Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Вища освіта (16)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іспит<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєленічев І. Ф., Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Назва : Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит
Паралельн. назви :Forms of control in higher educational institution of Ukraine: old – new oral examination
Місце публікування : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 22-25 (Шифр МУ7/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета роботи – аналіз проведення іспиту як основної форми контролю в сучасній системі вищої освіти з точки зору його ефективності; дослідження позитивних сторін та недоліків даної форми рубіжного контролю; аналіз шляхів поновлення іспиту, його нових форм та можливість їх використання в практиці викладання в медичному ВНЗ. Основна частина. У статті представлені різноманітні форми контролю знань, що застосовуються у Запорізькому державному медичному університеті: вхідний (попередній, діагностичний), поточний (здійснюється безперервно, відстежує рівень знань, умінь і навичок студентів на практичних заняттях), рубіжний (контроль знань, умінь і навичок після закінчення модуля або курсу), відстрочений та підсумковий. Підсумковий контроль ­ державна атестація ­ проводиться у вигляді державних іспитів, у тому числі захисту випускної кваліфікаційної роботи. Висновки. Основною формою диференційованого рубіжного контролю в ВНЗ є іспит. Іспитом закінчується вивчення предмета або його основного розділу, причому викладач не може відмовитися від даної форми контролю хоча б тому, що вона вказана в навчальному плані, обов’язковому документі, якого необхідно дотримуватись
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипенко М. М., Рибінкіна І., Бондар М. В., Шлапак І. П.
Назва : Структурований клінічний іспит з анестезіології у Великій Британії: досвід впровадження в Україні
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - 2015. - № 1. - С. 178-184 (Шифр МУ66/2015/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ВЕЛИКОБРИТАНИЯ -- GREAT BRITAIN
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарчинець М. В., Воронцов М. В., Ставничий Д. Р., Висоцька Т. В.
Назва : Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 41-42 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметні рубрики: Образование медсестринское
Образование, система оценок
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження переліку спеціальностей, за якими проводиться єдиний державний кваліфікаційний іспит для здобуття ступеня магістра : Постанова Кабінету Міністрів України № 354 від 10 травня 2018 року
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2018. - N 6. - С. 103 (Шифр ЗУ18/2018/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Перша допомога. Як наблизити іспит до реальних умов
Місце публікування : Вісник Червоного Хреста України. - 2017. - N 1. - С. 10 (Шифр ВУ19/2017/1)
MeSH-головна: КРАСНЫЙ КРЕСТ -- RED CROSS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
Анотація: Будь-яка людина, яка проходить 12-го- динний тренінг з першої допомоги у Товаристві Червоного Хреста України, має по його завершенню скласти іспит/ Інструктори організації мають надію, що саме така форма іспиту допоможе слухачам більш впевнено та якісно надавати за необхідності першу допомогу
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии -2014р. т.6,N 1
Цікаві статті :
Абатуров О. Є. Актуальні проблеми педіатрії. Матеріали X Конгресу педіатрів України (6-8 жовтня 2014 року, м. Київ)/ О. Є. Абатуров (стр.5-90)
Абатуров О. Є. Фактори ризику розвитку бронхіальної обструкції при гострих бронхітах у дітей раннього віку/ О. Є. Абатуров, О. О. Русакова (стр.5)
Агафонова О. О. Ефективність кларитроміцину при гострих респіраторних захворюваннях у дітей/ О. О. Агафонова, В. В. Дєєв, Л. Л. Петренко (стр.5-6)
Антипкін Ю. Г. Актуальні проблеми педіатрії та шляхи удосконалення педіатричної служби в Україні/ Ю. Г. Антипкін (стр.6)
Антипкін Ю. Г. Ефективність застосування сублінгвальної алерген-специфічної імунотерапії у дітей з бронхіальною астмою, поєднаною з алергічним ринітом/ Ю. Г. Антипкін [и др.] (стр.7)
Антонюк И. В. Роль перинатальных факторов риска на развитие внутрижелудочковых кровоизлияний III-IV степени у глубоко недоношенных новорожденных/ И. В. Антонюк, А. Д. Петрушина (стр.7-8)
Безруков Л. О. Частота генотипів enos за еозинофільного та нееозинофільного фенотипу бронхіальної астми у дітей шкільного віку/ Л. О. Безруков [и др.] (стр.8)
Березенко В. С. Клинико-параклинические особенности течения хронического вирусного гепатита В и С у детей/ В. С. Березенко, Е. В. Царева (стр.8-9)
Березенко В. С. Особенности полиморфизма гена ИЛ-28В у детей с хроническим вирусным гепатитом В и С/ В. С. Березенко, Е. В. Царева (стр.9)
Березенко В. С. Особливості перебігу хронічного гепатиту с у дітей з ізольованою гіперферитинемією/ В. С. Березенко, В. С. Мостовенко, М. Б. Диба (стр.9-10)
Беш Л. В. Вивчення психологічних особливостей підлітків з персистуючою бронхіальною астмою/ Л. В. Беш, О. І. Мацюра (стр.10)
Беш Л. В. Сезонна алергія у дітей: погляд крізь призму часу/ Л. В. Беш [и др.] (стр.10-11)
Бєлашова О. В. Діагностичне значення показників метаболічної активності еозинофілів крові у встановленні фенотипу тяжкої бронхіальної астми у дітей/ О. В. Бєлашова, У. І. Марусик (стр.11-12)
Богмат Л. Ф. Ознаки формування діастолічної дисфункції лівого шлуночка серця підлітків із патологією міокарда/ Л. Ф. Богмат [и др.] (стр.12)
Богмат Л. Ф. Коморбідність при поліартикулярних варіантах ювенільного ревматоїдного артриту в підлітків/ Л. Ф. Богмат, Н. С. Шевченко, М. В. Дем’яненко (стр.12-13)
Богуцька Н. К. Медико-психологічна характеристика тяжкої бронхіальної астми в дітей шкільного віку/ Н. К. Богуцька, Л. В. Колюбакіна, О. В. Власова (стр.13)
Больбот Ю. К. Оптимізація антибактеріальної терапії у дітей з повторними бактеріальними ускладненнями ГРВІ/ Ю. К. Больбот [и др.] (стр.14)
Борисенко М. І. Клініко-експериментальне дослідження впливу етіології хронічної вогнищевої інфекції рото- та носоглотки на структуру захворювань серця/ М. І. Борисенко, Ю. Б. Чайковський, В. В. Бережний (стр.14-15)
Борисенко М. І. Патогенетичне обгрунтування поєднаного застосування корекції зрушень в імунній системі та ліпідному обміні в комплексному лікуванні хронічного гастродуоденіту в дітей/ М. І. Борисенко (стр.15-16)
Буряк В. Н. Влияние герпесвирусов на систему цитокинов при генерализованных формах менингококковой инфекции у детей/ В. Н. Буряк, А. С. Сергиенко (стр.16)
Волосовець О. П. Взаємозв’язок шкіри та імунної системи при атопічних захворюваннях у дітей/ О. П. Волосовець, С. П. Кривопустов, О. В. Павлик (стр.17)
Волосовець О. П. Значення аутосомного та протеасомного протеолізу в патогенезі атопічних захворювань у дітей/ О. П. Волосовець, С. П. Кривопустов, О. В. Ємець (стр.17-18)
Волосовець О. П. Пріоритетні завдання при викладанні неонатології у вищих медичних навчальних закладах зі спеціальності «лікувальна справа»/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.18)
Волосовець О. П. Шляхи та рівні профілактики алергічних захворювань у дітей/ О. П. Волосовець, С. В. Врублевська (стр.19)
Герасименко О. М. Вроджена імунна відповідь на інфекцію h.pylori у дітей з хронічними гастродуоденальними захворюваннями/ О. М. Герасименко (стр.19-20)
Гнатейко О. З. Біологічні, психоемоційні та психосоціальні чинники формування гастродуоденальної патології у дітей/ О. З. Гнатейко, О. Л. Личковська (стр.20)
Кобец Т. В. Комплексное лечение атопического дерматита у детей с использованием препарата «Хофитол»/ Т. В. Кобец [и др.] (стр.21)
Громнацька Н. М. Модифіковані чинники метаболічного синдрому у дітей/ Н. М. Громнацька (стр.21-22)
Громнацька Н. М. Вегетативне забезпечення серцевої діяльності у дітей з метаболічним синдромом/ Н. М. Громнацька (стр.22)
Дедишин Л. П. Артеріальна гіпертензія та патологія нирок у дітей: оптимізація діагностики/ Л. П. Дедишин (стр.23)
Денисова М. Ф. Порівняльна клініко-параклінічна характеристика виразкового коліту і хвороби крона у дітей/ М. Ф. Денисова [и др.] (стр.23-24)
Дудник В. М. Особливості клінічного перебігу та гемодинамічні розлади у дітей з вродженими вадами серця після оперативної корекції/ В. М. Дудник, О. О. Зборовська (стр.24)
Дудник В. М. Вторинна міопатія у дітей, хворих на ювенільний ревматоїдний артрит/ В. М. Дудник, О. В. Березницький, Ю. В. Вижга (стр.24-25)
Дудник В. М. Скринінговий пульсоксиметричний тест у новонароджених, як метод раннього виявлення критичних вроджених вад серця/ В. М. Дудник [и др.] (стр.25-26)
Дудник В. М. Використання ТЕІ-ідексу при оцінці функції міокарда у новонароджених за даними тканинної доплерографії/ В. М. Дудник [и др.] (стр.26)
Дудник В. М. Клініко-епідеміологічні особливості перебігу бронхіальної астми у дітей/ В. М. Дудник, К. В. Хромих (стр.26-27)
Дудник В. М. Особливості клінічного перебігу виразкової хвороби дванадцятипалої кишки у дітей в залежності від наявності інфікування helicobacter pylori/ В. М. Дудник, Н. О. Буглова, Т. Л. Маланіна (стр.27-28)
Дудник В. М. Гістіоцитарний синдром у дітей/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман (стр.28)
Дудник В. М. Клініко-параклінічні особливості аутосомно-домінантного полікістозу нирок у дітей/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська, Г. С. Гумінська (стр.28-29)
Дудник В. М. Оцінка ефективності базисної терапії у дітей, хворих на ЮРА/ В. М. Дудник [и др.] (стр.29)
Єгоров О. О. Стан здоров’я новонароджених і дітей, які народилися у матерів після органозберігаючого лікування пограничних пухлин і ранньої онкологічної патології яєчників/ О. О. Єгоров (стр.30)
Іванусь С. Г. Особливості фізичного розвитку у дітей та підлітків з артеріальною гіпертензією/ С. Г. Іванусь, Н. М. Крамаренко (стр.31)
Ізюмець О. І. Оцінка ступеня тяжкості аспіраційного синдрому у новонароджених з перинатальним пошкодженням ЦНС/ О. І. Ізюмець, Л. І. Лайко, О. В. Шевчук (стр.32)
Квашніна Л. В. До своєчасного виявлення первинної артеріальної гіпертензії у дітей шкільного віку/ Л. В. Квашніна, Т. Б. Ігнатова (стр.32-33)
Кобец Т. В. Динамика интегральных гематологических индексов крови у детей с обструктивным бронхитом/ Т. В. Кобец [и др.] (стр.33)
Колоскова О. К. Особливості реактивності та активності запалення дихальних шляхів у хворих на бронхіальну астму школярів з урахуванням поліморфізму гена ENOS/ О. К. Колоскова [и др.] (стр.34)
Кончаковська Т. В. Профілактика болю та стресу у новонароджених/ Т. В. Кончаковська, О. М. Бакаєва, Д. М. Костюкова (стр.34-35)
Коренєв М. М. Організаційні питання медичного забезпечення юнаків на етапах підготовки до військовій служби/ М. М. Коренєв [и др.] (стр.35)
Костюк О. О. Профілактика та лікування ранньої неонатальної інфекції/ О. О. Костюк [и др.] (стр.35)
Костюкова Д. М. Пароксизмальні стани неепілептичного ґенезу у глибоко недоношених дітей: клініко-інструментальні паралелі/ Д. М. Костюкова [и др.] (стр.36-37)
Крамаренко Н. М. Ефективність інгаляційної терапії декасаном у часто хворіючих дітей/ Н. М. Крамаренко, С. Г. Іванусь (стр.37)
Кривопустов С. П. Концепція проліків у сучасній та майбутній педіатрії/ С. П. Кривопустов (стр.38)
Круглікова І. В. Інфікованість вірусами герпесу дітей, хворих на гломерулонефрит/ І. В. Круглікова, С. П. Фоміна, І. В. Багдасарова (стр.38-39)
Крючко Т. О. Поліморфізм генів регуляторних білків PPAR-Γ2 як маркер захисту метаболічних порушень печінки у дітей з ожирінням/ Т. О. Крючко [и др.] (стр.39)
Крючко Т. О. Вплив генетичного поліморфізму TLR 4 на перебіг хронічного пієлонефриту у дітей/ Т. О. Крючко [и др.] (стр.39-40)
Крючко Т. О. Стан нейрогуморальної регуляції у дітей з гастроезофагеальною рефлюксною хворобою/ Т. О. Крючко [и др.] (стр.40)
Кулешов О. В. Стан центральної гемодинаміки у дітей з пролапсом мітрального клапана/ О. В. Кулешов (стр.41)
Лакша О. Т. Стратегія діагностики та лікування дітей з ВШК та постгеморагічною гідроцефалією/ О. Т. Лакша [и др.] (стр.41-42)
Лебець І. С. Накопичення ознак ювенільного ревматоїдного артриту (ЮРА) на першому році захворювання/ І. С. Лебець [и др.] (стр.42)
Литвинець Л. Я. Цитогенетичні особливості каріотипу дітей з різним ступенем контролю над бронхіальною астмою/ Л. Я. Литвинець, О. Б. Синоверська (стр.43)
Майданник В. Г. Глобальні тенденції розвитку наукових досліджень в клінічній педіатрії/ В. Г. Майданник (стр.43-44)
Майданник В. Г. Поширеність в Україні метаболічного синдрому серед дітей із надлишковою масою тіла (багатоцентрове дослідження)/ В. Г. Майданник [и др.] (стр.44-45)
Майданник В. Г. Ліцензійний інтегрований іспит Крок-2: ефективність у визначенні рівня знань та навичок з педіатрії у студентів 6 курсу ВМНЗ/ В. Г. Майданник, І. Є. Булах, М. В. Хайтович (стр.45)
Майданник В. Г. Динаміка частоти пароксизмальної вегетативної недостатності серед дітей міста Києва за останні 10 років/ В. Г. Майданник [и др.] (стр.46)
Майданник В. Г. Зв’язок у дітей з вегето-судинною дисфункцією з гіпертензією клінічних проявів з порушенням мозкового кровообігу/ В. Г. Майданник, М. В. Хайтович, Е. С. Суходольська (стр.46-47)
Мавропуло Т. К. Особливості реєстрації і аналізу серцевих звуків новонароджених дітей/ Т. К. Мавропуло, С. О. Мокія-Сербіна, В. А. Шелевицька (стр.47)
Мамалуй Н. І. Еволюція ревматичної лихоманки (РЛ) у дітей за 40 років (1970-2013)/ Н. І. Мамалуй (стр.48)
Марушко Ю. В. Особливості добового моніторингу артеріального тиску у дітей з коморбідною патологією гастродуоденальної зони та первинною артеріальною гіпертензією/ Ю. В. Марушко [и др.] (стр.48-49)
Марушко Ю. В. Комплексне лікування хронічного гастродуоденіту у дітей з використанням цинку сульфату/ Ю. В. Марушко, А. О. Асонов (стр.49)
Матвієнко І. М. Клінічне дослідження безпечності, ефективності та переносимості продуктів дитячого харчування «Сирок дитячий «Агуша» та Йогурт дитячий «агуша» у дітей раннього віку/ І. М. Матвієнко, Ю. А. Маковкіна, О. М. Кравченко (стр.50)
Мителева Т. Ю. Гигиеническая регламентация компьютерных игр – от теории к практике/ Т. Ю. Мителева (стр.50-51)
Мітюряєва І. О. Значення міофасціальних дисфункцій у дітей з пароксизмальною вегетативною недостатністю на фоні патології шийного відділу хребта/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.51)
Мітюряєва І. О. Стан мікроциркуляторного русла у дітей, хворих на цукровий діабет 1 типу, на фоні хронічної патології ЛОР-органів/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.52)
Мітюряєва І. О. Стан мікроциркуляції у хворих з пароксизмальною вегетативною недостатністю на фоні патології щитоподібної залози/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.52-53)
Мітюряєва І. О. Використання інноваційної психокорекційної програми в комплексному лікуванні різних проявів вегетативних дисфункцій у дітей/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.53)
Мітюряєва І. О. Вплив міофасціальних дисфункцій на стан церебральної гемодинаміки при патології шийного відділу хребта у хворих з пароксизмальною вегетативною недостатністю/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.54)
Мітюряєва И. А. Оптимизация диагностики и коррекции вегетативных дисфункций у детей в зависимости от наличия патологии дыхательной системы/ И. А. Мітюряєва [и др.] (стр.54-55)
Мітюряєва И. А. Эффективность комплексного санаторно-курортного лечения вегетативных дисфункций у детей на фоне патологии дыхания/ И. А. Мітюряєва [и др.] (стр.55-56)
Мітюряєва І. О. Клініко-інструментальні особливості пароксизмальної вегетативної недостатності у дітей на фоні патології щитоподібної залози/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.56)
Михайлова Е. А. Структура комплаенса у детей, больных сахарным диабетом 1 типа, и его роль в обеспечении самоконтроля/ Е. А. Михайлова, Д. А. Мителев (стр.57)
Михайлова Е. А. Соматические маски депрессии у детей в период полового созревания/ Е. А. Михайлова [и др.] (стр.57-58)
Михайлова Е. А. К проблеме нарушений пищевого поведения у детей в пубертате (социально - педиатрический и нейропсихиатрический аспекты)/ Е. А. Михайлова [и др.] (стр.58-59)
Мокія-Сербіна С. О. Правові аспекти вирішення конфліктів між лікарями- педіатрами та батьками дітей-пацієнтів/ С. О. Мокія-Сербіна, Т. К. Мавропуло, М. К. Золотарьова (стр.59)
Мокія-Сербіна С. О. Клініко-параклінічна характеристика залізодефіцитних станів у дітей 5-6 років, що готуються до вступу в школу/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.59-60)
Муквич Е. Н. Особенности микроциркуляции у детей с системными заболеваниями соединительной ткани/ Е. Н. Муквич [и др.] (стр.60-61)
Неділько В. П. Невирішені питання організації охорони здоров’я дитячого населення України/ В. П. Неділько (стр.61)
Неділько В. П. Проблемні питання шкільної педіатрії/ В. П. Неділько (стр.61-2)
Недоступ І. С. Сучасна клініко-інструментальна характеристика хронічних гастродуоденальних захворювань у дітей шкільного віку/ І. С. Недоступ [и др.] (стр.62-63)
Неділько В. П. Здоров’я дітей та їх шкільна успішність/ В. П. Неділько, С. А. Руденко (стр.62)
Нечитайло Д. Ю. Стан мікроциркуляції у дітей шкільного віку з артеріальною гіпертензією/ Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва (стр.63-64)
Омельченко Л. І. Чинники ризику тяжких судинних ускладнень системного червоного вовчаку у дітей/ Л. І. Омельченко [и др.] (стр.64)
Павлишин Г. А. Предиктори уражень органів-мішеней у підлітків, хворих на артеріальну гіпертензію/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.64-65)
Павликівська Б. М. Патогенетичне обґрунтування застосування препарату «Кратал для дітей» при кардіоваскулярних порушеннях у дітей з субклінічним гіпотиреозом/ Б. М. Павликівська [и др.] (стр.65-65)
Платонова О. М. Особливості клінічного перебігу функціональних захворювань кишечника у дітей шкільного віку/ О. М. Платонова, О. Г. Шадрін (стр.66)
Погребная А. А. Абдоминальное ожирение на фоне низкой физической работоспособности как фактор высокого риска артериальной гипертензии у юношей 14-17 лет/ А. А. Погребная [и др.] (стр.67)
Пилюк І. І. Корекція мікроелементного складу крові у дітей, які часто хворіють на гострі респіраторні захворювання/ І. І. Пилюк, Г. Б. Матейко, О. Д. Шустакевич (стр.67-68)
Починок Т. В. Стан органів травної системи при дисплазії сполучної тканини у дітей/ Т. В. Починок [и др.] (стр.68)
Резніченко Ю. Г. Патологія антенатального періоду як фактор ризику формування патології серцево-судинної системи у дітей/ Ю. Г. Резніченко, М. А. Волошин, О. М. Лебединець (стр.69)
Савицкая Е. В. Эффективность пробиотической терапии в комплексном лечении сочетанной патологии/ Е. В. Савицкая (стр.69-70)
Сергета І. В. Рівень навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають в сучасних закладах освіти, та проблеми комплексної оцінки стану здоров’я учнів шкільного віку і підлітків/ І. В. Сергета [и др.] (стр.70)
Сергета Д. П. Особливості кореляційних зв’язків критеріальних ознак фізичного розвитку новонароджених дітей та морфофункціональних характеристик організму, медико-соціальних і анамнестичних показників їх матерів/ Д. П. Сергета (стр.71)
Сіротченко Т. А. Формування харчової поведінки у дітей раннього віку як варіант профілактики надлишкової ваги/ Т. А. Сіротченко [и др.] (стр.71-72)
Слєпов О. К. Затримка внутрішньоутробного розвитку у новонароджених з гастрошизисом/ О. К. Слєпов, Н. І. Грасюкова, О. П. Пономаренко (стр.72)
Сміщук В. В. До профілактики жовчнокам’яної хвороби у дітей/ В. В. Сміщук, О. В. Тяжка (стр.72-73)
Стенкова Н. Ф. сУЧАСНІ АСПЕКТИ ПРОФІЛАКТИКИ РАХІТУ/ Н. Ф. Стенкова [и др.] (стр.73)
Таран О. М. Критерії результативності застосування індукторів інтерферону в профілактиці і лікуванні гострих респіраторних вірусних інфекцій у дітей раннього віку/ О. М. Таран [и др.] (стр.74)
Токарчук Н. І. L–карнітин у комплексній терапії білково-енергетичної недостатності у дітей раннього віку/ Н. І. Токарчук [и др.] (стр.74-75)
Токарчук Н. І. Аналіз статусу вітаміну D залежно від індексу маси тіла (ІМТ) при рахіті у дітей першого року життя/ Н. І. Токарчук, М. М. Пугач (стр.75)
Токарчук Н. І. Визначення маркерів гострої фази запалення при позагоспітальній пневмонії у дітей раннього віку/ Н. І. Токарчук, Ю. В. Гарлінська, Л. С. Старинець (стр.76)
Токарчук Н. І. Показники рівня прокальцитоніну при гострому пієлонефриті у дітей раннього віку/ Н. І. Токарчук, І. В. Одарчук, М. М. Мургіна (стр.76-77)
Токарчук А. Ю. Медико-психологическое сопровождение врачом- психологом (педагогическим психологом) пациентов детских хирургических отделений: характеристика эмоционального состояния/ А. Ю. Токарчук (стр.77)
Тяжка О. В. Особливості перебігу алергічних захворювань у дітей на фоні застосування вітаміну д у комплексній терапії в різні періоди хвороби/ О. В. Тяжка, З. В. Сельська (стр.78)
Фоміна С. П. Наслідки стероїдорезистентного нефротичного синдрому у дітей/ С. П. Фоміна, І. В. Багдасарова, В. М. Непомнящий (стр.78-79)
Фоміна С. П. Лікування дітей, хворих на гломерулонефрит з нефротичним синдромом, при супутньому вірусному гепатиті В/ С. П. Фоміна, І. В. Багдасарова, О. В. Лавренчук (стр.79)
Фофанова О. В. Корекція метаболічних порушень та енергодефіциту у дітей з бронхіальною астмою/ О. В. Фофанова [и др.] (стр.80)
Фролова Т. В. Екологічні чинники впливу на рівень фізичного розвитку дітей та підлітків Харківського регіону/ Т. В. Фролова [и др.] (стр.80-81)
Хайтович М. В. Діагностична ефективність методу домашнього моніторування артеріального тиску для виявлення артеріальної гіпертензії у дітей та підлітків/ М. В. Хайтович [и др.] (стр.81)
Хайтович М. В. Проблемні питання діагностики лабільної артеріальної гіпертензії у дітей/ М. В. Хайтович, Л. І. Місюра, Т. П. Прохорович (стр.82)
Ходаківська С. П. Досвід застосування послідовної антигелікобактерної терапії у дітей з хронічним гастродуоденітом/ С. П. Ходаківська [и др.] (стр.82-83)
Хоптяна О. І. Гастрошизис: фактори ризику, особливості пренатальної діагностики/ О. І. Хоптяна, М. М. Маціпура (стр.83)
Цимбаліста О. Л. Характеристика мікробного спектру пневмонії, ускладненої гнійним ендобронхітом, у дітей раннього віку, які лікувались у відділенні інтенсивної терапії/ О. Л. Цимбаліста [и др.] (стр.84)
Цимбаліста О. Л. Аналіз медіани йодурії у дітей з проявами метаболічного синдрому з різних клімато-географічнихрайонів Прикарпаття/ О. Л. Цимбаліста [и др.] (стр.84-85)
Цимбаліста О. Л. Мікробний пейзаж аспірату трахеобронхіального дерева у дітей раннього віку, хворих на ускладнену пневмонію/ О. Л. Цимбаліста [и др.] (стр.85)
Чайковська Г. С. Стан імуноадаптаційних реакцій організму у школярів при захворюваннях шлунково-кишкового тракту/ Г. С. Чайковська [и др.] (стр.86)
Шатинська Т. В. Діагностичне значення маркерів міокардіального пошкодження у дітей із антрацикліновою кардіоміопатією/ Т. В. Шатинська, О. Б. Синоверська (стр.86-87)
Шунько Є. Є. Догляд, спрямований на розвиток в інтенсивному виходжуванні недоношених новонароджених/ Є. Є. Шунько [и др.] (стр.87)
Шунько Є. Є. Сучасні напрямки медичної допомоги новонародженим в Україні/ Є. Є. Шунько [и др.] (стр.88)
Шутова О. В. Структура патології гастродуоденальної зони у дітей з жовчнокам’яною хворобою/ О. В. Шутова [и др.] (стр.88-89)
Яблонь О. С. Ефект сальбутамолу на легеневу механіку та тривалість Проведення штучної вентиляції легень у дітей, народжених з низькою масою тіла/ О. С. Яблонь, О. В. Мазулов, К. Т. Берцун (стр.89)
Яблонь О. С. Актуальні питання організації медичної допомоги новонародженим у Вінницькій області/ О. С. Яблонь [и др.] (стр.89-90)
Яблонь О. С. Катамнез екстремально недоношених новонароджених у Вінницькій області/ О. С. Яблонь [и др.] (стр.90)
Мітюряєва І. О. Вплив рецидивуючої патології дихальної системи на розвиток вегетативних дисфункцій у дітей та ефективність їх корекції/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.91-97)
Майданник В. Г. Toll-подобные рецепторы и почки/ В. Г. Майданник (стр.98-108)
Діагностика та лікування артеріальної гіпертензії у дітей та підлітків (методичні рекомендації) (стр.109)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/ Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк (стр.5-9)
Глушко Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/ Н. Л. Глушко [та ін.] (стр.10-13)
Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.14-17)
Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній (стр.18-23)
Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/ О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда (стр.24-33)
Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/ Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко (стр.34-38)
Перепелиця О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/ О. О. Перепелиця [та ін.] (стр.39-45)
Сельський П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/ П. Р. Сельський [та ін.] (стр.46-50)
Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/ Д. А. Хасхачих (стр.51-55)
Чечотіна С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/ С. Ю. Чечотіна [та ін.] (стр.56-61)
Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/ А. В. Чорномидз (стр.62-66)
Burgess-Pinto E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education/ E. Burgess-Pinto [та ін.] (стр.67-73)
Гутор Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/ Н. С. Гутор [та ін.] (стр.74-78)
Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/ І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець (стр.79-83)
Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ В. О. Захарова (стр.84-88)
Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/ О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець (стр.89-92)
Маланчин І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/ І. М. Маланчин [та ін.] (стр.93-97)
Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/ Б. М. Паласюк (стр.98-102)
Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис (стр.103-106)
Yelahina N. I. Motivation as a key component of teaching english for medical students/ N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.107-112)
Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/ А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар (стр.113-118)
Білавич Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.119-126)
Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/ І. І. Гаврищак, О. Я. Проців (стр.127-133)
Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/ Т. І. Горпініч (стр.134-139)
Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/ Н. В. Мукан, О. З. Блавт (стр.140-143)
Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/ Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова (стр.144-148)
Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл./ А. М. Ященко, О. Д. Луцик (стр.149)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта -2003р.,N 3
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Профілактика-як основа у підготовці фахівців системи охорони здоров’я/ В. Ф. Москаленко (стр.4-10)
Чабан Т. І. Аналіз об’єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ Т. І. Чабан, Н. Ю. Ткачишина (стр.11-13)
Перцева Т. О. Ліцензійний медичний іспит "крок з. лікувальна справа. педіатрія": першій досвід з підготовки та проведення пілотного тестування/ Т. О. Перцева, В. М. Лехан, М. Б. Щербиніна (стр.14-17)
Сенаторова Г. С. Методичні особливості викладання педіатрії іноземним студентам англійською мовою/ Г. С. Сенаторова [и др.] (стр.18-20)
Мисула І. Р. Оптимізація викладання курсу країнознавства слухачам іноземцям підготовчого відділення/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.20-22)
Гальченко В. Я. Математичне моделювання захворювань та його місце в підготовці студентів-медиків/ В. Я. Гальченко, В. Г. Пінькас (стр.23-26)
Воронцов О. О. Застосування навчальних варіантів медичної документації в процесі підготовки сімейного лікаря на циклі акушерства та гінекології/ О. О. Воронцов, В. Б. Гощинський, Н. О. Архипова (стр.26-28)
Перцева Т. О. Виробнича практика як важлива складова підготовки лікаря/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.29-32)
Дядик О. І. 10-річний досвід організації навчання лікарів терапевтичного профілю в інтернатурі/ О. І. Дядик [и др.] (стр.38-41)
Вітенко І. С. Позааудиторне навчання лікарів-інтернів за фахом "психіатрія"/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.41-44)
Калугіна С. М. Особливості методів контролю якості знань студентів з фармакології в Івано-Франківській державній медичній академії/ С. М. Калугіна, І. Г. Купновицька (стр.49-50)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)