Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (1)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=симуляційні технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


   
    Оцінка ефективності формування та удосконалення компетентності проведення реанімаційних заходів вагітним і породіллям у системі безперервного професійного розвитку медичних працівників із використанням симуляційних технологій [Текст] = Evaluation of the effectiveness of the formation and improvement of the competence of carrying out resuscitation measures for pregnant women and women in labor in the system of continuous professional development of medical practitioners using simulation / Н. В. Титаренко [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СИМУЛЯЦИЯ -- MALINGERING
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
РОДОРАЗРЕШЕНИЯ ПРОЦЕСС -- LABOR, OBSTETRIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Кл.слова (ненормовані):
симуляційні технології
Анотація: МОЗ України впровадило систему безперервного професійного розвитку (БПР) для лікарів. Одним із можливих заходів БПР, що забезпечує безперервний процес навчання та вдосконалення професійних компетентностей медичних працівників, є симуляційний тренінг. Мета нашої роботи оцінити ефективність використанням симуляційних технологій як інструменту БПР для формування та удосконалення компетентності медичних працівників у проведенні базових і розширених реанімаційних заходів вагітним і породіллям. Протягом 2019-2021 році було проведено 28 симуляційних тренінгів із теми “Базова та розширена підтримка життя вагітних та породілей” для медичних працівників м. Вінниці та Вінницької області, в яких взяли участь 239 медичних працівників середнім віком від 20 до 63 років (у середньому – 43,1±8,6 років) і медичним стажем від 1 до 43 років (в середньому 19,04±10,89 років). Склад учасників тренінгів: акушери-гінекологи (38,9%), анестезіологи (17,6%), акушерки (20,1%), анестезисти (13,4%), медичні сестри (10%). Для оцінки теоретичних знань учасників тренінгу ми використовували тестовий контроль: первинна оцінка знань (пре-тест), котра порівнювалася з результатами кінцевого тестування (пост-тест). Крім цього, по завершенні тренінгу було проведено анонімне анкетування щодо самооцінки отриманих навичок і ставлення курсантів до проведеного симуляційного тренінгу. Статистичну обробку отриманих даних проводили за допомогою статистичного пакету статистичної обробки інформації SPSS 21 (©SPSS Inc.). Результати нашого дослідження показують, що навчання з використанням симуляційних технологій сприяє збільшенню рівня теоретичних знань в 1,7 рази (в середньому – з 5,76±2,67 до 9,62±1,63 балів; р<0,001), формуванню та удосконаленню компетентності проведення реанімаційних заходів та алгоритмів надання медичної допомоги при зупинці кровообігу. Порівняльний аналіз результатів самооцінки техніки виконання базових прийомів серцево-легеневої реанімації до і після тренінгу показує покращення навичок із збільшенням середньої оцінки за відновлення прохідності дихальних шляхів у 2 рази, проведення ШВЛ мішком Амбу – на 27,7%, непрямого масажу серця – на 32,9%, дозування та введення епінефрину – на 24,7%, дозування та введення аміодарону – на 37,2%, оцінка ритму та проведення дефібриляції – у 2 рази (р<0,001). Оцінка ставлення медичних працівників до симуляційного навчання загалом продемонструвала задоволеність курсантів проведеним тренінгом, симуляційними сценаріями, навчальними презентаціями, кваліфікацією та відношенням тренерів. На думку 95,5% респондентів цілі та завдання тренінгу були повністю досягнуті та вони зможуть ефективно використати здобуті навички в своїй практичній діяльності. Таким чином, метод симуляційного навчання є ефективним інструментом БПР
The Ministry of Health of Ukraine has implemented a system of continuous professional development (CPD) for doctors. One of the possible measures of CPD, which ensures a continuous process of training and improvement of professional competences of medical workers, is simulation training. The purpose of our work is to evaluate the effectiveness of the use of simulation technologies as a CPD tool for the formation and improvement of the competence of medical workers in carrying out basic and advanced resuscitation measures for pregnant women and women in labor. During 2019-2021, 28 simulation trainings on the topic “Basic and advanced life support of pregnant women and women in labor” were held for medical workers of the city of Vinnytsia and Vinnytsia region, which were attended by 246 medical workers at an age from 20 to 63 years (the mean age – 43.1±8.6 years) and medical experience from 1 to 43 years (the mean medical experience – 19.04±10.89 years). Among the training participants, 38.9% were obstetrician-gynecologists, 17.6% anesthesiologists, 20.1% midwives, 13.4% nurse anesthetists, and 10% nurses. To evaluate the theoretical knowledge of the training participants, we used test control: the initial assessment of knowledge (pre-test), which was compared with the results of the final test (post- test). In addition, at the end of the training, an anonymous questionnaire was conducted regarding the self-assessment of the acquired skills and the attitude of the trainees to the conducted simulation training. Statistical processing of the obtained data was carried out using the SPSS 21 statistical information processing package (©SPSS Inc.). The results of our research show that training using simulation technologies contributes to a 1.7 increase (on average – from 5.76±2.67 to 9.62±1.63 points; p<0.001) in the level of theoretical knowledge by the formation and improving the competence of carrying out resuscitation measures and algorithms for providing medical assistance in case of circulatory arrest. A comparative analysis of the results of the self-assessment of the basic techniques of cardiopulmonary resuscitation before and after the training shows an improvement in skills with a 2 times increase in the average score for the restoration of airway patency, ventilation with an Ambu bag – by 27.7%, indirect heart massage – by 32,9%, dosing and administration of epinephrine – by 24.7%, dosing and administration of amiodarone – by 37.2%, rhythm assessment and defibrillation – 2 times (p<0.001). The assessment of the attitude of medical workers to simulation training in general demonstrated the satisfaction of the trainees with the training, simulation scenarios, educational presentations, qualifications and attitude of the trainers. According to 95.5% of respondents, the goals and objectives of the training were fully achieved and they will be able to effectively use the acquired skills in their practical activities. Thus, the method of simulation training is an effective tool of CPD
Дод.точки доступу:
Титаренко, Н. В.
Кукуруза, І. Л.
Костюченко, А. В.
Засаднюк, О. П.
Вознюк, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)