Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Вища освіта (16)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іспит<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
Шифр: АУ50/2024/1
   Журнал

Art of Medicine . - Виходить кожного кварталу
2024р. N 1 . - Електрон. текст. дані
Зміст:
Бакалюк, Т. Г. Вплив тракції на больовий синдром при радикулопатії поперекового відділу хребта / Т. Г. Бакалюк [та ін.]. - С.9-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Макарчук Н. Р., Василевський О. М., Стельмах Г. О., Табачний В. І.
Бігун, Р. В. Характеристика мікробного пейзажу у пацієнток з ендометріомами, поєднаними із запальними процесами органів малого тазу / Р. В. Бігун [та ін.]. - С.15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Остафійчук С. О., Куса О. М., Перхулин О. М., Гвоздецька Г. С.
Bondarenko, S. V. Craniotopographic features of the transverse sinuses of the dura mater of the brain of the cranial vault of mature people / S. V. Bondarenko [та ін.]. - С.21-25. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Serbin S. I., Dubyna S. O., Kalyuzhna V. V., Bilash V. P., Svintsytsʹka N. L., Danylchenko S. I.
Ващенюк, М. І. Особливості мікроструктури ядер гіпоталамуса за умов впливу глутамату натрію та його відміни / М. І. Ващенюк. - С.26-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грицишин, Л. М. Морфологічні зміни печінки при стрептозотоцин-індукованому цукровому діабеті та введенні інсуліну та адеметіоніну на ранніх / Л. М. Грицишин, Ю. І. Попович. - С.33-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дуб, М. М. Інтеграція сучасних технологій у реабілітацію після травм та операцій в українській медичній практиці / М. М. Дуб, В. В. Гнатюк, А. І. Єфімова. - С.39-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Задорожний, Я. С. Клінічна характеристика жінок із гіпертензивними розладами під час вагітності на тлі вегетативної дисфункції / Я. С. Задорожний, С. О. Остафійчук. - С.45-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавин, В. О. Тенденції хірургічної тактики при абдомінальних грижах / В. О. Кавин [та ін.]. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ткачук О. Л., Парахоняк Р. Л., Парахоняк В. В., Візнович А. Ю.
Karatieieva, S. Yu. Anatomical characteristics of the thigh parameters the students of Bukovyna / S. Yu. Karatieieva. - С.56-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Kachkovska, V. V. Clinical course of obesity-associated asthma depending on the Gln27Glu polymorphic variant of the β2-adrenoreceptor gene, taking into account the age of onset / V. V. Kachkovska, L. N. Prystupa. - С.62-65. - Bibliogr. at the end of the art.
Kerzyuk, O. P. Index assessment of the state of the oral cavity in patients with gastro-esophageal reflux disease / O. P. Kerzyuk, M. M. Rozhko. - С.66-70. - Bibliogr. at the end of the art.
Клименко, Ю. А. Порівняльна характеристика спазмолітичних препаратів, які застосовують при різних захворюваннях / Ю. А. Клименко, О. А. Струк, Г. Ю. Старченко. - С.71-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Komarytsia, O. Y. Correlating features between dental and pulmonary disease / O. Y. Komarytsia [та ін.]. - С.80-83. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Paliy A. V., Krukovskiy I. O., Krupnyk A. A., Kordiyak O. Y.
Кочерга, З. Р. Динаміка та перебіг пневмонії в дітей різних вікових груп Івано-Франківської області / З. Р. Кочерга, О. В. Дутчук. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці глав
Kravec, A. S. Physical rehabilitation of disabled people who have suffered a stroke (early period) / A. S. Kravec, N. I. Baryla. - С.89-93. - Bibliogr. at the end of the art.
Кулаєць, Н. М. Вплив фібриляції передсердь на перебіг серцевої недостатності: у фокусі діастолічна функція та біомаркери / Н. М. Кулаєць. - С.94-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Melnychuk, I. O. Gut microbiota metabolites and holter ecg monitoring in coronary artery disease patients with atrial fibrillation / I. O. Melnychuk. - С.99-107. - Bibliogr. at the end of the art.
Микитин, Л. М. Вплив програми фізичної терапії на показники рівноваги в осіб похилого віку з черепно-мозковою травмою / Л. М. Микитин, І. В. Дідоха. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Остафійчук, С. О. Особливості перебігу пологів у жінок з патологічним гестаційним збільшенням маси тіла / С. О. Остафійчук [та ін.]. - С.112-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Нейко О. В., Куса О. М., Левицький І. В., Кінаш Н. М.
Палійчук, М. І. Вивчення стану зубо-щелепної системи та надання ортопедичної допомоги населенню на основі аналізу цифрових ортопантомографічних знімків та конусно-променевої комп’ютерної томографії / М. І. Палійчук, М. М. Рожко. - С.120-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попович, В. І. Лікування секреторного середнього отиту в пацієнтів із гіпертрофією трубних мигдаликів / В. І. Попович, О. Р. Оріщак. - С.128-136. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посацька, Н. М. Дослідження антиексудативної активності екстрактів із трави вербени лікарської на моделях набряків різного ґенезу / Н. М. Посацька, А. Р. Грицик, О. А. Струк. - С.137-141. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ракаєва, А. Є. Динаміка маркерів нутрітивного статусу, астенічних та респіраторних проявів постковідного синдрому в осіб похилого віку під впливом реабілітаційного втручання / А. Є. Ракаєва. - С.142-148. - Бібліогр.: в кінці ст.
Садовий, В. Ю. Оцінка впливу факторів ризику ятрогенних ушкоджень трахеї на розвиток постінтубаційних ускладнень / В. Ю. Садовий [та ін.]. - С.149-155. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кучин Ю. Л., Бєлка К. Ю., Сажин Д. С., Соколова Л. П.
Сарапук, Р. І. Ефективність реабілітаційної корекції функціональних наслідків остеопоротичного перелому променевої кістки у жінок похилого віку з деменцією / Р. І. Сарапук, Л. М. Шеремета. - С.156-161. - Бібліогр.: в кінці ст.
Святоцька, Л. О. Вплив глутамату натрію на мікроструктуру щитоподібної залози статевозрілих білих щурів / Л. О. Святоцька. - С.162-166. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тимофіїв, В. В. Захворюваність на рак шийки матки в Івано-Франківській області / В. В. Тимофіїв [та ін.]. - С.167-172. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крижанівська А. Є., Дяків І. Б., Семенів П. М., Ткачук Н. Д.
Француз, У. В. Обґрунтування доцільності викрористання удосконаленого способу зняття відбитків під ортопедичні конструкції з опорою на імплантати / У. В. Француз, М. М. Рожко. - С.173-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ханюков, О. О. Вплив андрогенного статусу на важкість клінічного перебігу ішемічної хвороби серця у чоловіків / О. О. Ханюков, О. В. Бучарський. - С.178-183. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яценко, П. І. Роль малоінвазивних цитологічних досліджень у діагностиці та лікуванні уражень слинних залоз / П. І. Яценко [та ін.]. - С.184-187. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Локес К. П., Розколупа О. О., Яценко І. В., Аветіков Д. С.
Біцька, І. В. Досвід проведення симуляційного навчання з використанням аватарів / І. В. Біцька [та ін.]. - С.188-190. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гвоздецька Г. С., Бульбук О. І., Глов’як В. Г.
Грицик, А. Р. Інтегрований тестовий іспит Крок-2 для спеціальності «Фармація, промислова фармація» як етап оцінювання рівня професійних компетентностей випускників / А. Р. Грицик, О. А. Струк, Т. І. Коляджин. - С.191-199. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kotsyubynska, Y. Z. Features and emphasis of teaching forensic medicine for students of the pep "Paediatrics" / Y. Z. Kotsyubynska [та ін.]. - С.200-203. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kozan N. M., Voloshynovych V. M., Chadiuk V. O., Liampel V. I.
Luchko, I. M. Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it / I. M. Luchko [та ін.]. - С.204-207. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Tuchak O. I., Huranych T. V., Storozhuk L. S., Nazaruk I. O.
Моцюк, Ю. Б. Самостійна робота студентів під час дистанційного навчання в умовах пандемії та воєнного стану / Ю. Б. Моцюк, С. О. Остафійчук, І. О. Басюга. - С.208-211. - Бібліогр.: в кінці ст.
Starchenko, G. Yu. Features of the foreign students training in the elective discipline "Quality systems in pharmacy" / G. Yu. Starchenko [та ін.]. - С.212-216. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Struk О. А., Kostashchuk T. Z., Sas I. A.
Бабкіна, О. П. Алгоритм дії лікаря при виявленні випадків домашнього насильства та документуванні / О. П. Бабкіна [та ін.]. - С.217-226. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Валіахметов Д. Е., Бенаісса М. В., Данильченко С. І.
Беспалова, О. О. Сучасні реабілітаційні інтервенції у фізичній терапії військовослужбовців із травматичним ураженням периферичних нервів нижніх кінцівок / О. О. Беспалова [та ін.]. - С.227-234. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сітовський A. M., Якобсон О. О., Степаненко В. В., Савчук І. В.
Бульбук, О. В. Біоміметика в сучасній стоматології (огляд літератури) / О. В. Бульбук. - С.235-240. - Бібліогр.: в кінці ст.
Vasilуeva, L. I. Pulmonary arterial hypertension associated with congenital heart disease: rationale for management algorithm based on a literature review / L. I. Vasilуeva [та ін.]. - С.241-247. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kalashnуkova O. S., Smolianova O. V., Shashko O. V.
Виноградов, О. О. Базовий набір МКФ (ICF CORE SET) для постковідного синдрому / О. О. Виноградов [та ін.]. - С.248-253. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гужва О. І., Руденко А. М., Звіряка О. М.
Гончар, М. Г. Хрестоматія лікування пахвинних гриж / М. Г. Гончар [та ін.]. - С.254-258. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кучірка Я. М., Мельник І. В., Чурпій І. К., Федорика Р. Я., Міщук В. В., Дяків М. В.
Грицик, А. Р. Характеристика та перспективи застосування рослин роду anemone l. у медицині / А. Р. Грицик, Л. М. Тузін. - С.259-265. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дорошенко, В. В. Фізична терапія та відновлення після спортивних травм: оптимізація протоколів і реабілітаційних стратегій / В. В. Дорошенко, І. В. Мезенцева, Т. М. Бабич. - С.266-270. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ivantsiv, O. R. Morphofunctional state of pancreas in rats with diabetes mellitus / O. R. Ivantsiv [та ін.]. - С.271-277. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Fedorak V. M., Bilinskyi I. I., Popovych Yu. I., Fedorak V. V.
Kuravska, Yu. S. Features of the physiology of the postpartum period after caesarean section / Yu. S. Kuravska [та ін.]. - С.278-281. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Aravitska M. G., Churpiy I. K., Hodlevska N. A.
Партикевич, Ю. Д. Фактори ризику та превентивні заходи хірургічних ускладнень при лікуванні раку прямої кишки / Ю. Д. Партикевич, А. Є. Крижанівська. - С.282-290. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рєзнік, В. В. Сучасний стан і перспективи використання видів роду перестріч у медицині й фармації. Повідомлення 1. Ботанічна характеристика та розповсюдження видів роду Перестріч / В. В. Рєзнік, А. Р. Грицик. - С.291-298. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshynovych, M. S. Clinical case of keratoacanthoma / M. S. Voloshynovych [та ін.]. - С.299-302. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Boichuk T. R., Holotiuk V. V., Matkovska N. R., Tkach V. Ye., Chmut V. H.
Kobza, I. I. Autotransplantation with extracorporal reconstruction of renal vessels: a clinical case of “The nutcracker syndrome” and left renal arteries hypoplasia combination / I. I. Kobza [та ін.]. - С.303-310. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Nestetenko I. R., Zhuk R. A., Mota Yu. S.
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : Текст или завантажити 
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Усинська, О. С.
    NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США [Текст] / О. С. Усинська // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 66-67

Рубрики: Образование медсестринское

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Garvasiuk, О. V.
    Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning [Text] = Особливості викладання патоморфології та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання / О. V. Garvasiuk, S. V. Namestiuk // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P84-90. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
кваліфікаційний іспит Крок-1
Анотація: The technology of visualization of educational information is a system that includes a set of educational knowledge; visual ways of their presentation; visual and technical means of information transmission; psychological methods of using and developing visual thinking in the learning process. The visualization technology displays key elements of the educational material content. Scribing methodologies (English «scribe» in the sense of «drive a pen»), the use of WebQuests when working with macro drugs in preparationfor the final module control No 2 in «Pathomorphology» and the use of mental maps have proven themselves in terms of distance learning. The article evaluates questions about the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and sectional course to foreign students in terms of distance learning and in the context of proper preparation for the Unified State Qualifying Exam Step-1, discusses effective practical training in general. The aim – to analyze the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and the sectional course to foreign students in terms of distance learning and to determine further prospects. Conclusions. The use of modern teaching technologies can help to improve the process of learning material from disciplines, to increase the efficiency and quality of modern student learning. Skillfully used computer technology should help to develop a student’s creativity, develop clinical thinking, and promote better memorization
ехнологія візуалізації навчальної інформації – система, яка містить комплекс навчальних знань, візуальні способи їхнього представлення, візуально-технічні засоби передачі інформації, психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення у процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розумінні «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів під час роботи з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю No 2 з предмета «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. У статті порушуються питання щодо особливостей викладання предмета «Патоморфологія» та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання та в контексті належної підготовки до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту Крок-1, обговорюється питання ефективності практичного заняття в цілому
Дод.точки доступу:
Namestiuk, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    The effectiveness of interactive methods in the educational process [Text] = Ефективність застосування інтерактивних методів у навчальному процесі / O. V. Garvasiuk [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 2. - P77-83. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Кл.слова (ненормовані):
метод "мозковий штурм" -- клінічне мислення -- іспит -- "кейс-метод"
Анотація: Interactive teaching methods organize the learning process as the teachers’ and students’ creativity combination. The use of these methods in the educational process is based on the principles of scientific quality, informativeness and self-development, the relationship between theory and practice, and the optimal combination of individual and collective activity. An important feature of interactive games is their ability to motivate the student for learning, for socialization and professional development promotion. Moreover, teachers should provide an opportunity to test knowledge in practice and in an urgent situation, and integrate students’ skills and abilities. The aim of the work – to review and justify the use of interactive teaching methods, as well as business and role-playing games in a medical institution of higher education and to propose a brainstorming method for practical training. Іnteractive teaching methods include creative tasks, small group work and educational games, the use of public resources (inviting a specialist, attending thematic excursions), involving students in social projects, studying the material through an interactive lecture, student-teacher and peer-to-peer methodologies, working with visual materials, using and analyzing video and audio materials, the case method, analyzing a situation from the participant’s practice, testing, questionnaires, an exam with further analysis of the result. The use of interactive teaching methods ensures the activation of mental activity, leadership qualities of the student, develops clinical and critical thinking of the future specialist. The practice of applying the «brainstorming» method is considered to be promising for improving the quality of knowledge acquisition, it is a simple technique; its methodology is easy to understand and also to apply in the course of practical activities of the teacher. Conclusions. Game-based teaching methods in higher education can be the basis for purposeful modeling of the integral structure of the future doctor’s professional activity. The main advantages of interactive teaching methods are the possibility of activating students’ independent cognitive and mental activity, increasing motivation to study the discipline, increasing self-esteem in the process of obtaining positive results, and developing skills in modern information technology. The main goal and essence of the brainstorming method is to improve the training of specialists, their training and development of professional skills to a high level of qualification. This method stimulates the intuitive thinking in the process of searching for ideas and suggestions, develops communication skills and group work, develops clinical thinking, and increases the effectiveness of decisions
Інтерактивні методи навчання організовують навчальний процес як спільну творчість викладача та студентів. Використання у навчальному процесі цих методів базується на принципах науковості, інформативності та саморозвитку, взаємозв’язку теорії та практики, оптимальному поєднанні індивідуальної та колективної активності. Важлива особливість інтерактивних ігор – їх здатність мотивувати навчання студента, сприяти соціалізації та професійному розвитку, надання можливості перевірити знання на практиці та в ургентній ситуації, розвивати й інтегрувати навички та здібності. До інтерактивних методів навчання відносяться творчі завдання, робота в малих групах та навчальні ігри, використання суспільних ресурсів (запрошення фахівця, відвідування тематичних екскурсій), залучення студентів до участі у соціальних проєктах, вивчення матеріалу шляхом інтерактивної лекції, методології «студент у ролі викладача» та «кожен вчить кожного», робота з наочними матеріалами, використання та аналіз відео-, аудіо- матеріалів, «кейс метод», розбір ситуації з практики учасника, тестування, анкетування, іспит з подальшим аналізом результатів тощо. Застосування інтерактивних методів навчання забезпечує активізацію розумової діяльності, лідерських якостей студента, розвиває клінічне та критичне мислення майбутнього фахівця. Практика застосування методу «мозковий штурм» вважається перспективним для покращення якості засвоєння знань, це проста техніка, в методологію якої легко вникнути і так само застосовувати під час практичної діяльності викладача. Мета роботи – обґрунтувати доцільність використання інтерактивних методів навчання, навчальних ділових і рольових ігор у медичному закладі вищої освіти, а також впровадження методу «мозковий штурм» під час проведення практичного заняття. Висновки. Ігрові методи навчання у закладі вищої освіти можуть бути основою цілеспрямованого моделювання цілісної структури професійної діяльності майбутнього лікаря. Головними перевагами інтерактивних методів навчання є можливість активізації самостійної пізнавальної і розумової діяльності студентів, посилення мотивації до вивчення дисципліни, підвищення самооцінки в процесі отримання позитивних результатів, розвиток навичок володіння сучасними інформаційними технологіями. Головна мета і суть методу «мозковий штурм» – покращення підготовки фахівців, їх тренування і розвиток професійних навичок до рівня високої кваліфікації. Завдяки цьому методу в процесі пошуку ідей та пропозицій стимулюється інтуїтивне мислення, розвиваються комунікабельність та вміння роботи в групі, розвивається клінічне мислення, підвищується ефективність прийнятих рішень
Дод.точки доступу:
Garvasiuk, O. V.
Namestiuk, S. V.
Tkachuk, S. S.
Guz, L. O.
Velyka, A. Ya.
Lapa, G. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = Implemenation of the simulative training in the objective structured clinical examination for students of medical faculty at the department of obstetrics and gynecology / І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 93-97


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: У статті проаналізовано результати запровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для оцінки знань і практичних навичок з акушерства та гінекології у студентів V курсу медичного факультету
Питання якісної підготовки майбутніх лікарів становить актуальну проблему сьогодення. Державна програма реформування медичної галузі вимагає від освітніх медичних закладів підготовки фахівців не лише з високим рівнем теоретичних знань, але й з умінням використовувати їх на практиці. У зв’язку з цим відмічається відхилення пріоритетів освітнього процесу від здобування знань до формування професійних компетенцій. Симуляційна освіта є однією з основних методик практичної підготовки медичних спеціалістів. Відпрацювання навичок на манекенах та симуляторах має доведену ефективність. Саме об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) є одним з достовірних елементів оцінки практичних та комунікативних навичок майбутніх лікарів. Основними принципами даного іспиту є об’єктивність та структурованість. Об’єктивність визначається стандартизованими шкалами оцінювання, а структурованість ОСКІ полягає у стандартизованій схемі проходження станцій, що дозволяє оцінити визначене клінічне мислення та вміння студентів. Таким чином, дана імплементація симуляційного навчання є цінним інструментом вдосконалення професійних компетентностей у майбутніх лікарів. Без застосування теоретичних знань та аналітичних навичок неможливо правильно виконати практичне завдання, інтерпретувати результати обстеження, встановити діагноз. На ОСКІ викладачі дотримуються встановлених правил і стандартів, що дозволяє справедливо оцінювати студента під час виконання завдання
Дод.точки доступу:
Маланчин, І. М.
Маланчук, Л. М.
Мартинюк, В. М.
Лимар, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Грицик, А. Р.
    Інтегрований тестовий іспит Крок-2 для спеціальності «Фармація, промислова фармація» як етап оцінювання рівня професійних компетентностей випускників [Текст] = Integrated test exam Krok-2 for the specialty "Pharmacy, industrial pharmacy" as a stage of evaluating the level of professional competencies of graduates / А. Р. Грицик, О. А. Струк, Т. І. Коляджин. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 191-199. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (обучение, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Якість вищої фармацевтичної освіти суттєво залежить від об’єктивності та точності системи її контролю. Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ)/Крок-2 проводить Центр тестування при МОЗ України, що є спеціально уповноваженою організацією для встановлення рівня знань, умінь і компетентностей здобувачів – магістрів фармації. Одним із компонентів ЄДКІ постає інтегрований тестовий іспит Крок-2, складання якого студентами V курсу фармацевтичного факультету дозволить оцінити рівень професійної компетентності з таких професійно-орієнтованих дисциплін, як: аптечна технологія ліків, заводська технологія ліків, організація та економіка у фармації, фармацевтичний менеджмент і маркетинг, фармацевтична хімія, фармакогнозія та клінічна фармація й фармацевтична опіка. Метою роботи було вивчення проблем, які виникали в студентів при підготовці та складанні ЄДКІ – інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація»
Під час дослідження використано емпіричний метод (анкетування). Для проведення вищевказаного (анкетування) ми уклали питання, які відображали та визначали процес підготовки, самопідготовки здобувачів, зокрема, зважали на труднощі, а також на проблеми під час написання інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація». Так, встановили, що найбільш популярним способом підготовки до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 студенти обрали опрацювання збірників тестових завдань минулих років, зосібна тренувалися самостійно з різних предметів на сайті Test.if.ua в режимі тренера й обговорювали тестові завдання на заняттях із викладачами. Таким чином, було визначено основні проблеми, які найбільш ускладнили процес підготовки студентів V курсу фармацевтичного факультету до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 в 2022/2023 навчальному році: тривалий період дистанційного навчання (65,46 %), відсутність належних умов для навчання (23,64 %), крім того, виклики воєнного часу
The quality of higher pharmaceutical education largely depends on the objectivity and accuracy of its control system. The Ministry of Health of Ukraine approved Order No. 251 dated 14.08.1998 "Regulations on the system of licensing examinations for specialists with higher education in the fields of «Medicine» and «Pharmacy». Integrated test exams "Krok" were implemented in all institutions of higher education of Ukraine that provide training in the field of "Pharmacy". The Unified State Qualification Examination (USQE)/Krok-2 is conducted by the Testing Center at the Ministry of Health of Ukraine, which is a specially authorized organization to determine the level of knowledge, skills and competencies of those who obtain a master's degree in pharmacy. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". During the research, an empirical research method (questionnaire) was used. To conduct the questionnaire, we developed questions that reflected and determined the process of preparation, self-training, difficulties, as well as problems during the writing of the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". One of the components of USQE is the integrated test exam "KROK -2", the completion of which by students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy will allow to assess the level of professional competence in such professionally oriented disciplines as pharmacy technology of drug, factory technology of drugs, organization and economy in pharmacy, pharmaceutical management and marketing, pharmaceutical chemistry, pharmacognosy and clinical pharmacy and pharmaceutical care. The Krok-2 licensing exam is conducted in the form of a written test. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the USQE integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy"
We conducted an anonymous survey of the 5th-year students of the Faculty of Pharmacy of IFNMU after writing the standardized integrated test exam Krok-2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" to analyze the problems that arose during preparation and writing. Students preparing for the licensure exam had 100% access to the database of questions for preparation for the Krok-2 integrated test exam for specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy". The most popular method of preparation was studying collections of test tasks from previous years, training independently on various subjects on the Test.if.ua website in trainer mode, and discussing test tasks in classes with teachers. The majority of students are completely satisfied (56.36%) with the level of preparation for the Krok-2 integrated test exam at the Faculty of Pharmacy of IFNMU. We identified the main problems that most complicated the process of preparing students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy for the integrated test exam Krok-2 for the specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" in the 2022/2023 academic year: a long period of distance learning (65.46%) and lack of proper conditions for training (23.64%), taking into account the challenges of wartime. Writing the integrated test exam Krok-2 for students was difficult due to moral overstrain, as 100% of respondents noted in the questionnaires
Дод.точки доступу:
Струк, О. А.
Коляджин, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Романюк, Л. Б.
    Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології [Текст] / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
Кл.слова (ненормовані):
аналіз ефективності -- якість медичної освіти -- ліцензійний іспит
Анотація: Проаналізована ефективність заходів з підготовки студентів медичного факультету до здачі тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології, систематизовані підходи щодо покращення якості тренувальних методик. Розглянуто різнопланові підходи щодо підготовки студентів до складання тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології у кафедральному та загальновузівському аспекті, наведено схему інтеграції та взаємозв'язку різних ланок тренувального процесу. Доведено, що комплексний підхід до заходів, спрямованих на підготовку студентів медичного факультету до здачі іспиту «Крок- /» після 3 курсу, чітке методичне та практичне забезпечення кожного етапу, своєчасний аналіз успішності та заходи щодо її покращення в цілому дають позитивні результати, що відображено в статистичних показниках успішності здачі студентами-медиками «Крок-1» за останні два роки
Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: ВУ19/2017/1
   Журнал

Вісник Червоного Хреста України. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1 . - 16.90, р.
Зміст:
Про найголовніші новини кварталу. - С.4
Візит представників Японського Червоного Хреста в Україну. - С.5
Авдіївка: допомога від Товариства Червоного Хреста України. - С.6-7
Міжнародне гуманітарне право та журналісти. - С.8-9
Перша допомога. Як наблизити іспит до реальних умов. - С.10
Посібник, що вчить рятувати життя. - С.11
99 років гуманності. - С.12
Fund + raising: успішна кампанія. - С.13
Їжа життя. - С.14
Посилення гуманітарної місії на Донбасі. - С.15
Сабо, І. Червоний Хрест Закарпаття: багаторічна співпраця з іноземними партнерами та срібна медаль Анрі Дюнана від Червоного Хреста Дахау / І. Сабо. - С.16-17
Допомога Товариства Червоного Хреста України постраждалим мешканцям Балаклії. - С.18
Міжнародні новини. - С.19
Обухова, Л. Щастя, зіткане із зустрічей / Л. Обухова. - С.20-21
«Молодь - для молоді». - С.22-23
В об’єктиві. - С.24-25
Загін швидкого реагування Херсонщини «Влад». - С.26
Що для мене - бути волонтером Червоного Хреста?. - С.27
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи / Н. М. Соловйова, Г. В. Навчук, Л. Б. Шутак // Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 86-88.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы)
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Дод.точки доступу:
Соловйова, Н. М.
Навчук, Г. В.
Шутак, Л. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: ЗУ18/2018/6
   Журнал

Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Виходить щомісячно
2018р. № 6
Зміст:
Про затвердження переліку закладів охорони здоров’я та програм у галузі охорони здоров’я, що забезпечують виконання загальнодержавних функцій, видатки на які здійснюються з державного бюджету, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України : Постанова Кабінету Міністрів України № 501 від 16 травня 2011 року. - С.3-9
Про затвердження Порядку надання медичної допомоги іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають або тимчасово перебувають на території України, які звернулися із заявою про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту та яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту, та компенсації вартості медичних послуг і лікарських засобів, наданих іноземцям та особам без громадянства, які тимчасово проживають або перебувають на території України : Постанова Кабінету Міністрів України № 121 від 19 березня 2014 року. - С.10-11
Про затвердження Положенння про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я : Постанова Кабінету Міністрів України № 302 від 28 березня 2018 року. - С.12-13
Деякі питання встановлення зв’язку інвалідності з пораненнями чи іншими ушкодженнями здоров’я : Постанова Кабінету Міністрів України № 306 від 25 квітня 2018 року. - С.14-16
Про затвердження вимог до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення : Постанова Кабінету Міністрів України № 391 від 28 березня 2018 року. - С.17
Про затвердження Порядку реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для первинної медичної допомоги на 2018 рік : Постанова Кабінету Міністрів України № 407 від 25 квітня 2018 року. - С.18-19
Про затвердження Правил виписування рецептів на лікарські засоби і вироби медичного призначення, Порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, Інструкції про порядок зберігання, обліку та знищення рецептурних бланків : Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 360 від 19.07.2005 року. - С.20-38
Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я : Постанова Кабінету Міністрів України № 1094 від 27 грудня 2017 року. - С.39-46
Про затвердження форми звітності щодо надання психіатричної допомоги населенню : Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 1504 від 30.11.2017 року. - С.47
Про затвердження Порядку проведення епідеміологічного нагляду за тифами і паратифами : Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 1620 від 18.12.2017 року. - С.48-55
Про затвердження Переліку установ та організацій, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів : Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 224 від 09.02.2018 року. - С.56
Про затвердження Переліку закладів охорони здоров’я, голів комісій та заступників голів комісій, що мають право проводити медичні огляди моряків : Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 627 від 05.04.2018 року. - С.57-60
Про затвердження переліку лікарських засобів та медичних виробів, які закуповуються на підставі угод щодо закупівлі із спеціалізованими організаціями, які здійснюють закупівлі за напрямами використання бюджетних коштів у 2018 році за програмою "Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру" : Постанова Кабінету Міністрів України № 278 від 28 березня 2018 року. - С.61-70
Про заборону застосування та обмеження застосування лікарських засобів - гадолінійвмісних контрастних засобів на території України : Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 509 від 20.03.2018 року. - С.71-73
Про затвердження Переліку лікарських засобів, дозволених до застосування в Україні, які відпускаються без рецептів з аптек та їх структурних підрозділів : Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 599 від 02.04.2018 р. - С.74
Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам : Постанова Кабінету Міністрів України № 11 від 23 січня 2015 року. - С.75-77
Про затвердження формули розподілу обсягу медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам : Постанова Кабінету Міністрів України № 618 від 19 серпня 2015 року. - С.78-81
Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків : Постанова Кабінету Міністрів України № 166 від 24 лютого 2016 року. - С.82-90
Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань "22 Охорона здоров’я" : Постанова Кабінету Міністрів України № 334 від 28 березня 2018 року. - С.91-93
Про затвердження методик розроблення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), а також уніфікованих форм актів, що складаються за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю) : Постанова Кабінету Міністрів України № 342 від 10 травня 2018 року. - С.94-102
Про затвердження переліку спеціальностей, за якими проводиться єдиний державний кваліфікаційний іспит для здобуття ступеня магістра : Постанова Кабінету Міністрів України № 354 від 10 травня 2018 року. - С.103
Про визнання таким, що втратив чинність, Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 квітня 1999 року № 91 : Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 283 від 19.02.2018 року. - С.104
Щодо надання матеріального забезпечення особам, які працюють на умовах ЦПД [цивільно-правового договору] : Лист Міністерства соціальної політики України № 571/0/86-17/218 від 17.12.2017 року. - С.105-106
Медична реформа: перший етап - складний і, можливо, болючий, але досить великі перспективи : коментар редакції. - С.107-108
Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів : про зміни у формі № 074/о. - С.109-110
Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації № 074/о "Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів". - С.111-112
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)