Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (31)Бібліотечні видання (172)Вища освіта (66)Краєзнавство (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інформаційні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.

Назва журналу :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Жулкевич І. В. Вплив коморбідних станів на виживаність чоловіків, хворих на рак гортані, – підсумки десятирічного спостереження/ І. В. Жулкевич, Л. М. Скакун, І. Й. Галайчук (стр.5-12)
Гандзюк Н. М. Основні тенденції і прогнозні оцінки смертності та захворюваності на онкогінекологічну патологію у жінок репродуктивного віку в Україні й Тернопільській області/ Н. М. Гандзюк, Н. О. Теренда (стр.13-17)
Теренда Н. О. Безсоння як фактор ризику розвитку мозкового інсульту/ Н. О. Теренда, Н. Я. Фарійон (стр.18-23)
Литвинова О. Н. Інтеграційний аспект вибору стратегії збереження здоров’я: роль детермінант здоров’я/ О. Н. Литвинова, О. І. Качмар (стр.24-28)
Теренда Н. О. Професійне вигорання – одна з невирішених проблем системи охорони здоров’я/ Н. О. Теренда, Т. Б. Павлів, О. А. Теренда (стр.29-33)
Романюк Н. Є. Стратегічні завдання та перспективи розвитку центрів громадського здоров’я в Україні/ Н. Є. Романюк [та ін.] (стр.34-40)
Козьолкін О. А. Оцінка показників якості життя у хворих на вертеброгенні больові синдроми попереково-крижового рівня та їх залежність від ступеня вираження неврологічних розладів/ О. А. Козьолкін, С. О. Медвєдкова, М. П. Пухальський (стр.41-44)
Чорна В. В. Гігієнічні заходи з оптимізації умов функціонування закладів охорони здоров’я та профілактики захворювань медичних працівників/ В. В. Чорна, Л. Б. Фурман, В. М. Подолян (стр.45-52)
Венгер О. П. Впровадження в систему навчального процесу програм для студентів-парамедиків на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології Тернопільського національного медичного університету/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.53-56)
Ващук В. В. Гігієна рук як запорука безпеки лікування: сучасний стан проблеми та перспективи освітньої діяльності/ В. В. Ващук [та ін.] (стр.57-61)
Михайленко П. М. Інформаційні та інституційні ресурси формування державної політики у сфері охорони здоров’я в Україні/ П. М. Михайленко, Ю. М. Скалецький, С. В. Протас (стр.62-68)
Іванюк А. В. Концептуальні напрями формування управління регіональним медичним центром на принципах державно-приватного партнерства/ А. В. Іванюк (стр.69-73)
Калинюк Н. М. Право ембріона/плода на життя в контексті громадського здоров’я/ Н. М. Калинюк, Т. Б. Кадобний, А. Т. Бучко (стр.74-78)
Лотоцька О. В. Моніторинг поверхневих водних ресурсів в Україні та його законодавча основа/ О. В. Лотоцька, Л. О. Бицюра (стр.79-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zalipska I. Ya., Sverstiuk A. S.
Назва : Linguistic and informative features of studying the theme “professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian
Паралельн. назви :Лінгвістичні та інформаційні особливості вивчення теми «професійна медична комунікація лікаря з пацієнтом із симптомами захворювань органів травної системи» із дисципліни «професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом»
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 113-118 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article presents educational, informative and methodical materials necessary for studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of the digestive system’s organs” in classes on the discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in Ukrainian language”. The complex of tasks is aimed at the development of students’ communicative skills and abilities: to study the vocabulary to denote the organs of the digestive system, gastrointestinal diseases; be able to build monologue and dialogic expressions that describe the causes and symptoms of the digestive system’s diseases, using learned lexical units and phrases; to develop skills of collecting the anamnesis of gastroenterological diseases; memorize phrases and sentences for first aid in food poisoning, in emergencies during stomach pain; to create modern informative and expert systems for developing lesson’s materials. The proposed system of tasks will help to master the skills and abilities to communicate orally and in writing in accordance with the goals and social norms of speech behavior in typical spheres and situations. Taking into account different methods and forms of work, the tasks with which it was possible to ensure the active participation of each student in the class, to stimulate interest and desire to study medical terminology in accordance with the topic of the class are singled out. It was suggested a variety of test and creative tasks to check the knowledge of the student’s studied topic.У статті подано навчально-методичні та інформаційні матеріали, необхідні для вивчення теми «Професійна комунікація лікаря і пацієнта із симптомами захворювань органів травної системи» на заняттях із дисципліни «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом». Комплекс завдань спрямований на розвиток комунікативних умінь та навичок студентів: вивчити лексику на позначення органів травної системи, гастроентерологічних захворювань; уміти будувати монологічні та діалогічні висловлювання, що містять опис причин та симптомів хвороб травної системи, застосовуючи засвоєні лексичні одиниці та фрази; розвивати навички збору анамнезу гастроентерологічних захворювань; запам’ятати словосполучення та речення для надання першої медичної допомоги при харчових отруєннях, при екстрених ситуаціях під час болів у ділянці шлунка; створити сучасні інформаційні та експертні системи для проєктування матеріалів до заняття. Запропонована система завдань сприятиме оволодінню вміннями та навичками спілкуватися в усній та письмовій формах відповідно до цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових сферах та ситуаціях. Враховуючи різні методи та форми роботи, виокремлено ті завдання, за допомогою яких вдалося забезпечити активну участь кожного студента на занятті, стимулювати інтерес і прагнення вивчати медичну термінологію відповідно до теми заняття. Для перевірки знань із вивченої теми студентові запропоновано комплекс тестових та творчих завдань
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михайленко П. М., Скалецький Ю. М., Протас С. В.
Назва : Інформаційні та інституційні ресурси формування державної політики у сфері охорони здоров’я в Україні
Паралельн. назви :Information and institutional resources of public policy formation in healthcare of Ukraine
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 62-68 (Шифр ВУ14/2021/2)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Анотація: Проаналізовано керівні та аналітичні документи Європейського регіонального бюро ВООЗ щодо інформаційно-аналітичної підтримки прийняття політичних рішень; досліджено інституційні ресурси і джерела релевантної інформації для забезпечення прийняття рішень у формуванні та реалізації державної політики. Зокрема, зазначається, що державні установи НАМН України, як розпорядник наукових та фактичних даних у сфері охорони здоров’я, є головним інституційним ресурсом інформаційно-аналітичного супроводу прийняття рішень і мають виконувати координуючу функцію у його забезпеченніСпрямовані на шляхи забезпечення ефективної взаємодії усіх зацікавлених сторін, що є розпо­рядниками релевантної інформації, забезпечення регулярного узагальнення і оприлюднення інформації у сфері охорони здоров’я та презентації результатів інформаційно-аналітичної роботи як органам, що формують політику, так і широким верствам громадськостіGuidelines and analytical documents of the WHO Regional Office for Europe on information and analytical support of policy decision-making were analyzed; institutional resources and sources of relevant information to ensure decision-making in the formation and implementation of public policy are studied. In particular, it is noted that state institutions of the National Academy of Medical Sciences of Ukraine, as the administrator of scientific data and evidence in the field of health, is the main institutional resource of information and analytical decision support and should perform a coordinating function in its provisionConclusions are aimed at ensuring effective interaction of all stakeholders who manage relevant information, ensuring regular summarization and disclosure of information in the field of health care and presentation of information and analytical work to policy makers and the general public
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мінцер О. П., Попова М. А.
Назва : Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів
Паралельн. назви :Оntology-driven information systems in ensuring the continuing professional development of doctors and pharmacists
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 171-177 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Стаття присвячена питанню забезпечення якості медичної освіти, підвищення кваліфікації медичних кадрів і безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Визна­чені переваги застосування онтологічного підходу до представлення знань у процесі створення і використання медичних інформаційних систем з метою надання доступу до максимально повного обсягу інформації шляхом інтероперабельної інтеграції та агрегації знання-орієнтованих ресурсів та інформаційних джерел. Наведений короткий аналіз існуючих онтологій медичного призначення (від колекцій вузькоспеціалізованих тематичних онтологій до національних термінологічних систем охорони здоров’я), що виявив низку недоліків та перешкод їх використання в системі сучасної медичної освіти в Україні. Визначена необхідність створення єдиного середовища інтероперабельної взаємодії з існуючими онтологічними рішеннями засобами уніфікованого інтерфейсу користувача для підвищення ефективності безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів. Викладені основні аспекти розробки онтолого-керованих інформаційних систем, що можуть бути використані не лише при проектуванні і розробці структури, функціоналу та інтерфейсів медичних інформаційних систем, а й у процесі їх використання для вирішення практичних завдань. Представлений досвід застосування ІТ-ТОДОС, когнітивні програмно-інформаційні засоби якої забезпечують інтерактивну інтероперабельну темпоральну та семантичну синхронізацію інформаційних ресурсів незалежно від формату, стандартів і технологій їх створення, для розробки та використання онтолого-керованих медичних інформаційних систем, наведений її функціонал та переваги використання в процесі забезпечення безперервного професійного розвитку лікарів та провізорівThe article is devoted to the issue of medical education quality assurance, the improvement of the medical staff qualifications and the continuous professional development of doctors and pharmacists using modern information and communication technologies. The advantages of using the ontological approach to knowledge representation in the process of creation and use of medical information systems in order to provide access to the maximum amount of information through the interoperable integration and aggregation of knowledge-oriented resources and information sources are determined. A brief analysis of existing medical ontologies (from collections of highly specialized thematic ontologies to national terminology health systems), which revealed a number of disadvantages and obstacles to their use in the system of modern medical education in Ukraine is presented. The necessity of creation of a unified interoperable environment with existing ontological solutions by means of unified user interface for increasing the efficiency of continuous professional development of doctors and pharmacists is determined. The main aspects of the development of ontology-driven information systems, which can be used for the medical information systems structure, functionality and interfaces design, but also in the process of using them to solve practical problems, are outlined. The experience of using IT-TODOS cognitive software and information tools that provide interactive temporal and semantic synchronization of information resources, regardless of the format, standards and technologies of their creation, for the design and use of ontology-driven medical information systems is presented. Its functionality and the advantages of using in the process of ensuring the continuous professional development of doctors and pharmacists are described
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Абрамов А. С. . Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/ А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко (стр.6-10)
Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко (стр.11-14)
Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/ Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко (стр.15-18)
Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/ І. О. Крицький (стр.19-23)
Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/ Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.24-30)
Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/ Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер (стр.31-35)
Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.36-41)
Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/ Л. Й. Шостак (стр.42-46)
Штрімайтіс О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/ О. В. Штрімайтіс [та ін.] (стр.47-50)
Антоненко А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.] (стр.51-54)
Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко (стр.55-60)
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/ А. В. Вихрущ (стр.61-66)
Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/ Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко (стр.67-74)
Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко (стр.75-78)
Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/ Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.79-85)
Ждан В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.85-89)
Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/ Л. В. Лимар (стр.90-95)
Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.96-102)
Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/ О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька (стр.103-106)
Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/ Н. І. Савицька, О. М. Мочульська (стр.107-113)
Федчишин Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/ Н. О. Федчишин [та ін.] (стр.114-121)
Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/ І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая (стр.122-125)
Колодницька О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження/ О. Д. Колодницька, І. І. Ворона (стр.126-130)
Логойда Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна (стр.131-136)
Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/ Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода (стр.137-142)
Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/ О. С. Доля, Н. О. Ярешко (стр.143-147)
Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/ Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька (стр.148-151)
Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.152-155)
Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/ Т. І. Горпініч (стр.156-161)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.162-170)
Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/ О. П. Мінцер, М. А. Попова (стр.171-177)
Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.178-183)
Прокоп І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття)/ І. А. Прокоп, Т. В. Саварин (стр.184-190)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паньків І. В.
Назва : Інформаційні технології у процесі вивчення ендокринології на етапі післядипломної освіти
Місце публікування : Міжнародний ендокринологічний журнал. - Київ, 2018. - Том 14, N 5. - С. 121-123 (Шифр МУ65/2018/14/5)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: На сьогодні в системі післядипломної освіти впроваджується технологія дистанційного навчання з актуальних питань внутрішніх хвороб, зокрема ендокринології. Використання Skype дозволяє організувати навчальний процес за допомогою лекцій, семінарів, дискусій. Передбачено самостійне вивчення тестів у режимі тренування з подальшою оцінкою знань за допомогою онлайн-тестування. Ці дані використовуються для комплексної оцінки результатів навчання на циклах тематичного удосконалення. Крім того, слухачам на заняттях надається можливість вивчити матеріал на web-порталі кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології. Важливим у підготовці лікаря є створення мультимедійної презентації з використанням можливостей сучасного програмного забезпечення та мережі Інтернет. Самостійна робота курсантів дозволяє більш диференційовано засвоїти навчальний матеріал за фахом. На сайті кафедри наявні презентаційні лекції, перелік питань для передатестаційної підготовки. Використання інформаційних технологій у навчанні лікарів на етапі післядипломної освіти дозволяє забезпечити високий кваліфікаційний рівень медичних кадрів
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Міжнародний ендокринологічний журнал -2018р. т.14,N 5
Цікаві статті :
Спринчук Н. А. Вміст греліну в плазмі крові дітей із синдромом біологічно неактивного гормона росту/ Н. А. Спринчук, О. В. Большова (стр.9-15)
Сорокман Т. В. Вітамін D як незалежний предиктор формування ожиріння в підлітків/ Т. В. Сорокман, Н. О. Попелюк (стр.16-20)
Крушинська З. Г. Епідеміологічні та соціально-економічні особливості інфаркту міокарда та інсульту у хворих на цукровий діабет 2-го типу/ З. Г. Крушинська, Т. Ю. Юзвенко, В. І. Паньків (стр.21-28)
Шебалдова К. О. Клінічний досвід використання рослинного засобу Глюцемедін у комплексному лікуванні хворих на цукровий діабет 2-го типу/ К. О. Шебалдова, Ю. І. Комісаренко (стр.31-37)
Геруш І. В. Системні підходи до прогнозування поширеності цукрового діабету/ І. В. Геруш, В. Л. Таралло (стр.38-44)
Синяченко О. В. Клинико-патогенетическое значение гормональных натрийуретических пептидов при подагре/ О. В. Синяченко [и др.] (стр.45-51)
Діденко С. М. Результати лікування хворих на цукровий діабет з хронічною критичною ішемією нижньої кінцівки/ С. М. Діденко (стр.52-56)
Пічкар Й. І. Особливості добового pH-моніторингу стравоходу залежно від клінічної форми гастроезофагеальної рефлюксної хвороби у хворих на цукровий діабет 2-го типу/ Й. І. Пічкар [та ін.] (стр.57-61)
Чимпой К. А. Характеристика показників функціонального стану щитоподібної залози у хворих на хронічні гепатити невірусного генезу/ К. А. Чимпой (стр.62-67)
Паньків В. І. Корекція функціонального стану печінки в пацієнтів з автоімунними захворюваннями щитоподібної залози/ В. І. Паньків (стр.69-72)
Вернигородський В. С. Терапевтические маски гипотиреоза/ В. С. Вернигородський [и др.] (стр.73-77)
Гончарова О. А. Диабетическая полинейропатия: современные принципы лечения/ О. А. Гончарова, Е. В. Казакова (стр.78-82)
Паньків В. І. Сучасні підходи до лабораторної діагностики й менеджменту синдрому тиреотоксикозу/ В. І. Паньків (стр.85-89)
Зак К. П. Роль интерлейкина-17 в патогенезе сахарного диабета 1-го и 2-го типа у человека/ К. П. Зак, В. В. Попова (стр.92-99)
Исмаилов С. И. Гипогликемия у больных с сахарным диабетом 1-го и 2-го типа: частота и факторы риска (обзор литературы)/ С. И. Исмаилов, А. В. Водовская (стр.100-105)
Воскобойник Л. Г. Возможности дооперационных и интраоперационных методов диагностики узловой патологии щитовидной железы/ Л. Г. Воскобойник (стр.106-116)
Урманова Ю. М. Гигантские аденомы гипофиза: распространенность, особенности диагностики и клинического течения/ Ю. М. Урманова, К. Б. Алимова (стр.117-120)
Паньків І. В. Інформаційні технології у процесі вивчення ендокринології на етапі післядипломної освіти/ І. В. Паньків (стр.121-123)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Современная стоматология -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Охотская К. Л. Эстетические возможности композитного материала "Jen-Radiance" для художественной реставрации зубов фронтального участка/ К. Л. Охотская (стр.8-12)
Щаслива Т. В. Порівняльна характеристика мігрогібридного композиту "Filtek z 250" та нанокомпозиту "Nano Pag"/ Т. В. Щаслива, К. І. Павленко (стр.14-15)
Саливон В. П. Матрицы, клинья и матричные системы фирмы "Directa AB" (Швеция) при восстановлении полостей 2-го класса по Блэку/ В. П. Саливон (стр.16-17)
Сидорак Х. Т. Поняття успіху і невдачі в ендодонтичному лікуванні/ Х. Т. Сидорак (стр.18-23)
Борисенко А. В. Современный взгляд на очищающие свойства зубных паст ТМ "LACALUT"/ А. В. Борисенко, Л. Ф. Сидельникова, К. О. Мялковский (стр.24-27)
Герелюк В. І. Закритий кюретаж пародонтальної кишені та нехірургічна пародонтальна терапія як основи базової терапії патології пародонту/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, М. М. Ільків (стр.28-31)
Борисенко А. В. Основні аспекти гіпоксично-метаболічного стану тканин порожнини рота при захворюваннях пародонту/ А. В. Борисенко [та ін.] (стр.32-35)
Борисенко А. В. Особливості комплексного лікування генералізованого пародонтиту у хворих з переважанням симпатичної нервової системи з використанням Тантум Верде®/ А. В. Борисенко [та ін.] (стр.36-38)
Павленко Володимир Максимович (03.07.1929-21.05.2017 рр.) (стр.40)
Горбач Н. Д. Вивчення особливостей пігментованого зубного нальоту та профілактика його виникнення у школярів м. Києва/ Н. Д. Горбач [та ін.] (стр.41-44)
Тимофеев А. А. Оценка хирургических методов лечения амелобластомы/ А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко (стр.46-49)
Колибабчук Б. В. Сравнительная оценка течения послеоперационного периода при травматической экстракции зуба с использованием стандартных инструментов и инструментов "Luxator" фирмы "Directa AB" (Швеция)/ Б. В. Колибабчук, А. Э. Доморацкий (стр.50-51)
Тимофеев А. А. Состояние зубов в области патологического очага при опухолях и опухолеподобных образованиях челюстей/ А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко (стр.52-57)
Тимофеев А. А. Морфологические особенности амелобластом/ А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко, С. Г. Гичка (стр.58-64)
Араухо Фелипе Моура. Идеальная модель. Имплантаты и временные реставрации с применением силикона/ Фелипе Моура Араухо (стр.67-69)
Макєєв В. Ф. Дентальна імплантація в ортопедичній реабілітації малих дефектів зубних рядів у підлітків/ В. Ф. Макєєв [та ін.] (стр.70-73)
Бокоч А. В. Комплексна протетична реабілітація пацієнта з диспропорцією та дисколоритом зубів у естетично значущій зоні/ А. В. Бокоч, М. В. Ляхіна, С. Б. Костенко (стр.74-79)
Білоклицька Г. Ф. Вивчення антибактеріальної та антигрибкової активності NBF Gingival Gel в умовах in Vitro/ Г. Ф. Білоклицька [та ін.] (стр.81-82)
Костенко С. Б. Лабораторна оцінка спектрофотометричних методів ідентифікації адгезивних систем у судовій стоматології/ С. Б. Костенко, Р. Ю. Маруха (стр.84-87)
Мазур І. П. Грибкові ураження слизової оболонки порожнини рота/ І. П. Мазур (стр.88-93)
Самойленко А. В. Сучасні інформаційні системи, технічні засоби навчання, технології та рішення, запроваджені в освітню практику на кафедрі терапевтичної стоматології Державного закладу "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/ А. В. Самойленко, В. Ю. Орищенко, І. В. Горб-Гаврильченко (стр.94-99)
Мазур І. П. Всесвітня федерація стоматологів у формуванні стратегії розвитку стоматології/ І. П. Мазур (стр.100-103)
Мазур І. П. Лікарські товариства у формуванні Української наукової стоматологічної школи: історіографічні нариси/ І. П. Мазур (стр.104-107)
Вітаємо з днем народження! (стр.110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самойленко А. В., Орищенко В. Ю., Горб-Гаврильченко І. В.
Назва : Сучасні інформаційні системи, технічні засоби навчання, технології та рішення, запроваджені в освітню практику на кафедрі терапевтичної стоматології Державного закладу "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" : з нагоди 100-річного ювілею Дніпропетровської медичної академії
Місце публікування : Современная стоматология. - Киев, 2017. - N 3. - С. 94-99 (Шифр СУ4/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 99
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Анотація: Представлено досвід підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з використанням нових інформаційних технологій, сучасної організації навчального процесу, системного підходу в навчанні, включаючи самостійну роботу, на кафедрі терапевтичної стоматології Державного закладу "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров'я України". Застосування інноваційних технологій з метою активізації пізнавальної діяльності студентів має велике соціальне й педагогічне значення та посідає важливе місце в удосконаленні майбутніх лікарів. Компетентнісний підхід до освіти як пріоритетний напрям навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології сприяє розвитку здібностей студентів, опануванню навичок самостійної роботи та самоконтролю засвоєних знань, підвищує якість підготовки лікарів та її відповідності чинним державним і міжнародним стандартам
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)