Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (338)Рідкісні видання (37)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Акушерство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 156
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Міщенко, В. П.
    Проходження інтернатури з акушерства та гінекології інтернами 2-го року навчання на базі пологового будинку №1 м. Одеса [Текст] = Internship in obstetrics and gynecology by interns of the 2nd year of education on the base of maternity home № 1, Odessa / В. П. Міщенко, В. В. Міщенко, І. Л. Головатюк-Юзефпольська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 613-618. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
Анотація: Проходження інтернатури з акушерства та гінекології здійснюється відповідно до Положення про інтернатуру. Інтернатура з акушерства та гінекології складається з освітньої та практичної частин, проводиться за індивідуальними навчальними планами. Мета роботи – проаналізувати організацію та особливості навчання в інтернатурі лікарями-інтернами 2-го року навчання зі спеціальності “Акушерство та гінекологія”. На базі пологового будинку № 1 м. Одеса проходять інтернатуру з акушерства та гінекології 12 інтернів другого року навчання. Освітня частина програми інтернатури другого року навчання з акушерства та гінекології становить три місяці (15,6 кредитів ЕСТS / 468 годин) під керівництвом співробітників кафедри акушерства та гінекології ОНМедУ, які працюють на базі пологового будинку. До освітньої частини входять: курс 4 – доброякісні захворювання в гінекології (7 кредитів / 210 год); курс 5 присвячено проблемам репродуктивної медицини (4 кредити / 120 годин); курс 6 – вивчення урогінекологічних проблем (2 кредити / 60 год); курс 7 – вивчення передракової патології у жінок (1 кредит / 30 годин); додаткова програма з медицини невідкладних станів обсягом 1,6 кредита / 48 год. Відпрацювання практичних навичок відбувається також в оснащених симуляційних класах кафедри акушерства та гінекології, клінічної бази пологового будинку № 1, кафедри симуляційної медицини. На практичну частину інтернатури відведено 8 місяців (1248 годин). Рівень оволодіння для кожної компетенції, практичної навички визначається в діапазоні від A до D. Обов’язкову кількість маніпуляцій, операцій контролює куратор відповідно до фіксації в операційному журналі, журналі маніпуляцій і затверджує завідувач відділення у щоденнику інтерна. Нагальним питанням є необхідність забезпечити професійний розвиток особистісних якостей спеціалістів, здобуття нових знань і вмінь. Взаємодія викладача й інтерна акушера-гінеколога полягає у використанні сучасних технологій, підвищенні якості успішності й оцінювання
Internship in obstetrics and gynecology is carried out in accordance with the Internship Regulations. Internship in obstetrics and gynecology consists of educational and practical parts, conducted according to individual curricula. The purpose of the work is to analyze the organization and peculiarities of internship training by intern doctors of the 2nd year of training in the specialty of obstetrics and gynecology. 12 second-year interns are undergoing an internship in obstetrics and gynecology on the basis of maternity hospital No. 1 in Odesa. The educational part of the internship program of the second year of study in obstetrics and gynecology is three months (15.6 ECTS credits / 468 hours and is conducted under the supervision of employees of the Department of Obstetrics and Gynecology of ONMedU who work on the basis of the maternity hospital. The educational part includes: Course 4 About benign diseases in gynecology (7 credits / 210 hours); Course 5 is devoted to the problems of reproductive medicine (4 credits / 120 hours); Course 6 - study of urogynecological problems (2 credits / 60 hours); Course 7 - study of precancerous pathology of the female sphere (1 credit / 30 hours); the additional program is dedicated to emergency medicine - in the amount of 1.6 credits / 48 hours. Practice of practical skills also takes place in the equipped simulation classes of the Department of Obstetrics and Gynecology, the clinical base of maternity hospital No. 1, the Department of Simulation Medicine. the practical part of the internship is 8 months (1248 hours). The level of mastery for each competence, practical skill is determined in the range from A to D. The mandatory number of manipulations, operations is controlled by the curator in accordance with the recording in the operational log, the manipulation log and is approved by the supervising department in the Diary of an intern. An urgent issue is the need to ensure professional development of personal qualities of specialists, acquisition of new knowledge and skills. The interaction between the teacher and the internal obstetrician-gynecologist consists in the use of modern technologies, increasing the quality of success and evaluation
Дод.точки доступу:
Міщенко, В. В.
Головатюк-Юзефпольська, І. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology» [Текст] = Вивчення дисципліни вільного вибору «Ультразвукова діагностика в акушерстві та гінекології» / I. A. Ancheva [та ін.] // Репродуктивне здоров’я жінки. - 2023. - N 5. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY (использование, оборудование, стандарты, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение, тенденции)
Анотація: Today, in the education system, an important opportunity for higher education applicants is the right to form an individual educational trajectory according to the relevant qualification level. Higher education seekers have received not only academic mobility but also the opportunity to study disciplines to consciously choose their specialty and study it more deeply. The skills of ultrasound diagnostics increase the professional level of a doctor of any specialization and open wide diagnostic possibilities. The article reveals the peculiarity of studying one of the subjects of free choice by medical higher education applicants on the basis of Odesa National Medical University – “Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology”. The adaptation of the educational process in a mixed format with the possibility of using digital learning technologies and mastering professional skills on ultrasound machines of different classes is described. In the course of studying the discipline, the necessary basic digital skills of using an ultrasound scanner and knowledge of the main visualization modes, adjustment principles, as well as sets of functional capabilities inherent in all modern devices are formed. The method of presentation of theoretical information and the use of case scenarios during the discussion of clinical tasks with mandatory visualization of ultrasound video recordings is described. The applicants’ digital skills are directly related to the course being studied and are necessary to master the proposed professional field. The possibility of learning using the latest medical equipment in combination with the use of digital learning tools and video resources contributes to the acquisition of professional competence and the formation of responsibility and interest of students. In the process of training manual scanning skills, the doctor’s thinking and the ability to analyze and interpret the received ultrasound data are formed. Practical classes help to discuss the most interesting issues for this specific group of higher education applicants in a comfortable and trusting environment. The use of a combined approach in the presentation of the material, the author’s style and the format of the transfer of professional skills by experienced teachers who are engaged in constant practical activities motivate, improve the training process and give a high result
Сьогодні у системі освіти важливою можливістю здобувачів є право формування індивідуальної освітньої траєкторії згідно з відповідним кваліфікаційним рівнем. Здобувачі освіти отримали не лише академічну мобільність, а й змогу опановувати дисципліни з метою усвідомленого вибору своєї спеціальності та її більш глибокого вивчення. Навички ультразвукової діагностики підвищують професійний рівень лікаря будь-якої спеціалізації та відкривають широкі діагностичні можливості. У статті розкрито особливість вивчення здобувачами медичної освіти однієї з дисциплін вільного вибору на базі Одеського національного медичного університету – «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології». Описано адаптацію навчального процесу у змішаному форматі зі змогою використання цифрових технологій навчання та оволодіння професійними навичками на ультразвукових апаратах різного класу. У ході вивчення дисципліни формуються необхідні базові цифрові навички використання ультразвукового сканера та знання основних режимів візуалізації, принципів налаштування, а також оволодіння наборами функціональних можливостей, які притаманні всім сучасним апаратам. Наведено методику викладання теоретичної інформації, застосування кейс-сценаріїв під час обговорення клінічних завдань із обов’язковою візуалізацією ультразвукових відеозаписів. Цифрові навички претендента безпосередньо пов’язані з циклом, що вивчається, і необхідні для оволодіння знаннями у запропонованій професійній галузі. Можливість навчання на новітньому медичному обладнанні у поєднанні із застосуванням цифрових інструментів навчання та відеоресурсів сприяють набуттю професійної компетентності та формуванню відповідальності і зацікавленості здобувачів. У період відпрацювання мануальних навичок сканування формується мислення лікаря, здатність аналізувати та інтерпретувати отримані ехографічні дані. Практичні заняття допомагають обговорювати найцікавіші питання для даної конкретної групи претендентів у комфортному та довірчому середовищі. Використання комбінованого підходу у викладанні матеріалу, авторський стиль та формат передачі професійних навичок досвідченими викладачами, які займаються постійною практичною діяльністю, мотивують, удосконалюють процес підготовки та дають високий результат
Дод.точки доступу:
Ancheva, I. A.
Gladchuk, I. Z.
Mokriienko, E. M.
Movlyanova, N. V.
Lazor, N. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Каліновська, І. В.
    Сучасне акушерство: наука, практика, аспекти викладання [Текст] = Modern obstetrics: science, practice, aspects of teaching / І. В. Каліновська, К. М. Лісова // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 132-134


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБЗОР -- REVIEW
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY (физиология)
ЖЕНСКИЕ БОЛЕЗНИ -- GENITAL DISEASES, FEMALE (диагностика, терапия, этиология)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті розглянуті проблеми акушерства в різних ракурсах - науки, практики, викладання на основі огляду сучасних технологій зниження материнської та перинатальної смертності,а також сучасних аспектів лікування гінекологічних хворих. Мета дослідження – показати, що застосування сучасних наукових досягнень та їх застосування в практиці і навчальному процесі покращить якість навчання студентів та лікарів-інтернів на кафедрах акушерства і гінекології. Нами застосовано результати наукових досліджень співробітників кафедри в навчальному процесі. Наведено сучасні високоефективні підходи до проведення лекцій, з впровадженням елементів дискусій. Детально висвітлено структуру методів “питання-відповідь”, їх використання при проведенні практичних занять, що сприяють появі професійної компетентності лікарів-інтернів і значно підвищують ефективність сприйняття ними академічного матеріалу. Застосування наукових досягнень у практику підготовки майбутніх лікарів сприяє підвищенню рівня засвоєння матеріалу та покращує практичну підготовку лікаря
The article discusses the problems of obstetrics from different perspectives - science, practice, teaching - based on a review of modern technologies for reducing maternal and perinatal mortality, as well as current aspects of treatment of gynecological patients. The purpose of the study is to show that the use of modern scientific achievements and their application in practice and the educational process will improve the quality of education of students and interns at the departments of obstetrics and gynecology. We applied the results of scientific research of the department staff in the educational process. Modern, highly effective approaches to lectures with the introduction of discussion elements are presented. The structure of question-and-answer methods, their use in practical classes, which contribute to the emergence of professional competence of interns and significantly increase the efficiency of their perception of academic material, are described in detail
Дод.точки доступу:
Лісова, К.М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Аналіз якісних показників роботи акушерської служби м. Вінниці за 2022 рік [Текст] = The analysis of qualitative indicators of the obstetric service in Vinnytsia for the year 2022 / А. Н. Гайструк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 443-446. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (статистика)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Аналіз статистичних показників роботи пологодопоміжних закладів дозволяє охарактеризувати якість надання медичних послуг вагітним, роділлям і породіллям, оцінити зміни перинатальної захворюваності та смертності під впливом розвитку й досягнень сучасного акушерства. Мета – провести аналіз якісних показників діяльності пологодопопоміжних закладів м. Вінниці за 2022 рік для сучасного прогнозування перспективних напрямків відновлення репродуктивного національного потенціалу України. Матеріалами слугували дані статистичного звіту Департаменту охорони здоров’я м. Вінниці за 2022 рік. У ході роботи використаний статистичний метод (епідеміологічний), а саме аналітичний прийом, згідно з яким застосовано ретроспективний аналіз даних офіційної статистики Департаменту охорони здоров’я м. Вінниці за 2022 рік. Був використаний ретроспективний аналіз та епідеміологічний метод визначення відносних величин показників захворюваності, дані опрацьовано за допомогою пакету програми ,,Statistica 5,0ˮ. Встановлено, що внаслідок збільшення чисельності населення м. Вінниці за рахунок внутрішньопереміщених осіб та впровадженого в медицину принципу екстериторіальності, кількість пологів становила 3858. Серед жінок, які народжували у м. Вінниці в 2022 році 33% становили внутрішньопереміщені особи з тимчасово окупованих територій України. Охоплення диспансеризацією вагітних жінок, охоплення профоглядами організованого та неорганізованого населення становить 98,2%. Відсоток домашніх пологів – 0,02%, відсоток кримінальних абортів – 0%. Кількість передчасних пологів – 2,7%, перинатальна смертність недоношених дітей – 0,2%, кількість перинатальної смертності – 6,2%0. Отже, проведений аналіз якісних показників роботи акушерської служби вказує на належну якість надання медичних послуг вагітним, роділлям та породіллям, відсутність материнської смертності
A comparative assessment of statistical indicators of the work of maternity care facilities allowed us to characterize the quality of medical services provided to pregnant women, women in labor and women giving birth, to assess changes in perinatal morbidity and mortality under the influence of the development and achievements of modern obstetrics. The aim of the study was to analyze the qualitative indicators of the activity of maternity care institutions in the city of Vinnytsia in the year 2022 for modern forecasting of promising directions for the restoration of the national reproductive potential of Ukraine. The statistical report of the Department of Health of Vinnytsia for the year 2022 served as the source material. The epidemiological statistical method was used during the work, specifically an analytical approach. According to which, a retrospective analysis of official statistics data from the Department of Health of Vinnytsia for the year 2022 was applied. Retrospective analysis and the epidemiological method of determining the relative values ​​of morbidity indicators were used, and the data were processed using the "Statistica 5.0" program package. It is established that due to the increase in the population of Vinnytsia through internal migration and the introduction of the principle of extraterritoriality in healthcare, the number of births was 3858. Among the women who gave birth in Vinnytsia in 2022, 33% were internally displaced persons from the temporarily occupied territories of Ukraine. The coverage of prenatal care for pregnant women and the coverage of medical examinations for both organized and unorganized populations constituted 98.2%. The percentage of home births was 0.02%, and the percentage of criminal abortions in 2022 was at 0%. The number of premature births was 2.7%, the perinatal mortality of premature babies was 0.2%, and the perinatal mortality of babies was 6.2%. So, the analysis of the quality indicators of the work of the obstetric service indicates the high quality of providing medical services to pregnant women, women in labor and women giving birth, as well as the absence of maternal mortality
Дод.точки доступу:
Гайструк, А. Н.
Гайструк, Н. А.
Мазченко, О. О.
Пролигіна, І. В.
Олексієнко, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Виповнюється 75 років від дня народження доктора медичних наук, професора Астахова Володимира Михайловича [Текст] // Репродуктивне здоров’я жінки. - 2022. - N 3. - С. 5


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Астахов, Владимир Михайлович (ученый, педагог ; 1947-) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Титаренко, Н. В.
    Тактика раціональної антибіотикотерапії в акушерстві [Текст] / Н. В. Титаренко // Медичні аспекти здоров’я жінки. - 2022. - № 1/2. - С. 15-18


MeSH-головна:
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS (терапевтическое применение)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (тенденции)
ЛЕКАРСТВЕННАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ У БАКТЕРИЙ -- DRUG RESISTANCE, BACTERIAL
Анотація: У рамках V Міждисциплінарного наукового конгресу з міжнародною участю «Невідкладні стани та ­анестезіологічне забезпечення в акушерстві, гінекології та перинатології» провідними спеціалістами було висвітлено низку важливих питань стосовно тактики ведення вагітних у різних клінічних ситуаціях. Зокрема, із доповіддю «Антибіотикотерапія в акушерстві. Як покращити нашу тактику?» виступила доцент кафедри анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, лікар­-анестезіолог обласного перинатального центру КНП «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М. І. Пирогова ВОР», кандидат медичних наук Наталія Василівна Титаренко
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Железов, Д. М.
    Лейоміома та репродуктивна функція. Фронтир репродуктології та сучасного акушерства [Текст] = Leiomyoma and reproductive function. Frontier of reproductology and modern obstetrics / Д. М. Железов // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 2. - С. 62-67


MeSH-головна:
ЛЕЙОМИОМА -- LEIOMYOMA
РЕПРОДУКЦИЯ -- REPRODUCTION
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
Анотація: Вплив лейоміоми матки на фертильну функцію є складним та залучає численні механізми: від прямого механічного впливу об’єму пухлини на транспорт і імплантацію статевих клітин, впливу на судинну систему матки та на процеси мікроциркуляції до індукції тканиною ЛМ прозапальних цитокінів та впливу на експресію генів (HOXA10, HOXA11, LIF, IL11, BMPR2, BTEB1, ITGB3 тощо) під час «вікна імплантації»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Акушерство і гінекологія [Текст] = Obstetrics and gynecology // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №3. - С. 28-34


MeSH-головна:
ЭНДОМЕТРИОЗ -- ENDOMETRIOSIS (диагностика, патофизиология, этиология)
НЕОПЛАСТИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- NEOPLASTIC PROCESSES
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Роботи здобувачів дипломів І ступеню в номінаціях «Найкраще дослідження» секцій Квітневої студентської наукової сесії 15 квітня 2021 року [Текст] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №2. - С. 50


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Кл.слова (ненормовані):
АНГЛІЙСЬКИЙ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Мальцев, Д. В.
    Можливості імунотерапії в акушерстві та репродуктології / Д. В. Мальцев // Акушерство. Гінекологія. Генетика. - 2021. - Т. 7, № 1/2. - С. 61-69


MeSH-головна:
ИММУНОТЕРАПИЯ -- IMMUNOTHERAPY (использование, методы)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
РЕПРОДУКЦИЯ -- REPRODUCTION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Мальцев, Д. В.
    Можливостi iмунотерапiї в акушерствi та репродуктологiї [Текст] / Д. В. Мальцев // Практикуючий лікар. - 2021. - N 4. - С. 51-57


MeSH-головна:
ИММУНОТЕРАПИЯ -- IMMUNOTHERAPY (методы)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
РЕПРОДУКТИВНЫЕ МЕТОДЫ -- REPRODUCTIVE TECHNIQUES
Анотація: У статті розглянуто можливості сучасних імунотерапевтичних втручань при патології репродуктивної сфери, ускладненому перебігу вагітності й ураженнях плода, пов’язаних із трансплацентарним перенесенням автоантитіл з організму матері. Висвітлено результати доступних досліджень і повідомлень, присвячених вивченню ефективності й безпеки препаратів імуноглобулінів, колонієстимулюючих факторів і інтерферонів різних класів в акушерській практиці, що становлять основу імунотерапії. Належне впровадження зазначених лікувальних стратегій у клінічну практику лікувально-профілактичних установ України дозволить підвищити якість надання медичної допомоги вагітним та поліпшити підготовку жінок до планованої вагітності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Дрогомирецька, Н. В.
    Виробнича лікарська практика з акушерства та гінекології як засіб підвищення професійної компетентності майбутнього спеціаліста [Текст] / Н. В. Дрогомирецька. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 105-108. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології [Текст] = Іntroduction of educational interactive technologies in educational processes at the obstetrics and gynecology department / В. М. Мартинюк [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 49-52


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: У статті висвітлено досвід впровадження у навчальний процес новітніх інтерактивних технологій, які на високому кваліфікаційному рівні широко використовують викладачі кафедри акушерства і гінекології. Майбутньому фахівцю необхідно володіти критичним мисленням, враховувати модернізовані підходи до вирішення складних медичних проблем, здійснювати всебічний аналіз і прогнозувати наслідки прийнятих рішень, вирішувати можливі конфліктні ситуації, використовувати досвід, набутий під час навчання в університеті. Формування такого досвіду можливе лише за рахунок використання в педагогічному процесі інтерактивних форм і методів навчання з моделюванням процесів роботи в команді в режимі реального часу, участі студентів у ділових іграх, дискусіях, вирішенні ситуативних завдань тощо.
Пандемія коронавірусної інфекції COVID-19 внесла свої корективи в освітній процес у всьому світі. Цей виклик прийняв і Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Серед сучасних технологій, що впроваджені в освітній процес, слід виділити case-метод, демонстрацію, рольову гру, а також впровадження on-line навчання на платформі Microsoft Office 365, а саме Microsoft Teams
The article describes the experience of introducing the latest interactive technologies into the educational process, which are widely used at the department of Obstetrics and Gynecology. Future specialist must have critical thinking, consider alternative approaches to solving complex medical problems, perform comprehensive analysis and predict the consequences of decisions, resolve possible conflict situations, use the experience gained while studying in the university. Formation of such experience becomes possible using interactive forms and methods of study with modeling of teamwork in real time in, participation in business games, discussions, solving professional situational problems etc
The COVID-19 pandemic has made adjustments to the educational process around the world. Ternopil National Medical University also accepted this challenge. Among the modern technologies introduced into the educational process are the introduction of on-line training on the Microsoft Office 365 platform, namely Microsoft Teams
Дод.точки доступу:
Мартинюк, В. М.
Маланчук, Л. М.
Маланчин, І. М.
Лимар, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Бойчук, А. В.
    Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] = Рeculiarities of the educational process at the department of obstetrics and gynecology of postgraduate education in the context of integration into european education / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 17-22


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів та лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання
Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку та дисциплінації мислення
Due to the use of IT technologies for distance learning (including on-line training), it is possible for doctors obstetrician-gynecologists to be acquainted with not only worked out techniques, schemes, approaches in the medical process, but also with novelties in this area, to increase professional qualifications without termination of the work process. For the formation of a system of professional theoretical and practical knowledge among interns and doctors-cadets in the world, situational modeling is widely used
The use of situational tasks in the educational process promotes the activity of interns and students in practical work, their professional development and discipline of thinking
Дод.точки доступу:
Шадріна, В. С.
Хлібовська, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Петр Николаевич Веропотвелян: к 90 летию со дня рождения [Текст] // Здоров’я жінки. - 2020. - № 3. - С. 14


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (история, кадры)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Веропотвелян, Петр Николаевич (1930-2017) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Щербінська, О. С.
    Оцінювання акушерами-гінекологами рівня підготовки лікарів загальної практики-сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг: за результатами соціологічного дослідження [Текст] / О. С. Щербінська, Г. О. Слабкий // Здоров’я жінки. - 2019. - № 7. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ПЕРВИЧНОЙ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PRIMARY CARE NURSING
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
АКУШЕРСКИЙ МЕДСЕСТРИНСКИЙ УХОД -- OBSTETRIC NURSING
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: Мета дослідження: вивчення результатів оцінювання акушерами-гінекологами рівня підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг. Матеріали та методи. У ході виконання дослідження з використанням спеціально розробленої анкети був опитаний 221 акушер-гінеколог. Результати. У роботі представлено результати соціологічного дослідження серед акушерів-гінекологів щодо вивчення результатів їхнього оцінювання рівнів підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг. За даними дослідження встановлено низьке оцінювання акушерами-гінекологами рівнів теоретичної та практичної підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер з питань акушерства та гінекології. Заключення. Результати дослідження є підставою для розроблення системи підвищення кваліфікації лікарів загальної практики – сімейних лікарів та сімейних медичних сестер з надання акушерсько-гінекологічної медичної допомоги
Дод.точки доступу:
Слабкий, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Професор Лідія Іванівна Іванюта (До 90-річчя з дня народження) [Текст] // Здоров’я жінки. - 2019. - № 7. - С. 14


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (история, кадры)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Иванюта, Лидия Ивановна (1929-) \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Щербінська, О. С.
    Характеристика підтримки інтеграції акушерсько-гінекологічної допомоги та оцінка матеріально-технічної бази закладів загальної практики-сімейної медицини [Текст] / О. С. Щербінська, Г. О. Слабкий // Здоров’я жінки. - 2019. - № 6. - С. 41-44. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (организация и управление, тенденции)
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (организация и управление, экономика)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ИНТЕГРИРОВАННАЯ -- DELIVERY OF HEALTH CARE, INTEGRATED (организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (организация и управление)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (организация и управление)
МАТЕРИАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- MAINTENANCE (организация и управление, тенденции, экономика)
Анотація: Мета дослідження: оцінювання рівня підтримки організаторами охорони здоров’я, акушерами-гінекологами та лікарями загальної практики - сімейними лікарями інтеграції акушерсько-гінекологічної допомоги на первинний рівень надання медичної допомоги та вивчення результатів оцінювання ними матеріально-технічної бази закладів загальної практики - сімейної медицини із забезпечення їхніх функцій при інтеграції акушерсько-гінекологічної допомоги на рівень первинної допомоги. Матеріали та методи. Методом соціологічного дослідження опитано 197 організаторів охорони здоров’я, 601 акушера-гінеколога, 434 лікарів загальної практики-сімейних лікарів. Результати. Організатори охорони здоров’я, акушери-гінекологи і лікарі загальної практики-сімейні лікарі підтримали інтеграцію акушерсько-гінекологічної допомоги на рівень первинної допомоги. При цьому вони низько оцінили матеріально-технічну базу закладів загальної практики-сімейної медицини із забезпечення акушерсько-гінекологічної допомоги. Заключення. Рекомендовано розроблення заходів з інтеграції акушерсько-гінекологічної допомоги на первинний рівень надання медичної допомоги
The objective: to assess the level of support by health organizers, obstetrician-gynecologists and general practitioners-family doctors to integrate obstetric-gynecological care at the primary level of medical care and to study the results of their assessment of the material and technical base of general practice - family medicine institutions in ensuring their functions integration of obstetric and gynecological care to the level of primary care. Materials and methods. The method of sociological research surveyed 197 health care organizers, 601 obstetrician-gynecologists, 434 general practitioners-family doctors. Results. Health care organizers, obstetrician-gynecologists and general practitioners-family doctors supported the integration of obstetric- gynecological care to the level of primary care. At the same time, they low rated the material and technical base of the general practice-family medicine institutions for providing obstetric and gynecological care. Conclusion. Recommended the development of measures for the integration of obstetric and gynecological care to the primary level of medical care
Дод.точки доступу:
Слабкий, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Давіденко, К.
    Пленум Асоціації акушерів-гінекологів України: актуальні та дискусійні питання [Текст] / К. Давіденко // Український медичний часопис. - 2019. - Т. 1, № 5. - С. 27-32


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: Пленум Асоціації акушерів-гінекологів України та Науково-практична конференція з міжнародною участю «Акушерство та гінекологія: актуальні та дискусійні питання» відбулися 3–4 жовтня 2019 р. у Києві за підтримки Міністерства охорони здоров’я (МОЗ) України, Національної академії медичних наук (НАМН) України, Громадської організації (ГО) «Асоціація акушерів-гінекологів України», Національної медичної академії післядипломної освіти (НМАПО) імені П.Л. Шупика, Державної установи (ДУ) «Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М. Лук’янової НАМН України», Київської міської державної адміністрації (КМДА)
Дод.точки доступу:
"Акушерство та гінекологія: актуальні та дискусійні питання": Науково-практична конференція з міжнародною участю

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = Implemenation of the simulative training in the objective structured clinical examination for students of medical faculty at the department of obstetrics and gynecology / І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 93-97


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: У статті проаналізовано результати запровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для оцінки знань і практичних навичок з акушерства та гінекології у студентів V курсу медичного факультету
Питання якісної підготовки майбутніх лікарів становить актуальну проблему сьогодення. Державна програма реформування медичної галузі вимагає від освітніх медичних закладів підготовки фахівців не лише з високим рівнем теоретичних знань, але й з умінням використовувати їх на практиці. У зв’язку з цим відмічається відхилення пріоритетів освітнього процесу від здобування знань до формування професійних компетенцій. Симуляційна освіта є однією з основних методик практичної підготовки медичних спеціалістів. Відпрацювання навичок на манекенах та симуляторах має доведену ефективність. Саме об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) є одним з достовірних елементів оцінки практичних та комунікативних навичок майбутніх лікарів. Основними принципами даного іспиту є об’єктивність та структурованість. Об’єктивність визначається стандартизованими шкалами оцінювання, а структурованість ОСКІ полягає у стандартизованій схемі проходження станцій, що дозволяє оцінити визначене клінічне мислення та вміння студентів. Таким чином, дана імплементація симуляційного навчання є цінним інструментом вдосконалення професійних компетентностей у майбутніх лікарів. Без застосування теоретичних знань та аналітичних навичок неможливо правильно виконати практичне завдання, інтерпретувати результати обстеження, встановити діагноз. На ОСКІ викладачі дотримуються встановлених правил і стандартів, що дозволяє справедливо оцінювати студента під час виконання завдання
Дод.точки доступу:
Маланчин, І. М.
Маланчук, Л. М.
Мартинюк, В. М.
Лимар, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)