Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Автомобиля вождение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Бурцева, А. А.
    Об актуальности проблематики автодорожного травматизма, связанного с управлением транспортными средствами в состоянии опьянения, в России [Текст] / А. А. Бурцева, Е. А. Кошкина // Вопросы наркологии. - 2015. - № 1. - С. 105-116


MeSH-головна:
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC

АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Дод.точки доступу:
Кошкина, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Наказ МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 лютого 2013 р. за № 308/22840 Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров’я № 37/45 від 22.01.2016) // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2016. - № 4. - С. 3-9


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING (законодательство и юриспруденция)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Гребеньков, С. В.
    Оценка условий труда и профессионального риска у водителей грузового автотранспорта [Текст] / С. В. Гребеньков, Я. М. Сухова. - Электрон. журн. // Профилактическая и клиническая медицина. - 2016. - № 3. - С. 12-17. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (профилактика и контроль, эпидемиология)
АВТОМОБИЛИ -- AUTOMOBILES
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (экономика)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Дод.точки доступу:
Сухова, Я. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


   
    Сахарный диабет и вождение автомобиля [Текст] / М. Н. Дуничева [и др.] // Сахарный диабет. - 2016. - N 5 ЕБ. - С. 414-420. - Библиогр.: с. . - ISSN 2072-0378


MeSH-головна:
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
ГИПОГЛИКЕМИЯ -- HYPOGLYCEMIA
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
Дод.точки доступу:
Дуничева, М. Н.
Мартьянова, О. Ю.
Петракова, Е. М.
Залевская, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Про затвердження Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду ( із змінами, внесеними згідно з Потановами КМ № 476 від 08.07.2015; № 888 від 28.10. 2015) : постанова КМ України № 1103 від 17 грудня 2008 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2016. - № 1. - С. 3-4


MeSH-головна:
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (законодательство и юриспруденция, стандарты)
ВНИМАНИЯ НЕДОСТАТОЧНОСТЬ И РАЗРУШИТЕЛЬНОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- ATTENTION DEFICIT AND DISRUPTIVE BEHAVIOR DISORDERS (профилактика и контроль)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Про затвердження інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції : наказ МВС України, МОЗ України № 1452/735 від 09.11.2015 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2016. - № 1. - С. 88-96


MeSH-головна:
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (законодательство и юриспруденция, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Почерняк, І.
    Медичні огляди водіїв : нові можливості для приватних ЛПЗ [Текст] / І. Почерняк // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 9. - С. 78-85


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ ЧАСТНЫЕ -- HEALTH FACILITIES, PROPRIETARY
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Зозуля, В. М.
    Характер ушкодження водія в салоні автомобілів класу Е при лівому кутовому зіткненні [Текст] = The nature of driver injury in class E-segment cars in left angle collisions / В. М. Зозуля // Судово-медична експертиза. - 2022. - N 1. - С. 64-68. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (законодательство и юриспруденция)
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES
Анотація: У сучасній судово-медичній науці вивченню тілесних ушкоджень водія та пасажирів при дорожньо-транспортній пригоді (ДТП) приділяється достатньо уваги, проте питання визначення розташування людини в салоні автомобіля під час ДПТ все ж залишається відкритим, адже з розвитком новітніх систем активної та пасивної безпеки водія та пасажирів значно розмиваються специфічні ознаки травм людини залежно від місця знаходження в салоні автомобіля чи поза ним. Наприклад, з уведенням подушок безпеки, що накачуються у два етапи, та пасків безпеки з розширеннями виникають однотипні тілесні ушкодження, однакові для всіх, хто перебуває всередині салону автомобіля, що може інколи наводити на думку про ймовірне розташування даної особи на передніх сидіннях тощо. Отже, актуальним є дослідження тілесних ушкоджень у сучасних моделях автомобілів з урахуванням особливостей спрацювання подушок безпеки, враховуючи клас автомобіля
Мета роботи. Верифікація можливих особливостей отримання тілесних ушкоджень в салоні автомобілів класу Е при лівому боковому зіткненні. Висновок. Характер ушкодження водія в салоні автомобілів класу Е при лівому кутовому зіткненні відзначається достатньо значущими характеристиками, що виникають у результаті взаєморозташування подушок безпеки за умови контакту голови водія з передньою лівою балкою
In modern forensic science, the study of injuries to drivers and passengers in traffic accidents is given enough attention, but the question of determining the location of a person in the car during an accident still remains open, because with the development of new systems of active and passive safety of driver and passengers injuries depending on the location inside or outside the car. For example, with the introduction of two-stage airbags and seat belts with extensions, the same type of injury is the same for everyone inside the car, which can sometimes suggest the probable location of the person in the front seats, and so on. Thus, the study of injuries in modern car models is relevant, taking into account the characteristics of the airbags and the class of the car
Aim of the work. To verify the possible features of injuries in the left side collision in the cabin of class E-segment cars. Conclusion. The nature of the driver’s injury in the cabin of a class E car in a left-angle collision is characterized by signifi cant characteristics that arise as a result of the mutual arrangement of airbags in the contact of the driver’s head with the left front rack
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Чернюк, В. И.
    Влияние ночных работ на функциональное состояние водителей грузовых автомобилей [Текст] / В. И. Чернюк, Н. А. Бобко, Д. А. Гадаева // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 3 (ч.2). - С. 150-155. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (патофизиология, этиология)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (психология)
СНА РАССТРОЙСТВА, ЦИРКАДНЫЙ РИТМ -- SLEEP DISORDERS, CIRCADIAN RHYTHM (метаболизм, патофизиология, этиология)
ОЖИРЕНИЕ АБДОМИНАЛЬНОЕ -- OBESITY, ABDOMINAL (метаболизм, патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
ТАХИКАРДИЯ -- TACHYCARDIA (патофизиология, этиология)
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Цель работы - выявить влияние ночных работ на функциональное состояние водителей грузовых автомобилей междугородных перевозок. Материалы и методы. Проведено одноразовое обследование водителей путем измерения антропометрических параметров, ЧСС, АДС, АДД, опроса по методике В.П.Войтенко и теста на личностную тревожность. Вычислялись: основной обмен (ОО), индекс массы тела (ИМТ) u параметры гемодинамики. Уровни АД и ИМТ оценивались по классификациям ВОЗ, объема талии (ОТ) - согласно рекомендациям Международной группы по изучению ожирения. Водители были разделены на 2 группы: (1) работающие и в ночные часы (22:00-6:00) (28 мужчин 31-59 лет; М±т: 47,5±1,5), (2) не работающие ночью (11 мужчин 29-59 лет; М±т: 47,0±3,0). Данные анализировались на уровне р0,05. Результаты. У водителей группы 1 среднегрупповые значения 00, массы и периметров тела были больше, чему водителей группы 2 (р0,03) - при статистически одинаковом росте. ОТ у водителей группы 1 составлял 104,1±2,5 см (абдоминальное ожирение), у водителей группы 2- 98,7±1,7 см (абдоминальное предожирение), ИМТ - 29,5±0,9 кг/м2 (граничил с ожирением) и 27,7±0,8 кг/м2 (избыточная масса тела 1-й степени) - соответственно у водителей групп 1 и 2, ЧСС - 80,5±2,1 уд./мин. (нижняя граница тахикардии) и 74,0±3,6 уд./мин. (норма) - соответственно. У водителей обеих групп АДС (13б,6±3,5 и 13б,3±3,4 мм рт. ст.) находилось в зоне высокой нормы, АДД (86,3±1,8 и 84,8±2,2 мм рт. ст.) - на границе нормы и высокой нормы, тревожность (35,3±1,3 и 36,8±2,5 баллов) - в умеренной зоне. Водители группы 1 чаще жаловались на боли в области сердца (р0,01), ощущение мурашек на теле (р0,01), трудности с концентрацией внимания (р0,02) и метеочувствительность (р0,05). Выводы. Ночные работы потенцируют формирование ожирения по абдоминальному типу, увеличение основного обмена, периметров и массы тела, повышение ЧСС до тахикардии, увеличение частоты жалоб, в том числе - на боли в области сердца и трудности с концентрацией внимания, что имеет прямое неблагоприятное значение для здоровья и безопасности труда водителей. Для сохранения здоровья и продления профессионального долголетия водителей грузовых автомобилей необходимы профилактические мероприятия, в большей мере - для лиц, занятых на ночных работах
Дод.точки доступу:
Бобко, Н. А.
Гадаева, Д. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Гур’єв, С. О.
    Аналіз клініко-анатомічної характеристики дорожньо-транспортної травми в умовах обласного міста. Повідомлення третє: тяжкість пошкодження [Текст] = Analysis of clinical and anatomical characteristics of traffic injuries in the conditions of the regional city. Report three: severity of damage / С. О. Гур’єв, В. А. Кушнір, В. І. Гребенюк // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 6-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (психология, статистика)
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS (статистика, экономика)
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Дорожньо-транспортна травма, як й інші види травматичних пошкоджень, має досить складну клінічну характеристику і є багатокомпонентною. Мета дослідження: Верифікувати й сформувати клінічну характеристику пошкоджень у постраждалих унаслідок дорожньо- транспортних пригод в умовах обласного міста. Матеріал і методи. Проведено ретроспективний аналіз 242 випадків постраждалих, які отримали травму в результаті дорожньо- транспортної травми (ДТП) та проходили лікування в лікарні швидкої медичної допомоги міста Чернівці з 2019 по 2020 роки. Масив дослідження сформовано методом беззворотної рандомізації за методологією випадкових чисел. Результати. В результаті дослідження встановлено, що в умовах обласного міста постраждалі внаслідок ДТП в 66,11 % отримують травму з тяжкістю пошкодження більше 16 балів за стандартизованою системою оцінки NISS, тобто політравму. В загальному масиві дослідження найвища летальність зафіксована у постраждалих із тяжкістю пошкодження 45-75 балів та 34-45 балів (33,34 % та 30,30 % відповідно). У водіїв пошкодження з тяжкістю до 24 балів за стандартизованою системою оцінки NISS (легка травма) становить 76,13 %, у пасажирів – 67,04 %, а у пішоходів – 51,51 %. Тяжка (35-44 балів) та вкрай тяжка травма (45-75 балів) разом мають питому вагу: у водіїв – 10,23 %, у пасажирів – 13,64 %, у пішоходів – 31,82 %, тобто пішоходи отримують більше тяжких пошкоджень, а ознака участі в русі має вірогідний вплив на тяжкість пошкодження у постраждалих унаслідок дорожньо- транспортних пригод. У пішоходів, що вижили, на першому ранговому місці перебувають пошкодження з тяжкістю за NISS у 16-24 бали – 39,62 %, у водіїв та пасажирів – до 16 балів (46,83 % та 42,85 % відповідно). У масиві померлих пішоходів і пасажирів найбільшу пито- му вагу мають постраждалі з тяжкістю 45-75 балів (38,46 % та 36,37 % відповідно), а водії мають тяжкість пошкодження 35-44 бали – 33,34 %, тобто ознака участі в русі й тяжкість пошкодження мають вірогідний вплив на виникнення негативного результату перебігу травматичного процесу. Висновки. Для постраждалих унаслідок ДТП в умовах обласного міста в цілому характерна відносно не тяжка травма – до 34 балів, 82,65 %, причому травма до 16 балів становить 33,89 %. Встановлено наявність залежності тяжкості пошкодження від ознаки участі в русі, найтяжчі травми отримують пішоходи (питома вага тяжкої та вкрай тяжкої травми – 31,82 %), найменше – водії, 10,23 %. Встановлено, що тяжкість пошкодження в постраждалих унаслідок дорожньо-транспортних пригод в умовах обласного міста вірогідно залежить від участі в русі та є суттєвим фактором виникнення летальності
Road tra ffi c injury, like other types of traumatic injuries, has a rather complex clinical characteristic and is multicomponent. The purpose of the study: To verify and form the clinical characteristics of injuries in victims of tra ffi c accidents in the conditions of a regional city. Material and methods. A retrospective analysis of 242 cases of victims who were injured as a result of a traffi c accident and were treated in the emergency medical hospital of Chernivtsi from 2019 to 2020 was conducted. The research array was formed by the method of irreversible randomization using the methodology of random numbers. The results. As a result of the study, it was found that in the conditions of the regional city, 66.11 % of the victims of road accidents receive an injury with a severity of damage of more than 16 points according to the standardized scoring system NISS, i. e. polytrauma. In the general array of the study, the highest mortality rate was recorded in victims with an injury severity of 45-75 points and 34-45 points (33.34 % and 30.30 %, respectively). Among drivers, damage with a severity of up to 24 points according to the standardized scoring system NISS (light injury) is 76.13 %, among passengers – 67.04 %, and among pedestrians – 51.51 %. Severe (35-44 points) and extremely severe injury (45-75 points) together have the same weight: for drivers – 10.23 %, for passengers – 13.64 %, for pedestrians – 31.82 %, i. e. pedestrians receive more serious injuries, and the sign of participation in traffi c has a probable infl uence on the severity of injuries in victims of tra ffi c accidents. Pedestrian survivors have the highest number of injuries with NISS severity of 16-24 points – 39.62 %, drivers and passengers – up to 16 points (46.83 % and 42.85 %, respectively). In the array of dead pedestrians and passengers, the highest specifi c weight is given to victims with a severity of 45-75 points (38.46 % and 36.37 %, respectively), and drivers with a severity of damage of 35-44 points – 33.34 %, that is, a sign of participation in traffi c and the severity of damage have a probable infl uence on the occurrence of a negative result of the course of the traumatic process. Conclusions. For the victims of road accidents in the conditions of the regional city, in general, a relatively mild injury is characteristic – up to 34 points, 82.65 %, and an injury up to 16 points is 33.89 %. It was established that the severity of damage depends on the sign of participation in tra ffi c: the most severe injuries are sustained by pedestrians (specifi c weight of severe and extremely severe injuries – 31.82 %), the least severe – drivers, 10.23 %. It was established that the severity of damage in victims of traffi c accidents in the conditions of a regional city obviously depends on participation in traffi c and is a signifi cant factor in the occurrence of mortality
Дод.точки доступу:
Кушнір, В. А.
Гребенюк, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)