Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (148)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Вирусология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-29 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Серебряков Е. М.
Назва : 14-я конференция Института вирусологии человека и совещание глобальной сети вирусологов (обзор мероприятий)
Місце публікування : Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2012. - № 6. - С. 48-50 (Шифр 72161/2012/6)
Предметні рубрики: Конференции
Вирусология
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Миронов А. Ю.
Назва : III Всероссийская учебно-научно-методическая конференция заведующих кафедрами микробиологии, вирусологии и иммунологии высших медицинских учебных заведений РФ
Місце публікування : Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2008. - № 1. - С. 113-115. - ISSN 0372-9311 (Шифр ЖР14/2008/1). - ISSN 0372-9311
Предметні рубрики: Конференции
Вирусология
Аллергология и иммунология
Российская Федерация
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Анатолій Леонідович Бойко (пам’яті вченого)
Місце публікування : Мікробіологічний журнал. - К., 2021. - Том 83, N 1. - С. 101-102 (Шифр МУ14/2021/83/1)
MeSH-головна: ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Бойко Анатолій Леонідович (до 80-річчя від дня народження)
Місце публікування : Мікробіологічний журнал. - К., 2018. - Том 80, N 2. - С. 136-138 (Шифр МУ14/2018/80/2)
MeSH-головна: ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кущ О. Г.
Назва : Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 79-81 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колодій С. А.
Назва : Використання тестового контролю в процесі вивчення мікробіології, вірусології та імунології в медичному вузі
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 221-223 (Шифр ВУ45/2014/22)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Задорожна В. І., Попов М. М., Кутасевич Я. Ф.
Назва : Внесок інститутів НАМН України у розвиток сучасної інфектології (епідеміології, інфекційних хвороб, мікробіології, вірусології, паразитології, імунології)
Місце публікування : Журнал Національної академії медичних наук України. - К., 2018. - Том 24, N 1/2. - С. 180-195 (Шифр ЖУ3н/2018/24/1/2)
MeSH-головна: ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: У статті проаналізовано фундаментальні та прикладні здобутки вчених НАМИ України в галузях епідеміології, вірусології, мікробіології, імунології, інфекційних хвороб, паразитології та інфектології загалом, показано їх вплив на розвиток цих наук та місце серед світових досягнень. Показано практичне значення наукових розробок, що супроводжувалися впровадженням в охорону здоров’я, зокрема великий обсяг нормативної документації. Останній був підґрунтям для належного функціонування системи охорони здоров’я як за зазначеними галузями, так і з позиції забезпечення біобезпеки країни. Також наголошується на розробці та науковому супроводі Загальнодержавних програм, що спрямовані на боротьбу з інфекційними хворобами.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корнюшенко О. М., Ахрамєєва Н. В., Міїн М. В.
Назва : Володимир Павлович Широбоков та його наукова школа (до 60-річчя від дня народження та 40-річчя наукової діяльності)
Місце публікування : Лікарська справа. - 2002. - № 3/4. - С. 138-144 (Шифр 74287/2002/3/4)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колодій С. А., Кордон Ю. В., Назарчук О. А., Осадчук Н. І.
Назва : Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ
Паралельн. назви :The implementation of test control methods for the improvement of the quality content of high education in medical higher educational institution
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 357-360 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТЕКСТОВЫЕ СООБЩЕНИЯ -- TEXT MESSAGING
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: Інтеграція української системи вищої освіти в європейську супроводжується трансформаційними процесами. Головним завданням вищої школи в нашій країні є підготовка компетентних фахівців. Педагогічні колективи медичних університетів впроваджують сучасні освітні технології з використанням аналітично-пошукових видів діяльності і наукової інформації. Впровадження нових технологій навчання є важливим завданням на шляху вдосконалення системи підготовки висококваліфікованих фахівців. Мета — обґрунтувати застосування тестового контролю для покращення якості знань майбутніх лікарів. Отримання знань з мікробіології майбутніми лікарями є надзвичайно необхідними для розуміння принципів діагностики і лікування інфекційних хвороб. Знання з мікробіології є основою для кращого розуміння клінічних дисциплін, оскільки допомагають логічно аналізувати клінічні дані, впливають на формування клінічного мислення, без яких неможливо підготувати висококваліфікованих спеціалістів. Впровадження сучасних методів навчання, контролю, забезпечення творчої розумової активності студентів, формуючи і розвиваючи у них професійне мислення є одним з ефективних шляхів вдосконалення якості педагогічної підготовки кваліфікованих лікарів. Були представлені переваги застосування тестового контролю знань у студентів медичних вузів на заняттях з мікробіології, вірусології та імунології. Було доведено, що використання різних видів тестового контролю є одним з ефективних методів визначення рівня знань студентів. Тестовий контроль забезпечує підвищення розумової активності, формує навички самостійної роботи, розвиває логічне мислення. Використання тестового контролю набутих знань необхідно поєднувати з іншими методами вивчення предмету. Проведено аналіз результатів написання кваліфікаційного іспиту Крок-1 студентами стоматологічного факультету. Для покращення контролю знань студентів необхідно використання різних методів їх оцінки. Вивчення мікробіології є важливим для формування базових знань студентів. Таким чином, тестовий контроль може бути застосований як один із важливих оптимальних методів покращення оцінювання знань студентів у поєднанні з іншими педагогічними методиками
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юрчишин О. І.
Назва : Досвід застосування інформаційних технологій та різних методик навчання при викладанні мікробіології, вірусології та імунології [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Experience of information technologies and different teaching methods application for microbiology, virusology and immunology teaching
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 137-141 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ ПРИКЛАДНАЯ -- MEDICAL INFORMATICS APPLICATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: В статті обґрунтовується використання інформаційних технологій та різних педагогічних прийомів при викладанні медичної мікробіології. Для опанування студентами предмету на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології викладачі використовують різні методики навчання, а саме: інтерактивне навчання, рольові та імітаційні ігри, моделювання, аналіз діагностично складних випадків інфекційних захворювань у практиці мікробіологічних досліджень, навчання шляхом виконання практичної та самостійної роботи з використанням сучасних тест-систем та обладнання для ідентифікації збудників інфекційних хвороб, інтерпретацію результатів реальних мікробіологічних досліджень, здійснення порівняльного аналізу достовірності різних методів мікробіологічної діагностики з урахуванням світових новітніх технологічних розробок у галузях імунології та генної інженерії, а також залучення студентів до науково-дослідної роботи кафедри на базі акредитованої лабораторії бактеріологічних досліджень. Необхідність організації ефективного навчального процесу в умовах карантину зумовила широке впровадження у педагогічну практику лекцій, практичних занять та підсумкових контролів у режимі відеоконференцій, які проводяться на платформі Microsoft Teams з використанням мультимедійних презентацій та відеофільмів. Додатковими джерелами комунікації викладачів кафедри та студентів служить соціальна мережа Facebook, де створена окрема група Microbiol- ogy_IFNMU, програми Viber, Telegram, а також впровадження в роботу кафедри електронного журналу успішності. Використання різних навчальних методик та новітніх інформаційних технологій в організації та управлінні навчальним процесом дозволяє підвищити якість навчання в вищих навчальних закладах, оптимізувати та удосконалити роботу педагогічних працівниківThe article substantiates the use of the latest information technologies and various pedagogical techniques for medical microbiology teaching. Medical microbiology course mastering is essential for further study of hygiene, epidemiology, pathological physiology, pathological anatomy, clinical immunology, infectious diseases, some sections of surgical disciplines, therapeutic profiles, pediatrics. To master the subject at the Department of Microbiology, Virology and Immunology teachers use various teaching methods, such as interactive learning, role-playing and simulation games, modeling, analysis of diagnostically difficult cases of infectious diseases in the practice of microbiological research, learning by doing practical and individual work using modern test systems and equipment for identification of infectious agents, interpretation of real microbiological research results, comparative analysis of various methods of microbiological diagnostics according to the latest technological developments in the field of immunology and genetic engineering, as well as involving students to the research work at the department accredited laboratory of bacteriological researchers. Students have opportunity to take an active part in scientific work, gain many years of experience in studying the main issues of complex research work: “Study of antimicrobial activity of natural and synthetic heterocyclics”. The aim of the work is to search for new synthetic and natural compounds, promising for the creation of new antiseptic and chemotherapeutic agents for clinical practice, to study various aspects of their antimicrobial activity on a wide range of medically important bacteria and fungi. The object of research is new synthetic heterocyclic compounds and extracts of medicinal plants of the flora of Ukraine, collection and clinical strains of opportunistic pathogens. This work is extremely relevant and promising for further research, as modern medicine has faced the global problem of antibiotic resistance, microorganisms have acquired and are developing resistance to all known antimicrobial drugs. The need to organize an effective learning process during quarantine period has led to the widespread introduction into pedagogical practice of lectures, workshops and final controls of videoconferencing, which are held on the Microsoft Teams platform using multimedia presentations and videos. Additional sources of communication between teachers and students are the social network Facebook, where a separate group Microbiology IFNMU was created, Viber, Telegram, as well as the introduction of the department’s electronic journal of success. Modern conditions require specialists who are not only highly professional and conscientious practitioners, but also research physicians and, to some extent, experimental physicians ready for creative scientific research, development and implementation of new methods of diagnosis and treatment in health care. The key to successful and effective pedagogical process is the human resources of the department, creative atmosphere in the team, daily work on solving problems relevant to science and practice. The use of various educational methods and the latest information technologies in the organization and management of the educational process allows improving the quality of education in higher educational institutions, to optimize and improve the work of teachers
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)