Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Автомобиля вождение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-28 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Stopyra W.
Назва : Comparison of ophthalmological standards applicable to drivers in Poland and the United Kingdom with the European Union recommendations
Місце публікування : Офтальмол. журнал. - Одеса, 2022. - N 1. - С. 44-50 (Шифр ОУ6/2022/1)
MeSH-головна: ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ЕВРОПА -- EUROPE
Анотація: Each country has its own specific requirements with regard to the visual standards applicable to drivers. The following were summarised in the appropriate tables: 1) data contained in the Ordinance of the Minister of Health from the 30th of August 2019 regarding medical examinations of applicants for driving licences and drivers; 2) Directive 2006/126/EC of the European Parliament and the Council on driving licences updated on the 22nd of July 2018; 3) the government and nonprofit websites: Advice for Medical Professionals to Follow when Assessing Drivers with Visual Disorders updated on the 4th of March 2020. Both in Poland and the UK the required visual acuity of car and motorcycle drivers is 0.5, which is in line with the EU recommendations. The visual field of both eyes for car and motorcycle drivers with limit values horizontal ≥ 120°, range ≥ 50° right and left and ≥ 20° up and down is identical in Poland and the UK and coincides with the EU recommendations. Colour vision for drivers in the UK is not required, which is consistent with the EU recommendations, whereas in Poland, car and motorcycle drivers do not have to recognise colours, but bus and lorry drivers must correctly recognise red, green and yellow. Current minimum visual requirements for drivers in Poland are closely integrated with the EU recommendations and are similar to the criteria in the UK. They are not too strict but are sufficient to maintain safe driving and there is still a possibility of their liberalization
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Європейські вимоги до посвідчень водія: що насправді має запровадити Україна
Місце публікування : Мистецтво лікування. - 2017. - № 8. - С. 45 (Шифр МУ55/2017/8)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
Анотація: Майже в усіх країнах-членах ЄС пройти медогляд для отримання водійського посвідчення простіше, ніж в Україні. У деяких країнах достатньо заповнити спеціальну декларацію (анкету) та перевірити зір. Спрощена система медогляду працює для тих, хто не є водіями за професією
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Атака со всех фронтов
Місце публікування : Здоровье. - 2006. - № 10. - С. 28 (Шифр 71653/2006/10)
Предметні рубрики: Автомобиля вождение
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурцева А. А., Кошкина Е. А.
Назва : Об актуальности проблематики автодорожного травматизма, связанного с управлением транспортными средствами в состоянии опьянения, в России
Місце публікування : Вопросы наркологии. - 2015. - № 1. - С. 105-116 (Шифр ВР85/2015/1)
MeSH-головна: НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC

АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ЭКСПЕРТНОЕ ОСВИДЕТЕЛЬСТВОВАНИЕ -- EXPERT TESTIMONY
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горша О. В.
Назва : Відновлювальне лікування операторів транспортних засобів з розладами діяльності вегетативної нервової системи
Місце публікування : Медицинская реабилитация, курортология, физиотерапия: Науч.- практ. журн./ Укр.НИИ реабилитации и курортологии, Всеукраинская ассоциация физиотерапевтов и курортологов, ЗАО"Укрпрофздравница". - Одесса, 2011. - № 1. - С. 54-55 (Шифр МУ5/2011/1)
Примітки : Библиогр.: с.55
Предметні рубрики: Нервной системы вегетативной болезни-- реабил-- тер
Автомобиля вождение
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горша О. В.
Назва : Динамика обмена мочевой кислоты под влиянием различных методик реабилитации водителей автотранспорта
Місце публікування : Вестник физиотерапии и курортологии: Науч.-мед. журн./ М-во здравоохранения Украины, Евпаторийское о-во физиотерапевтов и курортологов,Крым.гос.мед.ун-т им.С.И.Георгиевского,Крым.респ.НИИ физ.методов лечения имед.климатологии им.И.М.Сеченова. - Євпаторія, 2009. - № 2. - С. 93-95 (Шифр ВУ3/2009/2)
Примітки : Библиогр.: с. 95-95
Предметні рубрики: Автомобиля вождение
Мочевая кислота-- метаб
Реабилитация профессиональная-- методы
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горша О. В., Насибуллин Б. А., Гоженко Е. А.
Назва : Оценка систем регуляции функционального состояния организма водителей автотранспорта по данным вегетативного статуса
Місце публікування : Медицинская реабилитация, курортология, физиотерапия: Науч.- практ. журн./ Укр.НИИ реабилитации и курортологии, Всеукраинская ассоциация физиотерапевтов и курортологов, ЗАО"Укрпрофздравница". - Одесса, 2008. - № 1. - С. 19-22 (Шифр МУ5/2008/1)
Примітки : Библиогр.: с.22-22
Предметні рубрики: Нервная система вегетативная-- физиол
Автомобиля вождение
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеньков С. В., Сухова Я. М.
Назва : Оценка условий труда и профессионального риска у водителей грузового автотранспорта [Електронний ресурс]
Місце публікування : Профилактическая и клиническая медицина. - 2016. - № 3. - С. 12-17 (Шифр ПР55/2016/3)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. журн.
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES
АВТОМОБИЛИ -- AUTOMOBILES
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гур’єв С. О., Кушнір В. А., Гребенюк В. І.
Назва : Аналіз клініко-анатомічної характеристики дорожньо-транспортної травми в умовах обласного міста. Повідомлення третє: тяжкість пошкодження
Паралельн. назви :Analysis of clinical and anatomical characteristics of traffic injuries in the conditions of the regional city. Report three: severity of damage
Місце публікування : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 6-14 (Шифр КУ26/2023/22/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Дорожньо-транспортна травма, як й інші види травматичних пошкоджень, має досить складну клінічну характеристику і є багатокомпонентною. Мета дослідження: Верифікувати й сформувати клінічну характеристику пошкоджень у постраждалих унаслідок дорожньо- транспортних пригод в умовах обласного міста. Матеріал і методи. Проведено ретроспективний аналіз 242 випадків постраждалих, які отримали травму в результаті дорожньо- транспортної травми (ДТП) та проходили лікування в лікарні швидкої медичної допомоги міста Чернівці з 2019 по 2020 роки. Масив дослідження сформовано методом беззворотної рандомізації за методологією випадкових чисел. Результати. В результаті дослідження встановлено, що в умовах обласного міста постраждалі внаслідок ДТП в 66,11 % отримують травму з тяжкістю пошкодження більше 16 балів за стандартизованою системою оцінки NISS, тобто політравму. В загальному масиві дослідження найвища летальність зафіксована у постраждалих із тяжкістю пошкодження 45-75 балів та 34-45 балів (33,34 % та 30,30 % відповідно). У водіїв пошкодження з тяжкістю до 24 балів за стандартизованою системою оцінки NISS (легка травма) становить 76,13 %, у пасажирів – 67,04 %, а у пішоходів – 51,51 %. Тяжка (35-44 балів) та вкрай тяжка травма (45-75 балів) разом мають питому вагу: у водіїв – 10,23 %, у пасажирів – 13,64 %, у пішоходів – 31,82 %, тобто пішоходи отримують більше тяжких пошкоджень, а ознака участі в русі має вірогідний вплив на тяжкість пошкодження у постраждалих унаслідок дорожньо- транспортних пригод. У пішоходів, що вижили, на першому ранговому місці перебувають пошкодження з тяжкістю за NISS у 16-24 бали – 39,62 %, у водіїв та пасажирів – до 16 балів (46,83 % та 42,85 % відповідно). У масиві померлих пішоходів і пасажирів найбільшу пито- му вагу мають постраждалі з тяжкістю 45-75 балів (38,46 % та 36,37 % відповідно), а водії мають тяжкість пошкодження 35-44 бали – 33,34 %, тобто ознака участі в русі й тяжкість пошкодження мають вірогідний вплив на виникнення негативного результату перебігу травматичного процесу. Висновки. Для постраждалих унаслідок ДТП в умовах обласного міста в цілому характерна відносно не тяжка травма – до 34 балів, 82,65 %, причому травма до 16 балів становить 33,89 %. Встановлено наявність залежності тяжкості пошкодження від ознаки участі в русі, найтяжчі травми отримують пішоходи (питома вага тяжкої та вкрай тяжкої травми – 31,82 %), найменше – водії, 10,23 %. Встановлено, що тяжкість пошкодження в постраждалих унаслідок дорожньо-транспортних пригод в умовах обласного міста вірогідно залежить від участі в русі та є суттєвим фактором виникнення летальностіRoad tra ffi c injury, like other types of traumatic injuries, has a rather complex clinical characteristic and is multicomponent. The purpose of the study: To verify and form the clinical characteristics of injuries in victims of tra ffi c accidents in the conditions of a regional city. Material and methods. A retrospective analysis of 242 cases of victims who were injured as a result of a traffi c accident and were treated in the emergency medical hospital of Chernivtsi from 2019 to 2020 was conducted. The research array was formed by the method of irreversible randomization using the methodology of random numbers. The results. As a result of the study, it was found that in the conditions of the regional city, 66.11 % of the victims of road accidents receive an injury with a severity of damage of more than 16 points according to the standardized scoring system NISS, i. e. polytrauma. In the general array of the study, the highest mortality rate was recorded in victims with an injury severity of 45-75 points and 34-45 points (33.34 % and 30.30 %, respectively). Among drivers, damage with a severity of up to 24 points according to the standardized scoring system NISS (light injury) is 76.13 %, among passengers – 67.04 %, and among pedestrians – 51.51 %. Severe (35-44 points) and extremely severe injury (45-75 points) together have the same weight: for drivers – 10.23 %, for passengers – 13.64 %, for pedestrians – 31.82 %, i. e. pedestrians receive more serious injuries, and the sign of participation in traffi c has a probable infl uence on the severity of injuries in victims of tra ffi c accidents. Pedestrian survivors have the highest number of injuries with NISS severity of 16-24 points – 39.62 %, drivers and passengers – up to 16 points (46.83 % and 42.85 %, respectively). In the array of dead pedestrians and passengers, the highest specifi c weight is given to victims with a severity of 45-75 points (38.46 % and 36.37 %, respectively), and drivers with a severity of damage of 35-44 points – 33.34 %, that is, a sign of participation in traffi c and the severity of damage have a probable infl uence on the occurrence of a negative result of the course of the traumatic process. Conclusions. For the victims of road accidents in the conditions of the regional city, in general, a relatively mild injury is characteristic – up to 34 points, 82.65 %, and an injury up to 16 points is 33.89 %. It was established that the severity of damage depends on the sign of participation in tra ffi c: the most severe injuries are sustained by pedestrians (specifi c weight of severe and extremely severe injuries – 31.82 %), the least severe – drivers, 10.23 %. It was established that the severity of damage in victims of traffi c accidents in the conditions of a regional city obviously depends on participation in traffi c and is a signifi cant factor in the occurrence of mortality
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Диордичук Т. И.
Назва : Водители грузового автотранспорта: профессиональная деятельность и состояние здоровья
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - Київ, 1999. - № 1. - С. 42-45 (Шифр ДУ9/1999/1)
MeSH-головна: АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозуля В. М.
Назва : Спектр тілесних ушкоджень водія та пасажира у випадку летальної автомобільної травми при фронтальному зіткненні в салоні автомобілів класу Е
Паралельн. назви :The spectrum of body injuries of the driver and passenger in the case of a lethal traffic injury in a frontal collision in the interior of class E cars
Місце публікування : Судово-медична експертиза. - 2021. - N 2. - С. 62-67 (Шифр СУ44/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ТРАНСПОРТНЫЕ -- ACCIDENTS, TRAFFIC
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES
Анотація: У статті розглянутий стан питання експертизи летальної автомобільної травми водія та пасажира при фронтальному зіткненні в салоні автомобілів класу Е.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозуля В. М.
Назва : Характер ушкодження водія в салоні автомобілів класу Е при лівому кутовому зіткненні
Паралельн. назви :The nature of driver injury in class E-segment cars in left angle collisions
Місце публікування : Судово-медична експертиза. - 2022. - N 1. - С. 64-68 (Шифр СУ44/2022/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES
Анотація: У сучасній судово-медичній науці вивченню тілесних ушкоджень водія та пасажирів при дорожньо-транспортній пригоді (ДТП) приділяється достатньо уваги, проте питання визначення розташування людини в салоні автомобіля під час ДПТ все ж залишається відкритим, адже з розвитком новітніх систем активної та пасивної безпеки водія та пасажирів значно розмиваються специфічні ознаки травм людини залежно від місця знаходження в салоні автомобіля чи поза ним. Наприклад, з уведенням подушок безпеки, що накачуються у два етапи, та пасків безпеки з розширеннями виникають однотипні тілесні ушкодження, однакові для всіх, хто перебуває всередині салону автомобіля, що може інколи наводити на думку про ймовірне розташування даної особи на передніх сидіннях тощо. Отже, актуальним є дослідження тілесних ушкоджень у сучасних моделях автомобілів з урахуванням особливостей спрацювання подушок безпеки, враховуючи клас автомобіляМета роботи. Верифікація можливих особливостей отримання тілесних ушкоджень в салоні автомобілів класу Е при лівому боковому зіткненні. Висновок. Характер ушкодження водія в салоні автомобілів класу Е при лівому кутовому зіткненні відзначається достатньо значущими характеристиками, що виникають у результаті взаєморозташування подушок безпеки за умови контакту голови водія з передньою лівою балкоюIn modern forensic science, the study of injuries to drivers and passengers in traffic accidents is given enough attention, but the question of determining the location of a person in the car during an accident still remains open, because with the development of new systems of active and passive safety of driver and passengers injuries depending on the location inside or outside the car. For example, with the introduction of two-stage airbags and seat belts with extensions, the same type of injury is the same for everyone inside the car, which can sometimes suggest the probable location of the person in the front seats, and so on. Thus, the study of injuries in modern car models is relevant, taking into account the characteristics of the airbags and the class of the carAim of the work. To verify the possible features of injuries in the left side collision in the cabin of class E-segment cars. Conclusion. The nature of the driver’s injury in the cabin of a class E car in a left-angle collision is characterized by signifi cant characteristics that arise as a result of the mutual arrangement of airbags in the contact of the driver’s head with the left front rack
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Инарокова А. М., Чернышова Л. И., Уметов М. А.
Назва : Изменения иммунологических показателей у водителей автотранспорта с сердечно-сосудистыми заболеваниями
Місце публікування : Гигиена и санитария. - 2003. - № 1. - С. 42-45. (Шифр ГР6/2003/1)
Предметні рубрики: Сердечно-сосудистые болезни-- иммунол
Автомобиля вождение
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Капцов В. А., Панкова В. Б., Вильк М. Ф.
Назва : Оценка профессионального риска у работников транспорта
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2011. - № 1. - С. 54-57. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2011/1). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с.57
Предметні рубрики: Автомобиля вождение
Факторы риска
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лившиц С.
Назва : Эх, прокачусь!
Місце публікування : Здоровье. - 2006. - № 10. - С. 18-20 (Шифр 71653/2006/10)
Предметні рубрики: Автомобиля вождение
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Наказ МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 лютого 2013 р. за № 308/22840 Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров’я № 37/45 від 22.01.2016)
Місце публікування : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - київ, 2016. - № 4. - С. 3-9 (Шифр ЗУ18/2016/4)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федотова И. В., Некрасова М. М., Рунова Е. В., Бахчина А. В., Бобоха М. А., Аширова С. А., Каратушина Д. И., Ковальчук А. В., Шишалов И. С., Парин С. Б., Полевая С. А.
Назва : Оценка функционального состояния водителей по параметрам вегетативной регуляции сердечного ритма методом беспроводной кардиоритмографии
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2014. - № 1. - С. 73-77. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2014/1). - ISSN 0016-9900
MeSH-головна: СЕРДЕЧНЫХ СОКРАЩЕНИЙ ЧАСТОТА -- HEART RATE
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Эльгаров А. А., Арамисова Р. М., Эльгаров М. А., Калмыкова М. А.
Назва : Оценка эффективности и специфической безопасности вторичной профилактики артериальной гипертензии у водителей автотранспорта
Місце публікування : Клиническая медицина: Научно-практический журнал. - 2015. - Т. 93, № 4. - С. 31-38 (Шифр КР13/2015/93/4)
MeSH-головна: ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
ПРОФИЛАКТИКА ВТОРИЧНАЯ -- SECONDARY PREVENTION
АНТИГИПЕРТЕНЗИВНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIHYPERTENSIVE AGENTS
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ЧЕЛОВЕЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HUMAN ACTIVITIES
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Познякова Т.
Назва : С широко открытыми глазами
Місце публікування : Здоровье. - 2007. - № 7. - С. 54-55 (Шифр 71653/2007/7)
Предметні рубрики: Зрение, поля зрения
Автомобиля вождение
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Почерняк І.
Назва : Медичні огляди водіїв : нові можливості для приватних ЛПЗ
Місце публікування : Управління закладом охорони здоров’я. - 2016. - № 9. - С. 78-85 (Шифр УУ44/2016/9)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ ЧАСТНЫЕ -- HEALTH FACILITIES, PROPRIETARY
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)