Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Вища освіта (16)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іспит<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маланчин І. М., Маланчук Л. М., Мартинюк В. М., Лимар Л. Є.
Назва : Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології
Паралельн. назви :Implemenation of the simulative training in the objective structured clinical examination for students of medical faculty at the department of obstetrics and gynecology
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: У статті проаналізовано результати запровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для оцінки знань і практичних навичок з акушерства та гінекології у студентів V курсу медичного факультетуПитання якісної підготовки майбутніх лікарів становить актуальну проблему сьогодення. Державна програма реформування медичної галузі вимагає від освітніх медичних закладів підготовки фахівців не лише з високим рівнем теоретичних знань, але й з умінням використовувати їх на практиці. У зв’язку з цим відмічається відхилення пріоритетів освітнього процесу від здобування знань до формування професійних компетенцій. Симуляційна освіта є однією з основних методик практичної підготовки медичних спеціалістів. Відпрацювання навичок на манекенах та симуляторах має доведену ефективність. Саме об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) є одним з достовірних елементів оцінки практичних та комунікативних навичок майбутніх лікарів. Основними принципами даного іспиту є об’єктивність та структурованість. Об’єктивність визначається стандартизованими шкалами оцінювання, а структурованість ОСКІ полягає у стандартизованій схемі проходження станцій, що дозволяє оцінити визначене клінічне мислення та вміння студентів. Таким чином, дана імплементація симуляційного навчання є цінним інструментом вдосконалення професійних компетентностей у майбутніх лікарів. Без застосування теоретичних знань та аналітичних навичок неможливо правильно виконати практичне завдання, інтерпретувати результати обстеження, встановити діагноз. На ОСКІ викладачі дотримуються встановлених правил і стандартів, що дозволяє справедливо оцінювати студента під час виконання завдання
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майданник В. Г., Булах І. Є., Хайтович М. В.
Назва : Ліцензійний інтегрований іспит Крок-2: ефективність у визначенні рівня знань та навичок з педіатрії у студентів 6 курсу ВМНЗ
Місце публікування : Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 45 (Шифр МУ90/2014/6/1)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Garvasiuk О. V., Namestiuk S. V.
Назва : Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning
Паралельн. назви :Особливості викладання патоморфології та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 84-90 (Шифр КУ27/2022/21/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кваліфікаційний іспит крок-1
Анотація: The technology of visualization of educational information is a system that includes a set of educational knowledge; visual ways of their presentation; visual and technical means of information transmission; psychological methods of using and developing visual thinking in the learning process. The visualization technology displays key elements of the educational material content. Scribing methodologies (English «scribe» in the sense of «drive a pen»), the use of WebQuests when working with macro drugs in preparationfor the final module control No 2 in «Pathomorphology» and the use of mental maps have proven themselves in terms of distance learning. The article evaluates questions about the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and sectional course to foreign students in terms of distance learning and in the context of proper preparation for the Unified State Qualifying Exam Step-1, discusses effective practical training in general. The aim – to analyze the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and the sectional course to foreign students in terms of distance learning and to determine further prospects. Conclusions. The use of modern teaching technologies can help to improve the process of learning material from disciplines, to increase the efficiency and quality of modern student learning. Skillfully used computer technology should help to develop a student’s creativity, develop clinical thinking, and promote better memorizationехнологія візуалізації навчальної інформації – система, яка містить комплекс навчальних знань, візуальні способи їхнього представлення, візуально-технічні засоби передачі інформації, психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення у процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розумінні «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів під час роботи з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю No 2 з предмета «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. У статті порушуються питання щодо особливостей викладання предмета «Патоморфологія» та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання та в контексті належної підготовки до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту Крок-1, обговорюється питання ефективності практичного заняття в цілому
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипенко М. М., Рибінкіна І., Бондар М. В., Шлапак І. П.
Назва : Структурований клінічний іспит з анестезіології у Великій Британії: досвід впровадження в Україні
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - 2015. - № 1. - С. 178-184 (Шифр МУ66/2015/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ВЕЛИКОБРИТАНИЯ -- GREAT BRITAIN
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Про затвердження переліку спеціальностей, за якими проводиться єдиний державний кваліфікаційний іспит для здобуття ступеня магістра : Постанова Кабінету Міністрів України № 354 від 10 травня 2018 року
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2018. - N 6. - С. 103 (Шифр ЗУ18/2018/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романюк Л. Б., Кравець Н. Я.
Назва : Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 18-21 (Шифр ПУ56/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз ефективності--якість медичної освіти--ліцензійний іспит
Анотація: Проаналізована ефективність заходів з підготовки студентів медичного факультету до здачі тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології, систематизовані підходи щодо покращення якості тренувальних методик. Розглянуто різнопланові підходи щодо підготовки студентів до складання тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології у кафедральному та загальновузівському аспекті, наведено схему інтеграції та взаємозв'язку різних ланок тренувального процесу. Доведено, що комплексний підхід до заходів, спрямованих на підготовку студентів медичного факультету до здачі іспиту «Крок- /» після 3 курсу, чітке методичне та практичне забезпечення кожного етапу, своєчасний аналіз успішності та заходи щодо її покращення в цілому дають позитивні результати, що відображено в статистичних показниках успішності здачі студентами-медиками «Крок-1» за останні два роки
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Перша допомога. Як наблизити іспит до реальних умов
Місце публікування : Вісник Червоного Хреста України. - 2017. - N 1. - С. 10 (Шифр ВУ19/2017/1)
MeSH-головна: КРАСНЫЙ КРЕСТ -- RED CROSS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
Анотація: Будь-яка людина, яка проходить 12-го- динний тренінг з першої допомоги у Товаристві Червоного Хреста України, має по його завершенню скласти іспит/ Інструктори організації мають надію, що саме така форма іспиту допоможе слухачам більш впевнено та якісно надавати за необхідності першу допомогу
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соловйова Н. М., Навчук Г. В., Шутак Л. Б.
Назва : Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 86-88. (Шифр МУ7/2010/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицик А. Р., Струк О. А., Коляджин Т. І.
Назва : Інтегрований тестовий іспит Крок-2 для спеціальності «Фармація, промислова фармація» як етап оцінювання рівня професійних компетентностей випускників [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Integrated test exam Krok-2 for the specialty "Pharmacy, industrial pharmacy" as a stage of evaluating the level of professional competencies of graduates
Місце публікування : Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 191-199 (Шифр АУ50/2024/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Якість вищої фармацевтичної освіти суттєво залежить від об’єктивності та точності системи її контролю. Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ)/Крок-2 проводить Центр тестування при МОЗ України, що є спеціально уповноваженою організацією для встановлення рівня знань, умінь і компетентностей здобувачів – магістрів фармації. Одним із компонентів ЄДКІ постає інтегрований тестовий іспит Крок-2, складання якого студентами V курсу фармацевтичного факультету дозволить оцінити рівень професійної компетентності з таких професійно-орієнтованих дисциплін, як: аптечна технологія ліків, заводська технологія ліків, організація та економіка у фармації, фармацевтичний менеджмент і маркетинг, фармацевтична хімія, фармакогнозія та клінічна фармація й фармацевтична опіка. Метою роботи було вивчення проблем, які виникали в студентів при підготовці та складанні ЄДКІ – інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація»Під час дослідження використано емпіричний метод (анкетування). Для проведення вищевказаного (анкетування) ми уклали питання, які відображали та визначали процес підготовки, самопідготовки здобувачів, зокрема, зважали на труднощі, а також на проблеми під час написання інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація». Так, встановили, що найбільш популярним способом підготовки до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 студенти обрали опрацювання збірників тестових завдань минулих років, зосібна тренувалися самостійно з різних предметів на сайті Test.if.ua в режимі тренера й обговорювали тестові завдання на заняттях із викладачами. Таким чином, було визначено основні проблеми, які найбільш ускладнили процес підготовки студентів V курсу фармацевтичного факультету до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 в 2022/2023 навчальному році: тривалий період дистанційного навчання (65,46 %), відсутність належних умов для навчання (23,64 %), крім того, виклики воєнного часуThe quality of higher pharmaceutical education largely depends on the objectivity and accuracy of its control system. The Ministry of Health of Ukraine approved Order No. 251 dated 14.08.1998 "Regulations on the system of licensing examinations for specialists with higher education in the fields of «Medicine» and «Pharmacy». Integrated test exams "Krok" were implemented in all institutions of higher education of Ukraine that provide training in the field of "Pharmacy". The Unified State Qualification Examination (USQE)/Krok-2 is conducted by the Testing Center at the Ministry of Health of Ukraine, which is a specially authorized organization to determine the level of knowledge, skills and competencies of those who obtain a master's degree in pharmacy. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". During the research, an empirical research method (questionnaire) was used. To conduct the questionnaire, we developed questions that reflected and determined the process of preparation, self-training, difficulties, as well as problems during the writing of the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". One of the components of USQE is the integrated test exam "KROK -2", the completion of which by students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy will allow to assess the level of professional competence in such professionally oriented disciplines as pharmacy technology of drug, factory technology of drugs, organization and economy in pharmacy, pharmaceutical management and marketing, pharmaceutical chemistry, pharmacognosy and clinical pharmacy and pharmaceutical care. The Krok-2 licensing exam is conducted in the form of a written test. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the USQE integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy"We conducted an anonymous survey of the 5th-year students of the Faculty of Pharmacy of IFNMU after writing the standardized integrated test exam Krok-2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" to analyze the problems that arose during preparation and writing. Students preparing for the licensure exam had 100% access to the database of questions for preparation for the Krok-2 integrated test exam for specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy". The most popular method of preparation was studying collections of test tasks from previous years, training independently on various subjects on the Test.if.ua website in trainer mode, and discussing test tasks in classes with teachers. The majority of students are completely satisfied (56.36%) with the level of preparation for the Krok-2 integrated test exam at the Faculty of Pharmacy of IFNMU. We identified the main problems that most complicated the process of preparing students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy for the integrated test exam Krok-2 for the specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" in the 2022/2023 academic year: a long period of distance learning (65.46%) and lack of proper conditions for training (23.64%), taking into account the challenges of wartime. Writing the integrated test exam Krok-2 for students was difficult due to moral overstrain, as 100% of respondents noted in the questionnaires
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Лехан В. М., Щербиніна М. Б.
Назва : Ліцензійний медичний іспит "крок з. лікувальна справа. педіатрія": першій досвід з підготовки та проведення пілотного тестування
Місце публікування : Медична освіта. - 2003. - № 3. - С. 14-17 (Шифр МУ7/2003/3)
Предметні рубрики: Образование, система оценок-- организ
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)