Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (5)Вища освіта (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=психодіагностика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Смоляр, І.
    Результати діагностики складових комунікативної компетентності майбутніх фізичних терапевтів [Текст] = Results of diagnosing the components of future physical therapists’ communicative competence / І. Смоляр, О. Б. Лазарєва // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - N 2. - С. 176-181. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
САМОАНАЛИЗ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- SELF PSYCHOLOGY
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- психодіагностика
Анотація: Проблема формування комунікативної компетентності студентів зі спеціальності фізична терапія в умовах навчального закладу потребує пошуку та залучення сучасних методів психодіагностики та на цій основі вибору з боку здобувачів більше ефективних методів самовдосконалення. Мета. Встановлення рівня розвитку комунікативних умінь та навичок у майбутніх фахівців з фізичної терапії за допомогою відповідного психодіагностичного інструментарію, що в перспективі дозволить чітко визначати найбільш дієві, ефективні методи формування комунікативної компетентності фізичних терапевтів, а також їх особистісного саморозвитку, самовдосконалення під час здобування обраної спеціальності. Методи. Аналіз літературних джерел, психодіагностичний комплекс методик: на розпізнавання емоцій «Чи розумієте Ви міміку?», методика на визначення «емоційного інтелекту» (Н. Холла), на уміння слухати, на діагностику стилю поведінки в конфлікті Томаса-Килмена, анкета керівника дискусії (Л. А. Петровська), методи математичної статистики. Результати. Засвоєння відповідних комунікативних знань, певний рівень розвитку умінь та навичок під час навчання дає можливість майбутньому фахівцеві встановлювати ефективне спілкування та стосунки із пацієнтами, родичами, колегами та іншими спеціалістами. Отже, студент під час здобування освіти (магістратура) має визначати свій рівень набутих знань, умінь, навичок спілкування як з метою контролю, так і подальшого (якщо необхідно) вибору методів самовдосконалення та набуття відповідної комунікативної компетентності. В ході дослідження на практичних заняттях з дисципліни «Етика та деонтологія» кожен студент мав проходити складений психодіагностичний комплекс, спрямований на діагностику кожної зі структурних складових спілкування (перцептивна), інтерактивна (взаємодія), комунікативна (інформаційна) та дозволив визначити їх рівень розвитку. Магістри вважають комунікативну (інформаційну) складову у своєму професійному спілкуванні більш розвиненою, ніж перцептивну та інтерактивну. Таким чином, загальне підвищення комунікативної компетентності у навчальному процесі майбутніх фахівців має бути спрямоване саме на підвищення перцептивних та інтерактивних умінь і навичок з низького та середнього до середнього та високого рівня розвитку. Залучення спрямованих методів на саморозвиток та самовиховання комунікативної компетентності у майбутніх фізичних терапевтів полягає у виборі спеціальних вправ, тренінгів та ігор з розвитку перцептивних та інтерактивних умінь, котрі мають бути реалізовані під час навчального процесу, здобуття вищої освіти другого ступеня
The problem of forming the communicative competence of students majoring in physical therapy in an educational institution requires the involvement of modern methods of psychodiagnostics and, on this basis, the choice of more effective methods of students’ self-improvement. Objective. To determine the level of development of communicative skills of future specialists in physical therapy with the help of appropriate psychodiagnostic tools, which in the future will allow to clearly identify the most efficient methods of forming the communicative competence of physical therapists, as well as their personal self-development, self-improvement in the process of obtaining the chosen specialty. Methods. Analysis of literary sources, psychodiagnostic complex of methods: for recognizing emotions “Do you understand facial expressions?”, methodology for determining “emotional intelligence” (N. Hall), for listening skills, for diagnosing the style of behavior in the Thomas-Kilman conflict, questionnaire of the discussion leader (L. A. Petrovska), methods of mathematical statistics. Results. Mastering the relevant communicative knowledge, a certain level of development of skills and abilities during training enables the future specialist to establish effective communication and relationships with patients, relatives, colleagues and other specialists. Therefore, during the course of their education (master’s degree), students must determine their level of acquired knowledge, skills, and communication skills both for the purpose of control and further (if necessary) selection of methods of self-improvement and acquisition of appropriate communication competence. In the course of the study, during practical classes in the discipline “Ethics and Deontology”, each student had to pass a composite psychodiagnostic complex aimed at diagnosing each of the structural components of communication (perceptual, interactive (interaction), communicative (informational)), and allowed to determine their level of development. The masters consider the communicative (informational) component in their professional communication to be more developed than the perceptual and interactive ones. Thus, the overall improvement of communicative competence in the educational process of future specialists should be aimed at improving perceptual and interactive skills from low and medium to medium and high levels of development. The involvement of targeted methods for self-development and self-development of communicative competence in future physical therapists is the choice of special exercises, trainings and games for the development of perceptual and interactive skills that should be implemented during the educational process, obtaining a second degree
Дод.точки доступу:
Лазарєва, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)