Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (148)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Вирусология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-29 
1.


   
    Анатолій Леонідович Бойко (пам’яті вченого) [Текст] // Мікробіологічний журнал. - 2021. - Том 83, N 1. - С. 101-102


MeSH-головна:
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Бойко, Анатолій Леонідович (доктор біологічних наук, професор, академік Національної академії аграрних наук, вірусолог, еколог, біотехнолог ; 1938-2020) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Бойко Анатолій Леонідович (до 80-річчя від дня народження) [Текст] // Мікробіологічний журнал. - 2018. - Том 80, N 2. - С. 136-138


MeSH-головна:
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Бойко, Анатолій Леонідович (доктор біологічних наук, професор ; 1938-) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ [Текст] = The implementation of test control methods for the improvement of the quality content of high education in medical higher educational institution / С. А. Колодій [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 357-360. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТЕКСТОВЫЕ СООБЩЕНИЯ -- TEXT MESSAGING (использование, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры, обучение)
Анотація: Інтеграція української системи вищої освіти в європейську супроводжується трансформаційними процесами. Головним завданням вищої школи в нашій країні є підготовка компетентних фахівців. Педагогічні колективи медичних університетів впроваджують сучасні освітні технології з використанням аналітично-пошукових видів діяльності і наукової інформації. Впровадження нових технологій навчання є важливим завданням на шляху вдосконалення системи підготовки висококваліфікованих фахівців. Мета — обґрунтувати застосування тестового контролю для покращення якості знань майбутніх лікарів. Отримання знань з мікробіології майбутніми лікарями є надзвичайно необхідними для розуміння принципів діагностики і лікування інфекційних хвороб. Знання з мікробіології є основою для кращого розуміння клінічних дисциплін, оскільки допомагають логічно аналізувати клінічні дані, впливають на формування клінічного мислення, без яких неможливо підготувати висококваліфікованих спеціалістів. Впровадження сучасних методів навчання, контролю, забезпечення творчої розумової активності студентів, формуючи і розвиваючи у них професійне мислення є одним з ефективних шляхів вдосконалення якості педагогічної підготовки кваліфікованих лікарів. Були представлені переваги застосування тестового контролю знань у студентів медичних вузів на заняттях з мікробіології, вірусології та імунології. Було доведено, що використання різних видів тестового контролю є одним з ефективних методів визначення рівня знань студентів. Тестовий контроль забезпечує підвищення розумової активності, формує навички самостійної роботи, розвиває логічне мислення. Використання тестового контролю набутих знань необхідно поєднувати з іншими методами вивчення предмету. Проведено аналіз результатів написання кваліфікаційного іспиту Крок-1 студентами стоматологічного факультету. Для покращення контролю знань студентів необхідно використання різних методів їх оцінки. Вивчення мікробіології є важливим для формування базових знань студентів. Таким чином, тестовий контроль може бути застосований як один із важливих оптимальних методів покращення оцінювання знань студентів у поєднанні з іншими педагогічними методиками
Дод.точки доступу:
Колодій, С. А.
Кордон, Ю. В.
Назарчук, О. А.
Осадчук, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Гаморак, Г. П.
    Методологічні особливості викладання предмету «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» відповідно до сучасних вимог [Текст] / Г. П. Гаморак // Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, № 4. ч.1. - С. 109-111. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Дослідження генома ентеровірусів у сироватці крові хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу [Текст] / Н. Г. Андрюшкова [та ін.] // Український неврологічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 8-12


MeSH-головна:
ЭНТЕРОВИРУС -- ENTEROVIRUS (генетика, патогенность)
ГЕНОМ ВИРУСНЫЙ -- GENOME, VIRAL (генетика)
РНК -- RNA (диагностическое применение, кровь)
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS (генетика, диагностика, кровь, патофизиология)
ИНСУЛЬТ -- STROKE (генетика, диагностика, кровь, патофизиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО ИШЕМИЧЕСКАЯ АТАКА ТРАНЗИТОРНАЯ -- ISCHEMIC ATTACK, TRANSIENT (генетика, диагностика, кровь, патофизиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО КРОВООБРАЩЕНИЕ -- CEREBROVASCULAR CIRCULATION
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN (кровоснабжение, патология)
ПОЛИМЕРАЗНАЯ ЦЕПНАЯ РЕАКЦИЯ -- POLYMERASE CHAIN REACTION (методы)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (методы)
Анотація: Мета — визначити наявність генома ентеровірусів у сироватці крові хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу (ГПМК) за допомогою полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) та вірусологічного методу дослідження. Матеріали і методи. Проведено дослідження крові 72 хворих з ГПМК та контрольної групи з 30 хворих з захворюваннями несудинного генезу на предмет виявлення генома ентеровірусів. Дослідження ентеровірусних РНК здійснювали за допомогою ПЛР із застосуванням зворотної транскрипції. Виділення вірусів проводили на лініях клітин HeLa та НЕр-2. Результати. У 17 ((23,6 ± 5,0) %) із 72 відібраних проб сироватки крові у дослідній групі виявлено геном ентеровірусів, тоді як у контрольній групі — лише в одній ((3,3 ± 3,2) %). Виділити цитопатогенні агенти на культурах клітин НЕр-2 та HeLa вдалося з 11 сироваток крові хворих з дослідної групи з позитивним результатом на наявність ентеровірусів за допомогою ПЛР. З решти ПЛР-позитивних та ПЛР-негативних сироваток віруси виділити не вдалося. З жодної сироватки крові хворих контрольної групи цитопатогенні агенти виділити не вдалося. Висновки. Наявність ентеровірусів у крові хворих з ГПМК дає підставу припустити наявність етіопатогенетичного зв’язку між ними. Застосування ПЛР для виявлення ентеровірусних агентів у хворих з ГПМК у перспективі доповнить арсенал методів діагностики. Розширення знань щодо патогенетичних процесів розвитку ГПМК та підтвердження можливої ролі ентеровірусів у розвитку атеросклеротичних змін відкриває нові перспективи для вдосконалення наявних та застосування нових методів діагностики, а також для використання у комплексній терапії та профілактиці противірусних засобів.
Дод.точки доступу:
Андрюшкова, Н. Г.
Турчина, Н. С.
Долінчук, Л. В.
Понятовський, В. А.
Мельник, В. В.
Широбоков, В. П.
Трепет, Л. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Задорожна, В. І.
    Внесок інститутів НАМН України у розвиток сучасної інфектології (епідеміології, інфекційних хвороб, мікробіології, вірусології, паразитології, імунології) [Текст] / В. І. Задорожна, М. М. Попов, Я. Ф. Кутасевич // Журнал Національної академії медичних наук України. - 2018. - Том 24, N 1/2. - С. 180-195


MeSH-головна:
ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY (тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (тенденции)
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (тенденции)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: У статті проаналізовано фундаментальні та прикладні здобутки вчених НАМИ України в галузях епідеміології, вірусології, мікробіології, імунології, інфекційних хвороб, паразитології та інфектології загалом, показано їх вплив на розвиток цих наук та місце серед світових досягнень. Показано практичне значення наукових розробок, що супроводжувалися впровадженням в охорону здоров’я, зокрема великий обсяг нормативної документації. Останній був підґрунтям для належного функціонування системи охорони здоров’я як за зазначеними галузями, так і з позиції забезпечення біобезпеки країни. Також наголошується на розробці та науковому супроводі Загальнодержавних програм, що спрямовані на боротьбу з інфекційними хворобами.
Дод.точки доступу:
Попов, М. М.
Кутасевич, Я. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Кинетические закономерности и особенности размножения лимфобластоидных клеток Raji в суспензии [Текст] / В. Ф. Прохор, Ю. И. Пащенко, Р. А. Хамитов // Биотехнология. - 2006. - № 5. - С. 88-90

Рубрики: Клеток культура

   Линейные модели


   Вирусология


Дод.точки доступу:
Прохор, В. Ф.
Пащенко, Ю. И.
Хамитов, Р. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Киселев Олег Иванович [] // Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2015. - № 5. - С. 57-58


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (история)
Дод.точки доступу:
Киселев, Олег Иванович (1945-2015) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Колодій, С. А.
    Використання тестового контролю в процесі вивчення мікробіології, вірусології та імунології в медичному вузі [Текст] / С. А. Колодій // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 221-223


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (методы, обучение, тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Колодій, С. А.
    Досвід застосування тестового контролю для вивчення мікробіології, вірусології та імунології [Текст] / С. А. Колодій // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 453-456


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (методы, обучение, тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Корнюшенко, О. М.
    Володимир Павлович Широбоков та його наукова школа (до 60-річчя від дня народження та 40-річчя наукової діяльності) [Текст] / О. М. Корнюшенко, Н. В. Ахрамєєва, М. В. Міїн // Лікарська справа. - 2002. - № 3/4. - С. 138-144


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Ахрамєєва, Н. В.
Міїн, М. В.
Широбоков, Володимир Павлович (мікробіолог, вірусолог ; 1942) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Крижановська, А. В.
    Методичні підходи до читання лекцій із медичної мікробіології іноземним студентам [Текст] = Methodological approaches to conducting lectures for foreign students on medical microbiology / А. В. Крижановська, О. К. Стукан, О. О. Гончар // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 361-364. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
Анотація: У статті обговорюються основні методичні підходи до підготовки лекційного курсу з медичної мікробіології для іноземних студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова. Метою роботи є обговорення методичних підходів до підготовки лекційного курсу з мікробіології, вірусології та імунології для іноземних студентів для формування у них пізнавальної діяльності, розвитку клінічного мислення, якісного опанування дисципліною. У роботі розкриті основні методологічні основи підготовки лекційного матеріалу, його оформлення, значення для опанування теоретичними, практичними основами базової підготовки іноземних студентів-медиків. Висвітлюються основні функції лекції, як провідної форми підготовки до практичних занять, самостійної роботи студентів, складання іспиту з дисципліни. Показана роль професійної майстерності викладача в опануванні студентами предмету “Медична мікробіологія, вірусологія та імунологія”. Сьогодення вимагає від викладачів, які читають лекції іноземним студентам, використання нових методів та методик, впровадження новітніх технологій, різноманітних підходів і поліпшення якості викладання. Лекція є традиційно провідною формою навчання у вищому навчальному закладі. Вона виконує наукові, пізнавальні, виховні функції. Лектор повинен володіти високою професійною підготовкою, педагогічною майстерністю, комунікативністю, вільно користуватись англійською мовою. Лекційний матеріал повинен представлятись для іноземних студентів доступно, на достатньому науковому рівні, з використанням сучасних засобів навчання, містити основні положення, які необхідні для підготовки до практичних занять, організації самостійної роботи студентів, складання іспиту з предмету. Перспективою подальшого удосконалення викладання лекційного курсу є створення мультимедійного конспекту лекцій для україномовних іноземних студентів
Дод.точки доступу:
Стукан, О. К.
Гончар, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Кущ, О. Г.
    Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" [Текст] / О. Г. Кущ // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 79-81


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

14.


    Мацелюх, Б.
    Наш інститут (до 90-річчя від дня заснування) [Текст] / Б. Мацелюх // Мікробіологічний журнал. - 2018. - Том 80, N 4. - С. 128


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Миронов, А. Ю.
    III Всероссийская учебно-научно-методическая конференция заведующих кафедрами микробиологии, вирусологии и иммунологии высших медицинских учебных заведений РФ [Текст] / А. Ю. Миронов // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2008. - № 1. - С. 113-115 . - ISSN 0372-9311

Рубрики: Конференции

   Вирусология


   Аллергология и иммунология


   Российская Федерация


Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Миронов, А. Ю.
    Информация о заседании проблемной учебно-методической комиссии по микробиологии, вирусологии и иммунологии МЗиСР РФ [Текст] / А. Ю. Миронов, В. Н. Царев, В. В. Зверев // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2009. - № 3. - С. 123-125 . - ISSN 0372-9311

Рубрики: Вирусология

   Аллергология и иммунология


   Микробиология


Дод.точки доступу:
Царев, В. Н.
Зверев, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Мруг, В. М.
    Оптимізація вивчення мікробіології, вірусології та імунології при використанні інноваційних технологій [Текст] / В. М. Мруг // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 259-260


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (методы, обучение, тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" [Текст] = Educational, methodological and organizational teaching process providing for english-speaking students at the Department of Microbiology, Virusology and Immunology of Ukrainian Medical Stomatological Academy / В. І. Федорченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 74-77


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
Анотація: Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології розробляється та вдосконалюється у напрямках інформаційного забезпечення, організації процесу оволодіння практичними навичками та контролю знань студентів
Дод.точки доступу:
Федорченко, В. І.
Ганчо, О. В.
Боброва, Н. О.
Кириченко, Т. С.
Лобань, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Нові методичні підходи до підсумкового контролю якості засвоєння дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" [Текст] = New methodological approaches to the final control of quality of mastering the discipline: "microbiology, virusology, immunology" / Ю. Й. Гумінський [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 343-346. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, организация и управление)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение, организация и управление)
Анотація: На шляху інтеграції національної вищої медичної освіти в європейський освітній простір залишається відкритим питання щодо оптимального методу контролю якості засвоєних знань, який дозволить визначити рівень підготовки фахівців і досягнення ними певних запрограмованих результатів навчання. Метою даної роботи було оцінити ефективність нових методичних підходів до підсумкового контролю та оцінювання засвоєння знань з мікробіології у студентів медичного факультету. В якості експерименту впроваджено використання комплексного оцінювання знань з дисципліни “Мікробіологія, вірусологія, імунологія”, який передбачає введення тестового контролю як окремої складової частини усного іспиту. Даний методичний підхід дозволяє нівелювати певні недоліки усного іспиту та тестування як окремих методів підсумкового контролю та більш об’єктивно оцінити засвоєні знання з дисципліни. На підставі аналізу отриманих результатів складання іспиту можна зробити висновки, що оцінювання навчальної діяльності студента протягом терміну вивчення дисципліни корелює із результатами оцінювання усного підсумкового контролю, а результати тестового контролю перевищують на 5–9% дані поточної успішності і усного підсумкового контролю. Методика комплексного оцінювання підсумкового контролю вивчення дисципліни є позитивним впровадженням, яке дозволяє більш об’єктивно оцінити досягнуті результати навчання, стимулює студентів до самостійної роботи з виконання індивідуальних завдань, вивчення ситуаційних тестів, розвитку комунікативних професійних навичок, та дозволяє уникнути недоліків різних форм контролю за рахунок рейтингового оцінювання дисципліни
Дод.точки доступу:
Гумінський, Ю. Й.
Ковальчук, В. П.
Вовк, І. М.
Прокопчук, З. М.
Фоміна, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Романюк, Л. Б.
    Організація та контроль якості оцінювання знань студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології [Текст] / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 1. - С. 14-17


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (организация и управление)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение, стандарты)
Анотація: Медичні працівники на сучасному етапі розвитку галузі в Україні мають відповідати високим критеріям компетентності та кваліфікації, оскільки в умовах ринкової економіки та реформування медицини це запорука якісного працевлаштування. Мотивація студентів і використання новітніх педагогічних технологій — не завжди є достатніми чинниками для успішної підготовки майбутніх лікарів, тому на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології надається особлива увага організації та контролю якості оцінювання знань. Метою нашої роботи було узагальнити та систематизувати заходи з організації та контролю якості оцінювання знань для поліпшення успішності студентів та роботи професорсько-викладацького складу кафедри. За положенням про організацію навчального процесу в ТНМУ та на основі кредитної трансферно-накопичувальної системи, на кафедрі для кожної категорії студентів розроблено робочі навчальні програми, згідно з якими проводиться контроль якості оцінювання знань студентів усіх факультетів. Практичні заняття проводять відповідно до попередньо затвердженого плану, а оцінювання знань студентів на кожному занятті складається зі вхідного рівня знань студентів, виконання практичної роботи, участі в усній співбесіді, підсумкового контролю знань. Зважаючи на те, що всі студенти оцінюються на кожному занятті, це стимулює їх до систематичної підготовки та повторення пройденого матеріалу, внаслідок чого підвищується ефективність засвоєння знань, студенти використовують аналітичне мислення під час розбору конкретних тем і краще розуміють необхідність знань із мікробіології, вірусології та імунології для практичної діяльності лікаря-спеціаліста
Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)