Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (449)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=языкознание<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Бардов, В. Г.
    Мовне питання в Україні та українізація викладання в Київському медичному інституті в 20-30-і роки [Текст] / В. Г. Бардов, С. Т. Омельчук, А. М. Гринзовський // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2000. - № 2. - С. 112-115


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (история, тенденции)
Дод.точки доступу:
Омельчук, С. Т.
Гринзовський, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Василенко, Г. Л.
    Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі [Текст] / Г. Л. Василенко, І. Є. Коваль, О. В. Рябоконь, Л. Т. Тищенко // Медична освіта. - 2002. - № 3. - С. 315-317


MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Дод.точки доступу:
Коваль, І. Є.
Рябоконь, О. В.
Тищенко, Л. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Черниговская, Т. В.
    От коммуникационных сигналов к языку и мышлению человека: эволюция или революция? [Текст] / Т. В. Черниговская // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова : Науч.-практ. журн. - 2008. - Т. 94, № 9. - С. 1017-1028. - Библиогр.: с. 1026-1028


MeSH-головна:
ЯЗЫКОВОЕ РАЗВИТИЕ -- LANGUAGE DEVELOPMENT
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ ВЕРБАЛЬНОЕ -- VERBAL LEARNING

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Шарбенко, Т. В.
    Мовно-жанрова специфіка наукової статті зі стоматології як цілісного наукового твору [Текст] / Т. В. Шарбенко, Т. О. Лещенко // Український стоматологічний альманах. - 2012. - № 1. - С. 3-11


MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (использование)
ИЗДАНИЯ -- PUBLICATIONS (стандарты)
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (организация и управление)
НАУКА -- SCIENCE (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Лещенко, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бусыгина, Н. П.
    Современные подходы к анализу дискурса, разговора и повествования и их значение для исследований в области психотерапии [Текст] / Н. П. Бусыгина // Психология в вузе. - 2014. - № 4. - С. 43-73


MeSH-головна:
ПСИХОЛИНГВИСТИКА -- PSYCHOLINGUISTICS (классификация, методы, тенденции)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
РЕЧЬ -- SPEECH (классификация)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЛОГИКА НЕЧЕТКИХ ПОНЯТИЙ -- FUZZY LOGIC
ПОВЕСТВОВАНИЕ -- NARRATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Єлагіна, Н. І.
    Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками [Текст] / Н. І. Єлагіна // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 43-48


MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Лембрик, І. С.
    Синдром емоційного вигорання у викладача медичного вузу [Текст] / І. С. Лембрик, Р. Ю. Приймак // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2018. - № 5/6. - С. 180-186. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Анотація: У статті наведені клінічні прояви та шляхи купування синдрому емоційного вигорання у викладачів медичних вузів
На підставі літературних даних проаналізована історія питання за сотанні десятиліття, а також систематизовані дані щодо 50-ти викладачів вищої школи, у яких проведене анкетування під час викладання педіатричних дисциплін іноземною мовою. Наведені фактори ризику, які обумовлювали появу синдрому емоційного вигорання, а також особливості клінічного перебігу цього стану під час викладання педіатричних дисциплін іноземною мовою. Коротко представлені шляхи усунення синдрому емоційного вигорання, що проходять на фізичному, психоемоційному та духовному рівнях викладача
Дод.точки доступу:
Приймак, Р. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бицко, Н. І.
    До проблематики вживання терміноодиниць із пропріативами в сучасних медичних дослідженнях [Текст] = The range of problems of terminological terms use with propriatives in modern medical investigations / Н. І. Бицко // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 3. - С. 141-145. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: Проведення лексико-стилістичного дослідження науково-медичних текстів щодо коректного вживання терміноодиниць з пропріативами. Матеріал і методи. Вибірка фактичного матеріалу із «Англо-українського ілюстрованого медичного словник Дорланда» у двох томах та «Словника-довідника ендокринолога» Казакова А.В., Кравчун Н.А., Ільїної І.М. [1, 12], яка дозволила продемонструвати через призму систематизації лексико-стилістичних методів дослідження вживання епонімійної лексики в медичній терміносистемі. Результати дослідження. Дослідження свідчить, що саме використання загальних ономастичних принципів (етимологічного, формантного (словотвірного) і лексико-семантичного) дозволять максимально розкрити природу номінації складних медичних термінів, визначити міжмовні зв’язки, вказати на історико-антропонімічний характер іменування термінологічних одиниць, що містять власні назви. Висновки. Пропоноване дослідження має практичне спрямування й теоретичне обґрунтування, адже має зв’язок з важливими науковими завданнями сьогодення – упровадження офіційної національної термінології для широкого загалу лікарів-практиків, науковців різних спеціалізацій, у навчальному процесі – для підготовки грамотних спеціалістів з різних дисциплін
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Kulbashna, Ya. A.
    The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process [Текст] = Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 62-67


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the article
Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Дод.точки доступу:
Zakharova, V.O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Олексій, К. Б.
    Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики [Текст] = The characteristics of a student’s subjective position in the study of foreign vocabulary / К. Б. Олексій // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 109-113


MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Анотація: Було доведено, що пізнавальна активність або суб’єктність студентів є одним із компонентів вивчення іноземної лексики у ВНЗ, що виявляється в здатності бути стратегом своєї діяльності, ставити і коригувати цілі, усвідомлювати мотиви, самостійно вибудовувати дії і оцінювати їх відповідність задуманому
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)