Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (364)Рідкісні видання (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Биология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пішак В. П., Кривчанська М. І., Захарчук О. І., Черновська Н. В.
Назва : Oсобливості викладання біології іноземним слухачам підготовчого відділення
Місце публікування : Актуальні проблеми медицини, фармації та біології. - 2014. - № 7. - С. 74-79 (Шифр AУ31/2014/7)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бекяшев А. Х., Коршунов А. Г., Черекаев В. А.
Назва : Патологическая анатомия и молекулярная биология менингиом
Місце публікування : Архив патологии. - М., 2007. - № 5. - С. 48-54 (Шифр АР16/2007/5)
Предметні рубрики: Менингиома
Нейрофиброматозы
Биология
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мухтаров Э. И., Стволинский С. Л., Тимофеев А. Б.
Назва : Биологически активный комплекс "Биокуратор"
Місце публікування : Вопросы биологической, медицинской и фармацевтической химии: Наук.-практ. журн./ Гл. ред. Е.С.Северин. - М.: Медицина, 2005. - № 1. - С. 36-41 (Шифр ВР51/2005/1)
Предметні рубрики: Лекарства-- фарм
Биология
Кинез
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобровська О. А.
Назва : Інтеграція викладання медичної біології та фармакології при вивченні життєдіяльності малярійного плазмодія та засобів для профілактики й лікування малярій
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 573-577 (Шифр ВУ80/2014/18/2)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
PLASMODIUM MALARIAE -- PLASMODIUM MALARIAE
МАЛЯРИЯ -- MALARIA
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Віктор Анатолійович Кунах (до 70-річчя від дня народження)
Місце публікування : Цитология и генетика. - 2016. - Т. 50, № 3 (Шифр ЦУ1/2016/50/3)
MeSH-головна: БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воробець З. Д., Кушинська М. Є., Чупашко О. Я.
Назва : Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького
Паралельн. назви :Some pages of medical biology history at Danylo Halytskyi Lviv national university
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 107-111 (Шифр МУ7/2017/4)
MeSH-головна: СЫПНОЙ ТИФ -- TYPHUS, EPIDEMIC LOUSE-BORNE
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
РЕГЕНЕРАЦИЯ -- REGENERATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воробець З. Д., Кушинська М. Є., Чупашко О. Я.
Назва : Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького
Паралельн. назви :Some pages of medical biology history at danylo halytskyi Lviv National University
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 107-111 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи – відтворення основних етапів життєвого шляху Михайла Івановича Єфімова, завідувача кафедри медичної біології (1946–1948), наукового дослідника проблеми регенерації органів і тканинОсновна частина. Колективом кафедри проведено комплексне ретроспективне дослідження із залученням архівних матеріа­лів, поодиноких повідомлень, що збереглись у наукових виданнях того часу, що дало змогу відтворити сторінки становлення кафедри, її наукових спрямувань упродовж періоду від створення донині. Дане наукове повідомлення є суттєвим доповненням історико-медичного минулого сучасної України. Організатором і першим завідувачем кафедри медичної біології Львівського медичного інституту був Рудольф Вейгль – гуманіст, патріот, вчений, що створив першу у світі ефективну вакцину від висипного тифу. З 1946 до 1948 р. кафедру очолював Михайло Іванович Єфімов. У даній статті наведено біографічні дані М. Єфімова. Також представлено результати його наукових досліджень стосовно вирішення актуальної наукової проблеми – регенерації органів і тканинВисновок. Упродовж існування кафедри медичної біології Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького (з 1920 р. дотепер) її очільниками були визначні вчені, які провадили багатоаспектні наукові дослідження, що є вагомим внеском у розвиток не лише української, а й світової біологічної науки
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбатюк С. М.
Назва : Особливості методики проведення занять на кафедрі медичної біології з іноземними студентами 1 курсу медичного факультету
Місце публікування : Вісник проблем біології і медицини. - 2013. - № 2. - С. 64-67 (Шифр ВУ12/2013/2)
Предметні рубрики: ВНМУ-Горбатюк С.М.
MeSH-головна: БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
БИОЛОГИЧЕСКИХ НАУК ДИСЦИПЛИНЫ -- BIOLOGICAL SCIENCE DISCIPLINES
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Доктор биологических наук Евгений Леонидович Левицкий
Місце публікування : Современные проблемы токсикологии. - К., 1999. - № 2. - С. 65-66 (Шифр сп369/1999/2)
MeSH-головна: БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загричук О. М., Привроцька І. Б., Федонюк Л. Я.
Назва : Використання засобів інтерактивних технологій у пізнавальній діяльності студентів при вивченні дисципліни "Медична біологія"
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2020. - Т. 24, № 1. - С. 207-212 (Шифр БУ5/2020/24/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи — огляд та вивчення ефективності формування особистісних, професійних якостей, необхідних знань, умінь і навичок у студентів-медиків засобами інтерактивних методик при вивченні дисципліни «Медична біологія». Матеріал і методи. Впровадження у навчальний процес методів інтерактивного навчання для поглиблення знань, умінь, практичних навичок, професійних орієнтацій та оволодіння навичками навчально-дослідницької діяльності у процесі викладання дисципліни «Медична біологія» на кафедрі медичної біології ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського. Результати. У статті розкрито особливості застосування новітніх педагогічних технологій, які забезпечують оптимізацію навчального процесу у вищих медичних закладах освіти. Інтерактивні технології навчання виступають одними з інновацій у галузі освіти, які базуються на особистісно-орієнтованому підході до студентів та спрямованих на розвиток не лише їхньої пізнавальної діяльності, але й на вміння мислити й швидко реагувати, покращуючи комунікаційні навички. Завдяки використанню інтерактивних методів та технологій на кафедрі медичної біології ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського не лише змінюється роль викладача, а й студент стає повноправним учасником навчально-пізнавального процесу. Коротку характеристику інтерактивних методів проілюстровано конкретними прикладами з досвіду викладання викладачами навчальної дисципліни «Медична біологія». Висновки. Кожен із методів інтерактивних технологій дієвий та ефективний лише за умови доречного використання. У процесі викладання дисципліни «Медична біологія» зазначені методи дозволяють не лише інтегрувати та поглибити знання першокурсників, але і забезпечують належний рівень засвоєння ними змістових елементів: знань, умінь, професійних орієнтацій, досвіду навчально-дослідницької діяльності тощо. Це сприяє підвищенню якості навчання та не дає можливості нівелювати традиційні засоби навчання, а також визначальну роль викладача в освітньому процесі.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)