Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Вища освіта (31)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтерактивні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Лембрик, І. С.
    Інтерактивні засоби навчання у викладанні дисципліни «Педіатрія», як приклад особистісно-діяльнісного підходу в освіті [Текст] / І. С. Лембрик // Міжнародний журнал педіатрії, акушерства та гінекології. - 2016. - Т. 9, № 1. - С. 49-53. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Христос, С. М.
    Інтерактивні методи навчання - актуальність, суть та мета інтерактивного навчання [Текст] / С. М. Христос // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 12. - С. 26-28


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Інтерактивні методи навчання як засіб удосконалення практичних занять з дисципліни «Неврологія» в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / О. О. Дорошенко [та ін.] // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, № 3. - С. 66-67

Дод.точки доступу:
Дорошенко, О. О.
Ліскевич, І. І.
Максимчук, Л. Т.
Олійник, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації [Текст] = Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing / О. В. Геруш [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (методы, обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (история, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Дод.точки доступу:
Геруш, О. В.
Садогурська, К. В.
Паламар, А. О.
Музика, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бурова, Л. М.
    Інтерактивні технології заочного навчання студентів-фармацевтів [Текст] / Л. М. Бурова // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 69-71


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання [Текст] = Interactive educational technology – innovative methods of combined education / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи: визначити ефективність впроваждення інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини 1 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» (ДЗ «ДМА»). Мета роботи – визначити ефективність впровадження інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини 1 Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України” (ДЗ “ДМА”). Основна частина. Нові підходи до навчання студентів передбачають активацію творчих здібностей. Творчість передбачає нове бачення, тобто готовність відмовитися від звичних схем викладання навчального матеріалу та готовність до самозмінювання. Одне з найважливіших завдань вищої школи полягає в тому, щоб форми та методи навчання сприяли виявленню творчих здібностей та безперервному самовдосконаленню. Впровадження інноваційних освітніх технологій у рамках вищої медичної школи, у тому числі інтерактивних підходів до навчання студентів, інтернів, у сучасних умовах є важливим кроком, що передбачає активацію їх творчих здібностей, нове бачення проблеми з готовністю відмовитися від звичних схем навчання та готовністю до самозмінювання. Інтерактивні технології також спрямовані на формування мотивації у різні періоди професійного становлення та мають особливо важливе значення у підготовці лікарів, у тому числі інтерністів, для яких навчання є одним із ключових етапів на шляху становлення самостійного фахівця. Висновок. Застосування інтерактивних форм навчання серед студентів-медиків ефективно впливає на процес засвоєння ними комплексу клінічних знань, характеризується індивідуалізацією навчальних підходів, є потужним фактором оптимізації навчального процесу, що забезпечує більшу керованість, результативність та ефективність навчання. Висновки. Застосування інтерактивних форм навчання серед студентів-медиків ефективно впливає на процес засвоєння ними комплексу клінічних знань, характеризується індивідуалізацією навчальних підходів, є потужним фактором оптимізації навчального процесу, що забезпечує більшу керованість, результативність та ефективність навчання
Дод.точки доступу:
Перцева, Т. О.
Конопкіна, Л. І.
Кіреєва, Т. В.
Богацька, К. Є.
Черкасова, О. Г.
Мироненко, О. В.
Фесенко, О. В.
Ботвінікова, Л. А.
Бєлослудцева, К. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Дідик, Н. В.
    Інтерактивні технології навчання і формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вузу [Текст] = Interactive technologies of training and clinical mentality of students of junior courses of medical university / Н. В. Дідик // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 474-477. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Інтерактивні технології навчання та формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вишу [Текст] / Л. М. Булат [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 1. Ч.2. - С. 222-225


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Булат, Л. М.
Лисунець, О. В.
Дідик, Н. В.
Шінкарук-Диковицька, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Мастеров, Ю. І.
    Інтерактивні технології та їх впровадження в практичне навчання студентів медичного коледжу [Текст] / Ю. І. Мастеров, В. О. Марцинснко // Клінічна та експериментальна патологія. - 2011. - Т. 10, № 3. - С. 30-33

Дод.точки доступу:
Марцинснко, В. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Василик, В. С.
    Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста [Текст] / В. С. Василик, О. М. Крекотень // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 21-23


Рубрики: ВНМУ-Василик В.С.

   ВНМУ-Крекотень О.М.


MeSH-головна:
СПИД -- ACQUIRED IMMUNODEFICIENCY SYNDROME (профилактика и контроль)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Дод.точки доступу:
Крекотень, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)