Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (12)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спрямованість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-21 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сорокін Ю. М.
Назва : Спрямованість вегетативних реакцій у хворих на розсіяний склероз під впливом терапевтичних дій
Місце публікування : Український медичний альманах. - Луганськ, 1999. - № 1. - С. 137-140 (Шифр УУ12/1999/1)
MeSH-головна: СКЛЕРОЗ РАССЕЯННЫЙ -- MULTIPLE SCLEROSIS
НЕРВНАЯ СИСТЕМА ВЕГЕТАТИВНАЯ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM
ТЕРАПЕВТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И СРЕДСТВА -- THERAPEUTICS
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Журнал Національної академії медичних наук України -2002р. т.8,N 2
Цікаві статті :
Веремеенко К. Н. Роль протеолиза в инвазии и метастазировании злокачественных опухолей (обзор литературы и собственных исследований)/ К. Н. Веремеенко, Д. И. Заболотный, А. И. Кизим (стр.217-237)
Монастирський В. А. Коагулогічні аспекти патогенезу загальнопатологічних процесів/ В. А. Монастирський (стр.238-258)
Залеський В. М. Ультрафіолетове опромінення і апоптоз (огляд літератури)/ В. М. Залеський, А. С. Тимченко, О. О. Фільченко (стр.259-268)
Визир А. Д. Связь между генетическим полиморфозом ангиотензинпревращающего фермента и риском развития мозгового инсульта (обзор литературы)/ А. Д. Визир, В. А. Визир, А. Е. Березин (стр.269-282)
Федоров Ю. В. Особливості клініки та діагностики ідіопатичного прогресуючого септального фіброзу/ Ю. В. Федоров, М. С. Павлюк, Ю. А. Іванів (стр.282-290)
Пиріг Л. А. Артеріальна гіпертензія як клінічно-класифікаційна ознака гломерулонефриту (огляд літератури та власних досліджень)/ Л. А. Пиріг (стр.291-301)
Нейко Є. М. Імунна та генна терапія хронічних вірусних гепатитів: перспектива нового тисячоліття/ Є. М. Нейко, Р. С. Новосядлий (стр.302-308)
Киркилевский С. И. Оперативные доступы при хирургическом лечении рака пищевода (обзор литературы)/ С. И. Киркилевский, Х. А. Хайдар (стр.309-321)
Вдовиченко Ю. П. Вагітність та пологи після екстракорпорального запліднення (огляд літератури)/ Ю. П. Вдовиченко, Л. С. Шкоба (стр.322-334)
кундиев Ю. И. Роль стресса в формировании здоровья населения: структурный анализ/ Ю. И. кундиев, В. В. Кальниш, А. М. Нагорная (стр.335-345)
Амосова К. М. Спрямованість змін клінічного перебігу гострих коронарних синдромів без зубця Q у хворих на інсулінонезалежний цукровий діабет за десятирічний період (1988-89 - 1998-99)/ К. М. Амосова, Г. В. Іванова, І. В. Прудкий (стр.346-354)
Ефимов А. С. Влияние сахарного диабета на течение ишемической болезни сердца/ А. С. Ефимов, Л. К. Соколова, М. Ю. Соколов (стр.355-365)
Саєнко В. Ф. Будова стінки аорти при захворюваннях, що ускладнюють перебіг атеросклерозу/ В. Ф. Саєнко, І. В. Гомоляко, І. І. Сухарєв (стр.366-374)
Квитницкая-Рыжова Т. Ю. Принципы объективизации данных морфологических исследований, основанные на теории нечетких множеств/ Т. Ю. Квитницкая-Рыжова, В. И. Гостев, А. Г. Бутенко (стр.375-384)
Лобенко А. О. NO-опосередковані механізми розвитку експериментального панкреатиту/ А. О. Лобенко, В. М. Демидов, С. М. Демидов (стр.385-393)
Савіна Р. В. Стан санітарної справи в земській медицині/ Р. В. Савіна (стр.394-399)
1 з’їзд алергологів України (Київ, 3-5 квітня 2002 р.) (стр.406-409)
X з’їзд офтальмологів України (Одеса, 28-30 травня 2002 р.) (стр.409-412)
Члену-кореспонденту АМН України Г. В.Бондарю - 70 років (стр.412-413)
Академіку АМН України М. Я. Головенку - 60 років (стр.414-415)
Члену-кореспонденту АМН України В. П. Широбокову - 60 років (стр.416-417)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Амосова К. М., Іванова Г. В., Прудкий І. В.
Назва : Спрямованість змін клінічного перебігу гострих коронарних синдромів без зубця Q у хворих на інсулінонезалежний цукровий діабет за десятирічний період (1988-89 - 1998-99)
Місце публікування : Журнал Академії медичних наук України. - 2002. - Т. 8, № 2. - С. 346-354 (Шифр ЖУ3н/2002/8/2)
MeSH-головна: СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Голяченко О. М. Здоров’я сільського населення та чинники, що його зумовлюють (огляд літератури)/ О. М. Голяченко [и др.] (стр.7-11)
Лехан В. М. Порівняльна оцінка результативності і радикального протипухлинного лікування онкологічних хворих у лікувально-профілактичних закладах різних типів/ В. М. Лехан [и др.] (стр.12-16)
Пономаренко В. М. Захворюваність населення України на деякі інфекційні хвороби/ В. М. Пономаренко, М. І. Ципко, І. М. Киричук (стр.17-19)
Богомаз В. М. Вплив індивідуальних чинників на можливості професійного розвитку за оцінкою практичних лікарів/ В. М. Богомаз (стр.20-25)
Бойко І. В. Медико-соціальна характеристика хворих із застарілими ушкодженнями кісток, що утворюють ліктьовий суглоб/ І. В. Бойко (стр.25-31)
Децик О. З. Захворюваність жінок в пери- та постменопаузі на злоякісні новоутворення як медико-соціальна проблема/ О. З. Децик (стр.31-36)
Подлужний Б. Л. Рівень толерантності та дискримінація у зв’язку з ВІЛ/СНІДОМ (аналітичний огляд)/ Б. Л. Подлужний (стр.37-40)
Піщиков В. А. Проблеми в роботі експертних комісій при розпізнанні патології, пов’язаної з чинниками Чорнобильської катастрофи, для встановлення факту інвалідизації/ В. А. Піщиков (стр.41-49)
Гайдаєв Ю. О. Концепція обгрунтування цільових державних програм на підвищення рівня здоров’я населення/ Ю. О. Гайдаєв (стр.50-53)
Москаленко В. Ф. Реалії та перспективи фінансування медичної служби збройних сил України/ В. Ф. Москаленко, О. Г. Шекера (стр.54-61)
Бичков В. В. Системний підхід до організації управління службою медицини катастроф в умовах великого міста/ В. В. Бичков (стр.62-65)
Лехан В. М. Якість стаціонарної допомоги та шляхи її поліпшення очима пацієнтів/ В. М. Лехан, В. В. Волчек, І. В. Тищенко (стр.66-71)
Самоходський В. М. Роль і місце організаційних стандартів як критеріїв у структурі "стандарту якості діагностики та лікування" в рамках профільних служб регіональної лікувальної установи/ В. М. Самоходський (стр.72-76)
Бодак В. М. Актуальні проблеми ринку лікарських засобів та медико-санітарної допомоги/ В. М. Бодак, Г. О. Слабкий, В. С. Швецов (стр.76-79)
Клименюк В. П. Аналіз обумовленості показників діяльності СЛД і ФАПів їх структуриними параметрами та характеристиками оснащеності/ В. П. Клименюк (стр.80-87)
Черняк О. С. Ставлення пацієнтів державних поліклінік м. Києва до фінансових відносин в галузі охорони здоров’я/ О. С. Черняк (стр.88-91)
Стародубцев О. І. Деякі питання організації медичної допомоги хворим з гострими шлунково-кишковими кровотечами у великому промисловому місті/ О. І. Стародубцев (стр.92-93)
Голяченко А. О. Забезпечення якості медичної реабілітації/ А. О. Голяченко, В. С. Киливник (стр.94-96)
Олексієнко О. В. Організація медичної допомоги сільській молоді з артеріальною гіпертензією на рівні сімейного лікаря/ О. В. Олексієнко (стр.97-100)
Слабкий Г. О. Методологічні та методичні підходи до характеристики результатів моніторингу стану здоров’я людей похилого віку та виконання заходів щодо його збереження в старості/ Г. О. Слабкий [и др.] (стр.101-108)
Пономаренко В. М. Методичні підходи до розмежування обсягів медичної допомоги населенню з приводу інфекційних та паразитарних хвороб між сімейним лікарем та лікарем-інфекціоністом/ В. М. Пономаренко, Г. О. Слабкий, О. О. Шпита (стр.109-115)
Василишин Р. Й. Особливості побудови класифікатора медичних процедур (послуг)/ Р. Й. Василишин, Я. С. Березницький (стр.115-119)
Пономаренко В. М. Методичні підходи до формалізації розрахунку кількості ліжок для стаціонарних закладів на прикладі Одеського регіону/ В. М. Пономаренко, С. В. Калинчук (стр.120-126)
Якобчук А. В. Концептуальні засади та цільова спрямованість діяльності проектів міжнародного розвитку профілактичних програм за стратегією зменшення шкоди у сфері ВІЛ/СНІДу/ А. В. Якобчук (стр.127-136)
Гребняк М. П. Модель підготовки фахівців з інноваційних здоров’яформувальних технологій/ М. П. Гребняк [и др.] (стр.137-141)
Салюта М. Ю. Ринкові відносини і проблема професійної діяльності медичних працівників/ М. Ю. Салюта (стр.141-146)
Ціборовський О. М. Охорона здоров’я в Українській Державі (доба Гетьманщини)/ О. М. Ціборовський (стр.147-152)
Марцінковський І. Б. Цивільні медичні інституції в біографії і творчості Т.Шевченка/ І. Б. Марцінковський (стр.152-155)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якобчук А. В.
Назва : Концептуальні засади та цільова спрямованість діяльності проектів міжнародного розвитку профілактичних програм за стратегією зменшення шкоди у сфері ВІЛ/СНІДу
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2007. - № 2. - С. 127-136 (Шифр ВУ14/2007/2)
Примітки : Бібліогр.: 28 назв.
Предметні рубрики: Наркомания-- проф
СПИД-- проф
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Личковський Е. І., Ємчик Л. Ф., Драчук М. І.
Назва : Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 114 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Физика-- обуч
Конференции
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сеник Л. М., Турковський С. П.
Назва : Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 129 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Образования технология-- методы
Конференции
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Журнал практичного лікаря -2007р.,N 5/6
Цікаві статті :
Чайковська В. В. Геріатрична допомога населенню України: сучасний стан і перспективи розвитку/ В. В. Чайковська (стр.2-5)
Нетяженко В. З. Циркадність виникнення серцево-судинних і цереброваскулярних подій/ В. З. Нетяженко, Т. Й. Мальчевська (стр.6-11)
Лисенко Г. І. Психоемоційні аспекти хронічного болю у хворих на ревматоїдний артрит/ Г. І. Лисенко, В. І. Ткаченко (стр.12-17)
Оржешковский В. В. Полинейропатии/ В. В. Оржешковский (стр.18-22)
Вовк Л. М. Сучасні проблеми діагностики та лікування гострих та хронічних вірусних гепатитів/ Л. М. Вовк (стр.23-24)
Білоноженко А. В. Артрози: рання діагностика і лікування/ А. В. Білоноженко, В. Й. Шуба (стр.25-29)
Соколова Л. К. сахарный диабет в практике семейного врача/ Л. К. Соколова (стр.30-34)
Мороз Г. З. Діагностика, лікування та профілактика подагри в роботі сімейного лікаря/ Г. З. Мороз (стр.35-39)
Давиденко Н. В. лікувально-профілактична спрямованість харчування при серцево-судинних захворюваннях/ Н. В. Давиденко (стр.40-45)
Швец Н. И. Диагностика кишечных гельминтозов: современное состояние проблемы/ Н. И. Швец, А. Р. Дацюк (стр.46-52)
Джемайло В. І. Ожиріння - актуальна проблема сучасності/ В. І. Джемайло [и др.] (стр.53-54)
Сурмашева Е. В. Вода как фактор передачи инфекционных заболеваний/ Е. В. Сурмашева, Г. И. Корчак, Н. А. Никонова (стр.55-57)
Давидович Н. Я. Принципи медикаментозного лікування атеросклерозу/ Н. Я. Давидович, О. В. Давидович (стр.58-65)
Трахтенберг И. М. Здоровье, "норма" и трудоспособность человека в возрастном аспекте/ И. М. Трахтенберг, А. А. Поляков (стр.66-69)
Бурчинский С. Г. Антидепрессанты в общемедицинской практике: проблема и критерии выбора/ С. Г. Бурчинский (стр.74-79)
Палий И. Г. Современный взгляд на проблему энтеросорбции: выбор оптимального препарата/ И. Г. Палий, И. Г. Резниченко (стр.80-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Давиденко Н. В.
Назва : Лікувально-профілактична спрямованість харчування при серцево-судинних захворюваннях
Місце публікування : Журнал практичного лікаря: спеціалізоване інформаційне видання. - 2007. - № 5/6. - С. 40-45 (Шифр ЖУ8/2007/5/6)
Предметні рубрики: Сердечно-сосудистые болезни-- диет тер
Диета
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицан Л. Д., Кабачний В. І., Томаровська Т. О.
Назва : Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 21-24. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое
Химия физическая
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Ліки України -2013р.,N 4
Цікаві статті :
EuroPrevent 2013 - головна подія профілактичної медицини з фокусом на превентивні підходи до лікування артеріальної гіпертензії (стр.4-10)
Ещенко К. Н. Сердечно-сосудистая система и курение/ К. Н. Ещенко, А. В. Жадан, Н. Ф. Шустваль (стр.12-17)
Дранник Г. Н. Современные представления о механизмах врожденного и приобретенного иммунитета и их взаимодействие (часть 1)/ Г. Н. Дранник (стр.22-28)
Скрипник Н. В. Метаболічна терапія - перспективний патогенетичний напрям лікування цукрового діабету/ Н. В. Скрипник (стр.32-36)
Альптекін А. Пацієнти для нас - на першому місці/ А. Альптекін (стр.38-40)
Должен ли торасемид быть петлевым диуретиком выбора при систолической сердечной недостаточности? (стр.41-44)
Ухолкина Г. Б. Статины - прошлое, настоящее, будущее/ Г. Б. Ухолкина (стр.45-50)
Комісаренко Ю. І. Вітамін D та його роль у регуляції метаболічних розладів при цукровому діабеті/ Ю. І. Комісаренко (стр.51-54)
Журавлева Л. В. Патогенетические аспекты формирования сосудистых поражений при артериальной гипертензии и сахарном диабете: основные направления их терапевтической коррекции/ Л. В. Журавлева, И. А. Ильченко (стр.55-59)
Тодуров І. М. ХІрурпчне лікування цукрового діабету 2-го типу, асоційованого з морбідним ожирінням/ І. М. Тодуров [и др.] (стр.62-64)
Бельчина Ю. Б. Состояние эндотелия у больных сахарным диабетом 1-го типа и метаболической кардиомиопатией/ Ю. Б. Бельчина, Л. К. Соколова (стр.65-68)
Погребняк О. О. Безпека гіполіпідемічної терапії симвастатином і комбінованим препаратом, що містить L-аргініну гідрохлорид та інозин та іх вплив на показники якості життя у хворих на ішемічну хворобу серця та цукровий діабет 2-го типу/ О. О. Погребняк (стр.69-72)
Журавлева А. К. Оценка факторов кардиометаболического риска у пациентов с неалкогольной жировой болезнью печени/ А. К. Журавлева, Л. Р. Бобронникова (стр.73-77)
Фазлєєва В. Раптова зупинка серця: соціальна спрямованість допомоги/ В. Фазлєєва (стр.79-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фазлєєва В.
Назва : Раптова зупинка серця: соціальна спрямованість допомоги
Місце публікування : Ліки України. - 2013. - № 4. - С. 79-80 (Шифр ЛУ4/2013/4)
MeSH-головна: СЕРДЦА ОСТАНОВКА -- HEART ARREST
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль (стр.5-123)
Григоровська С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.6-9)
Григоровська С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.10-12)
Карпінська Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки/ Л. Г. Карпінська [и др.] (стр.22-28)
П’ятницький Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.)/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.29-35)
Волосовець О. П. PhD програми в охороні здоров’я/ О. П. Волосовець (стр.36-39)
П’ятницький Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.40-49)
П’ятницький Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту”/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.50-53)
Корда М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ М. М. Корда [и др.] (стр.54-57)
Barg Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016/ Barg Wojciech (стр.58-59)
Амосова К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця/ К. М. Амосова [и др.] (стр.60-63)
Мороз В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту”/ В. М. Мороз [и др.] (стр.64-68)
Вороненко Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.69-72)
Запорожан В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.73-76)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет”/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.77-81)
Думанський Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина”/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.82-84)
Лісовий В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.85-89)
Колесник Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.90-92)
Ждан В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік/ В. М. Ждан [и др.] (стр.93-97)
Дзяк Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.98-101)
Рожко М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків/ М. М. Рожко [и др.] (стр.102-106)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”/ В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь (стр.107-109)
Зіменковський Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.110-112)
Іоффе І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе, С. М. Смірнов (стр.113-116)
Хвисюк О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.117-119)
Никоненко О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України”/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.120-123)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карпінська Л. Г., Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Баранніков К. В., Горбань А. Є., Шевчук І. І., Трубка І. О., Уваренко С. В., Закрутько Л. І.
Назва : Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки
Паралельн. назви :Innovative orientation of development of medical sciences
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 22-28 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Проаналізована сучасна законодавчо-нормативна база щодо пріоритетних напрямів розвитку вітчизняної науки та її інноваційної спрямованості. Проаналізовано механізми експертної оцінки передбачуваних до розробки науково- дослідних проектів та затвердження їх до виконання. Наведені дані про результати виконання фундаментальних та прикладних наукових досліджень і впровадження їх у практику в 2015 р., про представлення результатів наукових розробок на наукових медичних форумах, які відбулися у 2015 р., про підготовку наукових кадрів. Акцентовано увагу на необхідності підвищення якості наукових публікацій з урахуванням вимог наукометричних баз даних. Наведені дані про участь науковців системи охорони здоров’я України у міжнародних наукових проектах. Визначені вимоги для забезпечення подальшого розвитку вітчизняної медичної науки і підвищення її результативності та ефективності впровадження нововведень у практику охорони здоров’я України
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Медицинская психология -2018р. т.13,N 1
Цікаві статті :
Дроздова І. В. Оцінка життєвої перспективи молодих людей зі статусом дитини-інваліда/ І. В. Дроздова [та ін.] (стр.3-9)
Данілевська Н. В. Особливості структурних компонентів психологічної підтримки госпіталізованих військовослужбовців, які брали участь в АТО/ Н. В. Данілевська (стр.10-13)
Столяренко А. М. Гіпердіагностична спрямованість психодіагностичних тестів на інтернет-залежність студентів медичних ВНЗ/ А. М. Столяренко (стр.13-16)
Франкова І. О. Психологічна корекція соціальної самоізоляції/ І. О. Франкова (стр.17-23)
Галаченко В. В. Психологическая дезадаптация пациентов с патологией опорно-двигательного аппарата/ В. В. Галаченко (стр.24-27)
Бурдун Н. М. Особливості впливу соціальних і психологічних чинників на формування розладів адаптації у студентів медичного коледжу/ Н. М. Бурдун (стр.28-31)
Бабієнко В. В. Профілактика постінсультної депресї: сучасні тенденції/ В. В. Бабієнко [та ін.] (стр.32-35)
Рахман Л. В. Параметри соціальної дисфункції при терапевтично резистентних депресіях/ Л. В. Рахман (стр.36-41)
Мудренко І. Г. Клініко-психопатологічна структура вищих психічних функцій та емоційної сфери у пацієнтів із суїцидальним ризиком при судинній деменції/ І. Г. Мудренко (стр.41-46)
Городокин А. Н. Особенности невротических проявлений у лиц, пребывающих на программе заместительной терапии зависимости/ А. Н. Городокин (стр.47-50)
Хоміцький М. Є. Методика пуризації диференційної діагностики шизофренії та шизоафективного розладу з використанням клініко-етіологічного методу (авторська методика)/ М. Є. Хоміцький (стр.51-54)
Романова И. В. Принципы психотерапии психогенных расстройств у женщин, пострадавших от насилия/ И. В. Романова [и др.] (стр.55-59)
Іщук В. В. Нозогенно-орієнтована психотерапія хворих з психоендокринним синдромом на тлі гіпотиреозу/ В. В. Іщук (стр.59-62)
Вязьмитинова С. А. Расстройства адаптации и их психотерапевтическая коррекция у участников боевых действий/ С. А. Вязьмитинова (стр.63-67)
Безрук Р. И. Особенности психотерапии невротических расстройств, направленной на снижение суицидального риска у онкологических больных/ Р. И. Безрук (стр.67-70)
Радзіховська Н. С. Прогнозування розвитку сексуальної дисфункції у хворих на розсіяний склероз за наявності інших клінічних показників/ Н. С. Радзіховська (стр.71-75)
Животовська Л. В. Оцінка ефективності лікувально-реабілітаційних заходів при запійних формах алкогольної залежності/ Л. В. Животовська, В. В. Борисенко, С. М. Назаренко (стр.77-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Столяренко А. М.
Назва : Гіпердіагностична спрямованість психодіагностичних тестів на інтернет-залежність студентів медичних ВНЗ
Паралельн. назви :Hyperdiagnostic trends ofpsychodyagnoscic tests for internet addiction of medical students
Місце публікування : Мед. психология. - Х., 2018. - Том 13, N 1. - С. 13-16 (Шифр МУ67/2018/13/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
ЗАВИСИМОСТЬ (ПСИХОЛОГИЯ) -- DEPENDENCY (PSYCHOLOGY)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОМЕТРИЯ -- PSYCHOMETRICS
Анотація: Проведено порівняльний аналіз результатів обстеження різними психодіагностичними тестами на інтернет−залежність студентів медичних ВНЗ. Відзначено гіпердіагностичну спрямованість існуючих психодіагностичних тестів у виявленні залежності від мережі Інтернет, наведено її причини
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Savchuk В. P., Нагарко L. I., Fedchyshyn N. O.
Назва : Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad
Паралельн. назви :Змістовно-тематична спрямованість українських наукових студій про розвиток іншомовної освіти в зарубіжжі
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 69-73 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Анотація: The article analyzes the content and thematic orientation of the Ukrainian pedagogical discourse on the development of foreign language education abroad. The main array method covers about 70 dissertations and two dozen monographs, and the selective method – about a hundred articles. Foreign language education is defined as an organized pedagogical process of education, upbringing and development of the applicant by the content and means of the discipline “foreign language”. Based on the underlying names of studies of basic terms and the frequency of their use, the semantic and thematic range of publications is outlined by the main groups: didactic, linguistic, culturological
Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)