Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (73)Рідкісні видання (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Аптеки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 396
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Морей, Т. В.
    Забезпечення населення лікарськими засобами у Київській губернії дореформеного періоду [Текст] = Medication Supply of the population of the Kiev province in pre-reform timе / Т. В. Морей, Т. М. Соловйова, А. І. Черепанов // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2019. - № 7/8. - С. 54-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (история, организация и управление, снабжение и распределение)
Анотація: Стаття присвячена дослідженню становлення та функціонування мережі аптечних закладів Київської губернії і забезпечення населення лікарськими засобами у дореформений період. Проведено аналіз нормативно-правових актів, визначено фактори, які впливали на відкриття аптек, їх матеріальне становище та забезпечення медикаментами
The article is devoted to the research of the formation and functioning of the network of pharmacy establishments in the Kiev province at the end of the XVIII-early 60s. XIX century. The analysis of normative legal acts was carried out, the factors that influenced the opening of pharmacies, their financial situation and the provision of medicines were determined
Дод.точки доступу:
Соловйова, Т. М.
Черепанов, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Ветютнева, Н. О.
    Методологічне обґрунтування професійних функцій Уповноважених осіб аптечних і лікувально-профілактичних закладів [Текст] / Н. О. Ветютнева, С. Г. Убогов, Л. О. Федорова // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2018. - Том 11, N 1. - С. 83-90


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление)
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление)
Анотація: Мета роботи – змістовий аналіз і методологічне обґрунтування професійних функцій Уповноважених осіб (УО), відповідальних за забезпечення якості лікарських засобів (ЛЗ) в аптечних і лікувально-профілактичних закладах. Матеріали і методи. Використано методи дослідження: системного та порівняльного аналізу, узагальнення, систематизації, графічного моделювання, спостереження. Матеріали дослідження: нормативно-правові акти, нормативні документи, рекомендації міжнародних організацій; інформація гуртових і роздрібних фармацевтичних підприємств, закладів охорони здоров’я (ЗОЗ), а саме аптечних (АЗ) і лікувально-профілактичних закладів (ЛПЗ), фахових громадських організацій, розміщена на офіційних веб-сайтах і зібрана у процесі безпосереднього спостереження. Результати. Обговорено кадрово-кваліфікаційні аспекти професійної діяльності УО АЗ і ЛПЗ. На підставі аналізу сучасної нормативно-правової бази сформовано загальний перелік професійних функцій УО ЗОЗ. Здійснено змістовий аналіз і порівняння кількості функцій УО, що виконуються в ЗОЗ різного типу. Розглянуто нові функції УО ЗОЗ. Обґрунтовано управлінський характер професійних функцій УО та доцільність їх доповнення лідерськими функціями. На основі міжнародних стандартів управління, вимог GPP і GPEP здійснено систематизацію функцій УО ЗОЗ на групи та підгрупи. Висновки. Здійснено узагальнення та систематизацію професійних функцій УО ЗОЗ на п’ять класифікаційних груп функцій: лідерські, планувальні, організаційні, контрольні та інформаційні, з них найбільша частина виконується на рівні гуртових фармацевтичних підприємств (79 %) і має організаційний характер (33,5 %). Обґрунтовано доцільність включення до переліку професійних функцій УО ЗОЗ консультативної та інформаційно-просвітницької функції, а також групи лідерських функцій, що охоплюють цільові, соціально-етичні та психологічні аспекти її професійної діяльності. Здійснено структурування професійних функцій УО ЗОЗ у вигляді дерева функцій, що є основою для розробки типових процесних моделей системи забезпечення якості ЛЗ в АЗ і ЛПЗ
Дод.точки доступу:
Убогов, С. Г.
Федорова, Л. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Клименюк, Ю.
    Интернет-аптека: что это такое? [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 8-9


MeSH-головна:
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (организация и управление, тенденции, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, тенденции, экономика)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Тренды digital-продвижения достигли и фармацевтического канала. Не в виде классического интернет-магазина, но с присущими ему атрибутами
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Клименюк, Ю.
    Социальные сети и подбор персонала [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 50-51


MeSH-головна:
КАДРОВ ПОДБОР -- PERSONNEL SELECTION (методы, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (использование, кадры, организация и управление, тенденции)
СОЦИАЛЬНАЯ ПОДДЕРЖКА -- SOCIAL SUPPORT
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- HEALTH INFORMATION SYSTEMS (использование, кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Динамика развития аптечной розницы заставляет все активнее прибегать к поиску персонала. ТОП-5 аптечных сетей активно проводит экспансию в регионы, поэтому в некоторых областях нарастает кадровый дефицит. Очень трудно найти квалифицированных специалистов. HR-менеджеры переманивают персонал у конкурентов, не единичными стали случаи увольнения целых смен из аптеки. «Причем здесь маркетинг?» — спросите вы. Ведь во многих аптечных сетях у этих специалистов разные функциональные обязанности. Как маркетолог и рекрутер могут решать сложные задачи по подбору персонала, работая в команде?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Толочко, В. М.
    Дослідження аспектів лояльності спеціалістів фармації вітчизняних аптечних закладів [Текст] / В. М. Толочко, Т. О. Артюх // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 41-51


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление)
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT (методы)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление)
КАДРОВ ЛОЯЛЬНОСТЬ -- PERSONNEL LOYALTY
Анотація: Мета: визначення науково-методичних аспектів явища «лояльність спеціалістів фармації», встановлення рівня лояльності спеціалістів фармації до аптечних закладів. Методи. Аналіз наукової літератури, соціологічні методи збору даних (анкетування) та особисті спостереження, логічного і типологічного угруповання, аналітичного аналізу та порівняння, кабінетного (традиційного) аналізу. Результати дослідження. На сьогоднішній день набуває все більшої важливості своєчасне пристосування та адаптація системи управління персоналом на новому рівні. Вивчення лояльності спеціалістів фармації продиктовано потребою в ефективному протистоянні негативним тенденціям останніх років, які пов’язані з високою плинністю кадрів аптечних закладів. Доопрацьована методика розрахунку індексу чистої підтримки. Запропоновані алгоритми управління лояльністю спеціалістів фармації до аптечних закладів через задоволеність різними аспектами їх діяльності. Здійснено соціологічне дослідження лояльності спеціалістів фармації за двома визначеними критеріями. Отримані відповіді від спеціалістів фармації були проранжовані та розподілені на три групи: промоутери, пасивні, детрактори. Висновки. Встановлено, що на сьогодні не існує єдиного стандарту для розрахунку рівня лояльності спеціалістів фармації. Дослідження рівня лояльності спеціалістів фармації до аптечного закладу здійснено за модифікованою авторами методикою на основі концепції у сфері управління лояльністю клієнтів Фреда Райхельда з переорієнтацією уваги на персонал аптечних закладів. Встановлені типи поведінки, які є характерними для кожної групи спеціалістів фармації, з метою усунення негативних наслідків та підвищення рівня лояльності персоналу в групах детракторів й активації дій у пасивних групах
Дод.точки доступу:
Артюх, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Гала, Л. О.
    Дослідження компетентності фахівців аптечних закладів при наданні додаткових послуг населенню [Текст] / Л. О. Гала, Я. Д. Гаврилюк // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 52-58


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры)
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND (использование)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Анотація: Мета: дослідження компетентності фармацевтичних працівників при вимірюванні артеріального тиску відвідувачам аптечних закладів та обґрунтування необхідності стандартизації зазначеної додаткової послуги для поліпшення якості обслуговування. Методи. Аналіз нормативно-правових актів, соціологічний, узагальнення. Результати дослідження. Нормативно-правовими актами з питань профілактики і лікування артеріальної гіпертензії в Україні передбачається залучення фахівців аптек до пропаганди серед населення медико-санітарних знань та виявлення осіб із підвищеним артеріальним тиском. Стандарти Належної аптечної практики прописують обов’язок фармацевта надавати послуги зі скринінгу пацієнтів з високим ризиком захворювань. Проведено анкетування фахівців аптечних закладів, які безпосередньо працюють «за першим столом» і, якщо потрібно, надають споживачам додаткові послуги. Досліджено процедуру підготовки відвідувачів аптеки до вимірювання артеріального тиску і заключного етапу – роз’яснення результатів і надання рекомендацій. Встановлено порушення методики вимірювання артеріального тиску та недостатні знання фахівців аптеки щодо класифікації артеріальної гіпертензії за рівнем артеріального тиску. Доведено доцільність розміщення інформації просвітницького характеру з питань вимірювання артеріального тиску та інтерпретації отриманих результатів на сайтах аптечних мереж з обов’язковими посиланнями на офіційні й доказові літературні джерела. Висновки. Результати проведеного анкетування фахівців аптек, що вимірюють артеріальний тиск відвідувачам, свідчать про їх недостатню інформованість з питань надання послуги на практиці та роз’яснення отриманих результатів. Встановлено необхідність стандартизації зазначеної додаткової послуги для забезпечення належного рівня обслуговування населення
Дод.точки доступу:
Гаврилюк, Я. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Про затвердження опису сигнального покажчика аптечного закладу та його структурного підрозділу [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 777 від 10.07.2017 року // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2017. - N 9. - С. 70


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (законодательство и юриспруденция)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Клименюк, Ю.
    Трейд-маркетинг в аптечной рознице [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2018. - № 3. - С. 50


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, тенденции, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Сейчас стало модно использовать этот термин в фармацевтическом ритейле. Предлагаем вам постичь азы трейд-маркетинга и понять, что работает, а что неэффективно в аптечной рознице
Трейд-маркетинг — одно из направлений маркетинга, позволяяющее увеличивать продажи за счет воздействия на все звенья товаропроводящей цепочки производитель — конечный потребитель
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Редькин, Р.
    Нотатки мандрівника: перші празькі аптеки. Нотатка третя: Адамова аптека [Текст] / Р. Редькин // Фармацевт практик. - 2018. - № 3. - С. 56


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (история, этика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (история, этика)
ЧЕХИЯ -- CZECH REPUBLIC
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Анотація: Сьогодні наша маленька екскурсія буде присвячена старовинній празькій аптеці, якій в цьому році виповнюється 498 років. Це аптека Адама, яка розташована у самому центрі Праги і разом із костелом Діви Марії Сніжної та францисканським монастирем утворює вартий відвідин історичний комплекс
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Клименюк, Ю.
    Как вы лодку назовете, так она и поплывет? [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2018. - № 3. - С. 57


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, тенденции, экономика)
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING (этика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Маркетинг-менеджеры сетей верят в то, что именно название аптеки, отличающееся от сотен других, позволяет конечному потребителю сформировать лояльность и обеспечить узнаваемость торговой марки
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Костарєва, Л.
    Хто не розвивається — той деградує, хто зупиняється — той відкочується назад [Текст] / Л. Костарєва // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 54-55


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, тенденции, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Безперервний розвиток і самовдосконалення — основна конкурентна перевага фармацевтичної компанії «Полімед», Одеса
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Редькін, Р.
    Нотатки мандрівника: перші празькі аптеки. Нотатка друга: "У чорного орла" [Текст] / Р. Редькін // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 56-57


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (история, кадры, этика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (использование, история, кадры, этика)
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ЧЕХИЯ -- CZECH REPUBLIC
Анотація: Сьогодні ми хочемо розповісти вам про легендарну празьку аптеку, яка не тільки зуміла вижити і немов би вітає нас із сивої давнини, але й стала історичним початком сучасного промислового виробництва ліків у Чеській Республіці
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Орловская, С.
    Первая рекомендация [Текст] / С. Орловская // Фармацевт практик. - 2018. - № 3. - С. 48


MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление, экономика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, тенденции, экономика)
Анотація: Какой препарат работник первого стола предложит покупателю прежде всего?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Даниелян, С.
    9-1-1: быть первым! [Текст] / С. Даниелян // Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 53


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ, КАДРЫ И СЛУЖБЫ (ВНЕШ) -- HEALTH CARE FACILITIES, MANPOWER, AND SERVICES (NON MESH)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ В ОБЛАСТИ УПРАВЛЕНИЯ -- MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS (использование, тенденции, этика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: В номинации от оргкомитета «Лучший сайт аптечной сети» XVIII ежегодного конкурса профессионалов фармацевтической отрасли «Панацея» был награжден сайт аптечной сети 9-1-1
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Zarichkova, M. V.
    Formation of the system of indicators and the information content of the social passport of pharmacy institutions [Текст] / M. V. Zarichkova // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 2. - С. 49-59


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры)
СОЦИАЛЬНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOCIAL SECURITY
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
Анотація: To substantiate the system of indicators and the information content of the social passport of pharmacy institutions. Materials and Methods. The formal and logical method, the method of expert assessments, system analysis, analogy and comparison methods, analysis of documents and results of sociological studies were used. Results. The article presents the relevance and the study results of development of methodological approaches to formation of a set of indicators, which reflect the social and economic situation and dynamics of a pharmacy institution using the social passport. The necessity of structuring the indicators characterizing the social and economic development of a pharmacy institution and determining relations between them have been substantiated. The directions for forming the system of the social passport of a pharmacy institution, its implementation and use of the information contained in the social passport regarding the employees of the pharmacy institution in practice are presented. It has been proposed to create an information card of an employee of a pharmacy institution for the information content of "Section II" of the social passport of the pharmacy institution in order to provide monitoring of human resources capacity and social and economic opportunities of the pharmacy institution. This is a relevant and pressing issue. Conclusions. It has been proven that development of the system of generalized social indicators and their reflection in the social passport of a pharmacy institution allow to assess reasonably, compare and analyze the level of social protection of pharmacy professionals, as well as to identify their main social needs
Мета: дослідження питань формування системи показників та інформаційного наповнювання соціального паспорта аптечних закладів. Методи. Формально-логічний метод, метод експертних оцінок, системного аналізу, аналогії і порівняльний методи, аналіз документів і результатів соціологічних досліджень. Результати дослідження. У статті представлено актуальність і результати дослідження з розробки методичних підходів до формування комплексу показників, що відображають соціально-економічну ситуацію і динаміку розвитку аптечного закладу за допомогою соціального паспорта. Обґрунтовано необхідність проведення структуризації показників, що характеризують соціально-економічний розвиток аптечного закладу, й установлення зв'язків між ними. Наведено напрямки створення структури соціального паспорта аптечного закладу й упровадження і використання в практиці обліку масиву інформації про працівників аптечного закладу, що міститься в соціальному паспорті аптечного закладу. Для забезпечення моніторингу кадрового потенціалу та соціально-економічних можливостей аптечного закладу запропоновано створення картки відомостей про працівника аптечного закладу для інформаційного наповнення «Блоку ІІ» соціального паспорта аптечного закладу, що є актуальним і своєчасним. Висновки. Встановлено, що розробка системи узагальнювальних показників соціальної сфери та їх відображення у соціальному паспорті аптечного закладу дозволить об'єктивно оцінювати, порівнювати й аналізувати рівень соціального захисту спеціалістів фармації, виявляти їх основні соціальні потреби
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Клименюк, Ю.
    О лояльности, маркетинговой активности и о том, что думает потребитель… [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 48


MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции, этика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, тенденции, экономика)
Анотація: Принято считать, что чем больше ценовых акций проводит аптечная сеть, тем больше у нее клиентов. Еще одно распространенное мнение — чем лояльнее посетитель, тем он лучше. Так ли это? Всегда ли, делая ставку на цену, мы формируем лояльность клиента? Давайте выясним, кто такие «лояльные клиенты». Это клиенты, которые в данное время готовы, совершили или совершают покупку. Не стоит надевать розовые очки и утверждать, что каждый совершивший покупку является лояльным клиентом. Для такого утверждения важно учесть, когда была совершена покупка, что покупал клиент, с какой периодичностью
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Клименюк, Ю.
    Конфликт в аптеке [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 46-47


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (тенденции, этика)
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
Анотація: У вас когда-нибудь пропадало желание совершить покупку из-за плохого обслуживания — информация о товаре/услуге была неполной или человек, с которым вы общались, находился в плохом расположении духа? Рост числа посетителей, частота визитов, размер среднего чека — на все эти факторы может влиять сотрудник аптеки. Знаете ли вы, что рост на 10% каждого из указанных факторов может увеличить продажи на 33%?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Клименюк, Ю.
    Есть ли у вас план? [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 48


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ВЫСТАВКИ -- HEALTH FAIRS (методы)
Анотація: Можно ли управлять продажами, покупательским трафиком, размерами среднего чека? Как быть лучше и эффективнее? Темой нашего разговора станет календарь маркетинговых активностей — распродаж, презентаций, выставок и других акций, которые часто проводятся в аптеках
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Мельник, Г.
    «Гармонії» у Чернівцях стало більше [Текст] / Г. Мельник // Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 50-52


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (организация и управление, тенденции, экономика, этика)
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL (кадры, методы, тенденции)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: В історії естетики гармонія (з грецької harmonia — зв’язок, стрункість, співмірність) розглядаєтьсять як важлива характеристика прекрасного. «Гармонія» у фармації — це регіональна аптечна мережа, яка надає мешканцям міст і сіл повний спектр фармацевтичних послуг: забезпечує готовими лікарськими засобами, виготовляє лікарські форми в умовах аптеки, обслуговує пільгові категорії населення, забезпечує лікарняно-профілактичні заклади препаратами за бюджетні кошти, а також бере участь у програмі «Доступні ліки». Відповідно до назви кожен підрозділ підприємства виконує свою функцію так, що в цілому компанія працює злагоджено та ефективно, одним словом — гармонійно
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Клименюк, Ю.
    Принципы увеличения продаж, или Как влияет на продажи категорийный менеджмент [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2018. - № 1. - С. 42


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, экономика)
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT (методы, организация и управление, тенденции)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Категорийный менеджмент — «модное» словосочетание, вошедшее в жизнь аптечных сетей, которое часто используют в переговорах и при обсуждении бюджетов. В аптечном ритейле его часто воспринимают как панацею от всех бед. Но только в умелых руках профессионала категорийный менеджмент становится эффективным инструментом, позволяющим строить коммуникацию с потребителем, управлять продажами, повышать рентабельность и наращивать категорию
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)