О. Ілащук [и др.] (стр.38-41)
Крепко Р. Т. Плазмаферез в комплексному лікуванні гострого панкреатиту в осіб похилого і старечого віку/ Р. Т. Крепко, І. М. Шевчук, О. М. Легун (стр.41-43)
Левандовський Р. А. Відновлення функції жувальних м’язів при застосуванні пост резекційних протезів верхньої щелепи з шарнірною фіксацією на дентальних імплантатах/ Р. А. Левандовський (стр.44-48)
Лисенко С. А. Мікроскопічний та гістоморфометричний аналіз змін в первинних аденокарциномах у хворих на рак легені з паранеопластичним синдромом/ С. А. Лисенко, С. І. Кіркілевський, В. В. Шибінський (стр.48-51)
Мазурак Н. В. Активність та відновлювальна здатність вегетативної нервової системи у пацієнтів із синдромом подразненого кишечника/ Н. В. Мазурак (стр.52-55)
Максим’юк В. В. Зміни протеолітичної активності плазми крові та тканин за умов експериментального панкреатиту/ В. В. Максим’юк [и др.] (стр.55-59)
Марусин О. В. Взаємозв’язок між ожирінням, глікемією та рівнем лептину у хворих на цукровий діабет 2 типу з метаболічним синдромом/ О. В. Марусин (стр.60-62)
Мельник Г. І. Стандартизація лікарської рослинної сировини родів Чемериця та Стародуб за морфолого-анатомічними ознаками/ Г. І. Мельник, У. Б. Сікорин (стр.63-64)
Микалюк Л. В. Клінічно-спірографічні показники ефективності рибонуклеїнової кислоти як компонента базисної терапії бронхіальної астми в школярів/ Л. В. Микалюк, У. І. Марусик (стр.65-66)
Міщенко Л. А. Нові фактори серцево-судинного ризику і гіпертрофія лівого шлуночка у хворих на гіпертонічну хворобу/ Л. А. Міщенко [и др.] (стр.67-71)
Міщук В. Г. Недостатність харчування у хворих на запальні захворювання кишечника та ефективність суміші незамінимих і напівзамінимих амінокислот/ В. Т. Міщук, Ю. В. Боцюрко, T. І. Маковецька (стр.71-73)
Москалюк І. І. Поліморфізм гена переносника серагоніну (SERT) у хворих на дифузний токсичний зоб у поєднанні з синдромом подразненого кишечника/ І. І. Москалюк, О. І. Федів, В. Л. Москалюк (стр.74-76)
Островський М. М. Оптимізація тактики ведення хворих на негоспітальну пневмонію, поєднану з анемічним синдромом/ М. М. Островський, М. П. Стовбан (стр.77-80)
Палійчук І. В. Динаміка показників стану місцевого імунітету та мікробіоценозу ротової порожнини при лікуванні хворих з алергічним протезним стоматитом/ І. В. Палійчук (стр.80-84)
Попадинець О. Т. Реакція структурних елементів стінки сечового міхура статевозрілих щурів на вплив загальної глибокої гіпотермії у ранні терміни/ О. Т. Попадинець (стр.85-87)
Пузиренко А. М. Вивчення впливу антигіпертензивних та метаболітотропних препаратів на вміст насичених жирних кислот у серці щурів зі спонтанною артеріальною гіпертензією/ А. М. Пузиренко [и др.] (стр.87-89)
Садовий І. Я. Труднощі клінічної та можливості рентгенологічної діагностики стриктур анального каналу/ І. Я. Садовий, І. М. Шевчук (стр.90-92)
Самогальська О. Є. Ефективність комплексної терапії цирозу печінки із застосуванням: α-ліпоєвої кислоти/ О. Є. Самогальська [и др.] (стр.92-94)
Сем’янчук В. Б. Особливості алергологічного анамнезу у дітей Прикарпаття, хворих на бронхіальну астму на тлі недиференційованої дисплазії сполучної тканини/ В. Б. Сем’янчук [и др.] (стр.94-97)
Середюк Н. М. Нейроциркуляторна дистонія: нові аспекти лікування/ Н. М. Середюк [и др.] (стр.98-100)
Стовбан І. В. Медико-організаційні аспекти профілактики та реабілітації хворих на туберкульоз/ І. В. Стовбан (стр.101-103)
Сухоребський Ю. І. Вплив методу литва суцільнолитих конструкцій зубних протезів на стан пародонта опорних зубів/ Ю. І. Сухоребський [и др.] (стр.104-105)
Ткачук О. Л. Доцільність назобіліарного дренування після ендоскопічної літоекстракції при тривалих обтураційних жовтяницях/ О. Л. Ткачук, Г. І. Шабат, А. П. Паливода (стр.106-108)
Цимбаліста О. Л. Клініко-лабораторна характеристика ускладненої пневмонії у дітей раннього віку на тлі залізодефіцитної анемії/ О. Л. Цимбаліста, Л. І. Гаріджук (стр.109-111)
Шеремета Л. М. Порівняльна ефективність ліпофлавону за умов експериментальних гепатитів за результатами поглибленого статистичного та гістоморфологічного аналізу/ Л. М. Шеремета (стр.112-114)
Зіняк К. М. Перекрут яєчка у дітей/ К. М. Зіняк [и др.] (стр.115-116)
Курташ О. О. Аноректальні вади розвитку у дітей/ О. О. Курташ (стр.117-118)
Сніжко С. С. Хірургічне лікування хворих із флегмонами шиї/ С. С. Сніжко (стр.118-120)
Пахаренко Л. В. Ендометріоз/ Л. В. Пахаренко (стр.121-123)
Алексеева Ю. І. Методика викладання теми: «Гострі лейкемії» в педіатрії / Ю. І. Алексеева [и др.] (стр.124)
Вовк З. В. Викладання питань діагностики дефіциту заліза у дітей лікарям-інтернам/ З. В. Вовк (стр.125-126)
Заяць О. P. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі ортопедичної стоматології ІФНМУ/ О. P. Заяць [и др.] (стр.126-128)
Максимчук Л. Т. Значення "емоційного навчання" у викладанні неврології для студентів вищих медичних навчальних закладів/ Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко (стр.128-130)
Мельничук Г. М. Методика проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету/ Г. М. Мельничук [и др.] (стр.130-132)
Рейтмаєр М. Й. Інтеграція України в Європейський простір вищої освіти - основні переваги і недоліки. частина І: переваги/ М. Й. Рейтмаєр [и др.] (стр.132-135)
Середюк Н. М. Оптимізація процесу вивчення дисципліни «Внутрішня медицина» в умовах кредитно-модульної системи/ Н. М. Середюк [и др.] (стр.135-137)
Сікорін У. В. Удосконалення професійної та педагогічної майстерності викладачів в контексті Болонського процесу/ У. В. Сікорін [и др.] (стр.138-140)
Стефанко С. Л. Використання імітаційних методів навчання для студентів медичних спеціальностей/ С. Л. Стефанко (стр.140-142)
Чумаченко О. В. Розвиток клінічного мислення у студентів-стоматологів за допомогою клінічного розбору хворих та ділової гри/ О. В. Чумаченко [и др.] (стр.142-143)
Бугорков И. В. Стоматологические аспекты здоровья населения Донецкой области/ И. В. Бугорков, М. А. Павленко (стр.144-145)
Варунків О. І. Вплив куріння на функціонування органів дихання та розвиток патології легень/ О. І. Варунків [и др.] (стр.146-151)
Іващук О. Л. Рандомізовані дослідження симптоматичної терапії раку шлунка/ О. Л. Іващук [и др.] (стр.151-153)
Сенютович Р. В. Виживання хворих на рак шлунка/ Р. В. Сенютович [и др.] (стр.153-154)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рейтмаєр М. Й., Волосянко А. Б., Синоверська О. Б., Лазуркевич О. В., Вовк З. В., Алексєєва Ю. І.
Назва : Інтеграція України в Європейський простір вищої освіти - основні переваги і недоліки. частина І: переваги
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, № 2. - С. 132-135 (Шифр ГУ1/2012/19/2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)