Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (363)Рідкісні видання (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Биология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


   
    Oсобливості викладання біології іноземним слухачам підготовчого відділення [Текст] / В. П. Пішак [и др.] // Актуальні проблеми медицини, фармації та біології. - 2014. - № 7. - С. 74-79. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (методы, обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Пішак, В. П.
Кривчанська, М. І.
Захарчук, О. І.
Черновська, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бекяшев, А. Х.
    Патологическая анатомия и молекулярная биология менингиом [Текст] / А. X. Бекяшев, А. Г. Коршунов, В. А. Черекаев // Архив патологии. - 2007. - № 5. - С. 48-54

Рубрики: Менингиома

   Нейрофиброматозы


   Биология


Дод.точки доступу:
Коршунов, А. Г.
Черекаев, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Биологически активный комплекс "Биокуратор" [Текст] / Э. И. Мухтаров, С. Л. Стволинский, А. Б. Тимофеев // Вопросы биологической, медицинской и фармацевтической химии : Наук.-практ. журн. - 2005. - № 1. - С. 36-41

Рубрики: Лекарства--фарм

   Биология


   Кинез


Дод.точки доступу:
Мухтаров, Э. И.
Стволинский, С. Л.
Тимофеев, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Бобровська, О. А.
    Інтеграція викладання медичної біології та фармакології при вивченні життєдіяльності малярійного плазмодія та засобів для профілактики й лікування малярій [Текст] / О. А. Бобровська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 573-577


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (методы, обучение)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (методы, обучение)
PLASMODIUM MALARIAE -- PLASMODIUM MALARIAE (действие лекарственных препаратов, патогенность, рост и развитие)
МАЛЯРИЯ -- MALARIA (профилактика и контроль, терапия)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Віктор Анатолійович Кунах (до 70-річчя від дня народження) // Цитология и генетика. - 2016. - Т. 50, № 3


MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Кунах, Віктор Анатолійович (біолог, педагог,, автор багатьох наукових робіт)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Воробець, З. Д.
    Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького [Текст] = Some pages of medical biology history at Danylo Halytskyi Lviv national university / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 107-111


MeSH-головна:
СЫПНОЙ ТИФ -- TYPHUS, EPIDEMIC LOUSE-BORNE
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
РЕГЕНЕРАЦИЯ -- REGENERATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Дод.точки доступу:
Кушинська, М. Є.
Чупашко, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Воробець, З. Д.
    Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького [Текст] = Some pages of medical biology history at danylo halytskyi Lviv National University / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
Анотація: Мета роботи – відтворення основних етапів життєвого шляху Михайла Івановича Єфімова, завідувача кафедри медичної біології (1946–1948), наукового дослідника проблеми регенерації органів і тканин
Основна частина. Колективом кафедри проведено комплексне ретроспективне дослідження із залученням архівних матеріа­лів, поодиноких повідомлень, що збереглись у наукових виданнях того часу, що дало змогу відтворити сторінки становлення кафедри, її наукових спрямувань упродовж періоду від створення донині. Дане наукове повідомлення є суттєвим доповненням історико-медичного минулого сучасної України. Організатором і першим завідувачем кафедри медичної біології Львівського медичного інституту був Рудольф Вейгль – гуманіст, патріот, вчений, що створив першу у світі ефективну вакцину від висипного тифу. З 1946 до 1948 р. кафедру очолював Михайло Іванович Єфімов. У даній статті наведено біографічні дані М. Єфімова. Також представлено результати його наукових досліджень стосовно вирішення актуальної наукової проблеми – регенерації органів і тканин
Висновок. Упродовж існування кафедри медичної біології Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького (з 1920 р. дотепер) її очільниками були визначні вчені, які провадили багатоаспектні наукові дослідження, що є вагомим внеском у розвиток не лише української, а й світової біологічної науки
Дод.точки доступу:
Кушинська, М. Є.
Чупашко, О. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Горбатюк, С. М.
    Особливості методики проведення занять на кафедрі медичної біології з іноземними студентами 1 курсу медичного факультету [Текст] / С. М. Горбатюк // Вісник проблем біології і медицини. - 2013. - № 2. - С. 64-67


Рубрики: ВНМУ-Горбатюк С.М.

MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (обучение)
БИОЛОГИЧЕСКИХ НАУК ДИСЦИПЛИНЫ -- BIOLOGICAL SCIENCE DISCIPLINES (обучение)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Доктор биологических наук Евгений Леонидович Левицкий [Текст] // Современные проблемы токсикологии. - 1999. - № 2. - С. 65-66


MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Левицкий, Евгений Леонидович (доктор биологических наук, ; 1949-) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Загричук, О. М.
    Використання засобів інтерактивних технологій у пізнавальній діяльності студентів при вивченні дисципліни "Медична біологія" [Текст] / О. М. Загричук, І. Б. Привроцька, Л. Я. Федонюк // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 207-212. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи — огляд та вивчення ефективності формування особистісних, професійних якостей, необхідних знань, умінь і навичок у студентів-медиків засобами інтерактивних методик при вивченні дисципліни «Медична біологія». Матеріал і методи. Впровадження у навчальний процес методів інтерактивного навчання для поглиблення знань, умінь, практичних навичок, професійних орієнтацій та оволодіння навичками навчально-дослідницької діяльності у процесі викладання дисципліни «Медична біологія» на кафедрі медичної біології ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського. Результати. У статті розкрито особливості застосування новітніх педагогічних технологій, які забезпечують оптимізацію навчального процесу у вищих медичних закладах освіти. Інтерактивні технології навчання виступають одними з інновацій у галузі освіти, які базуються на особистісно-орієнтованому підході до студентів та спрямованих на розвиток не лише їхньої пізнавальної діяльності, але й на вміння мислити й швидко реагувати, покращуючи комунікаційні навички. Завдяки використанню інтерактивних методів та технологій на кафедрі медичної біології ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського не лише змінюється роль викладача, а й студент стає повноправним учасником навчально-пізнавального процесу. Коротку характеристику інтерактивних методів проілюстровано конкретними прикладами з досвіду викладання викладачами навчальної дисципліни «Медична біологія». Висновки. Кожен із методів інтерактивних технологій дієвий та ефективний лише за умови доречного використання. У процесі викладання дисципліни «Медична біологія» зазначені методи дозволяють не лише інтегрувати та поглибити знання першокурсників, але і забезпечують належний рівень засвоєння ними змістових елементів: знань, умінь, професійних орієнтацій, досвіду навчально-дослідницької діяльності тощо. Це сприяє підвищенню якості навчання та не дає можливості нівелювати традиційні засоби навчання, а також визначальну роль викладача в освітньому процесі.
Дод.точки доступу:
Привроцька, І. Б.
Федонюк, Л. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)