Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (338)Рідкісні видання (37)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Акушерство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 156
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    17 Всемирный конгресс по акушерству и гинекологии [Текст] // Акушерство и гинекология. - 2005. - № 1. - С. 63

Рубрики: Конгрессы

   Акушерство


   Гинекология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    17-й европейский конгресс по акушерству и гинекологии. Прага, 22-25 мая, 2002 г. [Текст] // Акушерство и гинекология. - 2004. - № 5. - С. 58-60

Рубрики: Конгрессы

   Акушерство


   Гинекология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Burtyak, N. G.
    The modern clinical aspects in obstetricians training [Текст] / N. G. Burtyak // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2013. - № 20. - С. 215


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение, тенденции)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Ioskovich, A.
    Неотложные состояния в акушерстве: опыт израильских специалистов. Обзор конференции [Текст] / A. Ioskovich, A. Samueloff // Медичні аспекти здоров’я жінки. - 2017. - № 1. - С. 25-31. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES (тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (тенденции)
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
Дод.точки доступу:
Samueloff, A.
Неотложные состояния в акушерстве: опыт израильских специалистов. I Израильско- Укр. междисциплинарный симпозиум

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology» [Текст] = Вивчення дисципліни вільного вибору «Ультразвукова діагностика в акушерстві та гінекології» / I. A. Ancheva [та ін.] // Репродуктивне здоров’я жінки. - 2023. - N 5. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY (использование, оборудование, стандарты, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение, тенденции)
Анотація: Today, in the education system, an important opportunity for higher education applicants is the right to form an individual educational trajectory according to the relevant qualification level. Higher education seekers have received not only academic mobility but also the opportunity to study disciplines to consciously choose their specialty and study it more deeply. The skills of ultrasound diagnostics increase the professional level of a doctor of any specialization and open wide diagnostic possibilities. The article reveals the peculiarity of studying one of the subjects of free choice by medical higher education applicants on the basis of Odesa National Medical University – “Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology”. The adaptation of the educational process in a mixed format with the possibility of using digital learning technologies and mastering professional skills on ultrasound machines of different classes is described. In the course of studying the discipline, the necessary basic digital skills of using an ultrasound scanner and knowledge of the main visualization modes, adjustment principles, as well as sets of functional capabilities inherent in all modern devices are formed. The method of presentation of theoretical information and the use of case scenarios during the discussion of clinical tasks with mandatory visualization of ultrasound video recordings is described. The applicants’ digital skills are directly related to the course being studied and are necessary to master the proposed professional field. The possibility of learning using the latest medical equipment in combination with the use of digital learning tools and video resources contributes to the acquisition of professional competence and the formation of responsibility and interest of students. In the process of training manual scanning skills, the doctor’s thinking and the ability to analyze and interpret the received ultrasound data are formed. Practical classes help to discuss the most interesting issues for this specific group of higher education applicants in a comfortable and trusting environment. The use of a combined approach in the presentation of the material, the author’s style and the format of the transfer of professional skills by experienced teachers who are engaged in constant practical activities motivate, improve the training process and give a high result
Сьогодні у системі освіти важливою можливістю здобувачів є право формування індивідуальної освітньої траєкторії згідно з відповідним кваліфікаційним рівнем. Здобувачі освіти отримали не лише академічну мобільність, а й змогу опановувати дисципліни з метою усвідомленого вибору своєї спеціальності та її більш глибокого вивчення. Навички ультразвукової діагностики підвищують професійний рівень лікаря будь-якої спеціалізації та відкривають широкі діагностичні можливості. У статті розкрито особливість вивчення здобувачами медичної освіти однієї з дисциплін вільного вибору на базі Одеського національного медичного університету – «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології». Описано адаптацію навчального процесу у змішаному форматі зі змогою використання цифрових технологій навчання та оволодіння професійними навичками на ультразвукових апаратах різного класу. У ході вивчення дисципліни формуються необхідні базові цифрові навички використання ультразвукового сканера та знання основних режимів візуалізації, принципів налаштування, а також оволодіння наборами функціональних можливостей, які притаманні всім сучасним апаратам. Наведено методику викладання теоретичної інформації, застосування кейс-сценаріїв під час обговорення клінічних завдань із обов’язковою візуалізацією ультразвукових відеозаписів. Цифрові навички претендента безпосередньо пов’язані з циклом, що вивчається, і необхідні для оволодіння знаннями у запропонованій професійній галузі. Можливість навчання на новітньому медичному обладнанні у поєднанні із застосуванням цифрових інструментів навчання та відеоресурсів сприяють набуттю професійної компетентності та формуванню відповідальності і зацікавленості здобувачів. У період відпрацювання мануальних навичок сканування формується мислення лікаря, здатність аналізувати та інтерпретувати отримані ехографічні дані. Практичні заняття допомагають обговорювати найцікавіші питання для даної конкретної групи претендентів у комфортному та довірчому середовищі. Використання комбінованого підходу у викладанні матеріалу, авторський стиль та формат передачі професійних навичок досвідченими викладачами, які займаються постійною практичною діяльністю, мотивують, удосконалюють процес підготовки та дають високий результат
Дод.точки доступу:
Ancheva, I. A.
Gladchuk, I. Z.
Mokriienko, E. M.
Movlyanova, N. V.
Lazor, N. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    V Всероссийский образовательный конгресс "Анестезия и реанимация в акушерстве и неонатологии" [Текст] // Анестезиология и реаниматология. - 2012. - № 6. - С. 74-75

Рубрики: Конгрессы

   Акушерство


   Анестезиология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    XVI Европейский конгресс по акушерству и гинекологии (Мальме, 6-9 июня 2001) [Текст] // Акушерство и гинекология. - 2002. - № 1. - С. 60-62


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    xvііі Европейский конгресс по акушерству и гинекологии [Текст] // Акушерство и гинекология. - 2005. - № 4. - С. 59-62

Рубрики: Акушерство

   Гинекология


   Конгрессы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    ІІІ міждисциплінарний науковий конгрес «Актуальні питання інтенсивної терапії та анестезіологічного забезпечення в акушерстві, гінекології та неонатології» [Текст] // Медичні аспекти здоров’я жінки. - 2017. - № 7/8. - С. 6-16


MeSH-головна:
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
АНЕСТЕЗИЯ В АКУШЕРСТВЕ -- ANESTHESIA, OBSTETRICAL (тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = Implemenation of the simulative training in the objective structured clinical examination for students of medical faculty at the department of obstetrics and gynecology / І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 93-97


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: У статті проаналізовано результати запровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для оцінки знань і практичних навичок з акушерства та гінекології у студентів V курсу медичного факультету
Питання якісної підготовки майбутніх лікарів становить актуальну проблему сьогодення. Державна програма реформування медичної галузі вимагає від освітніх медичних закладів підготовки фахівців не лише з високим рівнем теоретичних знань, але й з умінням використовувати їх на практиці. У зв’язку з цим відмічається відхилення пріоритетів освітнього процесу від здобування знань до формування професійних компетенцій. Симуляційна освіта є однією з основних методик практичної підготовки медичних спеціалістів. Відпрацювання навичок на манекенах та симуляторах має доведену ефективність. Саме об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) є одним з достовірних елементів оцінки практичних та комунікативних навичок майбутніх лікарів. Основними принципами даного іспиту є об’єктивність та структурованість. Об’єктивність визначається стандартизованими шкалами оцінювання, а структурованість ОСКІ полягає у стандартизованій схемі проходження станцій, що дозволяє оцінити визначене клінічне мислення та вміння студентів. Таким чином, дана імплементація симуляційного навчання є цінним інструментом вдосконалення професійних компетентностей у майбутніх лікарів. Без застосування теоретичних знань та аналітичних навичок неможливо правильно виконати практичне завдання, інтерпретувати результати обстеження, встановити діагноз. На ОСКІ викладачі дотримуються встановлених правил і стандартів, що дозволяє справедливо оцінювати студента під час виконання завдання
Дод.точки доступу:
Маланчин, І. М.
Маланчук, Л. М.
Мартинюк, В. М.
Лимар, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)