Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Адаптация психологическая -- дети<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи з 1 по 15
1.

Сергета І. В. Гігієнічна оцінка психофізіологічної адаптації молодших школярів-ліцеїстів/І. В. Сергета, М. А. Редчіц, О. В. Яцина // Довкілля та здоров’я. -Київ, 2005,N № 3.-С.28-32
2.

Бабанова А. В. Роль родителей и персонала школ в организации начального периода обучения детей/А. В. Бабанова, Г. М. Насыбуллина // Гигиена и санитария, 2006,N № 6.-С.51-54
3.

Банникова Л. П. Влияние психо-эмоционального состояния детей дошкольного возраста на течение процессов адаптации/Л. П. Банникова // Гигиена и санитария, 2006,N № 6.-С.46-48
4.

Колбастна Л. П. Стан центральних компонентів стрес-реалізовуючої системи у дітей на санаторно-курортному етапі лікування у віддалені терміни при використанні комплексної терапії/Л. П. Колбастна, Т. П. Сатаєва, Л. Ю. Зоря // Вісник наукових досліджень, 2007,N № 3.-С.50-52
5.

Редчиц Н. А. Метод комплексной оценки показателей психофизиологической адаптации младших школьников-лицеистов/Н. А. Редчиц, И. В. Сергета, О. В. Яцина // Гигиена и санитария, 2007,N № 2.-С.80-82
6.

Шалимов В. Ф. Школьная адаптация детей с пограничными психическими расстройствами/В. Ф. Шалимов // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова, 2007. т.Т. 107,N № 3.-С.24-29
7.

Особливості адаптації серцево-судинної системи до систематичного навчання та методи корекції її порушень у дітей молодшого шкільного віку/Л. В. Квашніна [та ін.] // Перинатологія та педіатрія, 2008,N № 4.-С.38-44
8.

Миткевич В. А. Социально-психологическая адаптация детей и подростков с невротическими расстройствами с применением творческих методов психотерапии/В. А. Миткевич, А. Г. Соловьев, П. И. Сидоров // Медико-социальная экспертиза и реабилитация, 2008,N № 4.-С.6-8
9.

Яцула М. С. Синдром шкільної дизадаптації: актуальність проблеми в першокласників/М. С. Яцула, С. Л. Няньковський // Педіатрія, акушерство та гінекологія, 2008,N № 1.-С.17-19
10.

Моісеєнко Р. О. Медико-соціальні проблеми дітей шкільного віку у період адаптації до систематичного навчання та шляхи їх вирішення/Р. О. Моісеєнко, Л. В. Квашніна, В. П. Родіонов // Перинатологія та педіатрія, 2008,N № 3.-С.73-76
11.

Сахаров В. Г. Формирование личности подростков как основа успешности социально-психологической адаптации/В. Г. Сахаров // Гигиена и санитария, 2009,N № 2.-С.70-74
12.

Няньковський С. Л. Знижений апетит як маркер шкільної дезадаптації: шляхи діагностики і лікування/С. Л. Няньковський, М. С. Яцула // Современная педиатрия, 2009,N № 1.-С.92-99
13.

Бабко С. В. Адаптационные возможности и состояние здоровья детей, оставшихся без попечения родителей/С. В. Бабко, С. Н. Бениова // Гигиена и санитария. -М.:Медицина, 2011,N № 1.-С.78-80
14.

Особенности реализации медико-социальной программы реабилитации детей-инвалидов/Ю. Н. Кириченко [и др.] // Медико-социальная экспертиза и реабилитация, 2011,N № 1.-С.10-11
15.

Сетко Н. П. Организация медико-педагогической службы у первоклассников в условиях гимназического образования/Н. П. Сетко, А. С. Лозинский, Е. В. Булычева // Гигиена и санитария. -М.:Медицина, 2012,N № 3.-С.54-56
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)