Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Агрессивность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.


    Марценковська, І. І.
    Патерни агресивної поведінки у дітей і підлітків: сучасні дефініції та діагностичні категорії [Текст] / І. І. Марценковська // НейроNEWS. - 2022. - № 1. - С. 36-38. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТИ -- CHILD
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION (психология)
БИХЕВИОРАЛЬНЫЕ СИМПТОМЫ -- BEHAVIORAL SYMPTOMS (диагностика, психология, этиология)
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ НЕВРОЛОГИЧЕСКИЕ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES, NEUROLOGICAL (тенденции)
Анотація: Найпоширенішою скаргою, із якою батьки дітей із розладами психіки звертаються до дитячого психіатра чи психолога, є порушення поведінки. Такі батьки найчастіше скаржаться на агресію чи ­руйнівну поведінку дитини. Зокрема, може йтися про відмінні пору­шення у різних психічних сферах, які потребують різно­манітних стратегій терапевтичних втручань. Попри поширеність агресії та її вартість для суспільства, а також понад 100 років досліджень на цю тему, вона лишається погано визначеною категорією в клінічних умовах
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Особливості взаємовідносин матерів та їх дітей 15-18 років під час психо-емоційних спалахів [Текст] = The features of interaction between mothers and their children aged 15-18 during psycho-emotional outbursts / Н. Є. Горбань [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 3. - С. 480-484. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
ПОВЕДЕНИЕ МАТЕРИНСКОЕ -- MATERNAL BEHAVIOR (психология)
МАТЬ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- MOTHER-CHILD RELATIONS (психология)
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION (психология)
Анотація: Мета дослідження – проаналізувати вплив реакції матері під час психо-емоційних спалахів їх дітей віком 15-18 років на розвиток підліткової агресії. Проаналізовані відповіді в анкетах учасників дослідження “Анкета матері підлітка 15-18 років”, де були присутні змістовні відповіді на окремі питання блоку “Що Ви робите, коли у дитини виникають спалахи дратівливості або вона сильно сердиться, злиться?”. У дослідженні взяли участь 864 підлітка віком 15-18 років (425 особи – група агресивних підлітків, 439 респондентів – група неагресивних). При аналізі враховували різницю в розподілі між агресивною та неагресивною групами під впливом певних факторів. Інформаційна база – міжнародна програма ELSPAC – український фрагмент “Сім᾽я і діти України”. Статистична обробка інформації – Microsoft Оffice 2003, 2010, “IBM SPSS Statistics 20,0”, “Microsoft Оffice Excel 2010”. Різниця визначалась при р0,05. Аналіз методів виховання дитини, що використовуються при спробах “загасити” емоційні спалахи у підлітків показав, що серед досліджених методів заспокоєння дитини виявилися такі, що позитивно впливають на її загальний психоемоційний стан – як-то дати викричатися (42,9% в агресивній групі та 57,1% в неагресивній групі); ті, які є нейтральними (не впливають), як, наприклад, заспокоєння та роз’яснення (63,6% та 36,4%, за групами відповідно); так і такі, котрі справляють негативний вплив – виганяти дитину (83,3% та 16,7%, відповідно); вступати у “перепалку”, кричати на неї (71,8% та 28,2%, відповідно); залишати дитину на когось (65,6% та 34,4% відповідно), погрожувати дитині (75,0% і 25,0%, відповідно) чи бити її (81,4% та 18,6%, відповідно). Таким чином, встановлено, що опитані матері були рідко обізнані з виховними методами, які мають позитивний вплив, і навпаки, використовували незаспокійливі методи, що негативно впливали на психоемоційний стан підлітків
The aim of the study is to analyze the influence of mother’s reaction during psycho-emotional outbursts in children aged 15-18 on the development of adolescent aggression. The participants of the study were asked to answer the questions in the questionnaire called “The Questionnaire of Mothers of Teenagers Aged 15-18” which included a separate block of questions namely “What do you do when your child has outbursts of irritability or temper tantrums, when he/she gets extremely angry? Subsequently, the participants’ substantive responses were selected and analyzed. The study covered 864 adolescents aged 15-18 (425 people – a group of aggressive adolescents, 439 respondents – a group of non-aggressive teenagers). The analysis considered the difference in distribution between aggressive and non-aggressive groups when exposed to certain factors. Information base – international program ELSPAC – Ukrainian fragment “Family and Children of Ukraine”. Statistical processing of information – Microsoft Office 2003, 2010, “IBM SPSS Statistics 20.0”, “Microsoft Office Excel 2010”. The difference was determined at p0.05. The analysis of the methods for raising a child used in an attempt to “quench” emotional outbursts in adolescents showed that among the studied methods of calming down a child were identified those methods that had a positive effect on his psycho-emotional state i.e. allowing him/her to cry (42.9% in the aggressive group and 57.1% in the non-aggressive group); neutral methods, for example, comforting with talking (63.6% and 36.4% by groups, respectively), and methods that had a negative impact i.e. forcing a child to go away (83.3% and 16.7%, respectively); getting into a war of words, shouting at him (71.8% and 28.2%, respectively); leaving a child with someone (65.6% and 34.4%, respectively), threatening a child (75.0% and 25.0%, respectively) or beating him/her (81.4% and 18.6%, respectively). Thus, the study found that the interviewed mothers rarely used parenting methods that have a positive effect, and vice versa, they used approaches that did not have a calming effect, which negatively influenced the psycho-emotional state of adolescents
Дод.точки доступу:
Горбань, Н. Є.
Бондаренко, Н. Ю.
Лапікура, О. В.
Коваль, Н. В.
Тищенко, В. К.
Бомк, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Вплив стресових ситуацій у сім’ї на формування поведінки підлітка [Текст] = The influence of stress situations in the family on the formation of adolescent behavior / З. А. Шкіряк-Нижник [та ін.] // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2020. - N 2. - С. 21-29


MeSH-головна:
СЕМЕЙНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- FAMILY RELATIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION
Анотація: Стресові ситуації в родині мають негативний вплив на психоемоційний стан підлітка, тоді як спілкування з батьками має позитивний вплив на рівень агресії. Важливо проводити роботу з батьками щодо роз᾽яснення можливого негативного впливу недооцінки реакцій та переживань підлітком різних сімейних стресових ситуацій
Stressful situations in the family have a negative impact on the psycho-emotional state of the adolescent, while communication with parents has a positive impact on the level of aggression. It is important to work with parents to explain the possible negative impact of underestimating the adolescent᾽s reactions and experiences of various family stressful situations
Дод.точки доступу:
Шкіряк-Нижник, З. А.
Горбань, Н. Є.
Слободченко, Л. М.
Лапікура, О. В.
Слєпакурова, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Яворська, Т. П.
    Особливості прояву агресії у пацієнтів із цереброваскулярною патологією / Т. П. Яворська // Медична психологія = Медицинская психология. - 2019. - Том 14, N 2. - С. 21-26


MeSH-головна:
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS (психология)
MeSH-не головна:
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION (психология)
Анотація: Виявлено наростання проявів агресивності та ворожості у пацієнтів із цереброваскулярною патологією при переході на кожний наступний етап розвитку патологічного стану. Підвищення стресового ризику супроводжувалося зростанням рівнів агресивності та ворожості, а також ролі неконструктивних форм прояву агресії (почуття образи, вини, підозріливості, негативізму). Психокорекція форм та проявів агресії є важливою складовою медико−психологічної допомоги для таких пацієнтів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Денисова, М. Ф.
    Підліткова агресія як наслідок нераціонального харчування [Текст] / М. Ф. Денисова, Н. М. Музика // Перинатологія та педіатрія. - 2019. - № 1. - С. 79-84. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПОВЕДЕНИЕ АГОНИСТИЧЕСКОЕ -- AGONISTIC BEHAVIOR
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION (психология, физиология)
ПИТАНИЯ ОЦЕНКА -- NUTRITION ASSESSMENT
ПИТАНИЯ КОНТРОЛЬ -- NUTRITION SURVEYS
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ КАК ТЕМА -- REVIEW LITERATURE AS TOPIC
Анотація: Стаття присвячена огляду літератури стосовно взаємозв’язку між харчуванням та антисоціальною поведінкою підлітків, зокрема, з проявами агресії. Висвітлено такі питання, як вплив нераціонального харчування на стан здоров’я та розумову діяльність підлітків, роль деяких нутрієнтів у формуванні мозку дитини, а в подальшому — інтелекту, когнітивних функцій, поведінкових реакцій. Проаналізовано причини «антенатального стресу», що сприяло висвітленню та обгрунтуванню проблеми «харчування-мозок» і в теперішній час отримало свій розвиток у науковому напрямі «нейродієтологія». Підкреслено, що нестача мікронутрієнтів спричиняє зменшення розмірів гіпокампу, зниження активності проліферації і міграції клітин — попередників нейронів у гіпокампі — відділі мозку, що відповідає за емоційну сферу, функцію пам’яті, здатність до навчання тощо. Сьогодні існують підходи до зменшення агресивності підлітків шляхом корекції дієти, зокрема, збагачення раціону харчування ессенціальними жирними кислотами, мікронутрієнтами, вітамінами, що позитивно впливає на прояви поведінкових реакцій дітей
The article offers review of the literature dedicated to the relationship between nutrition and antisocial behavior of teenagers, in particular, their manifestation of aggression. The authors are focused on improper nutrition influence on health and mental activity of teenagers, the role of some nutrients in formation of a child’s brain and later intellect and cognitive functions, as well as behavioral responses. The article studies the causes of the «antenatal stress» problem facilitating analysis and substantiation of «nutrition-brain» dependence and currently evolving in neuronutrition science. It is emphasized that the lack of micronutrients leads to reduction in the size of the hippocampus, decrease in proliferation and cell migration activity, which are neuronal precursors in the hippocampus, the part of the brain that is responsible for emotional sphere, memory function, learning ability, etc. Currently there are approaches to reducing the aggressiveness in adolescents by means of diet correction, in particular, by enriching the diet with essential fatty acids, micronutrients, vitamins, which positively affect the manifestations of behavioral reactions in children. The information provided in the literature sources prove the relevancy of scientific researches of improper nutrition role as one of the factors fueling the risk of mental disorder occurrence in teenagers
Дод.точки доступу:
Музика, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Baltov, М.
    Violent death in the Plovdiv region of the republic of Bulgaria during the period 2008-2017 [Text] = Насильницька смерть у Пловдівській області республіки Болгарія в період з 2008 по 2017 рік / М. Baltov, I. Bivolarski, K. Sapunarova // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 2. - P92-95. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СМЕРТЬ -- DEATH
НАСИЛИЕ -- VIOLENCE (статистика)
БОЛГАРИЯ -- BULGARIA
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION
Анотація: Violence and aggression always accompany people's lives. They are an integral part of our everyday life, as the potential of violence is part of human nature. The drastic, unreasonable aggression we face on a daily basis often leads to crimes with irreversible consequences. The efforts of a large number of organizations are aimed at limiting them. The objective of the present work is to study the victims of the various violent deaths in the region of Plovdiv during the period 2008 - 2017. Material and method. The main method used in the study is historical. Papers for 4,162 autopsies carried out in the Department of Forensic Medicine at the SvetiGeorgi EAD University Multiprofile Hospital for Active Treatment during the period 2008 - 2017 were studied. The obtained results were processed by the methods of parametric analyzes. Results and conclusions. It was found that annually 0.04% of the area's population dies of violent death. There is three times the risk of violent death among men rather than women. Victims are mostly people of working age. The risk of violent death for the residents of Plovdiv District is greatest during the summer and in winter
Насильство і агресія завжди супроводжують життя людей. Вони є невід'ємною частиною нашого повсякденного життя, оскільки потенціал насильства є частиною людської природи. Різка, необгрунтована агресія, з якою ми стикаємося щодня, часто призводить до злочинів із незворотними наслідками. Велика кількості організацій спрямовує свої зусилля на їх обмеження. Мета роботи - вивчення випадків насильницької смерті в Пловдівській області Республіки Болгарія в період з 2008 по 2017 рік. Матеріал і метод. Була вивчена документація 4 162 розтинів жертв, проведених у відділенні судової медицини багатопрофільної лікарні активного лікування SvetiGeorgi University EAD в період 2008 - 2017 рр. Отримані результати були оброблені методами параметричного аналізу. Результати і висновки. Встановлено, що щорічно 0,04% населення цієї території вмирає від насильницької смерті. Ризик насильницької смерті серед чоловіків втричі вищий, ніж серед жінок. Жертви - це переважно люди працездатного віку. Ризик насильницької смерті для мешканців району Пловдив найвищий влітку
Дод.точки доступу:
Bivolarski, I.
Sapunarova, K.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Косенко, К. А.
    Порівняльний аналіз агресивності і ворожості як наслідків професійного стресу у моряків далекого плавання морського торгового флоту / К. А. Косенко // Медична психологія = Медицинская психология. - 2019. - Том 14, N 4. - С. 15-20


MeSH-головна:
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (патофизиология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ВРЕДНОСТЕЙ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- OCCUPATIONAL EXPOSURE
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION (психология)
Анотація: Проаналізовано психопатологічні й патопсихологічні особливості феноменів агресивності й ворожості як деструктивної відповіді особистості на наднормові професійні стрес−фактори залежно від специфіки професійної діяльності моряків далекого плавання. Установлено, що переважна більшість мореплавців, незалежно від специфіки професійної діяльності, живуть із перманентним відчуттям провини підвищеної вираженості, що негативно впливає на стан їхнього психічного здоров’я
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Мудренко, І. Г.
    Агресивність як маркер ризику суїциду у хворих на деменції / І. Г. Мудренко // Медична психологія = Медицинская психология. - 2018. - Том 13, N 4. - С. 47-50


MeSH-головна:
ДЕМЕНЦИЯ -- DEMENTIA (психология)
САМОУБИЙСТВО -- SUICIDE (психология)
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION (психология)
Анотація: Висвітлено особливості прояву агресії у хворих на деменції з високим суїцидальним ризиком. Установлено, що агресивність є одним із маркерів високого ризику суїциду при деменціях. Доведено переважання ідеаторних проявів агресії (невербальних та вербальних) над фізичними серед обстежених. Досліджено взаємозв’язок між показниками високого суїцидального ризику та клініко−психопатологічними складовими агресії у пацієнтів із судинною, змішаною деменцією та деменцією при хворобі Альцгеймера
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Іщук, В. В.
    Особливості мотиваційної сфери хворих із психоендокринним синдромом на тлі гіпогонадизму [Текст] / В. В. Іщук, М. Л. Кирилюк // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2017. - Том 13, N 5. - С. 19-22. - Бібліогр.: с. 22


MeSH-головна:
ГИПОГОНАДИЗМ -- HYPOGONADISM (осложнения, психология)
ЛИЧНОСТИ РАССТРОЙСТВА -- PERSONALITY DISORDERS (диагностика, этиология)
ПОВЕДЕНИЕ ИМПУЛЬСИВНОЕ -- IMPULSIVE BEHAVIOR
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION
Анотація: У структурі ендокринологічних захворювань відзначаються порушення психіки, увесь комплекс яких об’єднано під назвою психоендокринний синдром (ПС). До складу ПС входять психопатологічні феномени емоційної, вольової, інтелектуальної та інстинктивної сфер. Мета. Встановлення особливостей мотиваційно-вольової сфери в осіб із ПС на тлі гіпогонадизму (ГГ). Матеріали та методи. Для встановлення особливостей мотиваційно-вольової сфери в осіб із ПС на тлі первинного нормогонадотропного ГГ було обстежено 100 хворих, у яких використано тест Басса — Даркі та шкали імпульсивності Плутчика. Результати. За результатами дослідження визначено клініко-психопатологічну структуру імпульсивності хворих із ПС на тлі первинного нормогонадотропного ГГ. Серед хворих у стані компенсації гормонального статусу було визначено вірогідне переважання евазивно-вікарного та диспрозектичного корелятів імпульсивних форм поведінки. За нормогонадотропного ГГ відзначалось переважання тимолабільного та дизретенційного корелятів. Висновки. Визначено вірогідне переважання інтенсивності агресивних форм реагування серед хворих на ГГ (за феноменами опосередкованої агресії, дратівливості, негативізму, образи, вербальної агресії та почуття провини)
Дод.точки доступу:
Кирилюк, М. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бурдун, Н. М.
    Патопсихологічні механізми формування дезадаптивних станів у студентів медичного коледжу [Текст] / Н. М. Бурдун // Медицинская психология. - 2017. - N 1. - С. 51-54. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СОЦИАЛЬНАЯ ДЕЗОРГАНИЗАЦИЯ -- ANOMIE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧИЛИЩ -- STUDENTS, NURSING
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (патофизиология, психология)
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION (психология)
Анотація: Висвітлено проблему збільшення дезадаптивних станів у студентів медичного коледжу та описано патопсихологічні механізми їх формування. Визначено основні аспекти порушення адаптації у студентів: психоемоційний стан, патерни поведінки та індекс агресії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)