Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Автомобиля вождение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-28 
1.


    Stopyra, W.
    Comparison of ophthalmological standards applicable to drivers in Poland and the United Kingdom with the European Union recommendations / W. Stopyra // Офтальмол. журнал. - 2022. - N 1. - С. 44-50


MeSH-головна:
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (стандарты)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (стандарты)
ЕВРОПА -- EUROPE
Анотація: Each country has its own specific requirements with regard to the visual standards applicable to drivers. The following were summarised in the appropriate tables: 1) data contained in the Ordinance of the Minister of Health from the 30th of August 2019 regarding medical examinations of applicants for driving licences and drivers; 2) Directive 2006/126/EC of the European Parliament and the Council on driving licences updated on the 22nd of July 2018; 3) the government and nonprofit websites: Advice for Medical Professionals to Follow when Assessing Drivers with Visual Disorders updated on the 4th of March 2020. Both in Poland and the UK the required visual acuity of car and motorcycle drivers is 0.5, which is in line with the EU recommendations. The visual field of both eyes for car and motorcycle drivers with limit values horizontal ≥ 120°, range ≥ 50° right and left and ≥ 20° up and down is identical in Poland and the UK and coincides with the EU recommendations. Colour vision for drivers in the UK is not required, which is consistent with the EU recommendations, whereas in Poland, car and motorcycle drivers do not have to recognise colours, but bus and lorry drivers must correctly recognise red, green and yellow. Current minimum visual requirements for drivers in Poland are closely integrated with the EU recommendations and are similar to the criteria in the UK. They are not too strict but are sufficient to maintain safe driving and there is still a possibility of their liberalization
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Європейські вимоги до посвідчень водія: що насправді має запровадити Україна [Текст] // Мистецтво лікування. - 2017. - № 8. - С. 45


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
Анотація: Майже в усіх країнах-членах ЄС пройти медогляд для отримання водійського посвідчення простіше, ніж в Україні. У деяких країнах достатньо заповнити спеціальну декларацію (анкету) та перевірити зір. Спрощена система медогляду працює для тих, хто не є водіями за професією
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Гур’єв, С. О.
    Аналіз клініко-анатомічної характеристики дорожньо-транспортної травми в умовах обласного міста. Повідомлення третє: тяжкість пошкодження [Текст] = Analysis of clinical and anatomical characteristics of traffic injuries in the conditions of the regional city. Report three: severity of damage / С. О. Гур’єв, В. А. Кушнір, В. І. Гребенюк // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 6-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (психология, статистика)
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS (статистика, экономика)
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Дорожньо-транспортна травма, як й інші види травматичних пошкоджень, має досить складну клінічну характеристику і є багатокомпонентною. Мета дослідження: Верифікувати й сформувати клінічну характеристику пошкоджень у постраждалих унаслідок дорожньо- транспортних пригод в умовах обласного міста. Матеріал і методи. Проведено ретроспективний аналіз 242 випадків постраждалих, які отримали травму в результаті дорожньо- транспортної травми (ДТП) та проходили лікування в лікарні швидкої медичної допомоги міста Чернівці з 2019 по 2020 роки. Масив дослідження сформовано методом беззворотної рандомізації за методологією випадкових чисел. Результати. В результаті дослідження встановлено, що в умовах обласного міста постраждалі внаслідок ДТП в 66,11 % отримують травму з тяжкістю пошкодження більше 16 балів за стандартизованою системою оцінки NISS, тобто політравму. В загальному масиві дослідження найвища летальність зафіксована у постраждалих із тяжкістю пошкодження 45-75 балів та 34-45 балів (33,34 % та 30,30 % відповідно). У водіїв пошкодження з тяжкістю до 24 балів за стандартизованою системою оцінки NISS (легка травма) становить 76,13 %, у пасажирів – 67,04 %, а у пішоходів – 51,51 %. Тяжка (35-44 балів) та вкрай тяжка травма (45-75 балів) разом мають питому вагу: у водіїв – 10,23 %, у пасажирів – 13,64 %, у пішоходів – 31,82 %, тобто пішоходи отримують більше тяжких пошкоджень, а ознака участі в русі має вірогідний вплив на тяжкість пошкодження у постраждалих унаслідок дорожньо- транспортних пригод. У пішоходів, що вижили, на першому ранговому місці перебувають пошкодження з тяжкістю за NISS у 16-24 бали – 39,62 %, у водіїв та пасажирів – до 16 балів (46,83 % та 42,85 % відповідно). У масиві померлих пішоходів і пасажирів найбільшу пито- му вагу мають постраждалі з тяжкістю 45-75 балів (38,46 % та 36,37 % відповідно), а водії мають тяжкість пошкодження 35-44 бали – 33,34 %, тобто ознака участі в русі й тяжкість пошкодження мають вірогідний вплив на виникнення негативного результату перебігу травматичного процесу. Висновки. Для постраждалих унаслідок ДТП в умовах обласного міста в цілому характерна відносно не тяжка травма – до 34 балів, 82,65 %, причому травма до 16 балів становить 33,89 %. Встановлено наявність залежності тяжкості пошкодження від ознаки участі в русі, найтяжчі травми отримують пішоходи (питома вага тяжкої та вкрай тяжкої травми – 31,82 %), найменше – водії, 10,23 %. Встановлено, що тяжкість пошкодження в постраждалих унаслідок дорожньо-транспортних пригод в умовах обласного міста вірогідно залежить від участі в русі та є суттєвим фактором виникнення летальності
Road tra ffi c injury, like other types of traumatic injuries, has a rather complex clinical characteristic and is multicomponent. The purpose of the study: To verify and form the clinical characteristics of injuries in victims of tra ffi c accidents in the conditions of a regional city. Material and methods. A retrospective analysis of 242 cases of victims who were injured as a result of a traffi c accident and were treated in the emergency medical hospital of Chernivtsi from 2019 to 2020 was conducted. The research array was formed by the method of irreversible randomization using the methodology of random numbers. The results. As a result of the study, it was found that in the conditions of the regional city, 66.11 % of the victims of road accidents receive an injury with a severity of damage of more than 16 points according to the standardized scoring system NISS, i. e. polytrauma. In the general array of the study, the highest mortality rate was recorded in victims with an injury severity of 45-75 points and 34-45 points (33.34 % and 30.30 %, respectively). Among drivers, damage with a severity of up to 24 points according to the standardized scoring system NISS (light injury) is 76.13 %, among passengers – 67.04 %, and among pedestrians – 51.51 %. Severe (35-44 points) and extremely severe injury (45-75 points) together have the same weight: for drivers – 10.23 %, for passengers – 13.64 %, for pedestrians – 31.82 %, i. e. pedestrians receive more serious injuries, and the sign of participation in traffi c has a probable infl uence on the severity of injuries in victims of tra ffi c accidents. Pedestrian survivors have the highest number of injuries with NISS severity of 16-24 points – 39.62 %, drivers and passengers – up to 16 points (46.83 % and 42.85 %, respectively). In the array of dead pedestrians and passengers, the highest specifi c weight is given to victims with a severity of 45-75 points (38.46 % and 36.37 %, respectively), and drivers with a severity of damage of 35-44 points – 33.34 %, that is, a sign of participation in traffi c and the severity of damage have a probable infl uence on the occurrence of a negative result of the course of the traumatic process. Conclusions. For the victims of road accidents in the conditions of the regional city, in general, a relatively mild injury is characteristic – up to 34 points, 82.65 %, and an injury up to 16 points is 33.89 %. It was established that the severity of damage depends on the sign of participation in tra ffi c: the most severe injuries are sustained by pedestrians (specifi c weight of severe and extremely severe injuries – 31.82 %), the least severe – drivers, 10.23 %. It was established that the severity of damage in victims of traffi c accidents in the conditions of a regional city obviously depends on participation in traffi c and is a signifi cant factor in the occurrence of mortality
Дод.точки доступу:
Кушнір, В. А.
Гребенюк, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Атака со всех фронтов [Текст] // Здоровье. - 2006. - № 10. - С. 28

Рубрики: Автомобиля вождение

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Горша, О. В.
    Відновлювальне лікування операторів транспортних засобів з розладами діяльності вегетативної нервової системи [Текст] / О. В. Горша // Медицинская реабилитация, курортология, физиотерапия : Науч.- практ. журн. - 2011. - № 1. - С. 54-55. - Библиогр.: с.55

Рубрики: Нервной системы вегетативной болезни--реабил--тер

   Автомобиля вождение


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Чернюк, В. И.
    Влияние ночных работ на функциональное состояние водителей грузовых автомобилей [Текст] / В. И. Чернюк, Н. А. Бобко, Д. А. Гадаева // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 3 (ч.2). - С. 150-155. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (патофизиология, этиология)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (психология)
СНА РАССТРОЙСТВА, ЦИРКАДНЫЙ РИТМ -- SLEEP DISORDERS, CIRCADIAN RHYTHM (метаболизм, патофизиология, этиология)
ОЖИРЕНИЕ АБДОМИНАЛЬНОЕ -- OBESITY, ABDOMINAL (метаболизм, патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
ТАХИКАРДИЯ -- TACHYCARDIA (патофизиология, этиология)
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Цель работы - выявить влияние ночных работ на функциональное состояние водителей грузовых автомобилей междугородных перевозок. Материалы и методы. Проведено одноразовое обследование водителей путем измерения антропометрических параметров, ЧСС, АДС, АДД, опроса по методике В.П.Войтенко и теста на личностную тревожность. Вычислялись: основной обмен (ОО), индекс массы тела (ИМТ) u параметры гемодинамики. Уровни АД и ИМТ оценивались по классификациям ВОЗ, объема талии (ОТ) - согласно рекомендациям Международной группы по изучению ожирения. Водители были разделены на 2 группы: (1) работающие и в ночные часы (22:00-6:00) (28 мужчин 31-59 лет; М±т: 47,5±1,5), (2) не работающие ночью (11 мужчин 29-59 лет; М±т: 47,0±3,0). Данные анализировались на уровне р0,05. Результаты. У водителей группы 1 среднегрупповые значения 00, массы и периметров тела были больше, чему водителей группы 2 (р0,03) - при статистически одинаковом росте. ОТ у водителей группы 1 составлял 104,1±2,5 см (абдоминальное ожирение), у водителей группы 2- 98,7±1,7 см (абдоминальное предожирение), ИМТ - 29,5±0,9 кг/м2 (граничил с ожирением) и 27,7±0,8 кг/м2 (избыточная масса тела 1-й степени) - соответственно у водителей групп 1 и 2, ЧСС - 80,5±2,1 уд./мин. (нижняя граница тахикардии) и 74,0±3,6 уд./мин. (норма) - соответственно. У водителей обеих групп АДС (13б,6±3,5 и 13б,3±3,4 мм рт. ст.) находилось в зоне высокой нормы, АДД (86,3±1,8 и 84,8±2,2 мм рт. ст.) - на границе нормы и высокой нормы, тревожность (35,3±1,3 и 36,8±2,5 баллов) - в умеренной зоне. Водители группы 1 чаще жаловались на боли в области сердца (р0,01), ощущение мурашек на теле (р0,01), трудности с концентрацией внимания (р0,02) и метеочувствительность (р0,05). Выводы. Ночные работы потенцируют формирование ожирения по абдоминальному типу, увеличение основного обмена, периметров и массы тела, повышение ЧСС до тахикардии, увеличение частоты жалоб, в том числе - на боли в области сердца и трудности с концентрацией внимания, что имеет прямое неблагоприятное значение для здоровья и безопасности труда водителей. Для сохранения здоровья и продления профессионального долголетия водителей грузовых автомобилей необходимы профилактические мероприятия, в большей мере - для лиц, занятых на ночных работах
Дод.точки доступу:
Бобко, Н. А.
Гадаева, Д. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Эльгаров, А.
    Внимание, на приеме водитель автотранспорта [Текст] / А. Эльгаров, М. Калмыкова, М. Эльгаров // Врач. - 2015. - № 4. - С. 56-60


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (лекарственная терапия)
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (лекарственная терапия, эпидемиология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (лекарственная терапия, эпидемиология)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC (профилактика и контроль)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
Дод.точки доступу:
Калмыкова, М.
Эльгаров, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Диордичук, Т. И.
    Водители грузового автотранспорта: профессиональная деятельность и состояние здоровья [Текст] / Т. И. Диордичук // Довкілля та здоров’я. - 1999. - № 1. - С. 42-45


MeSH-головна:
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Горша, О. В.
    Динамика обмена мочевой кислоты под влиянием различных методик реабилитации водителей автотранспорта [Текст] / О. В. Горша // Вестник физиотерапии и курортологии : Науч.-мед. журн. - 2009. - № 2. - С. 93-95. - Библиогр.: с. 95-95

Рубрики: Автомобиля вождение

   Мочевая кислота--метаб


   Реабилитация профессиональная--методы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Изменения иммунологических показателей у водителей автотранспорта с сердечно-сосудистыми заболеваниями [Текст] / А. М. Инарокова, Л. И. Чернышова, М. А. Уметов // Гигиена и санитария. - 2003. - № 1. - С. 42-45.

Рубрики: Сердечно-сосудистые болезни--иммунол

   Автомобиля вождение


Дод.точки доступу:
Инарокова, А. М.
Чернышова, Л. И.
Уметов, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Почерняк, І.
    Медичні огляди водіїв : нові можливості для приватних ЛПЗ [Текст] / І. Почерняк // Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 9. - С. 78-85


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ ЧАСТНЫЕ -- HEALTH FACILITIES, PROPRIETARY
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Наказ МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 лютого 2013 р. за № 308/22840 Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров’я № 37/45 від 22.01.2016) // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2016. - № 4. - С. 3-9


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING (законодательство и юриспруденция)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Бурцева, А. А.
    Об актуальности проблематики автодорожного травматизма, связанного с управлением транспортными средствами в состоянии опьянения, в России [Текст] / А. А. Бурцева, Е. А. Кошкина // Вопросы наркологии. - 2015. - № 1. - С. 105-116


MeSH-головна:
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC

АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Дод.точки доступу:
Кошкина, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Капцов, В. А.
    Оценка профессионального риска у работников транспорта [Текст] / В. А. Капцов, В. Б. Панкова, М. Ф. Вильк // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2011. - № 1. - С. 54-57. - Библиогр.: с.57 . - ISSN 0016-9900

Рубрики: Автомобиля вождение

   Факторы риска


Дод.точки доступу:
Панкова, В. Б.
Вильк, М. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Горша, О. В.
    Оценка систем регуляции функционального состояния организма водителей автотранспорта по данным вегетативного статуса [Текст] / О. В. Горша, Б. А. Насибуллин, Е. А. Гоженко // Медицинская реабилитация, курортология, физиотерапия : Науч.- практ. журн. - 2008. - № 1. - С. 19-22. - Библиогр.: с.22-22

Рубрики: Нервная система вегетативная--физиол

   Автомобиля вождение


Дод.точки доступу:
Насибуллин, Б. А.
Гоженко, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Гребеньков, С. В.
    Оценка условий труда и профессионального риска у водителей грузового автотранспорта [Текст] / С. В. Гребеньков, Я. М. Сухова. - Электрон. журн. // Профилактическая и клиническая медицина. - 2016. - № 3. - С. 12-17. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (профилактика и контроль, эпидемиология)
АВТОМОБИЛИ -- AUTOMOBILES
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (экономика)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Дод.точки доступу:
Сухова, Я. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.


   
    Оценка функционального состояния водителей по параметрам вегетативной регуляции сердечного ритма методом беспроводной кардиоритмографии [Текст] / И. В. Федотова [и др.] // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2014. - № 1. - С. 73-77 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНЫХ СОКРАЩЕНИЙ ЧАСТОТА -- HEART RATE (физиология)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
Дод.точки доступу:
Федотова, И. В.
Некрасова, М. М.
Рунова, Е. В.
Бахчина, А. В.
Бобоха, М. А.
Аширова, С. А.
Каратушина, Д. И.
Ковальчук, А. В.
Шишалов, И. С.
Парин, С. Б.
Полевая, С. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Оценка эффективности и специфической безопасности вторичной профилактики артериальной гипертензии у водителей автотранспорта [Текст] / А. А. Эльгаров [и др.] // Клиническая медицина : Научно-практический журнал. - 2015. - Т. 93, № 4. - С. 31-38


MeSH-головна:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (лекарственная терапия, патофизиология, профилактика и контроль)
ПРОФИЛАКТИКА ВТОРИЧНАЯ -- SECONDARY PREVENTION
АНТИГИПЕРТЕНЗИВНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIHYPERTENSIVE AGENTS (терапевтическое применение)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ЧЕЛОВЕЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HUMAN ACTIVITIES
Дод.точки доступу:
Эльгаров, А. А.
Арамисова, Р. М.
Эльгаров, М. А.
Калмыкова, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Соколов, И. А.
    Очки для автоледи [Текст] / И. А. Соколов // Женское здоровье. - 2006. - № 1. - С. 38-39

Рубрики: Автомобиля вождение

   Глаз, защитные приспособления


Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Про затвердження інструкції про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швідкість реакції (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 843/423 від 10.07.2015): наказ МВС та МОЗ України від 09.09.2009 р. № 400/666 [Текст] // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2015. - № 8. - С. 4-12


MeSH-головна:
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION (законодательство и юриспруденция)
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING (законодательство и юриспруденция)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)