Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Аутизм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Basenko, L. I.
    Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism [Текст] = Інструменти та індикатори оцінювання ефективності фізичної терапії дітей з аутизмом дошкільного віку / L. I. Basenko, K. A. Tymruk-Skoropad. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 193-204. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ДОШКОЛЬНИКИ (статистика)
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (профилактика и контроль, терапия, этиология)
ФИЗИОТЕРАПИЯ (СПЕЦ) -- PHYSICAL THERAPY SPECIALTY (методы, тенденции)
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (методы, статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Autism spectrum disorder (ASD) is a developmental disorder that affects the way people perceive the world. The learning, thinking, and problem-solving abilities of people with ASD can range from gifted to very challenging. Some people with ASD need a lot of help in their daily lives, while others need less. Symptoms of ASD range from mild to severe. Children with ASD may have delays in developing basic skills. For example, some children with ASD may be able to talk. Others may communicate in other ways or have trouble relating to other people. People with ASD may also limit their behaviors or have repetitive behavioral patterns. Children with autism spectrum disorder (ASD) often have delayed motor skills, limited coordination, and poor postural control. They also have to work harder to learn imitation skills. This can make it difficult to develop social skills. The task of a physical therapist is to help children with ASD develop gross motor skills, basic motor skills and improve their quality of life. Intervention programs, including physical therapy, have benefits for children with ASD, but the lack of reliable diagnostic tools makes it difficult to assess children with ASD in the context of their holistic development and provide timely therapy. In order to design an effective rehabilitation program, a physical therapist needs to qualitatively assess physical development using standardized tools, so it is important to understand what assessment tools and indicators a physical therapist can use. Only after assessing and identifying impairments in movement or aspects of motor skills that are delayed in a child's development can a physical therapist set functional goals with the parents (guardians) of a child with ASD to optimize the child's functional mobility in the most effective way. The aim of the research: to determine which assessment tools and indicators are most commonly used by researchers to evaluate the effectiveness of physical therapy and rehabilitation of children with autism. Materials and Methods. A search for systematic reviews related to physical therapy, rehabilitation, exercise and physical activity in children with ASD in the Cochrane, PubMed and Pedro libraries over the past 10 years was conducted and 11 of them were selected, which included 225 scientific studies. Results. The analysis of scientific studies based on 11 systematic reviews ensured the use of high-quality data and the consideration of modern and relevant assessment tools for children with ASD. From the 286 assessment tools and indicators used, six groups of assessment criteria were formed in the following main areas: mental functions (97 assessment tools), motor development (127 tools and indicators), life activities (21 tools), quality of life (12 tools) and assessment of children with ASD (12 tools) and comprehensive assessment (17 tools). We divided motor development into three subgroups, which included questionnaires/observations of motor skills development (23 instruments), clinical tests for assessing motor skills and physical qualities (43 instruments), balance and vestibular function (61 instruments). Conclusions. In our study, the examination of children with ASD covered several areas that are important and allow a specialist to comprehensively assess the child, but since their large number and their repeatability in studies is insignificant, it is very difficult to choose those that will be effective in the use of a physical therapist
У дітей з розладами аутистичного спектру (РАС) часто спостерігається затримка формування рухових навичок. Завдання фізичного терапевта полягає у тому, щоб допомогти дітям з РАС розвинути загальну моторику, основні рухові навички та покращити їхню якість життя. Програми втручання, зокрема фізичної терапії, мають переваги для дітей з РАС, але брак надійного діагностичного інструментарію ускладнює оцінювання дітей із РАС у контексті їх цілісного розвитку та забезпечення своєчасної терапії. Для того, щоб створити ефективну програму реабілітації, необхідно зрозуміти, якими інструментами оцінювання та індикаторами може користуватись фізичний терапевт та наскільки ці інструменти є ефективними та частими в застосуванні. Мета: визначити, які інструменти обстеження та індикатори найчастіше застосовуються дослідниками для оцінювання ефективності фізичної терапії та реабілітації дітей з аутизмом. Матеріали і методи. Здійснено пошук систе-матичних оглядів у бібліотеках Cochrane, PubMed та Pedro та відібрано 11 із них, в основі яких було 225 наукових досліджень. Результати. Аналіз наукових досліджень, на основі яких було виконано 11 систематичних оглядів, забезпечив роботу із якісними даними та врахував застосування сучасних та актуальних інструментів оцінювання дітей з РАС. На основі використаних 286 інструментів обстеження та індикаторів ми сформували шість груп критеріїв оцінювання за такими ос-новними напрямками, як: психічні функції, моторний розвиток, життєдіяльність, якість життя, оцінювання дітей з РАС та комплексне оцінювання. Висновки. У нашому дослідженні обстеження дітей з РАС охоплювало декілька напрямків, які є важливими, оскільки надають можливість спеціалісту всесторонньо оцінити дитину. Проте через їх велику кількість постає проблема у виборі та використанні фізичним терапевтом саме тих інструментів, які будуть найбільш ефективними у використанні під час проведення фізичної терапії дітям з аутизмом дошкільного віку
Дод.точки доступу:
Tymruk-Skoropad, K. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Genetic epileptic and developmental encephalopathies of the early age: from symptoms genetic testing to diagnosis [Текст] = Генетичні епілептичні та розвиткові енцефалопатії раннього віку: від симптомів до діагнозу / L. Kyrylova [та ін.] // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2023. - Т. 13, № 1. - С. 45-52. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
БОЛЕЗНИ РЕДКИЕ -- RARE DISEASES (генетика, диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
АНТИЦИПАЦИЯ ГЕНЕТИЧЕСКАЯ -- ANTICIPATION, GENETIC
ДИАГНОСТИКА ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ -- DIAGNOSIS, DIFFERENTIAL
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (осложнения, патофизиология, этиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО БОЛЕЗНИ МЕТАБОЛИЧЕСКИЕ -- BRAIN DISEASES, METABOLIC (патофизиология, терапия, этиология)
ЭПИЛЕПСИЯ -- EPILEPSY (патофизиология, этиология)
СЕКВЕНИРОВАНИЕ ДНК -- SEQUENCE ANALYSIS, DNA (использование, тенденции)
Анотація: The problem of early diagnostics of orphan diseases is relevant for most countries of the world. The challenge for healthcare is to prevent new cases of orphan diseases by providing medical genetic testing and counseling at the stage of family planning. Department of psychoneurology of the State Intstitution "Institute of Pediatrics, Obstetrics and Gynecology named after Academician O.M. Lukyanova National Academy of Medical Sciences of Ukraine" has been dealing with the problem of orphan diseases since 2012 and has significant experience in their diagnosis and treatment in children. The aim of paper: to develop an algorithm for the genetic diagnosis of epileptic and developmental encephalopathies in children with developmental delay and dimorphic features based on modern data on the application and interpretation of genetic methods. A case which demonstrate the complexity of interpreting the results and algorithms for early diagnosis of patients and the importance of medical and genetic counseling is presented. Material and methods: clinical and neurological examination, sleep video-EEG monitoring during night sleep, brain magnetic resonance imaging (3.0T), whole-exome sequencing (WES). Results. The article presents the algorithm of genetic diagnosis of orphan diseases in children with developmental and epileptic encephalopathies, developmental delay, and dimorphic features. A clinical case of a boy with general developmental delay and atonic epileptic seizures is presented. Sleep EEG-monitoring showed epileptiform activity in the stage of slow-wave sleep localized in the central-parietal and left temporal areas in the form of benign childhood epileptiform patterns. Whole-exome sequencing detected a variant of uncertain significance (VUS) c.5887CT(p.Arg1963Cys) of SON gene in a heterozygous state, which leads to the replacement of arginine to cysteine. Mutations in the SON gene in the heterozygous state have been described in patients with Zhu-Tokita-Takenouchi-Kim syndrome (OMIM: 617140). Conclusions: It is important for pediatricians and neurologists to be aware of orphan diseases in children with developmental and epileptic encephalopaties and developmental delay. Genetic tests are wide available but they require competent interpretation by clinicists. After obtaining the results, it is important to compare the obtained result with the phenotype of patient. In case the phenotype of patient match and the results of genetic test, (detected VUS) this mutation could be etiological factor of the disease. In our case, the clinical signs coincided with those described in 2015 by the authors of the first description of Zhu-Tokita-Takenuchi-Kim syndrome, and therefore genetic testing helped to verify the final diagnosis. Therefore genetic counseling is extremely important for detection of etiology and prognosis of early developmental and epileptic encephalopathies
Проблема ранньої діагностики орфанних (рідкісних або раритетних) захворювань є актуальною для більшості країн світу. Викликом для медицини є попередження нових випадків орфанних захворювань шляхом медико-генетичного консультування на етапі планування сім’ї. Відділення психоневрології ДУ «Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М. Лук’янової НАМН України» займається проблемою орфанних захворювань з 2012 року і має значний досвід їх діагностики та лікування у дітей. Мета роботи: розробити алгоритм генетичної діагностики епілептичних та розвиткових енцефалопатій дітей із затримкою розвитку та стигмами дизембріогенезу на основі сучасних даних щодо застосування та інтерпретації методів генетичного дослідження. Навести приклад складності інтерпретації отриманих результатів та алгоритмів ранньої діагностики пацієнтів та важливість проведення медико-генетичного консультування на етапах планування сім’ї. Матеріал та методи дослідження: загально-клінічний огляд та дослідження неврологічного статусу, відео-ЕЕГ моніторинг під час нічного сну, магнітно-резонансна томографія головного мозку (3,0Т), повноекзомне секвенування (WES). Результати дослідження. У статті представлено алгоритм генетичної діагностики орфанних захворювань у дітей, що супроводжуються епілептичними енцефалопатіями, затримкою розвитку та синдромом дисморфізму. Наведено приклад клінічного випадку хлопчика із загальною затримкою розвитку та атонічними епілептичними припадками. При проведенні ЕЕГ-моніторингу нічного сну було виявлено епілептиформну активність у стадії повільного сну, що локалізувалася у центрально-тім’яній та лівій скроневій ділянках у вигляді доброякісних епілептиформних патернів дитинства. При проведенні повноекзомного секвенування виявлено варіант нуклеотидної послідовності c.5887CT(p.Arg1963Cys), у гені SON (англ. SON DNA binding protein) в гетерозиготному стані, який призводить до заміни аргініну на цистеїн. Мутації в гені SON в гетерозиготному стані описані у пацієнтів із синдромом Чжу-Токіта-Такенучі-Кім (ОMIM: 617140) раніше були представлені у базі даних ClinVar як варіант невизначеного значення (VUS – variant of uncertain significance). Висновки: Важливо, щоб спеціаліст у галузі педіатрії був обізнаний стосовно виявлення орфанних захворювань. Генетичні дослідження доступні і відкривають нові можливості діагностики, але потребують фахової клінічної лікарської інтерпретації. Після отримання результатів важливим є співставлення отриманих даних і клінічних ознак описаного синдрому. Тільки при відповідності клінічних проявів та результатів генетичного дослідження (наприклад, VUS) ми можемо стверджувати, що саме дана мутація є етіологічним фактором захворювання. У нашому випадку клінічні ознаки співпадали з даними, описаними авторами у 2015 році щодо першого випадку синдрому Чжу-Токіта-Такенучі-Кім, - таким чином, проведене генетичне дослідження допомогло верифікувати остаточний діагноз. Медико-генетичне консультування родин дозволяє проводити профілактику поширення орфанних захворювань в популяції.
Дод.точки доступу:
Kyrylova, L.
Yuzva, O.
Miroshnykov, O.
Bondarenko, N.
Beregela, O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Volkmar, F. R.
    Когда дети с аутизмом взрослеют... [Текст] / F. R. Volkmar, J. M. Wolf // НейроNews. - 2013. - № 7. - С. 33-34


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER
Дод.точки доступу:
Wolf, J.M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Актуальні новини психіатрії та неврології [Текст] // НейроNEWS. - 2017. - № 6. - С. 24-26


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (генетика, диагностика)
Анотація: Протягом останніх десятиліть кількість виявлення випадків розладів аутистичного спектра (РАС) невпинно зростає. Порівняно з останніми роками, рівень діагностики РАС підвищився на 30 %, але й досі точаться суперечки з приводу патофізіологічних механізмів, що лежать у його основі. Центр контролю та профілактики захворювань США (CDC) наголошує на важливості раннього розпізнавання аутизму, однак брак знань у галузі фізіології РАС значно обмежує цей процес. Сьогодні діагностика, на жаль, базується лише на спостереженні за поведінкою пацієнта, а тому є недостатньо точною
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Алханишвили, З.
    Особенности стоматологического лечения детей с расстройствами аутистического спектра [Текст] / З. Алханишвили, М. Осипова-Шёнайх // ДентАрт : Журнал о науке и искусстве в стоматологии. - 2013. - № 3. - С. 19-26


Рубрики: Дети

MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (классификация, психология)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (психология)
Дод.точки доступу:
Осипова-Шёнайх, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Аутизм изнутри. История Темпл Грэндин [Текст] // НейроNews. - 2011. - № 6. - С. 82-85

Рубрики: Аутизм

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Аутизм: інклюзивність і нейрорізноманітність [Текст] // НейроNEWS. - 2016. - № 3. - С. 6-7


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN RIGHTS
СОЦИАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ -- SOCIAL PROBLEMS
ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Аутизм: сломай границы стереотипов, открой свое сердце особенным [Текст] // НейроNEWS. - 2018. - № 8. - С. 15-19


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, терапия, эпидемиология, этиология)
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЯ НАРУШЕНИЯ ПЕРВАЗИВНЫЕ -- CHILD DEVELOPMENT DISORDERS, PERVASIVE (патофизиология, этиология)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
БЛАГОТВОРИТЕЛЬНЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ -- CHARITIES (использование, методы, организация и управление, тенденции, экономика)
КОМПЛЕКСОННАЯ ТЕРАПИЯ -- CHELATION THERAPY (методы, тенденции, экономика)
Анотація: В информационном агентстве «Интерфакс-Украина» (Киев) 2 октября 2018 г. состоялась пресс-кон­ференция швейцарской фармацевтической ком­па­нии Acino в Украине, посвященная социальному проекту «Твiй безмежний свiт», целью которой ­является помощь людям с расстройствами аутистического ­спектра (РАС), их интег­рации в общество и улучшение качества жизни, а также содействие распространению информации ­­об аутизме ­среди медицинских работников, педагогов и родителей
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Барычева, Э. Н.
    Организация помощи пациентам с расстройствами спектра аутизма / Э. Н. Барычева, Т. Л. Шейнина, Л. В. Зайцева // Международный медицинский журнал (Харьков). - 2015. - T. 21, № 1. - С. 89-91


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (диагноз, психология)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, МЕРЫ ПО ОБЕСПЕЧЕНИЮ КАЧЕСТВА -- QUALITY ASSURANCE, HEALTH CARE

ДЕТИ -- CHILD
ВЗРОСЛЫЕ -- ADULT
Дод.точки доступу:
Шейнина, Т. Л.
Зайцева, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бикова, Ю. В.
    Медичні та психотерапевтичні аспекти реабілітації дітей з аутизмом [Текст] / Ю. В. Бикова, Г. Д. Дарій, І. М. Тихонська // Форум психіатрії і психотерапії. - 1999. - T. 1. - С. 52-56


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (психология, реабилитация, терапия)
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Дарій, Г. Д.
Тихонська, І. М.


Знайти схожі

11.


    Боброва, В. І.
    Нове в лікуванні дітей із розладами аутистичного спектру (огляд літератури) [Текст] / В. І. Боброва, О. В. Боброва // Український медичний часопис. - 2021. - № 3. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (история, лекарственная терапия, патофизиология, этиология)
КЛЕТОЧНАЯ И ТКАНЕВАЯ ТЕРАПИЯ -- CELL- AND TISSUE-BASED THERAPY (использование)
СТВОЛОВЫЕ КЛЕТКИ -- STEM CELLS
ДЕТИ -- CHILD
ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ КАК ТЕМА -- REVIEW LITERATURE AS TOPIC
Анотація: Стаття присвячена пацієнтам із розладами аутистичного спектру. Описана історія розвитку діагнозу «аутизм», клінічна картина і можливості лікування таких дітей, включаючи клітинну терапію
Дод.точки доступу:
Боброва, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Боднар, Л. А.
    Фармакологічне лікування розладів аутистичного спектра: напрямки та перспективи [Текст] / Л. А. Боднар // Міжнародний медичний журнал. - 2020. - Т. 26, № 4. - С. 47-54. - Бібліогр. в кінці ст.


Рубрики: Рисперидон

   Арипипразол


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (лекарственная терапия)
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY
АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS
АДРЕНЕРГИЧЕСКИХ АЛЬФА-2 РЕЦЕПТОРОВ АГОНИСТЫ -- ADRENERGIC ALPHA-2 RECEPTOR AGONISTS
МЕТИЛФЕНИДАТ -- METHYLPHENIDATE
ГУАНФАЦИН -- GUANFACINE
ОКСИТОЦИН -- OXYTOCIN
Анотація: Подано огляд сучасної літератури про психофармакологічні засоби, що застосовуються при лікуванні розладів аутистичного спектра та коморбідних станів. Фармакологічне лікування включає атипові антипсихотики, антидепресанти, психостимулятори та агоністи альфа−2 адренергічних рецепторів, які частково полегшують основні симптоми аутистичного розладу або усувають прояви супровідних захворювань
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Вітомська, М. В.
    Вплив ерготерапії та сенсорної інтеграції на рівень самообслуговування дітей з розладами аутистичного спектра [Текст] = The effect of occupational therapy and sensory integration on the level of self-care of children with autistic spectrum disorders / М. В. Вітомська. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 4. - С. 14-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЯ НАРУШЕНИЯ ПЕРВАЗИВНЫЕ -- CHILD DEVELOPMENT DISORDERS, PERVASIVE (патофизиология, терапия, этиология)
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (профилактика и контроль)
ДВИГАТЕЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- MOTOR SKILLS (физиология)
ПСИХОМОТОРНАЯ АКТИВНОСТЬ -- PSYCHOMOTOR PERFORMANCE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета. Оцінити ефективність впливу ерготерапії та сенсорної інтеграції на рівень самообслуговування дітей періоду першого дитинства з розладами аутистичного спектра. Матеріали та методи. У дослідженні взяли участь 60 пацієнтів (від 3 до 5 років). Контрольна група (КГ) впродовж 6 місяців проходила стандартну корекційну програму з консультацією ерготерапевта. Перша основна група (ОГ1) додатково 3 рази на тиждень отримувала заняття з ерготерапії для формування навичок самообслуговування. Діти другої основної групи (ОГ2) відвідували заняття з сенсорної інтеграції (2 рази на тиждень) додатково до терапії ОГ1. У дослідженні використовувався опитувальник оцінки дитячої інвалідності. Для аналізу був використаний домен самообслуговування. Оцінку проводили ерготерапевти до початку втручання та після проходження програми. Результати. Аналіз розподілу груп за статтю не встановив відмінностей між групами. Середній вік дітей становив 3,85±0,63 роки. Групи не відрізнялися за віком. Початкові результати виявили досить низький рівень самообслуговування, але групи статистично не відрізнялися. Показники х±SD загального балу домену самообслуговування склали у КГ 24,35±6,34 бала, у ОГ1 - 26,10±7,70 бала, а у ОГ2 - 25,85±5,65 бала. Порівняння трьох груп встановило статистичні відмінності. Апостеріорні тести встановили статистичні відмінності у всіх парах груп (р0,001). Показники х± SD у КГ склали 30,85±6,71, в ОГ1 - 42,20±5,14, а в ОГ2 - 53,05±5,85 бала. Висновки. Додавання занять з ерготерапії до стандартної корекційної програми покращило ефективність втручання відповідно до показників ряду пунктів та загального балу домену самообслуговування опитува- льника оцінки дитячої інвалідності. Проте найкращий вплив на самообслуговування мало додавання занять ер- готерапії та сенсорної інтеграції до стандартної корекційної програми
The purpose to assess the effectiveness of occupational therapy and sensory integration on the level of self-care of children with autism spectrum disorders in early childhood. Materials and methods 60 patients (from 3 to 5 years) participated in the study. The control group (CG) underwent a standard correction program with the consultation of an occupational therapist for 6 months. The first main group (OG1) additionally received occupational therapy sessions 3 times a week, which were aimed at forming self-care skills. Children of the second main group (OG2) received sessions on sensory integration (2 times a week) in addition to OG1 therapy. In sessions on sensory integration, children formed and improved imitation abilities, orientation in space, coordination, and sensory perception. The study used a questionnaire for the assessment of children's disability. The self-care domain was used for the analysis. Evaluation was carried out by occupational therapists before the start of the intervention and after completion of the program
The addition of occupational therapy sessions to a standard remedial program improved the effectiveness of the intervention as measured by a number of items and the total score of the self-care domain of the Child Disability Assessment Questionnaire. However, adding occupational therapy and sensory integration to a standard correctional program had the best effect on self-care
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Вейл, Т. Н.
    Лечение пациентов с расстройствами аустического спектра - отношение и поведение членов Ассоциации стоматологов по оказанию услуг пациентам со специальными потребностями [Текст] / Т. Н. Вейл, Р. А. Баргамиан, М. Р. Ингельхарт // Стоматолог. - 2011. - № 4. - С. 40-47

Рубрики: Аутизм

   Стоматологи--психол


   Стоматологическая помощь инвалидам--дети--психол


Дод.точки доступу:
Баргамиан, Р. А.
Ингельхарт, М. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Власенко, Д. Ю.
    Психомоторний та соціально-емоційний розвиток глибоко недоношених дітей [Текст] / Д. Ю. Власенко // Перинатологія та педіатрія. - 2014. - № 2. - С. 25-29


MeSH-головна:
МЛАДЕНЕЦ НЕДОНОШЕННЫЙ -- INFANT, PREMATURE (психология)
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (патофизиология, психология)
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (патофизиология, психология, этиология)
ДЕТЕЙ ПОВЕДЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CHILD BEHAVIOR DISORDERS (психология, этиология)
МЛАДЕНЕЦ С ОЧЕНЬ НИЗКИМ ВЕСОМ ПРИ РОЖДЕНИИ -- INFANT, VERY LOW BIRTH WEIGHT (психология)
Кл.слова (ненормовані):
КРАЕВЕДЕНИЕ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Влияние психического расстройства у ребенка на родителей в контексте дифференцированных подходов к психосоциальным вмешательствам в детской психиатрии [] / Е. В. Корень [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2014. - Т. 114, № 10. - С. 14-19


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (психология)
ШИЗОФРЕНИЯ ДЕТСКАЯ -- SCHIZOPHRENIA, CHILDHOOD (психология)
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (психология)
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS

ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Дод.точки доступу:
Корень, Е. В.
Куприянова, Т. А.
Дробинская, А. О.
Хайретдинов, О. З.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Волжева, Н. Б.
    Розлади спектру аутизму як нова проблема психіатричної допомоги дорослим [Текст] / Н. Б. Волжева, К. А. Чайковська // НейроNews. - 2013. - № 5. - С. 34-35


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER
ДЕТИ -- CHILD
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
Дод.точки доступу:
Чайковська, К.А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Гаврелюк, С. В.
    Огляд моделей рухових порушень у дітей з розладами аутистичного спектра залежно від віку [Текст] = Review of patterns of motor disorders in children with autism spectrum impairements depending on age / С. В. Гаврелюк, О. В. Бісмак, Джамалов Халеддін Огли Рагим // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - N 2. - С. 140-144. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER
ДЕТИ -- CHILD
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
Анотація: Розлад аутистичного спектра – це розвитковий стан нервової системи, який проявляється постійними проблемами у соціальній взаємодії, мовленні, невербальному спілкуванні та обмежувальній/повторюваній поведінці. Проте поведінкові його прояви зазвичай стають помітними не раніше другого року життя, на відміну від рухових відхиленнь, що є специфічними і можуть виявлятись від народження дитини. Мета. Розглянути та проаналізувати характер рухових порушень у дітей з розладами аутистичного спектра різних вікових груп. Методи. Аналіз, синтез та узагальнення даних науково-методичної літератури та Інтернет-ресурсів. Результати. Акумульовані відомості досліджень свідчать, що рухові порушення при аутизмі є специфічними, розвиваються із затримкою і з часом стають більш відстроченими. Певні моторні порушення можна виявити вже з перших тижнів життя малюка. Варто виконувати скринінг на затримку дрібної моторики між 6 і 15 місяцями і великих моторних функцій між 3 і 10 місяцями, а також cпостерігати за наявністю рухових стереотипів і порушень моторного контролю до 24 місяців. Це дуже важливо для скерування родин у ранні програми підтримки, щоб забезпечити своєчасну допомогу
Autism spectrum disorder is a developmental condition of the nervous system that manifests itself with persistent problems in social interaction, speech, nonverbal communication, and restrictive/repetitive behaviors. However, its behavioral manifestations usually become noticeable no earlier than the second year of life, unlike motor disorders, which are specific and can be detected from birth. Objective. To consider and analyze the nature of motor disorders in children with autism spectrum disorders of different age groups. Methods. Analysis, synthesis and generalization of data from scientific and methodological literature and Internet resources. Results. Accumulated data of the studies show that motor impairments in autism are specific, develop with a delay and become more delayed over time. Certain motor disorders can be detected from the first weeks of a baby’s life. It is worth screening for delays in fine motor skills between 6 and 15 months and gross motor functions between 3 and 10 months, as well as monitoring for motor stereotypes and motor control disorders up to 24 months. This is very important for referring families to early support programs to ensure timely assistance
Дод.точки доступу:
Бісмак, О. В.
Рагим, Джамалов Халеддін Огли

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Гальчин, К. С.
    Особливості клінічних проявів атипового аутизму у дітей [] / К. С. Гальчин // Вісник морфології. - 2015. - Т. 21, № 1. - С. 141-145. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (диагноз, патология, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Геномные аномалии у детей с умственной отсталостью и аутизмом : использование технологии сравнительной геномной гибридизации на хромосомах in situ (HRCGH) и молекулярного кариотипирования на ДНК-микроматрицах (array CGH) [Текст] / С. Г. Ворсанова [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2013. - Т. 113, № 8. - С. 46-49


Рубрики: Дети

MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (генетика, диагноз)
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (генетика, диагноз)
ГЕНЕТИЧЕСКИЙ ЛОКУС -- GENETIC LOCI
КАРИОТИПИРОВАНИЕ -- KARYOTYPING (методы)
ГЕНЕТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- GENETIC TECHNIQUES
Дод.точки доступу:
Ворсанова, С. Г.
Юров, И. Ю.
Куринная, О. С.
Воинова, В. Ю.
Юров, Ю. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)