Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (148)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Вирусология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


   
    Нові методичні підходи до підсумкового контролю якості засвоєння дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" [Текст] = New methodological approaches to the final control of quality of mastering the discipline: "microbiology, virusology, immunology" / Ю. Й. Гумінський [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 343-346. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, организация и управление)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение, организация и управление)
Анотація: На шляху інтеграції національної вищої медичної освіти в європейський освітній простір залишається відкритим питання щодо оптимального методу контролю якості засвоєних знань, який дозволить визначити рівень підготовки фахівців і досягнення ними певних запрограмованих результатів навчання. Метою даної роботи було оцінити ефективність нових методичних підходів до підсумкового контролю та оцінювання засвоєння знань з мікробіології у студентів медичного факультету. В якості експерименту впроваджено використання комплексного оцінювання знань з дисципліни “Мікробіологія, вірусологія, імунологія”, який передбачає введення тестового контролю як окремої складової частини усного іспиту. Даний методичний підхід дозволяє нівелювати певні недоліки усного іспиту та тестування як окремих методів підсумкового контролю та більш об’єктивно оцінити засвоєні знання з дисципліни. На підставі аналізу отриманих результатів складання іспиту можна зробити висновки, що оцінювання навчальної діяльності студента протягом терміну вивчення дисципліни корелює із результатами оцінювання усного підсумкового контролю, а результати тестового контролю перевищують на 5–9% дані поточної успішності і усного підсумкового контролю. Методика комплексного оцінювання підсумкового контролю вивчення дисципліни є позитивним впровадженням, яке дозволяє більш об’єктивно оцінити досягнуті результати навчання, стимулює студентів до самостійної роботи з виконання індивідуальних завдань, вивчення ситуаційних тестів, розвитку комунікативних професійних навичок, та дозволяє уникнути недоліків різних форм контролю за рахунок рейтингового оцінювання дисципліни
Дод.точки доступу:
Гумінський, Ю. Й.
Ковальчук, В. П.
Вовк, І. М.
Прокопчук, З. М.
Фоміна, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ [Текст] = The implementation of test control methods for the improvement of the quality content of high education in medical higher educational institution / С. А. Колодій [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 357-360. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТЕКСТОВЫЕ СООБЩЕНИЯ -- TEXT MESSAGING (использование, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры, обучение)
Анотація: Інтеграція української системи вищої освіти в європейську супроводжується трансформаційними процесами. Головним завданням вищої школи в нашій країні є підготовка компетентних фахівців. Педагогічні колективи медичних університетів впроваджують сучасні освітні технології з використанням аналітично-пошукових видів діяльності і наукової інформації. Впровадження нових технологій навчання є важливим завданням на шляху вдосконалення системи підготовки висококваліфікованих фахівців. Мета — обґрунтувати застосування тестового контролю для покращення якості знань майбутніх лікарів. Отримання знань з мікробіології майбутніми лікарями є надзвичайно необхідними для розуміння принципів діагностики і лікування інфекційних хвороб. Знання з мікробіології є основою для кращого розуміння клінічних дисциплін, оскільки допомагають логічно аналізувати клінічні дані, впливають на формування клінічного мислення, без яких неможливо підготувати висококваліфікованих спеціалістів. Впровадження сучасних методів навчання, контролю, забезпечення творчої розумової активності студентів, формуючи і розвиваючи у них професійне мислення є одним з ефективних шляхів вдосконалення якості педагогічної підготовки кваліфікованих лікарів. Були представлені переваги застосування тестового контролю знань у студентів медичних вузів на заняттях з мікробіології, вірусології та імунології. Було доведено, що використання різних видів тестового контролю є одним з ефективних методів визначення рівня знань студентів. Тестовий контроль забезпечує підвищення розумової активності, формує навички самостійної роботи, розвиває логічне мислення. Використання тестового контролю набутих знань необхідно поєднувати з іншими методами вивчення предмету. Проведено аналіз результатів написання кваліфікаційного іспиту Крок-1 студентами стоматологічного факультету. Для покращення контролю знань студентів необхідно використання різних методів їх оцінки. Вивчення мікробіології є важливим для формування базових знань студентів. Таким чином, тестовий контроль може бути застосований як один із важливих оптимальних методів покращення оцінювання знань студентів у поєднанні з іншими педагогічними методиками
Дод.точки доступу:
Колодій, С. А.
Кордон, Ю. В.
Назарчук, О. А.
Осадчук, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Крижановська, А. В.
    Методичні підходи до читання лекцій із медичної мікробіології іноземним студентам [Текст] = Methodological approaches to conducting lectures for foreign students on medical microbiology / А. В. Крижановська, О. К. Стукан, О. О. Гончар // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 361-364. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
Анотація: У статті обговорюються основні методичні підходи до підготовки лекційного курсу з медичної мікробіології для іноземних студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова. Метою роботи є обговорення методичних підходів до підготовки лекційного курсу з мікробіології, вірусології та імунології для іноземних студентів для формування у них пізнавальної діяльності, розвитку клінічного мислення, якісного опанування дисципліною. У роботі розкриті основні методологічні основи підготовки лекційного матеріалу, його оформлення, значення для опанування теоретичними, практичними основами базової підготовки іноземних студентів-медиків. Висвітлюються основні функції лекції, як провідної форми підготовки до практичних занять, самостійної роботи студентів, складання іспиту з дисципліни. Показана роль професійної майстерності викладача в опануванні студентами предмету “Медична мікробіологія, вірусологія та імунологія”. Сьогодення вимагає від викладачів, які читають лекції іноземним студентам, використання нових методів та методик, впровадження новітніх технологій, різноманітних підходів і поліпшення якості викладання. Лекція є традиційно провідною формою навчання у вищому навчальному закладі. Вона виконує наукові, пізнавальні, виховні функції. Лектор повинен володіти високою професійною підготовкою, педагогічною майстерністю, комунікативністю, вільно користуватись англійською мовою. Лекційний матеріал повинен представлятись для іноземних студентів доступно, на достатньому науковому рівні, з використанням сучасних засобів навчання, містити основні положення, які необхідні для підготовки до практичних занять, організації самостійної роботи студентів, складання іспиту з предмету. Перспективою подальшого удосконалення викладання лекційного курсу є створення мультимедійного конспекту лекцій для україномовних іноземних студентів
Дод.точки доступу:
Стукан, О. К.
Гончар, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Світлої пам’яті Валерія Петровича Поліщука [Текст] // Мікробіологічний журнал. - 2017. - Том 79, N 5. - С. 124-125


MeSH-головна:
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Поліщук, Валерій Петрович (видатний український вірусолог ; 5.02.1958-5.08.2017) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Ротар, Д. В.
    Досвід проведення занять з мікробіології, вірусології у формі круглого столу зі студентами-іноземцями, які навчаються українською мовою [Текст] / Д. В. Ротар // Актуальная инфектология. - 2015. - № 3. - С. 67-69


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Дослідження генома ентеровірусів у сироватці крові хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу [Текст] / Н. Г. Андрюшкова [та ін.] // Український неврологічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 8-12


MeSH-головна:
ЭНТЕРОВИРУС -- ENTEROVIRUS (генетика, патогенность)
ГЕНОМ ВИРУСНЫЙ -- GENOME, VIRAL (генетика)
РНК -- RNA (диагностическое применение, кровь)
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS (генетика, диагностика, кровь, патофизиология)
ИНСУЛЬТ -- STROKE (генетика, диагностика, кровь, патофизиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО ИШЕМИЧЕСКАЯ АТАКА ТРАНЗИТОРНАЯ -- ISCHEMIC ATTACK, TRANSIENT (генетика, диагностика, кровь, патофизиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО КРОВООБРАЩЕНИЕ -- CEREBROVASCULAR CIRCULATION
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN (кровоснабжение, патология)
ПОЛИМЕРАЗНАЯ ЦЕПНАЯ РЕАКЦИЯ -- POLYMERASE CHAIN REACTION (методы)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (методы)
Анотація: Мета — визначити наявність генома ентеровірусів у сироватці крові хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу (ГПМК) за допомогою полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) та вірусологічного методу дослідження. Матеріали і методи. Проведено дослідження крові 72 хворих з ГПМК та контрольної групи з 30 хворих з захворюваннями несудинного генезу на предмет виявлення генома ентеровірусів. Дослідження ентеровірусних РНК здійснювали за допомогою ПЛР із застосуванням зворотної транскрипції. Виділення вірусів проводили на лініях клітин HeLa та НЕр-2. Результати. У 17 ((23,6 ± 5,0) %) із 72 відібраних проб сироватки крові у дослідній групі виявлено геном ентеровірусів, тоді як у контрольній групі — лише в одній ((3,3 ± 3,2) %). Виділити цитопатогенні агенти на культурах клітин НЕр-2 та HeLa вдалося з 11 сироваток крові хворих з дослідної групи з позитивним результатом на наявність ентеровірусів за допомогою ПЛР. З решти ПЛР-позитивних та ПЛР-негативних сироваток віруси виділити не вдалося. З жодної сироватки крові хворих контрольної групи цитопатогенні агенти виділити не вдалося. Висновки. Наявність ентеровірусів у крові хворих з ГПМК дає підставу припустити наявність етіопатогенетичного зв’язку між ними. Застосування ПЛР для виявлення ентеровірусних агентів у хворих з ГПМК у перспективі доповнить арсенал методів діагностики. Розширення знань щодо патогенетичних процесів розвитку ГПМК та підтвердження можливої ролі ентеровірусів у розвитку атеросклеротичних змін відкриває нові перспективи для вдосконалення наявних та застосування нових методів діагностики, а також для використання у комплексній терапії та профілактиці противірусних засобів.
Дод.точки доступу:
Андрюшкова, Н. Г.
Турчина, Н. С.
Долінчук, Л. В.
Понятовський, В. А.
Мельник, В. В.
Широбоков, В. П.
Трепет, Л. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Славний ювілей академіка НАМН України, професора Жанни Іванівни Возіанової // Інфекційні хвороби. - 2017. - N 1. - С. 80-81


MeSH-головна:
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (история, кадры)
САНИТАРИЯ -- SANITATION (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Возіанова, Жанна Іванівна (доктор мед. наук, професор, академік НАМН України ; 06.02.1937) \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Романюк, Л. Б.
    Організація та контроль якості оцінювання знань студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології [Текст] / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 1. - С. 14-17


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (организация и управление)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение, стандарты)
Анотація: Медичні працівники на сучасному етапі розвитку галузі в Україні мають відповідати високим критеріям компетентності та кваліфікації, оскільки в умовах ринкової економіки та реформування медицини це запорука якісного працевлаштування. Мотивація студентів і використання новітніх педагогічних технологій — не завжди є достатніми чинниками для успішної підготовки майбутніх лікарів, тому на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології надається особлива увага організації та контролю якості оцінювання знань. Метою нашої роботи було узагальнити та систематизувати заходи з організації та контролю якості оцінювання знань для поліпшення успішності студентів та роботи професорсько-викладацького складу кафедри. За положенням про організацію навчального процесу в ТНМУ та на основі кредитної трансферно-накопичувальної системи, на кафедрі для кожної категорії студентів розроблено робочі навчальні програми, згідно з якими проводиться контроль якості оцінювання знань студентів усіх факультетів. Практичні заняття проводять відповідно до попередньо затвердженого плану, а оцінювання знань студентів на кожному занятті складається зі вхідного рівня знань студентів, виконання практичної роботи, участі в усній співбесіді, підсумкового контролю знань. Зважаючи на те, що всі студенти оцінюються на кожному занятті, це стимулює їх до систематичної підготовки та повторення пройденого матеріалу, внаслідок чого підвищується ефективність засвоєння знань, студенти використовують аналітичне мислення під час розбору конкретних тем і краще розуміють необхідність знань із мікробіології, вірусології та імунології для практичної діяльності лікаря-спеціаліста
Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Анатолій Леонідович Бойко (пам’яті вченого) [Текст] // Мікробіологічний журнал. - 2021. - Том 83, N 1. - С. 101-102


MeSH-головна:
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Бойко, Анатолій Леонідович (доктор біологічних наук, професор, академік Національної академії аграрних наук, вірусолог, еколог, біотехнолог ; 1938-2020) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Юрчишин, О. І.
    Досвід застосування інформаційних технологій та різних методик навчання при викладанні мікробіології, вірусології та імунології [Текст] = Experience of information technologies and different teaching methods application for microbiology, virusology and immunology teaching / О. І. Юрчишин. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 137-141. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ ПРИКЛАДНАЯ -- MEDICAL INFORMATICS APPLICATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: В статті обґрунтовується використання інформаційних технологій та різних педагогічних прийомів при викладанні медичної мікробіології. Для опанування студентами предмету на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології викладачі використовують різні методики навчання, а саме: інтерактивне навчання, рольові та імітаційні ігри, моделювання, аналіз діагностично складних випадків інфекційних захворювань у практиці мікробіологічних досліджень, навчання шляхом виконання практичної та самостійної роботи з використанням сучасних тест-систем та обладнання для ідентифікації збудників інфекційних хвороб, інтерпретацію результатів реальних мікробіологічних досліджень, здійснення порівняльного аналізу достовірності різних методів мікробіологічної діагностики з урахуванням світових новітніх технологічних розробок у галузях імунології та генної інженерії, а також залучення студентів до науково-дослідної роботи кафедри на базі акредитованої лабораторії бактеріологічних досліджень. Необхідність організації ефективного навчального процесу в умовах карантину зумовила широке впровадження у педагогічну практику лекцій, практичних занять та підсумкових контролів у режимі відеоконференцій, які проводяться на платформі Microsoft Teams з використанням мультимедійних презентацій та відеофільмів. Додатковими джерелами комунікації викладачів кафедри та студентів служить соціальна мережа Facebook, де створена окрема група Microbiol- ogy_IFNMU, програми Viber, Telegram, а також впровадження в роботу кафедри електронного журналу успішності. Використання різних навчальних методик та новітніх інформаційних технологій в організації та управлінні навчальним процесом дозволяє підвищити якість навчання в вищих навчальних закладах, оптимізувати та удосконалити роботу педагогічних працівників
The article substantiates the use of the latest information technologies and various pedagogical techniques for medical microbiology teaching. Medical microbiology course mastering is essential for further study of hygiene, epidemiology, pathological physiology, pathological anatomy, clinical immunology, infectious diseases, some sections of surgical disciplines, therapeutic profiles, pediatrics. To master the subject at the Department of Microbiology, Virology and Immunology teachers use various teaching methods, such as interactive learning, role-playing and simulation games, modeling, analysis of diagnostically difficult cases of infectious diseases in the practice of microbiological research, learning by doing practical and individual work using modern test systems and equipment for identification of infectious agents, interpretation of real microbiological research results, comparative analysis of various methods of microbiological diagnostics according to the latest technological developments in the field of immunology and genetic engineering, as well as involving students to the research work at the department accredited laboratory of bacteriological researchers. Students have opportunity to take an active part in scientific work, gain many years of experience in studying the main issues of complex research work: “Study of antimicrobial activity of natural and synthetic heterocyclics”. The aim of the work is to search for new synthetic and natural compounds, promising for the creation of new antiseptic and chemotherapeutic agents for clinical practice, to study various aspects of their antimicrobial activity on a wide range of medically important bacteria and fungi. The object of research is new synthetic heterocyclic compounds and extracts of medicinal plants of the flora of Ukraine, collection and clinical strains of opportunistic pathogens. This work is extremely relevant and promising for further research, as modern medicine has faced the global problem of antibiotic resistance, microorganisms have acquired and are developing resistance to all known antimicrobial drugs. The need to organize an effective learning process during quarantine period has led to the widespread introduction into pedagogical practice of lectures, workshops and final controls of videoconferencing, which are held on the Microsoft Teams platform using multimedia presentations and videos. Additional sources of communication between teachers and students are the social network Facebook, where a separate group Microbiology IFNMU was created, Viber, Telegram, as well as the introduction of the department’s electronic journal of success. Modern conditions require specialists who are not only highly professional and conscientious practitioners, but also research physicians and, to some extent, experimental physicians ready for creative scientific research, development and implementation of new methods of diagnosis and treatment in health care. The key to successful and effective pedagogical process is the human resources of the department, creative atmosphere in the team, daily work on solving problems relevant to science and practice. The use of various educational methods and the latest information technologies in the organization and management of the educational process allows improving the quality of education in higher educational institutions, to optimize and improve the work of teachers
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)