Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (28)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Аудиовизуальные средства<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи з 1 по 13
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аль-Кадаси Мухамед Ахмед
Назва : Определение экономической эффективности различных методов визуализации при дегенеративно-дистрофических изменениях позвоночника
Місце публікування : Международный медицинский журнал (Москва). - 2003. - Т. 6, № 1. - С. 88-90. (Шифр 45901/2003/6/1)
Предметні рубрики: Позвоночника болезни-- диагн
Аудиовизуальные средства
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глазкова Л. Х., Бобровицька А. І., Кучеренко Н. П.
Назва : Візуальна оцінка жовтяничного синдрому при фізіологічній жовтяниці у новонароджених
Місце публікування : Інфекційні хвороби: Наук.- практ. журн./ Тернопільська держ. мед. академія ім. І.Я.Горбачевського, Київ. наук.-досл. ін-т епідеміології та інфекц. хвороб ім. Л.В.Громашевського МОЗ України,академія наук вищої школи укр., Тернопільський наук.-досл. ін-т ’’Проблеми людини’’, Представництво ООН в Україні. - 2006. - № 1. - С. 32-33 (Шифр ІУ5/2006/1)
Предметні рубрики: Желтуха новорожденных-- диагн
Гипербилирубинемия-- новорожд
Аудиовизуальные средства
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Энгельс Е. А.
Назва : Газоразрядная визуализация как метод рефлекторной диагностики
Місце публікування : Рефлексотерапия. - 2006. - № 3. - С. 29-38 (Шифр 44026/2006/3)
Предметні рубрики: Аудиовизуальные средства
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полька Н. С., Яцковська Н. Я., Джуотнська С. М., Платонова А. Г.
Назва : Гігієнічна оцінка візуального оточення дітей молодшого шкільного віку
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 3. - С. 55-57 (Шифр ДУ9/2010/3)
Предметні рубрики: Гигиена
Зрение-- дети
Аудиовизуальные средства
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bubnov R. V., Melnyk I. M.
Назва : The methods of fractal analysis of diagnostic images. Initial clinical experience-Методи фрактального аналізу діагностичних зображень. Початковий клінічний досвід
Місце публікування : Лікарська справа. - 2011. - № 3/4. - С. 108-113. - ISSN 0049-6804 (Шифр ЛУ2/2011/3/4). - ISSN 0049-6804
Предметні рубрики: Диагностика
Модели математические
Аудиовизуальные средства
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеблюк В. В., Подольский О. В.
Назва : Дослідження ефективності аудіо-візуальної стимуляції в лікуванні хворих на артеріальну гіпертензію на фоні синдрому психо-емоційного напруження
Місце публікування : Вестник физиотерапии и курортологии. - Євпаторія, 2012. - № 1. - С. 66-67 (Шифр ВУ3/2012/1)
Примітки : Библиогр.: с. 67-67
Предметні рубрики: Гипертензия-- психол-- тер
Аффективные расстройства-- тер
Стресс психологический-- тер
Аудиовизуальные средства
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочина М. Л., Яворский А. В., Евтушенко А. С.
Назва : Роль визуальной нагрузки в процессе формирования зрительной системы детей и подростков
Місце публікування : Офтальмологический журнал: Наук.-практ.журн./ АМН Украины,Ассоциация офтальмологов Украины; Ин-т глазных болезней и тканевой терапии им. В.П.Филатова. - О.: Фосфен, 2015. - № 4. - С. 3-10. - ISSN 0030-0675 (Шифр ОУ6/2015/4). - ISSN 0030-0675
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
РОСТ И РАЗВИТИЕ ОРГАНИЗМА -- GROWTH AND DEVELOPMENT
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вепрюк Ю. М., Роговий Ю. Є.
Назва : Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології
Паралельн. назви :The role of multimedia technologies in improving of learning and mastering pathophysiology
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 5-7 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
Анотація: У представленій публікації пропонується впровадити у навчальний процес нові розробки мультимедійних технологій, у яких об’єднані текстова, графічна, відеоінформація та анімація складних патологічних процесів, станів і реакцій, що дасть можливість істотно поліпшити засвоєння провідної теоретичної дисципліни з домінуючим напруженням таких сфер людської свідомості, як мислення та інтелект, і забезпечити цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубінін С. І., Ваценко А. В., Пілюгін В. О., Улановська-Циба Н. А., Передерій Н. О., Рябушко О. Б., Овчаренко О. В.
Назва : Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі
Паралельн. назви :Application of innovative technologies as a guarantee of an increased efficiency and quality of teaching in higher education
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 12-14 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: У статті, з метою інтеграції навчального процесу до Європейського простору, проаналізовані деякі сучасні застосування інтерактивних методів навчання, зокрема мультимедійних технологій та комп’ютерного тестування. В умовах інформатизації суспільства і бурхливого розвитку техніки перед викладачами постають нові завдання до організації науково-методичного підходу викладання фахових дисциплін. Сучасний підхід передбачає презентацію нового матеріалу при великому обсязі інформації за певний час, ефективну організацію навчального процесу та об’єктивного оцінювання його результатів
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Славопас В. А.
Назва : Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій
Паралельн. назви :Analysis of preparation of future nurses by means of computer technology
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 59-61 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
Анотація: У статті описано розвиток системи охорони здоров’я на сучасному етапі, пов’язаний із використанням комп’ютерних технологій у профілактиці, діагностиці та лікуванні захворювань; проведено аналіз сучасного стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій; розглянуто особливості викладання дисципліни “Основи медичної інформатики” у студентів спеціальності “Сестринська справа”; внесено пропозиції щодо посилення методичної складової процесу підготовки майбутніх медичних сестер до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Губарь А. О., Бачурін Г. В., Довбиш М. А., Довбиш І. М., Ломака С. С., Коломоєць Ю. С.
Назва : Впровадження мультимедіа технології в педагогічний процес медичних ВНЗ
Місце публікування : Урологія. - Дніпропетровськ, 2018. - Том 22, N 3. - С. 199-201 (Шифр УУ23/2018/22/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
Анотація: Мультимедіа технології незміно розширюють можливості в організації та управлінні навчальної діяльності і дозволяють практично реалізувати величезний потенціал перспективних методичних розробок, знайдених у рамках традиційного навчання, які, однак, залишалися незатребуваними або в силу певних об’єктивних причин не могли дати належного ефекту.Мультимедиа технологии неизменно расширяют возможности в организации и управлении учебной деятельности и позволяют практически реализовать огромный потенциал перспективных методических разработок, найденных в рамках традиционного обучения, которые, однако, оставались невостребованными или в силу определенных объективных причин не могли дать должного эффекта.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волошинович М. С., Волошинович В. М., Гірник Г. Є., Матковська Н. Р., Ткач В. Є., Козак Н. В.
Назва : Застосування розгалужень в документах microsoft forms як вимушеної заміни симуляційних практично-орієнтованих завдань при вивченні клінічних дисциплін в умовах тривалої пандемії COVID-19 [Електронний ресурс]
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 100-104 (Шифр АУ50/2021/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульбук О. І., Рожко М. М., Бульбук О. О., Бульбук О. В., Коляджин Т. І.
Назва : Впровадження освітнього хабу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Implementation of educational hub at Ivano-Frankivsk national medical university's professional medical college
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 164-169 (Шифр АУ50/2023/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ПОСТЕРЫ -- POSTERS
Анотація: Освітній хаб - це багатофункціональний центр, у якому організовуються заходи навчального характеру, а також організовуються зустрічі та читаються лекції з різних галузей. Тут можна отримати величезний досвід та знання у тій чи іншій сфері. На території хабів можуть розміщуватись спеціальні навчальні курси, на яких можна вивчати та освоїти різноманітні тематики та стати спеціалістом у різних галузях. Засобами цифрових освітніх хабів може здійснюватися підтримка будь-якої освітньої галузі, зокрема галузі «Охорони здоров’я» Навчання під час пандемії та війни спонукало нас до створення онлайн платформи для самоосвіти або освітнього хабу (Education Hub) базі сайту університету. Освітній хаб фахового медичного коледжу - це простір, де студенти могли б навчатися та вдосконалювати свої професійні навички. Викладачі коледжу спільно із дирекцією створили хаб, головна мета якого - якісна організація освітнього процесу. Цільовою аудиторією хабу є студенти фахового медичного коледжу ІФНМУ галузі знань 22 Охорона здоров’я, спеціальності 223 Медсестринство, 221 Стоматологія, 226 Фармація; студенти медичного, стоматологічного факультетів ІФНМУ, студенти інших медичних закладів освіти. Освітній хаб складається із титульної сторінки, сторінок «Медсестринство», «Стоматологія» та «Фармація, на яких розміщені віртуальні навчальні блоки із відео й алгоритмами проведення різноманітних маніпуляцій. Освітній хаб фахового медичного коледжу ІФНМУ є елементом інформаційно-цифрового навчального середовища, що осучаснює та підсилює його, забезпечуючи розвиток навчально-виховного процесу в галузі знань «Охорона здоров’я». Також ця освітня платформа дозволяє реалізувати академічну мобільність усіма учасниками освітнього процесуThe development of technologies transforms, develops, and improves old and creates new forms of human life organization, optimizing and modernizing them. Technologies also influence transformational changes in education and require the joint efforts and collective work of all educators, which necessitates updating approaches to organizing educational processes, determining the renewal of the educational space, and developing a modern educational environment characterized by technological saturation. One of the elements of the information and digital learning environment is the so-called digital (virtual) educational hub. Digital educational hubs can support any educational field, including the «Health care» sector. Learning during the pandemic and war has prompted us to create an online platform for self-education or an Education Hub based on the university website. The target audience of the hub includes students of the specialized medical college of Ivano-Frankivsk National Medical University in the field of knowledge 22 «Health Care», specialties 223 «Nursing», 221 «Dentistry», 226 «Pharmacy»; students of the medical and dental faculties of IFNMU, and students of other medical educational institutions. The Educational hub consists of a homepage that provides general information about the Professional Medical College, Ivano-Frankivsk National Medical University, the goals of the hub, and more. The next page, «Nursing» is designed for students of specialty 223 «Nursing». Virtual learning blocks have been created for students, which contain videos and algorithms for various manipulations, test tasks, materials for preparation for the Krok M exam, tactical medicine guides, and more. From the «Nursing» page, one can navigate to the «Dentistry» page, designed for students of specialty 221 «Dentistry» and the «Pharmacy» page, designed for students of specialty 226 «Pharmacy». As part of the cooperation between the professional medical college of the Ivano-Frankivsk National Medical University and the Andrey Krupinsky Lviv Medical Academy before the war, various events took place. The war has had an impact on our lives. However, our cooperation continues. During times of unstable electricity and constant anxiety for the implementation of academic mobility, we have used the Educational Hub. In particular, professors Natalia Tsubanova, Oleksandra Palahitska, and Natalia Rudakova from the Andriy Krupinsky Lviv Medical Academy posted a series of educational materials on the Educational Hub. Associate Professor Oleksandr Bulbuk (professional medical college of the Ivano-Frankivsk National Medical University) shared his educational materials on dentistry. This ensured free access and the establishment of organized learning opportunities, allowing all interested students from both educational institutions to participate in the educational process regardless of their location and time. The Educational Hub of the Professional Medical College of Ivano-Frankivsk National Medical University is an element of the information and digital learning environment that modernizes and enhances it, providing the development of the educational process in the field of "Healthcare". Additionally, this educational platform enables academic mobility for all participants of the educational process
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)