Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Вища освіта (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тестовий<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ханаєва Л. І., Дельцова О. І., Тарнавська Т. Г.
Назва : Тестовий контроль як один із засобів оптимізації навчального процесу на кафедрі гістології та ембріології
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 2000. - Т. 7, № 1. - С. 100-102 (Шифр ГУ1/2000/7/1)
MeSH-головна: РЕАЛЬНОСТЬ ЛИЧНОСТНЫХ ОЦЕНОК, ТЕСТИРОВАНИЕ -- REALITY TESTING
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воронцов О. О., Михайлечко Н. В., Васильєв М. М.
Назва : Анкетно-тестовий метод дослідження стресового фактора у вагітних жінок
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Київ, 2001. - № 3. - С. 97-100 (Шифр ВУ14/2001/3)
MeSH-головна: СТРЕСС ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PHYSIOLOGICAL
ЖЕНЩИНЫ БЕРЕМЕННЫЕ -- PREGNANT WOMEN
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта -2003р.,N 2
Цікаві статті :
Пасько В. В. Актуальні проблеми клінічної підготовки військово-медичних фахівців/ В. В. Пасько, Б. А. Клішевич (стр.3-6)
Бондар Г. В. Паліативна медицина: організаційні і педагогічні аспекти/ Г. В. Бондар [и др.] (стр.7-9)
Мисула І. Р. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.10-15)
Середюк Н. М. Роль творчого змагання в підвищенні професійного, духовного збагачення майбутнього спеціаліста/ Н. М. Середюк [и др.] (стр.16-19)
Фуштей І. М. Використання комп’ютерних систем оцінки знань "крок-2 та з" у післядипломному навчанні лікарів на кафедрі клінічної лабораторної діагностики запорізького державного інституту удосконалення лікарів/ І. М. Фуштей, Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов (стр.20-22)
Романишина Л. М. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів/ Л. М. Романишина, Г. Я. Загричук, О. В. Криховець (стр.23-26)
Бабінець Л. С. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі "поліклінічна терапія" (кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини)/ Л. С. Бабінець, І. О. Корніцька-Боровик (стр.38-40)
Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" (стр.52-237)
Підаєв А. В. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні/ А. В. Підаєв, О. П. Волосовець (стр.53-59)
Вітенко І. С. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН України-основа якісного управління методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні/ І. С. Вітенко (стр.59-62)
Ковальчук Л. Я. Фаховий підручник з дисципліни-складова якісної підготовки спеціалістів/ Л. Я. Ковальчук (стр.62-64)
Андреєва Л. В. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка ОНЛАЙН-інформаційного ресурсу/ Л. В. Андреєва, Л. С. Георгіевська (стр.65-67)
Артемчук Л. М. Принципи створення тестових завдань/ Л. М. Артемчук (стр.67-68)
Боднар П. М. Навчальна програма з ендокринологи як складова стандартів вищої освіти/ П. М. Боднар, Г. П. Михальчишин (стр.68-69)
Бойко В. В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб/ В. В. Бойко [и др.] (стр.70-72)
Булах І. Є. Методологія розробки навчальних програм нового покоління/ І. Є. Булах [и др.] (стр.72-77)
Василенко Г. Л. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації/ Г. Л. Василенко [и др.] (стр.78-79)
Вдовиченко Ю. П. Проблеми створення підручників нового покоління/ Ю. П. Вдовиченко [и др.] (стр.83-85)
Волосовець О. П. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ О. П. Волосовець, І. М. Криворук, С. П. Кривопустов (стр.85-88)
Гжегоцький М. Р. Пріоритетні особливості формування структури сучасного підручника для вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ М. Р. Гжегоцький [и др.] (стр.94-97)
Григорчук Л. І. структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів/ Л. І. Григорчук [и др.] (стр.99-100)
Гудима А. А. Деякі підходи до форми і змісту лекцій з медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.100-102)
Жученко С. П. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників/ С. П. Жученко, О. А. Серебреннікова, О. С. Рубіна (стр.114-115)
Задніпряний І. В. До питання про викладання анатомії людини для іноземних студентів/ І. В. Задніпряний (стр.115-117)
Казаков В. М. Електронний підручник і комп’ютерна навчаюча програма як необхідні елементи оптимізації навчання в медичному ВУЗ/ В. М. Казаков [и др.] (стр.123-125)
Климовицький В. Г. Досвід створення систем для дистанційного навчання / В. Г. Климовицький [и др.] (стр.133-135)
Латанюк С. О. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів/ С. О. Латанюк, І. В. Сергета, І. В. Стемпен (стр.142-143)
Личко В. Г. Вдосконалення підручника з курсу патофізіології- важливий засіб підвищення рівня теоретичної підготовки лікаря/ В. Г. Личко [и др.] (стр.143-145)
Сергета І. В. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі/ І. В. Сергета, І. В. Стемпен, Р. В. Теклюк (стр.172-175)
Хіміч С. Д. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін/ С. Д. Хіміч [и др.] (стр.204-206)
Чернобровий В. М. Навчальний посібник як джерело інформації/ В. М. Чернобровий [и др.] (стр.218-219)
Шатило В. Й. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.219-220)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романишина Л. М., Загричук Г. Я., Криховець О. В.
Назва : Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів
Місце публікування : Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 23-26 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: Образование, система оценок-- методы
Фармацевты-- обуч
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта -2004р.,N 3/4
Цікаві статті :
Педанов Ю. Ф. Викладання дисципліни "анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.17-20)
Бугай Б. Г. Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-і HCV-інфекцій/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, І. М. Кліщ (стр.20-26)
Чулак Л. Д. Можливість використання програмного забезпечення FREE WARE для самостійної роботи студентів випускних курсів при підготовці до ліцензійного тестового іспиту "Крок-2"/ Л. Д. Чулак [и др.] (стр.29-32)
Бугай Б. Г. Компоненти і тону серця: зміна погляду на стереотипи пропедевтики/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець (стр.37-39)
Загричук Г. Я. Тестовий контроль знань при вивченні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Г. Я. Загричук [и др.] (стр.43-45)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загричук Г. Я., Криховець О. В., Гупай О. І., Бодров В. П.
Назва : Тестовий контроль знань при вивченні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті
Місце публікування : Медична освіта. - 2004. - № 3/4. - С. 43-45 (Шифр МУ7/2004/3/4)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое
Образование, система оценок
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.56-57)
Коломоєць М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір/ М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш (стр.58-61)
Васюк В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-63)
Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. О. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. І. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Стродумова Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. П. Стродумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-91)
Годлевський Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Олійник О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії/ О. В. Олійник [и др.] (стр.99-100)
Хомік Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти/ Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук (стр.101-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І. Р., Марценюк В. П., Загричук Г. Я.
Назва : Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 27-30 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Образование медицинское-- тенденции
Университеты
Образования технология-- методы
Конференции
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лупальцов В. І., Ворощук Р. С., Ягнюк А. І., Сокол К. М., Дехтярук І. А.
Назва : Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 36-38 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Образование, система оценок
Хирургия-- обуч
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)