Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Вища освіта (16)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іспит<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Назва журналу :Art of Medicine -2024р.,N 1
Цікаві статті :
Бакалюк Т. Г. Вплив тракції на больовий синдром при радикулопатії поперекового відділу хребта/ Т. Г. Бакалюк [та ін.] (стр.9-14)
Бігун Р. В. Характеристика мікробного пейзажу у пацієнток з ендометріомами, поєднаними із запальними процесами органів малого тазу/ Р. В. Бігун [та ін.] (стр.15-20)
Bondarenko S. V. Craniotopographic features of the transverse sinuses of the dura mater of the brain of the cranial vault of mature people/ S. V. Bondarenko [та ін.] (стр.21-25)
Ващенюк М. І. Особливості мікроструктури ядер гіпоталамуса за умов впливу глутамату натрію та його відміни/ М. І. Ващенюк (стр.26-32)
Грицишин Л. М. Морфологічні зміни печінки при стрептозотоцин-індукованому цукровому діабеті та введенні інсуліну та адеметіоніну на ранніх/ Л. М. Грицишин, Ю. І. Попович (стр.33-38)
Дуб М. М. Інтеграція сучасних технологій у реабілітацію після травм та операцій в українській медичній практиці/ М. М. Дуб, В. В. Гнатюк, А. І. Єфімова (стр.39-44)
Задорожний Я. С. Клінічна характеристика жінок із гіпертензивними розладами під час вагітності на тлі вегетативної дисфункції/ Я. С. Задорожний, С. О. Остафійчук (стр.45-51)
Кавин В. О. Тенденції хірургічної тактики при абдомінальних грижах/ В. О. Кавин [та ін.] (стр.52-55)
Karatieieva S. Yu. Anatomical characteristics of the thigh parameters the students of Bukovyna/ S. Yu. Karatieieva (стр.56-61)
Kachkovska V. V. Clinical course of obesity-associated asthma depending on the Gln27Glu polymorphic variant of the β2-adrenoreceptor gene, taking into account the age of onset/ V. V. Kachkovska, L. N. Prystupa (стр.62-65)
Kerzyuk O. P. Index assessment of the state of the oral cavity in patients with gastro-esophageal reflux disease/ O. P. Kerzyuk, M. M. Rozhko (стр.66-70)
Клименко Ю. А. Порівняльна характеристика спазмолітичних препаратів, які застосовують при різних захворюваннях/ Ю. А. Клименко, О. А. Струк, Г. Ю. Старченко (стр.71-79)
Komarytsia O. Y. Correlating features between dental and pulmonary disease/ O. Y. Komarytsia [та ін.] (стр.80-83)
Кочерга З. Р. Динаміка та перебіг пневмонії в дітей різних вікових груп Івано-Франківської області/ З. Р. Кочерга, О. В. Дутчук (стр.84-88)
Kravec A. S. Physical rehabilitation of disabled people who have suffered a stroke (early period)/ A. S. Kravec, N. I. Baryla (стр.89-93)
Кулаєць Н. М. Вплив фібриляції передсердь на перебіг серцевої недостатності: у фокусі діастолічна функція та біомаркери/ Н. М. Кулаєць (стр.94-98)
Melnychuk I. O. Gut microbiota metabolites and holter ecg monitoring in coronary artery disease patients with atrial fibrillation/ I. O. Melnychuk (стр.99-107)
Микитин Л. М. Вплив програми фізичної терапії на показники рівноваги в осіб похилого віку з черепно-мозковою травмою/ Л. М. Микитин, І. В. Дідоха (стр.108-111)
Остафійчук С. О. Особливості перебігу пологів у жінок з патологічним гестаційним збільшенням маси тіла/ С. О. Остафійчук [та ін.] (стр.112-119)
Палійчук М. І. Вивчення стану зубо-щелепної системи та надання ортопедичної допомоги населенню на основі аналізу цифрових ортопантомографічних знімків та конусно-променевої комп’ютерної томографії/ М. І. Палійчук, М. М. Рожко (стр.120-127)
Попович В. І. Лікування секреторного середнього отиту в пацієнтів із гіпертрофією трубних мигдаликів/ В. І. Попович, О. Р. Оріщак (стр.128-136)
Посацька Н. М. Дослідження антиексудативної активності екстрактів із трави вербени лікарської на моделях набряків різного ґенезу/ Н. М. Посацька, А. Р. Грицик, О. А. Струк (стр.137-141)
Ракаєва А. Є. Динаміка маркерів нутрітивного статусу, астенічних та респіраторних проявів постковідного синдрому в осіб похилого віку під впливом реабілітаційного втручання/ А. Є. Ракаєва (стр.142-148)
Садовий В. Ю. Оцінка впливу факторів ризику ятрогенних ушкоджень трахеї на розвиток постінтубаційних ускладнень/ В. Ю. Садовий [та ін.] (стр.149-155)
Сарапук Р. І. Ефективність реабілітаційної корекції функціональних наслідків остеопоротичного перелому променевої кістки у жінок похилого віку з деменцією/ Р. І. Сарапук, Л. М. Шеремета (стр.156-161)
Святоцька Л. О. Вплив глутамату натрію на мікроструктуру щитоподібної залози статевозрілих білих щурів/ Л. О. Святоцька (стр.162-166)
Тимофіїв В. В. Захворюваність на рак шийки матки в Івано-Франківській області/ В. В. Тимофіїв [та ін.] (стр.167-172)
Француз У. В. Обґрунтування доцільності викрористання удосконаленого способу зняття відбитків під ортопедичні конструкції з опорою на імплантати/ У. В. Француз, М. М. Рожко (стр.173-177)
Ханюков О. О. Вплив андрогенного статусу на важкість клінічного перебігу ішемічної хвороби серця у чоловіків/ О. О. Ханюков, О. В. Бучарський (стр.178-183)
Яценко П. І. Роль малоінвазивних цитологічних досліджень у діагностиці та лікуванні уражень слинних залоз/ П. І. Яценко [та ін.] (стр.184-187)
Біцька І. В. Досвід проведення симуляційного навчання з використанням аватарів/ І. В. Біцька [та ін.] (стр.188-190)
Грицик А. Р. Інтегрований тестовий іспит Крок-2 для спеціальності «Фармація, промислова фармація» як етап оцінювання рівня професійних компетентностей випускників/ А. Р. Грицик, О. А. Струк, Т. І. Коляджин (стр.191-199)
Kotsyubynska Y. Z. Features and emphasis of teaching forensic medicine for students of the pep "Paediatrics"/ Y. Z. Kotsyubynska [та ін.] (стр.200-203)
Luchko I. M. Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it / I. M. Luchko [та ін.] (стр.204-207)
Моцюк Ю. Б. Самостійна робота студентів під час дистанційного навчання в умовах пандемії та воєнного стану/ Ю. Б. Моцюк, С. О. Остафійчук, І. О. Басюга (стр.208-211)
Starchenko G. Yu. Features of the foreign students training in the elective discipline "Quality systems in pharmacy"/ G. Yu. Starchenko [та ін.] (стр.212-216)
Бабкіна О. П. Алгоритм дії лікаря при виявленні випадків домашнього насильства та документуванні/ О. П. Бабкіна [та ін.] (стр.217-226)
Беспалова О. О. Сучасні реабілітаційні інтервенції у фізичній терапії військовослужбовців із травматичним ураженням периферичних нервів нижніх кінцівок/ О. О. Беспалова [та ін.] (стр.227-234)
Бульбук О. В. Біоміметика в сучасній стоматології (огляд літератури)/ О. В. Бульбук (стр.235-240)
Vasilуeva L. I. Pulmonary arterial hypertension associated with congenital heart disease: rationale for management algorithm based on a literature review/ L. I. Vasilуeva [та ін.] (стр.241-247)
Виноградов О. О. Базовий набір МКФ (ICF CORE SET) для постковідного синдрому/ О. О. Виноградов [та ін.] (стр.248-253)
Гончар М. Г. Хрестоматія лікування пахвинних гриж/ М. Г. Гончар [та ін.] (стр.254-258)
Грицик А. Р. Характеристика та перспективи застосування рослин роду anemone l. у медицині/ А. Р. Грицик, Л. М. Тузін (стр.259-265)
Дорошенко В. В. Фізична терапія та відновлення після спортивних травм: оптимізація протоколів і реабілітаційних стратегій/ В. В. Дорошенко, І. В. Мезенцева, Т. М. Бабич (стр.266-270)
Ivantsiv O. R. Morphofunctional state of pancreas in rats with diabetes mellitus/ O. R. Ivantsiv [та ін.] (стр.271-277)
Kuravska Yu. S. Features of the physiology of the postpartum period after caesarean section/ Yu. S. Kuravska [та ін.] (стр.278-281)
Партикевич Ю. Д. Фактори ризику та превентивні заходи хірургічних ускладнень при лікуванні раку прямої кишки/ Ю. Д. Партикевич, А. Є. Крижанівська (стр.282-290)
Рєзнік В. В. Сучасний стан і перспективи використання видів роду перестріч у медицині й фармації. Повідомлення 1. Ботанічна характеристика та розповсюдження видів роду Перестріч/ В. В. Рєзнік, А. Р. Грицик (стр.291-298)
Voloshynovych M. S. Clinical case of keratoacanthoma/ M. S. Voloshynovych [та ін.] (стр.299-302)
Kobza I. I. Autotransplantation with extracorporal reconstruction of renal vessels: a clinical case of “The nutcracker syndrome” and left renal arteries hypoplasia combination/ I. I. Kobza [та ін.] (стр.303-310)
Цікаві статті :
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : Текст или завантажити 
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Усинська О. С.
Назва : NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 66-67 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Образование медсестринское
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Garvasiuk О. V., Namestiuk S. V.
Назва : Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning
Паралельн. назви :Особливості викладання патоморфології та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 84-90 (Шифр КУ27/2022/21/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кваліфікаційний іспит крок-1
Анотація: The technology of visualization of educational information is a system that includes a set of educational knowledge; visual ways of their presentation; visual and technical means of information transmission; psychological methods of using and developing visual thinking in the learning process. The visualization technology displays key elements of the educational material content. Scribing methodologies (English «scribe» in the sense of «drive a pen»), the use of WebQuests when working with macro drugs in preparationfor the final module control No 2 in «Pathomorphology» and the use of mental maps have proven themselves in terms of distance learning. The article evaluates questions about the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and sectional course to foreign students in terms of distance learning and in the context of proper preparation for the Unified State Qualifying Exam Step-1, discusses effective practical training in general. The aim – to analyze the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and the sectional course to foreign students in terms of distance learning and to determine further prospects. Conclusions. The use of modern teaching technologies can help to improve the process of learning material from disciplines, to increase the efficiency and quality of modern student learning. Skillfully used computer technology should help to develop a student’s creativity, develop clinical thinking, and promote better memorizationехнологія візуалізації навчальної інформації – система, яка містить комплекс навчальних знань, візуальні способи їхнього представлення, візуально-технічні засоби передачі інформації, психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення у процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розумінні «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів під час роботи з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю No 2 з предмета «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. У статті порушуються питання щодо особливостей викладання предмета «Патоморфологія» та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання та в контексті належної підготовки до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту Крок-1, обговорюється питання ефективності практичного заняття в цілому
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Garvasiuk O. V., Namestiuk S. V., Tkachuk S. S., Guz L. O., Velyka A. Ya., Lapa G. M.
Назва : The effectiveness of interactive methods in the educational process
Паралельн. назви :Ефективність застосування інтерактивних методів у навчальному процесі
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 2. - С. 77-83 (Шифр КУ27/2023/22/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод "мозковий штурм"--клінічне мислення--іспит--"кейс-метод"
Анотація: Interactive teaching methods organize the learning process as the teachers’ and students’ creativity combination. The use of these methods in the educational process is based on the principles of scientific quality, informativeness and self-development, the relationship between theory and practice, and the optimal combination of individual and collective activity. An important feature of interactive games is their ability to motivate the student for learning, for socialization and professional development promotion. Moreover, teachers should provide an opportunity to test knowledge in practice and in an urgent situation, and integrate students’ skills and abilities. The aim of the work – to review and justify the use of interactive teaching methods, as well as business and role-playing games in a medical institution of higher education and to propose a brainstorming method for practical training. Іnteractive teaching methods include creative tasks, small group work and educational games, the use of public resources (inviting a specialist, attending thematic excursions), involving students in social projects, studying the material through an interactive lecture, student-teacher and peer-to-peer methodologies, working with visual materials, using and analyzing video and audio materials, the case method, analyzing a situation from the participant’s practice, testing, questionnaires, an exam with further analysis of the result. The use of interactive teaching methods ensures the activation of mental activity, leadership qualities of the student, develops clinical and critical thinking of the future specialist. The practice of applying the «brainstorming» method is considered to be promising for improving the quality of knowledge acquisition, it is a simple technique; its methodology is easy to understand and also to apply in the course of practical activities of the teacher. Conclusions. Game-based teaching methods in higher education can be the basis for purposeful modeling of the integral structure of the future doctor’s professional activity. The main advantages of interactive teaching methods are the possibility of activating students’ independent cognitive and mental activity, increasing motivation to study the discipline, increasing self-esteem in the process of obtaining positive results, and developing skills in modern information technology. The main goal and essence of the brainstorming method is to improve the training of specialists, their training and development of professional skills to a high level of qualification. This method stimulates the intuitive thinking in the process of searching for ideas and suggestions, develops communication skills and group work, develops clinical thinking, and increases the effectiveness of decisionsІнтерактивні методи навчання організовують навчальний процес як спільну творчість викладача та студентів. Використання у навчальному процесі цих методів базується на принципах науковості, інформативності та саморозвитку, взаємозв’язку теорії та практики, оптимальному поєднанні індивідуальної та колективної активності. Важлива особливість інтерактивних ігор – їх здатність мотивувати навчання студента, сприяти соціалізації та професійному розвитку, надання можливості перевірити знання на практиці та в ургентній ситуації, розвивати й інтегрувати навички та здібності. До інтерактивних методів навчання відносяться творчі завдання, робота в малих групах та навчальні ігри, використання суспільних ресурсів (запрошення фахівця, відвідування тематичних екскурсій), залучення студентів до участі у соціальних проєктах, вивчення матеріалу шляхом інтерактивної лекції, методології «студент у ролі викладача» та «кожен вчить кожного», робота з наочними матеріалами, використання та аналіз відео-, аудіо- матеріалів, «кейс метод», розбір ситуації з практики учасника, тестування, анкетування, іспит з подальшим аналізом результатів тощо. Застосування інтерактивних методів навчання забезпечує активізацію розумової діяльності, лідерських якостей студента, розвиває клінічне та критичне мислення майбутнього фахівця. Практика застосування методу «мозковий штурм» вважається перспективним для покращення якості засвоєння знань, це проста техніка, в методологію якої легко вникнути і так само застосовувати під час практичної діяльності викладача. Мета роботи – обґрунтувати доцільність використання інтерактивних методів навчання, навчальних ділових і рольових ігор у медичному закладі вищої освіти, а також впровадження методу «мозковий штурм» під час проведення практичного заняття. Висновки. Ігрові методи навчання у закладі вищої освіти можуть бути основою цілеспрямованого моделювання цілісної структури професійної діяльності майбутнього лікаря. Головними перевагами інтерактивних методів навчання є можливість активізації самостійної пізнавальної і розумової діяльності студентів, посилення мотивації до вивчення дисципліни, підвищення самооцінки в процесі отримання позитивних результатів, розвиток навичок володіння сучасними інформаційними технологіями. Головна мета і суть методу «мозковий штурм» – покращення підготовки фахівців, їх тренування і розвиток професійних навичок до рівня високої кваліфікації. Завдяки цьому методу в процесі пошуку ідей та пропозицій стимулюється інтуїтивне мислення, розвиваються комунікабельність та вміння роботи в групі, розвивається клінічне мислення, підвищується ефективність прийнятих рішень
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маланчин І. М., Маланчук Л. М., Мартинюк В. М., Лимар Л. Є.
Назва : Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології
Паралельн. назви :Implemenation of the simulative training in the objective structured clinical examination for students of medical faculty at the department of obstetrics and gynecology
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: У статті проаналізовано результати запровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для оцінки знань і практичних навичок з акушерства та гінекології у студентів V курсу медичного факультетуПитання якісної підготовки майбутніх лікарів становить актуальну проблему сьогодення. Державна програма реформування медичної галузі вимагає від освітніх медичних закладів підготовки фахівців не лише з високим рівнем теоретичних знань, але й з умінням використовувати їх на практиці. У зв’язку з цим відмічається відхилення пріоритетів освітнього процесу від здобування знань до формування професійних компетенцій. Симуляційна освіта є однією з основних методик практичної підготовки медичних спеціалістів. Відпрацювання навичок на манекенах та симуляторах має доведену ефективність. Саме об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) є одним з достовірних елементів оцінки практичних та комунікативних навичок майбутніх лікарів. Основними принципами даного іспиту є об’єктивність та структурованість. Об’єктивність визначається стандартизованими шкалами оцінювання, а структурованість ОСКІ полягає у стандартизованій схемі проходження станцій, що дозволяє оцінити визначене клінічне мислення та вміння студентів. Таким чином, дана імплементація симуляційного навчання є цінним інструментом вдосконалення професійних компетентностей у майбутніх лікарів. Без застосування теоретичних знань та аналітичних навичок неможливо правильно виконати практичне завдання, інтерпретувати результати обстеження, встановити діагноз. На ОСКІ викладачі дотримуються встановлених правил і стандартів, що дозволяє справедливо оцінювати студента під час виконання завдання
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицик А. Р., Струк О. А., Коляджин Т. І.
Назва : Інтегрований тестовий іспит Крок-2 для спеціальності «Фармація, промислова фармація» як етап оцінювання рівня професійних компетентностей випускників [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Integrated test exam Krok-2 for the specialty "Pharmacy, industrial pharmacy" as a stage of evaluating the level of professional competencies of graduates
Місце публікування : Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 191-199 (Шифр АУ50/2024/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Якість вищої фармацевтичної освіти суттєво залежить від об’єктивності та точності системи її контролю. Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ)/Крок-2 проводить Центр тестування при МОЗ України, що є спеціально уповноваженою організацією для встановлення рівня знань, умінь і компетентностей здобувачів – магістрів фармації. Одним із компонентів ЄДКІ постає інтегрований тестовий іспит Крок-2, складання якого студентами V курсу фармацевтичного факультету дозволить оцінити рівень професійної компетентності з таких професійно-орієнтованих дисциплін, як: аптечна технологія ліків, заводська технологія ліків, організація та економіка у фармації, фармацевтичний менеджмент і маркетинг, фармацевтична хімія, фармакогнозія та клінічна фармація й фармацевтична опіка. Метою роботи було вивчення проблем, які виникали в студентів при підготовці та складанні ЄДКІ – інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація»Під час дослідження використано емпіричний метод (анкетування). Для проведення вищевказаного (анкетування) ми уклали питання, які відображали та визначали процес підготовки, самопідготовки здобувачів, зокрема, зважали на труднощі, а також на проблеми під час написання інтегрованого тестового іспиту Крок-2 «Фармація, промислова фармація». Так, встановили, що найбільш популярним способом підготовки до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 студенти обрали опрацювання збірників тестових завдань минулих років, зосібна тренувалися самостійно з різних предметів на сайті Test.if.ua в режимі тренера й обговорювали тестові завдання на заняттях із викладачами. Таким чином, було визначено основні проблеми, які найбільш ускладнили процес підготовки студентів V курсу фармацевтичного факультету до інтегрованого тестового іспиту Крок-2 в 2022/2023 навчальному році: тривалий період дистанційного навчання (65,46 %), відсутність належних умов для навчання (23,64 %), крім того, виклики воєнного часуThe quality of higher pharmaceutical education largely depends on the objectivity and accuracy of its control system. The Ministry of Health of Ukraine approved Order No. 251 dated 14.08.1998 "Regulations on the system of licensing examinations for specialists with higher education in the fields of «Medicine» and «Pharmacy». Integrated test exams "Krok" were implemented in all institutions of higher education of Ukraine that provide training in the field of "Pharmacy". The Unified State Qualification Examination (USQE)/Krok-2 is conducted by the Testing Center at the Ministry of Health of Ukraine, which is a specially authorized organization to determine the level of knowledge, skills and competencies of those who obtain a master's degree in pharmacy. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". During the research, an empirical research method (questionnaire) was used. To conduct the questionnaire, we developed questions that reflected and determined the process of preparation, self-training, difficulties, as well as problems during the writing of the integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy". One of the components of USQE is the integrated test exam "KROK -2", the completion of which by students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy will allow to assess the level of professional competence in such professionally oriented disciplines as pharmacy technology of drug, factory technology of drugs, organization and economy in pharmacy, pharmaceutical management and marketing, pharmaceutical chemistry, pharmacognosy and clinical pharmacy and pharmaceutical care. The Krok-2 licensing exam is conducted in the form of a written test. The purpose of the work was to study the problems that students had when preparing and passing the USQE integrated test exam Krok -2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy"We conducted an anonymous survey of the 5th-year students of the Faculty of Pharmacy of IFNMU after writing the standardized integrated test exam Krok-2 "Pharmacy, Industrial Pharmacy" to analyze the problems that arose during preparation and writing. Students preparing for the licensure exam had 100% access to the database of questions for preparation for the Krok-2 integrated test exam for specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy". The most popular method of preparation was studying collections of test tasks from previous years, training independently on various subjects on the Test.if.ua website in trainer mode, and discussing test tasks in classes with teachers. The majority of students are completely satisfied (56.36%) with the level of preparation for the Krok-2 integrated test exam at the Faculty of Pharmacy of IFNMU. We identified the main problems that most complicated the process of preparing students of the 5th year of the Faculty of Pharmacy for the integrated test exam Krok-2 for the specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" in the 2022/2023 academic year: a long period of distance learning (65.46%) and lack of proper conditions for training (23.64%), taking into account the challenges of wartime. Writing the integrated test exam Krok-2 for students was difficult due to moral overstrain, as 100% of respondents noted in the questionnaires
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романюк Л. Б., Кравець Н. Я.
Назва : Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 18-21 (Шифр ПУ56/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз ефективності--якість медичної освіти--ліцензійний іспит
Анотація: Проаналізована ефективність заходів з підготовки студентів медичного факультету до здачі тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології, систематизовані підходи щодо покращення якості тренувальних методик. Розглянуто різнопланові підходи щодо підготовки студентів до складання тестового іспиту «Крок і» з мікробіології, вірусології та імунології у кафедральному та загальновузівському аспекті, наведено схему інтеграції та взаємозв'язку різних ланок тренувального процесу. Доведено, що комплексний підхід до заходів, спрямованих на підготовку студентів медичного факультету до здачі іспиту «Крок- /» після 3 курсу, чітке методичне та практичне забезпечення кожного етапу, своєчасний аналіз успішності та заходи щодо її покращення в цілому дають позитивні результати, що відображено в статистичних показниках успішності здачі студентами-медиками «Крок-1» за останні два роки
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вісник Червоного Хреста України -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Про найголовніші новини кварталу (стр.4)
Візит представників Японського Червоного Хреста в Україну (стр.5)
Авдіївка: допомога від Товариства Червоного Хреста України (стр.6-7)
Міжнародне гуманітарне право та журналісти (стр.8-9)
Перша допомога. Як наблизити іспит до реальних умов (стр.10)
Посібник, що вчить рятувати життя (стр.11)
99 років гуманності (стр.12)
Fund + raising: успішна кампанія (стр.13)
Їжа життя (стр.14)
Посилення гуманітарної місії на Донбасі (стр.15)
Сабо І. Червоний Хрест Закарпаття: багаторічна співпраця з іноземними партнерами та срібна медаль Анрі Дюнана від Червоного Хреста Дахау/ І. Сабо (стр.16-17)
Допомога Товариства Червоного Хреста України постраждалим мешканцям Балаклії (стр.18)
Міжнародні новини (стр.19)
Обухова Л. Щастя, зіткане із зустрічей/ Л. Обухова (стр.20-21)
«Молодь - для молоді» (стр.22-23)
В об’єктиві (стр.24-25)
Загін швидкого реагування Херсонщини «Влад» (стр.26)
Що для мене - бути волонтером Червоного Хреста? (стр.27)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соловйова Н. М., Навчук Г. В., Шутак Л. Б.
Назва : Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 86-88. (Шифр МУ7/2010/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я -2018р.,N 6
Цікаві статті :
Про затвердження переліку закладів охорони здоров’я та програм у галузі охорони здоров’я, що забезпечують виконання загальнодержавних функцій, видатки на які здійснюються з державного бюджету, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України (стр.3-9)
Про затвердження Порядку надання медичної допомоги іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають або тимчасово перебувають на території України, які звернулися із заявою про визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо визнання біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту та яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту, та компенсації вартості медичних послуг і лікарських засобів, наданих іноземцям та особам без громадянства, які тимчасово проживають або перебувають на території України (стр.10-11)
Про затвердження Положенння про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я (стр.12-13)
Деякі питання встановлення зв’язку інвалідності з пораненнями чи іншими ушкодженнями здоров’я (стр.14-16)
Про затвердження вимог до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення (стр.17)
Про затвердження Порядку реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для первинної медичної допомоги на 2018 рік (стр.18-19)
Про затвердження Правил виписування рецептів на лікарські засоби і вироби медичного призначення, Порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, Інструкції про порядок зберігання, обліку та знищення рецептурних бланків (стр.20-38)
Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я (стр.39-46)
Про затвердження форми звітності щодо надання психіатричної допомоги населенню (стр.47)
Про затвердження Порядку проведення епідеміологічного нагляду за тифами і паратифами (стр.48-55)
Про затвердження Переліку установ та організацій, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів (стр.56)
Про затвердження Переліку закладів охорони здоров’я, голів комісій та заступників голів комісій, що мають право проводити медичні огляди моряків (стр.57-60)
Про затвердження переліку лікарських засобів та медичних виробів, які закуповуються на підставі угод щодо закупівлі із спеціалізованими організаціями, які здійснюють закупівлі за напрямами використання бюджетних коштів у 2018 році за програмою "Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру" (стр.61-70)
Про заборону застосування та обмеження застосування лікарських засобів - гадолінійвмісних контрастних засобів на території України (стр.71-73)
Про затвердження Переліку лікарських засобів, дозволених до застосування в Україні, які відпускаються без рецептів з аптек та їх структурних підрозділів (стр.74)
Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (стр.75-77)
Про затвердження формули розподілу обсягу медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (стр.78-81)
Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків (стр.82-90)
Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань "22 Охорона здоров’я" (стр.91-93)
Про затвердження методик розроблення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), а також уніфікованих форм актів, що складаються за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю) (стр.94-102)
Про затвердження переліку спеціальностей, за якими проводиться єдиний державний кваліфікаційний іспит для здобуття ступеня магістра (стр.103)
Про визнання таким, що втратив чинність, Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 квітня 1999 року № 91 (стр.104)
Щодо надання матеріального забезпечення особам, які працюють на умовах ЦПД [цивільно-правового договору] (стр.105-106)
Медична реформа: перший етап - складний і, можливо, болючий, але досить великі перспективи (стр.107-108)
Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів (стр.109-110)
Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації № 074/о "Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів" (стр.111-112)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)