Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (364)Рідкісні видання (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Биология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Шевчик, Л. О.
    Застосування дедуктивного методу навчання біології у закладах вищої медичної освіти України [Текст] / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець, І. М. Грод // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 173-177. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Послідовне вивчення тваринного світу відповідно до природної системи – від нижчих до вищих – не лише дає уявлення про різноманіття тварин і специфіки їх груп, але дозволяє прослідкувати їх виникнення і родинні зв’язки, виявити роль факторів еволюції. При цьому характеристика окремих груп тварин не може обмежитися описанням особливостей будови (морфології та анатомії їх представників), а повинна включати опис і аналіз їх функцій, а також особливостей поведінки. Мета роботи - визначення необхідності вибору ефективних методів навчання біології у закладах вищої медичної освіти України. Об’єктом дослідження визначено особливості морфоанатомічної будови групи таксонів Черви (Vermes), представленої типами: Плоскі черви (Plathelmintes), Круглі черви, або Первиннопорожнинні (Nemathelmintes) та Кільчасті черви (Annelida). З точки зору міцності засвоєних знань, не важливо із залученням яких методів вони будуть набуті. Актуальність застосування різних логічних методів пізнання зростає в період глобалізації обсягу наукової інформації. Власне, це пояснює популярність дедуктивного методу засвоєння знань, при якому пізнання іде від загального уявлення до осмислення окремих складових, пов’язаних між собою ієрархічно. Зокрема, ускладнення морфоанатомічної будови спостерігається в лінійці плоскі, круглі, кільчасті черви, що в першу чергу торкається порожнини тіла , а також інших систем. Висновки. Накопичені протягом останніх десятиліть матеріали та узагальнення в галузі порівняльної морфоанатомії відкривають можливість більш різнобічно описувати особливості будови окремих груп живих організмів, виділяти специфічні шляхи їх еволюції. Це дозволяє краще розуміти причини біологічного прогресу чи регресу тої чи іншої групи тварин і дати їй більш різнобічну біологічну характеристику.
Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.
Грод, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    "Холод у біології і медицині. Актуальні питання кріобіології, трансплантології і біотехнології" = Abstracts of the 44th Annual Conference of Young Scientists "Cold in Biology and Medicine. Current Issues in Cryobiology, Transplantology and Biotechnology" May 19, 2020, Kharkiv, Ukraine : тези 44-ї щорічної конференції молодих учених, 19 травня 2020 р., Харків // Проблеми кріобіології і кріомедицини = Problems of cryobiology and cryomedicine. - 2020. - Т. 30, № 3. - С. 280-297


MeSH-головна:
ХОЛОД -- COLD TEMPERATURE
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
Дод.точки доступу:
"Cold in Biology and Medicine. Current Issues in Cryobiology, Transplantology and Biotechnology", Annual Conference of Young Scientists

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    "Холод у біології і медицині. Актуальні питання кріобіології, трансплантології і біотехнології" = "Холод в биологии и медицине. Актуальные вопросы криобиологии, трансплантологии и биотехнологии" = "Cold in Biology and Medicine. Current Issues in Cryobiology, Transplantology and Biotechnology" : 42 щорічна конференція молодих учених, 23-24 травня, м. Харків // Проблеми кріобіології і кріомедицини = Problems of cryobiology and cryomedicine. - 2018. - Т. 28, № 2. - С. 151-190


MeSH-головна:
ХОЛОД -- COLD TEMPERATURE
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (история, организация и управление)
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Анотація: Тези 42-ї щорічної конференції молодих учених «Холод у біології і медицині. Актуальні питання кріобіології, трансплантологіїі біотехнології», 23–24 травня 2018 р., м. Харків
Дод.точки доступу:
"Холод у біології і медицині. Актуальні питання кріобіології, трансплантології і біотехнології", щорічна конференція молодих учених

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Хламанова, Л. І.
    Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті [Текст] = Problem-based learning in higher medical education / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 41-47


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
Анотація: Мета роботи – аналіз літератури про метод проблемно-орієнтованого навчання (PBL – Problem Based Learning), його впровадження в медичну освіту. Основна частина. Окреслено недоліки та переваги цієї навчальної технології. PBL сприяє появі навичок активного навчання, що є важливим для постійного процесу післядипломного навчання лікарів; навчає вирішувати клінічні ситуації. Але студенти, що навчалися за методом PBL, іноді мали нижчі показники іспитів з фундаментальних дисциплін, ніж ті, хто навчався за традиційною методикою. Оскільки для навчальної моделі PBL надзвичайно важливим є засвоєння фундаментальних дисциплін, ми пропонуємо на доклінічних кафедрах застосовувати активні методи викладання знань шляхом їх інтеграції по горизонталі та вертикалі, практикувати проведення міждисциплінарних занять за сценарієм PBL. Проведення таких занять допоможе поширити ефективність навчання за моделлю PBL на викладання морфологічних дисциплін та фізіології й закріпити базові знання у студентів клінічних кафедр та лікарів під час післядипломної освіти. Висновок. Переваги PBL та зазначені особливості деяких шляхів можливого впровадження цієї інноваційної технології в додипломне та післядипломне навчання спрямовані на підвищення якості медичної освіти та узгоджуються з логіко-змістовою моделлю галузевих стандартів підготовки фахівців, здатних до безперервного професійного розвитку
Дод.точки доступу:
Чайковський, Ю. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Ткаченко, Е. И.
    Принципы формирования и профилактики заболеваний в процессе ноосферогенеза с позиции предиктивно-превентивно-персонифицированной медицины [Текст] / Е. И. Ткаченко // Клиническая медицина : Научно-практический журнал. - 2013. - Т. 91, № 6. - С. 77-80


MeSH-головна:
БОЛЕЗНЬ -- DISEASE
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE (организация и управление)
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Степанський, Д. О.
    Вивчення біологічної дії аутоштамів аерококів на моделях стафілококової інфекції [Текст] / Д. О. Степанський, Г. М. Кременчуцький, І. П. Кошова // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 2. - С. 78-85. - Библиогр.: с. 84-85


MeSH-головна:
STREPTOCOCCACEAE -- STREPTOCOCCACEAE
СТАФИЛОКОККОВЫЕ ИНФЕКЦИИ -- STAPHYLOCOCCAL INFECTIONS
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
Анотація: В роботі представлені дані про дослідження антагоністичного впливу аутоштамів аерококів на експериментальних моделях інфекцій, спричинених стафілококами. Для дослідження антагоністичної дії аутоштамів аерококів на стафілококи була застосована модель хронічної стафілококової інфекції на білих мишах та кроликах. При стафілококовій експериментальній інфекції антагоністичну дію аерококів щодо стафілококів перевірено при підшкірному введенні на білих мишах. Було вивчено виживання аерококів під шкірою. Аутоштами аерококів, введені під шкіру до стафілококів за 5 годин і через 3 години після введення останніх, мають антагоністичну дію і перешкоджають розвитку інфільтрату. Аналогічні результати були отримані і при введенні аутоштамів аерококів до центру зараження через 5 хвилин, 5 хвилин та 3 години, 1 та 5 годин після зараження. Аерококи, введені через 24 та 48 годин, скорочували терміни прояву хвороби порівняно з контрольною групою мишей. Лікувальна дія аутоштамів аерококів перевірена і на експериментальній моделі опіків та ран, інфікованих стафілококом. У тварин, яким рану обробляли аутоштамами аерококів, кількість патогенних стафілококів була в 10 разів менша, ніж у контрольній групі. За нашими спостереженнями, аутоштами аерококів не виявляли дратівливої дії при нанесенні їх на поверхню рани, сприяли її загоєнню, різко знижували відсоток посіву стафілококів виділень із ран
Дод.точки доступу:
Кременчуцький, Г. М.
Кошова, І. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Семенова, Л. С.
    Значение научного наследия Ильи Ильича Мечникова для развития медицины [Текст] / Л. С. Семенова, Е. В. Николаева // Медичні перспективи. - 2016. - Т. 21, № 4. - С. 174-176. - Библиогр.: с. 176


MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (история, кадры)
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Дод.точки доступу:
Николаева, Е. В.
Мечников, Ілля Ілліч (імунолог, ембріолог, бактеріолог ; 1845-1916) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Саркисов, Д. С.
    Некоторые особенности развития медико-биологических наук в последние столетия [Текст] / Д. С. Саркисов // Клиническая медицина. - 2000. - Т. 78, № 7. - С. 4-8


MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Родінкова, В. В.
    Проблеми та додаткові можливості у навчанні іноземних громадян медичної біології при організації освітнього процесу англійською мовою [Текст] / В. В. Родінкова, Т. Л. Полеся // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2009. - Т. 13, № 1. - С. 219-222


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Дод.точки доступу:
Полеся, Т. Л.


Знайти схожі

10.


   
    Реникса в медицине, или Критика механического внедрения физических принципов в биологию и медицицну / К. Г. Михневич [и др.] // Медицина невідкладних станів. - 2020. - Т. 16, № 1. - С. 94-100. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
КВАНТОВАЯ ТЕОРИЯ -- QUANTUM THEORY
ФИЗИКА -- PHYSICS
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Анотація: В статье подвергается критике необоснованное внедрение принципов квантовой механики в биологию и медицину, а именно принципа квантования, принципа неопределенности Гейзенберга и принципа корпускулярно-волнового дуализма. Рассмотрено значение этих принципов в современной физике, затем описаны представления некоторых исследователей о том, как эти принципы могут быть использованы в биологии и медицине. Показано, что квантово-механические представления не могут играть существенной роли в биологической науке, за исключением случаев рассмотрения строения живых систем на субмолекулярном уровне. В конце статьи даются собственные представления авторов о соответствии биологических явлений некоторым квантово-механическим принципам. Принципу квантования соответствует дискретность живых систем, однако на этом соответствие заканчивается, поскольку живая система не является в отличие от квантов неделимой, ее структура известна, поэтому живая система не может быть названа элементарной в отличие от элементарных частиц, структура которых в настоящее время еще неизвестна. Принцип неопределенности корректно трансформирован Рашмером в принцип биологической неопределенности, заключающийся в невозможности точно предсказать поведение конкретной живой системы при внешних воздействиях (например, при введении медикаментов), а также в том, что неопределенностью состояния обладает не одна живая система, а их большая совокупность, что делает медицину как науку статистической, а как профессию — искусством. Корпускулярно-волновому дуализму можно привести в соответствие невозможность измерения параметров живой системы без влияния на них, а также биологическое явление, известное как «волны жизни»
Дод.точки доступу:
Михневич, К. Г.
Волкова, Ю. В.
Баранова, Н. В.
Науменко, В. А.
Долженко, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)