Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Бібліотечні видання (4)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фахова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 4
Зміст:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Інші автори: Борисова І. С., Березуцький В. І., Єгоров К. Ю., Караванська І. Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Інші автори: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Перькова Г. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В., Хубєтова І. В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Інші автори: Дарій В. І., Рижов О. А., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Демченко В. О., Зарічнп Т. П., Білоус М. В., Кандибей Н. В., Пругло Є. С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Інші автори: Криськів О. І., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Інші автори: Бондар Л. П., Мартинюк Л. П., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Кравчук Н. В., Василюк В. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Інші автори: Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Інші автори: Слабий О. Б., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Шев’як П. І., Гаргула Т. І.
Господарський, І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Інші автори: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Криницька І. Я., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Інші автори: Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Т. Б., Ляшенко І. І., Перейма В. Р., Бенца О. І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Інші автори: Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М., Свистун Р. В., Луговий О. Б., Поляцко К. Г., Нагірний Я. П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Інші автори: Ткачук Н. І., Романюк Л. Б., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Борак В. П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Інші автори: Голуб Г. Р., Кралюк О. С., Криницька І. Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Інші автори: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мерецька І. В., Лихацька В. О., Гаріян М. П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Інші автори: Шнайда М. І., Грималюк О. І., Кернична І. З., Демидяк О. Л., Бердей Т. С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Інші автори: Лавра О. Г., Юзьків Л. Р., Щур М. І., Буцкин Л. В., Борак В. В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Інші автори: Слаба У. С., Мартинюк Л. П., Лепявко А. А., Коморовський Р. Р., Бондар Р. Я., Гусак С. Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Інші автори: Мислицький В. Ф., Ткачук С. С., Антохіна С. І., Лєньков О. М., Кузнєцова О. В., Ясінська О. В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Інші автори: Венгер О. П., Смашна О. Є., Несторович Я. М., Сновида Л. Т., Мисула Ю. І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [и др.] . - С.104-106.
Інші автори: Мілевська-Вовчук Л. С., Салій З. В., Гара І. І., Бударна О. Ю., Сохор Н. Р., Мисула М. С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Інші автори: Короленко Г. С., Козлов С. В., Гриценко П. О., Алексеєнко О. О., Сулоєв К. М., Федченко М. П., Мальцев І. О., Легеза О. А., Чекан С. М., Бондарева В. О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Інші автори: Копетчук В. А., Яворський П. В., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Грицан, Л. Д.
    Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" [Текст] / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 21-24.

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Химия физическая


Дод.точки доступу:
Кабачний, В. І.
Томаровська, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2011/3
   Журнал

Медична освіта
2011р. № 3
Зміст:
Вороненко, В. В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру / В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін. - С.6-11
Ковальчук, Л. Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід’ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні / Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький. - С.12-14
Гребеник, М. В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи / М. В. Гребеник [и др.] . - С.15-19
Інші автори: Масик О. М., Ярема Н. І., Лазарчук Т. Б.
Унгурян, Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі / Л. М. Унгурян, М. С. Образенко. - С.20-22
Кліщ, Г. І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.23-30
Кушик, М. Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів / М. Л. Кушик. - С.31-34
Паласюк, Г. Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк. - С.35-39
Скрипко, В. Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю / В. Д. Скрипко [и др.] . - С.40-41
Інші автори: Шев’як П. І., Атаманюк О. Ю., Гринів Ю. В.
Абдуллаєв, Р. Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики / Р. Я. Абдуллаєв [и др.] . - С.42-43
Інші автори: Пономаренко С. О., Марченко В. Г., Сисун Л. А.
Акуліна, О. О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти / О. О. Акуліна. - С.44-46
Бабов, Є. Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ / Є. Д. Бабов [и др.] . - С.47-48
Інші автори: Новікова М. А., Каленовська С. В., Могилевський В. В.
Бесполудіна, Г. В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров’я / Г. В. Бесполудіна [и др.] . - С.49-52
Інші автори: Болотчева К. В., Козюберда В. І., Жила А. В., Щербакова А. В., Щербаков В. А., Гош Супратім
Бородаєв, І. Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи / І. Є. Бородаєв [и др.] . - С.53-54
Інші автори: Шарапов І. В., Зубков О. Б., Качанов В. М., Муравйов П. Т., Шевченко В. Г., Коритна А. Ю.
Воробйов, Є. О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу / Є. О. Воробйов [и др.] . - С.55-58
Інші автори: Шевченко Т. І., Сорокіна С. І., Кудря І. П., Шапошник О. А.
Григор’єва, Т. Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії / Т. Г. Григор’єва [та ін.] ; Т. Г. Григор’єва [и др.] . - С.59-61
Інші автори: Коркунда С. В., Олійник Г. А., Голобородько С. А.
Грищенко, О. В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти / О. В. Грищенко [и др.] . - С.63-64
Інші автори: Бобрицька В. В., Дудко Л. В., Лісіцина Н. В., Коровай С. В., Дудко В. Л.
Громов, О. В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології / О. В. Громов [и др.] . - С.65-66
Інші автори: Герасимчук П. Г., Коваленко М. О., Котелевський Р. А.
Грона, Н. В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини / Н. В. Грона [и др.] . - С.67-69
Інші автори: Коломієць В. В., Бобришев К. А., Ванханен Н. В., Півнєв Б. А.
Гудз, І. М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти / І. М. Гудз [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Геник С. М., Михальчук Д. С., Симчич А. В.
Даценко, І. Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія" / І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко. - С.73-75
Дубініна, В. Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова. - С.76-78
Думанський, Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.79-81
Каськова, Л. Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання / Л. Ф. Каськова [и др.] . - С.82-84
Інші автори: Карпенко О. О., Абрамова О. Е., Андріянова О. Ю., Чуприна Л. Ф., ващенко І. Ю.
Клименко, Т. М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених" / Т. М. Клименко [и др.] . - С.85-87
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Закревський А. М., Карапетян О. Ю.
Клименко, Т. М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі / Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк. - С.88-91
Климнюк, С. І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології / С. І. Климнюк [и др.] . - С.92-94
Інші автори: Романюк Л. Б., Ткачук Н. І., Кучмак О. Б., Бригідир Т. О.
Коломієць, В. В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи / В. В. Коломієць [и др.] . - С.95-98
Інші автори: Ванханен Н. В., Грона Н. В., Красьоха-Денисова В. В.
Лобас, В. М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі / В. М. Лобас [и др.] . - С.99-101
Інші автори: Дорохова О. Т., Адоньєва Н. М., Оборнєв Л. Є., Стичинська Н. А., Владзимирський А. В.
Лосєв, О. О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті / О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко. - С.102-104
Машталір, М. А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету / М. А. Машталір [и др.] . - С.105-106
Інші автори: Крамар С. Б., Довгань Г. В., Назарова Д. І.
Мітін, Ю. В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога / Ю. В. Мітін [и др.] . - С.107-109
Інші автори: Дєєва Ю. В., Островська О. О., Криничко Л. Р., Мотайло О. В.
Мітін, Ю. В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології / Ю. В. Мітін [и др.] . - С.110-112
Інші автори: Дєєва Ю. В., Островська О. О., Криничко Л. Р., Мотайло О. В.
Ніженковська, І. В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти / І. В. Ніженковська [и др.] . - С.113-116
Інші автори: Вельчинська О. В., Головченко О. І., Манченко О. В.
Нікітіна, О. О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання / О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець. - С.117-119
Перцева, Т. О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини / Т. О. Перцева [и др.] . - С.120-122
Інші автори: Шевченко О. А., Деркачов Е. А., Буряк Л. І., Рублевська Н. І., Цуцков В. Є., Шетепа О. П., Євтушенко В. В., Щудро С. А., Главацька В. І., Григоренко Л. В., Огір К. Ю.
Рибіцька, Л. Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології / Л. Н. Рибіцька [и др.] . - С.123-124
Інші автори: Муц Л. Б., Бігуняк Т. В., Котляренко Л. Т., Недошитко Х. Ю., Привроцька І. Б., Тусик О. Т., Ружицька О. Ю., Ярема О. М., Коваль О. С., Ковальова Л. Б.
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології / О. Г. Родинський [и др.] . - С.125-128
Інші автори: Демченко О. М., Мозгунов О. В., Гузь Л. В., Неруш П. О.
Хоменко, Л. О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання / Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва. - С.129-131

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології / Ю. В. Мітін, Ю. В. Дєєва, О. О. Островська // Медична освіта. - 2011. - № 3. - С. 110-112

Рубрики: Оториноларингология--обуч

Дод.точки доступу:
Мітін, Ю. В.
Дєєва, Ю. В.
Островська, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: НУ9/2018/1
   Журнал

Новини стоматології . - Виходить кожного кварталу
2018р. N 1
Зміст:
"Дитяча стоматологія майбутнього. Стоматологічна допомога особливим дітям" : 2-й міжнародний конгрес, Львів, 11-12 жовтня 2018. - С.5
Хорват, С. Проста логічна фіксація: гібридна кераміка проти композита / С. Хорват. - С.8-10
Постендодонтичне відновлення значно зруйнованого моляра - фіксація штифта і відновлення кукси, попередньо виконане на основі лиття. - С.12-14
Касіянчук, М. В. Протезування на імплантатах як метод збереження біогенного (остеогенного) потенціалу / М. В. Касіянчук. - С.15-21
Inspe open air: тест на лідерство підтвержжено. - С.22-29
Луцкая, І. К. Альтернативні методи препарування постійних зубів на прикладі каріозної порожнини I класу за Блеком / І. К. Луцкая, О. А. Лопатін. - С.31-36
81-й київський міжнародний стоматологічний форум та виставка, 4-6 квітня. - С.37
Ковальчук, В. В. Клініко-лабораторна оцінка ефективності лікувально-профілактичних заходів при карієсі зубів у дітей 2-5 років у регіоні зі зниженим вмістом фтору в питній воді / В. В. Ковальчук [та ін.]. - С.38-41
Інші автори: Пинда М. Я., Єфремова О. В., Поросюк О. В.
"Ортопедичний конгрес стоматологів та зубних техніків" : Київ, 2-3 червня 2018. - С.42
Смоляр, Н. І. Мінеральна щільність кісткової тканини у дітей дошкільного віку з патологією ОРА при різних рівнях інтенсивності карієсу зубів / Н. І. Смоляр, Н. І. Боднарук. - С.43-46
Гринишин, О. Б. Пульпозберігаючі методи лікування глибоких каріозних уражень тимчасових зубів у дітей / О. Б. Гринишин, Н. М. Дидик, З. Р. Пришко. - С.48-52
Шварц, Ф. Периимплантиты: этиология, диагностика и лечение / Ф. Шварц, Ю. Бекер. - С.53
Сидорак, Х. Т. СЕМ-дослідження якості хемо-механічної обробки кореневих каналів за удосконаленим протоколом іригації / Х. Т. Сидорак. - С.54-60
Мельничук, Ю. М. Спосіб прогнозування утворення патологічних післяопераційних рубців шкіри обличчя / Ю. М. Мельничук, Р. З. Огановський. - С.62-66
Дрогомирецька, М. С. Динаміка змін стану опорно-рухового апарату в осіб із трансверзальними аномаліями оклюзії в процесі комплексного лікування / М. С. Дрогомирецька, М. К. Білоус, І. А. Лазарев. - С.67-70
Фліс, П. С. Аналіз етіологічних факторів розвитку відкритого прикусу / П. С. Фліс, О. О. Циж. - С.71-75
Макєєв, В. Ф. Експериментальне вивчення міцнісних параметрів ендодонтичних коронок, виготовлених із різних ортопедичних матеріалів, для відновлення зруйнованих коронок бічних зубів / В. Ф. Макєєв, В. Р. Скальський, Р. Р. Павличко. - С.76-81
Гончарук-Хомин, М. Ю. Можливості визначення віку особи за стоматологічним статусом: європейський досвід судової стоматології на шляху розробки уніфікованого методу / М. Ю. Гончарук-Хомин. - С.82-87
Чухрай, Н. Л. Фахова навчальна література з ортодонтії - грунтовно та компетентно / Н. Л. Чухрай. - С.87
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Чухрай, Н. Л.
    Фахова навчальна література з ортодонтії - грунтовно та компетентно / Н. Л. Чухрай // Новини стоматології. - 2018. - N 1. - С. 87


MeSH-головна:
ОРТОДОНТИЯ -- ORTHODONTICS (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: АУ38/2021/14/6
   Журнал

Артериальная гипертензия . - Виходить щомісячно
2021р. Т. 14 № 6
Зміст:
Артеріальна гіпертензія та нирки: погляд кардіолога та нефролога : "Ukraine CardioGlobal-2021. Seassion 5", фахова школа з онлайн-трансляцією, 18 листопада 2021 року / підгот. Т. Чистик. - С.9-12
Судинна деменція: механізми розвитку та можливості запобігання : "Ukraine CardioGlobal-2021. Seassion 6", фахова школа з онлайн-трансляцією, 16 грудня 2021 року / підгот. Т. Чистик. - С.13-16
Hall, M. E. Стратегії схуднення для профілактики та лікування гіпертензії. Наукова заява Американської асоціації серця / M. E. Hall [et al.]. - С.17-30
Інші автори: Cohen J. B., Ard J. D., Egan B. M., Hall J. J. E., Lavie C. J., Ma J., Ndumele C. E., Schauer P. R., Shimbo D.
Нове у кардіології / підгот. О. Торбас, Ю. Боцюк. - С.33-39
Гіпертензивне ураження органів-мішеней: поширеність, значення і вплив на прогноз у популяції. - С.33
Інтенсивне зниження артеріального тиску на основі оцінки ризику та профілактика серцевої недостатності: post hoc аналіз дослідження SPRINT. - С.33-34
Кардіоваскулярний прогноз при резистентній гіпертензії, стратифікований за допомогою добового моніторування артеріального тиску: дослідження JAMP. - С.34
Хлорталідон для лікування артеріальної гіпертензії при тяжкій хворобі нирок. - С.34
24-годинний діурез натрію і калію з сечею та серцево-судинний ризик. - С.35
Взаємозв’язок між прийомом статинів і побічними явищами в первинній профілактиці серцево-судинних захворювань. - С.35-36
Призначення статинів після реваскуляризації нижніх кінцівок у США. - С.36-37
Припинення прийому статинів і серцево-судинні захворювання в осіб похилого віку в Данії. - С.37
Взаємозв’язок початку прийому статинів із прогресуванням цукрового діабету. - С.38
Взаємозв’язок деменції та частоти серцевих скорочень у спокої. - С.38-39
Сіренко, Ю. М. Антигіпертензивна терапія в амбулаторній практиці Сімейного лікаря та кардіолога: Фокус на прихильності до комбінованої терапії - результати дослідження АТМОСФЕРА / Ю. М. Сіренко [та ін.]. - С.41-50
Інші автори: Радченко Г. Д., Торбас О. О., Крахмалова О. О.
Є примірники у відділах:
(08.07.2022р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


   
    Артеріальна гіпертензія та нирки: погляд кардіолога та нефролога [Текст] : "Ukraine CardioGlobal-2021. Seassion 5", фахова школа з онлайн-трансляцією, 18 листопада 2021 року / підгот. Т. Чистик // Артеріальна гіпертензія = Артериальная гипертензия = Hypertension. - 2021. - Т. 14, № 6. - С. 9-12


MeSH-головна:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (осложнения, патофизиология)
РЕНАЛЬНАЯ НЕДОСТАТОЧНОСТЬ ХРОНИЧЕСКАЯ -- RENAL INSUFFICIENCY, CHRONIC (патофизиология, терапия)
Анотація: Хронічна хвороба нирок (ХХН) — це порушення структури або функції нирок, що триває понад три місяці й негативно впливає на здоров’я і якість життя пацієнтів. ХХН спричиняє більше летальних випадків, ніж злоякісні новоутворення молочної і передміхурової залоз. Важливою причиною ХХН і водночас — її наслідком є артеріальна гіпертензія (АГ). Вона являє собою основний фактор ризику серцево-судинних подій в осіб із ХХН. Жорсткий контроль артеріального тиску (АТ) знижує мікроальбумінурію і протеїнурію та уповільнює прогресування ниркової недостатності
Дод.точки доступу:
Чистик, Тетяна \підгот.\
"Ukraine CardioGlobal-2021. Seassion 5", фахова школа з онлайн-трансляцією

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Судинна деменція: механізми розвитку та можливості запобігання [Текст] : "Ukraine CardioGlobal-2021. Seassion 6", фахова школа з онлайн-трансляцією, 16 грудня 2021 року / підгот. Т. Чистик // Артеріальна гіпертензія = Артериальная гипертензия = Hypertension. - 2021. - Т. 14, № 6. - С. 13-16


MeSH-головна:
ДЕМЕНЦИЯ СОСУДИСТАЯ -- DEMENTIA, VASCULAR (этиология)
Анотація: Термін «судинна деменція» (СД) відображає гетерогенну групу дементних синдромів, що виникають внаслідок різноманітних васкулярних причин, мають своєрідні клінічні прояви, у тому числі різні зміни мозку. Судинна деменція — друга за поширеністю (після хвороби Альцгеймера) форма деменції у світі, яка зустрічається у 1,5–2,2 % людей. У країнах Європи судинна деменція разом зі змішаною деменцією становить до 20–40 % від усіх форм деменцій, у країнах Латинської Америки — до 15 %, в Австралії — від 13 до 28 %. Захворюваність на деменцію в 9 разів вища серед пацієнтів, які перенесли інсульт. Крім того, у 25 % осіб, які перенесли інсульт, протягом першого року діагностують уперше виявлену деменцію. Протягом 4 років після інсульту відносний ризик розвитку деменції становить 5,5 %
Дод.точки доступу:
Чистик, Тетяна \підгот.\
"Ukraine CardioGlobal-2021. Seassion 6", фахова школа з онлайн-трансляцією

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)