Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Бібліотечні видання (2)Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.
Шифр: Б119244/2013/8
   Журнал

Безпека життєдіяльності . - Виходить щомісячно
2013р. N 8 . - 17.26, р.
Зміст:
Інструктивно-методичні матеріали «Підготовка загальноосвітнього навчального закладу до нового навчального року з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності» . - С.2-13
Ільїна, В. М. Алкоголізм серед молоді - катастрофа XXI століття / В. М. Ільїна, В. І. Добрянський. - С.14-15
Голодько, О. Лісові пожежі -лихо для нації / О. Голодько. - С.16-17
Білих, Н. «Тиждень безпеки дитини» в м. Алчевську / Н. Білих. - С.17-18
Зубік, Н. За яскравими враженнями та безпечним відпочинком - у дитячий табір! / Н. Зубік. - С.18-19
Шпонтак, І. М. Тренінг «Здоровий спосіб життя та безпека життєдіяльності» / І. М. Шпонтак. - С.19-22
Растеряєва, Н. О. Організаційні та методичні засади проведення заходів «Тижня безпеки дитини» / Н. О. Растеряєва, В. Е. Бломквіст. - С.22-24
Кузменко, О. Прийшов час змінити психологію споживання / О. Кузменко. - С.25-26
Галицька, Н. І. Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі / Н. І. Галицька. - С.27-29
Шпонтак, І. М. Кавун - смакота чи небезпека / І. М. Шпонтак. - С.29
Зубік, Н. Літо - час роликових ковзанів / Н. Зубік. - С.30
Сливінська, І. Не дозволимо комахам зіпсувати літо / І. Сливінська. - С.31-33
Мельник, А. Щоб не постраждати від спеки / А. Мельник. - С.33-34
Пашков, А. П. Проблеми збалансованого природокористування поблизу кар’єрів під час вибухових робіт і зсувів та основні напрями їх розв’язання / А. П. Пашков, Р. О. Шелест. - С.34-40
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Галицька, Н. І.
    Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі [Текст] / Н. І. Галицька // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 8. - С. 27-29

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: НУ43/2020/8
   Журнал

НейроNEWS . - Виходит раз на два місяця
2020р. № 8 . - 110.25, р.
Зміст:
Захистимо психічне здоров’я: час вкладати кошти. - С.5-7
Бабкіна, Ю. А. Новое в эпилептологии / Ю. А. Бабкіна. - С.8-10
Скрипник, Т. Інклюзивна освіта дітей з розладом із дефіцитом уваги та гіперактивністю / Т. Скрипник. - С.11-15
Герасименко, Л. О. Ностальгія у сучасному світі / Л. О. Герасименко. - С.16-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саноцький, Я. Є. Український національний консенсус з лікування пацієнтів із цервікальною дистонією / Я. Є. Саноцький [та ін.]. - С.18-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Слободін Т. М., Федоришин Л. В., Білошицький В. В., Гаврилів І. Р., Гребенюк А. В., Третяк І. Б., Федосеев С. В.
Науменко, Г. М. Від професійного вигорання до залученості медичного персоналу Г. М. Науменко / Г. М. Науменко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вплив антидепресивної терапії на функціональну здатність пацієнтів із великим депресивним розладом. - С.37-40
Мацкевич, С. А. Возвратная стенокардия: психоэмоциональные изменения / С. А. Мацкевич, М. И. Бельская. - С.42-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клінічні настанови щодо лікування депресії із супутніми психічними захворюваннями. - С.46-51
Фармакологічні методи лікування пацієнтів із нейропатичним болем. - С.52-54
Льюїс Керролл: відображення із задзеркалля. - С.56-61
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Скрипник, Т.
    Інклюзивна освіта дітей з розладом із дефіцитом уваги та гіперактивністю [Текст] / Т. Скрипник // НейроNEWS. - 2020. - № 8. - С. 11-15


MeSH-головна:
ВНИМАНИЯ ДЕФИЦИТ С ГИПЕРАКТИВНОСТЬЮ -- ATTENTION DEFICIT DISORDER WITH HYPERACTIVITY (патофизиология, психология, этиология)
ДЕТЕЙ СОЦИАЛЬНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СЛУЖБА -- CHILD WELFARE (законодательство и юриспруденция, тенденции)
ДЕТЕЙ ПОВЕДЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CHILD BEHAVIOR DISORDERS (патофизиология, психология, этиология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: За даними численних досліджень, в Америці та Євро­пі поширеність розладу з дефіцитом уваги та гіпер­активністю (РДУГ) у дитячій популяції становить від 4 до 8 %, серед дорослого населення — від 2 до 5 %. Це означає, що в кожному класі загальноосвітньої ­школи є принаймні одна дитина із симптомами РДУГ, а зазвичай їх до 3–4 осіб на клас. Чи завжди вчителі розуміють, що мають справу з дитиною з особливими потребами розвитку? На жаль, більшість педагогів, навіть зі значним викла­дацьким досвідом, починають усвідомлювати, що дитина хворіє на РДУГ, лише коли звичні прийоми виховання й викладання виявляються неефективними. Деяких фахів­ців це спонукає до роздумів і пошуків ­інших підходів до навчання й налагод­жен­ня комунікації з такою дитиною, але так буває не завжди. Так, дітей і підлітків із РДУГ досить багато, і найчастіше вони не отримують ­необхідних спеціальних педагогічних втручань. Шкільний заклад не створює належних умов інклюзивного простору й на­вчання, які б враховували особливі потреби цих дітей
Якими мають бути сьогодні педагогічна стратегія та реа­лії сучасної української ­школи? Спробуємо покроково з’ясувати правові колізії та розтлумачити конт­раверсії поставленого запитання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)