Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (363)Рідкісні видання (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Биология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


   
    Oсобливості викладання біології іноземним слухачам підготовчого відділення [Текст] / В. П. Пішак [и др.] // Актуальні проблеми медицини, фармації та біології. - 2014. - № 7. - С. 74-79. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (методы, обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Пішак, В. П.
Кривчанська, М. І.
Захарчук, О. І.
Черновська, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бобровська, О. А.
    Інтеграція викладання медичної біології та фармакології при вивченні життєдіяльності малярійного плазмодія та засобів для профілактики й лікування малярій [Текст] / О. А. Бобровська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 573-577


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (методы, обучение)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (методы, обучение)
PLASMODIUM MALARIAE -- PLASMODIUM MALARIAE (действие лекарственных препаратов, патогенность, рост и развитие)
МАЛЯРИЯ -- MALARIA (профилактика и контроль, терапия)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Паламарчук, О. В.
    Адаптація студентів першого курсу медичного університету до навчання по кредитно-модульній системі на прикладі вивчення предмета "Медична біологія" [Текст] / О. В. Паламарчук // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 183


Рубрики: Высшее медицинское образование в Украине

   Высшая школа. Болонский процесс


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление)
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Биологически активный комплекс "Биокуратор" [Текст] / Э. И. Мухтаров, С. Л. Стволинский, А. Б. Тимофеев // Вопросы биологической, медицинской и фармацевтической химии : Наук.-практ. журн. - 2005. - № 1. - С. 36-41

Рубрики: Лекарства--фарм

   Биология


   Кинез


Дод.точки доступу:
Мухтаров, Э. И.
Стволинский, С. Л.
Тимофеев, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Віктор Анатолійович Кунах (до 70-річчя від дня народження) // Цитология и генетика. - 2016. - Т. 50, № 3


MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Кунах, Віктор Анатолійович (біолог, педагог,, автор багатьох наукових робіт)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Степанський, Д. О.
    Вивчення біологічної дії аутоштамів аерококів на моделях стафілококової інфекції [Текст] / Д. О. Степанський, Г. М. Кременчуцький, І. П. Кошова // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 2. - С. 78-85. - Библиогр.: с. 84-85


MeSH-головна:
STREPTOCOCCACEAE -- STREPTOCOCCACEAE
СТАФИЛОКОККОВЫЕ ИНФЕКЦИИ -- STAPHYLOCOCCAL INFECTIONS
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
Анотація: В роботі представлені дані про дослідження антагоністичного впливу аутоштамів аерококів на експериментальних моделях інфекцій, спричинених стафілококами. Для дослідження антагоністичної дії аутоштамів аерококів на стафілококи була застосована модель хронічної стафілококової інфекції на білих мишах та кроликах. При стафілококовій експериментальній інфекції антагоністичну дію аерококів щодо стафілококів перевірено при підшкірному введенні на білих мишах. Було вивчено виживання аерококів під шкірою. Аутоштами аерококів, введені під шкіру до стафілококів за 5 годин і через 3 години після введення останніх, мають антагоністичну дію і перешкоджають розвитку інфільтрату. Аналогічні результати були отримані і при введенні аутоштамів аерококів до центру зараження через 5 хвилин, 5 хвилин та 3 години, 1 та 5 годин після зараження. Аерококи, введені через 24 та 48 годин, скорочували терміни прояву хвороби порівняно з контрольною групою мишей. Лікувальна дія аутоштамів аерококів перевірена і на експериментальній моделі опіків та ран, інфікованих стафілококом. У тварин, яким рану обробляли аутоштамами аерококів, кількість патогенних стафілококів була в 10 разів менша, ніж у контрольній групі. За нашими спостереженнями, аутоштами аерококів не виявляли дратівливої дії при нанесенні їх на поверхню рани, сприяли її загоєнню, різко знижували відсоток посіву стафілококів виділень із ран
Дод.точки доступу:
Кременчуцький, Г. М.
Кошова, І. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Загричук, О. М.
    Використання засобів інтерактивних технологій у пізнавальній діяльності студентів при вивченні дисципліни "Медична біологія" [Текст] / О. М. Загричук, І. Б. Привроцька, Л. Я. Федонюк // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 207-212. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи — огляд та вивчення ефективності формування особистісних, професійних якостей, необхідних знань, умінь і навичок у студентів-медиків засобами інтерактивних методик при вивченні дисципліни «Медична біологія». Матеріал і методи. Впровадження у навчальний процес методів інтерактивного навчання для поглиблення знань, умінь, практичних навичок, професійних орієнтацій та оволодіння навичками навчально-дослідницької діяльності у процесі викладання дисципліни «Медична біологія» на кафедрі медичної біології ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського. Результати. У статті розкрито особливості застосування новітніх педагогічних технологій, які забезпечують оптимізацію навчального процесу у вищих медичних закладах освіти. Інтерактивні технології навчання виступають одними з інновацій у галузі освіти, які базуються на особистісно-орієнтованому підході до студентів та спрямованих на розвиток не лише їхньої пізнавальної діяльності, але й на вміння мислити й швидко реагувати, покращуючи комунікаційні навички. Завдяки використанню інтерактивних методів та технологій на кафедрі медичної біології ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського не лише змінюється роль викладача, а й студент стає повноправним учасником навчально-пізнавального процесу. Коротку характеристику інтерактивних методів проілюстровано конкретними прикладами з досвіду викладання викладачами навчальної дисципліни «Медична біологія». Висновки. Кожен із методів інтерактивних технологій дієвий та ефективний лише за умови доречного використання. У процесі викладання дисципліни «Медична біологія» зазначені методи дозволяють не лише інтегрувати та поглибити знання першокурсників, але і забезпечують належний рівень засвоєння ними змістових елементів: знань, умінь, професійних орієнтацій, досвіду навчально-дослідницької діяльності тощо. Це сприяє підвищенню якості навчання та не дає можливості нівелювати традиційні засоби навчання, а також визначальну роль викладача в освітньому процесі.
Дод.точки доступу:
Привроцька, І. Б.
Федонюк, Л. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Доктор биологических наук Евгений Леонидович Левицкий [Текст] // Современные проблемы токсикологии. - 1999. - № 2. - С. 65-66


MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Левицкий, Евгений Леонидович (доктор биологических наук, ; 1949-) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Шевчик, Л. О.
    Застосування дедуктивного методу навчання біології у закладах вищої медичної освіти України [Текст] / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець, І. М. Грод // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 173-177. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Послідовне вивчення тваринного світу відповідно до природної системи – від нижчих до вищих – не лише дає уявлення про різноманіття тварин і специфіки їх груп, але дозволяє прослідкувати їх виникнення і родинні зв’язки, виявити роль факторів еволюції. При цьому характеристика окремих груп тварин не може обмежитися описанням особливостей будови (морфології та анатомії їх представників), а повинна включати опис і аналіз їх функцій, а також особливостей поведінки. Мета роботи - визначення необхідності вибору ефективних методів навчання біології у закладах вищої медичної освіти України. Об’єктом дослідження визначено особливості морфоанатомічної будови групи таксонів Черви (Vermes), представленої типами: Плоскі черви (Plathelmintes), Круглі черви, або Первиннопорожнинні (Nemathelmintes) та Кільчасті черви (Annelida). З точки зору міцності засвоєних знань, не важливо із залученням яких методів вони будуть набуті. Актуальність застосування різних логічних методів пізнання зростає в період глобалізації обсягу наукової інформації. Власне, це пояснює популярність дедуктивного методу засвоєння знань, при якому пізнання іде від загального уявлення до осмислення окремих складових, пов’язаних між собою ієрархічно. Зокрема, ускладнення морфоанатомічної будови спостерігається в лінійці плоскі, круглі, кільчасті черви, що в першу чергу торкається порожнини тіла , а також інших систем. Висновки. Накопичені протягом останніх десятиліть матеріали та узагальнення в галузі порівняльної морфоанатомії відкривають можливість більш різнобічно описувати особливості будови окремих груп живих організмів, виділяти специфічні шляхи їх еволюції. Це дозволяє краще розуміти причини біологічного прогресу чи регресу тої чи іншої групи тварин і дати їй більш різнобічну біологічну характеристику.
Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.
Грод, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Семенова, Л. С.
    Значение научного наследия Ильи Ильича Мечникова для развития медицины [Текст] / Л. С. Семенова, Е. В. Николаева // Медичні перспективи. - 2016. - Т. 21, № 4. - С. 174-176. - Библиогр.: с. 176


MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (история, кадры)
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Дод.точки доступу:
Николаева, Е. В.
Мечников, Ілля Ілліч (імунолог, ембріолог, бактеріолог ; 1845-1916) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)