Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Вища освіта (31)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтерактивні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лембрик І. С.
Назва : Інтерактивні засоби навчання у викладанні дисципліни «Педіатрія», як приклад особистісно-діяльнісного підходу в освіті
Місце публікування : Міжнародний журнал педіатрії, акушерства та гінекології. - 2016. - Т. 9, № 1. - С. 49-53 (Шифр МУ94/2016/9/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Христос С. М.
Назва : Інтерактивні методи навчання - актуальність, суть та мета інтерактивного навчання
Місце публікування : Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 12. - С. 26-28 (Шифр Б119244/2013/12)
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дорошенко О. О., Ліскевич І. І., Максимчук Л. Т., Олійник О. І.
Назва : Інтерактивні методи навчання як засіб удосконалення практичних занять з дисципліни «Неврологія» в умовах кредитно-модульної системи
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, № 3. - С. 66-67 (Шифр ГУ1/2012/19/3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геруш О. В., Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Назва : Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації
Паралельн. назви :Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурова Л. М.
Назва : Інтерактивні технології заочного навчання студентів-фармацевтів
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 69-71 (Шифр МУ7/2013/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Назва : Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання
Паралельн. назви :Interactive educational technology – innovative methods of combined education
Місце публікування : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 73-76 (Шифр МУ7/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета роботи: визначити ефективність впроваждення інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини 1 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» (ДЗ «ДМА»). Мета роботи – визначити ефективність впровадження інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини 1 Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України” (ДЗ “ДМА”). Основна частина. Нові підходи до навчання студентів передбачають активацію творчих здібностей. Творчість передбачає нове бачення, тобто готовність відмовитися від звичних схем викладання навчального матеріалу та готовність до самозмінювання. Одне з найважливіших завдань вищої школи полягає в тому, щоб форми та методи навчання сприяли виявленню творчих здібностей та безперервному самовдосконаленню. Впровадження інноваційних освітніх технологій у рамках вищої медичної школи, у тому числі інтерактивних підходів до навчання студентів, інтернів, у сучасних умовах є важливим кроком, що передбачає активацію їх творчих здібностей, нове бачення проблеми з готовністю відмовитися від звичних схем навчання та готовністю до самозмінювання. Інтерактивні технології також спрямовані на формування мотивації у різні періоди професійного становлення та мають особливо важливе значення у підготовці лікарів, у тому числі інтерністів, для яких навчання є одним із ключових етапів на шляху становлення самостійного фахівця. Висновок. Застосування інтерактивних форм навчання серед студентів-медиків ефективно впливає на процес засвоєння ними комплексу клінічних знань, характеризується індивідуалізацією навчальних підходів, є потужним фактором оптимізації навчального процесу, що забезпечує більшу керованість, результативність та ефективність навчання. Висновки. Застосування інтерактивних форм навчання серед студентів-медиків ефективно впливає на процес засвоєння ними комплексу клінічних знань, характеризується індивідуалізацією навчальних підходів, є потужним фактором оптимізації навчального процесу, що забезпечує більшу керованість, результативність та ефективність навчання
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дідик Н. В.
Назва : Інтерактивні технології навчання і формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вузу
Паралельн. назви :Interactive technologies of training and clinical mentality of students of junior courses of medical university
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 474-477 (Шифр ВУ80/2016/20/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булат Л. М., Лисунець О. В., Дідик Н. В., Шінкарук-Диковицька М. М.
Назва : Інтерактивні технології навчання та формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вишу
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 1. Ч.2. - С. 222-225 (Шифр ВУ80/2014/18/1. Ч.2)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мастеров Ю. І., Марцинснко В. О.
Назва : Інтерактивні технології та їх впровадження в практичне навчання студентів медичного коледжу
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2011. - Т. 10, № 3. - С. 30-33 (Шифр КУ27/2011/10/3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василик В. С., Крекотень О. М.
Назва : Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 21-23 (Шифр МУ7/2013/1)
Предметні рубрики: ВНМУ-Василик В.С.
ВНМУ-Крекотень О.М.
MeSH-головна: СПИД -- ACQUIRED IMMUNODEFICIENCY SYNDROME
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)