Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (148)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Вирусология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-29 
1.


    Серебряков, Е. М.
    14-я конференция Института вирусологии человека и совещание глобальной сети вирусологов (обзор мероприятий) [Текст] / Е. М. Серебряков // Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2012. - № 6. - С. 48-50

Рубрики: Конференции

   Вирусология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Миронов, А. Ю.
    III Всероссийская учебно-научно-методическая конференция заведующих кафедрами микробиологии, вирусологии и иммунологии высших медицинских учебных заведений РФ [Текст] / А. Ю. Миронов // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2008. - № 1. - С. 113-115 . - ISSN 0372-9311

Рубрики: Конференции

   Вирусология


   Аллергология и иммунология


   Российская Федерация


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Анатолій Леонідович Бойко (пам’яті вченого) [Текст] // Мікробіологічний журнал. - 2021. - Том 83, N 1. - С. 101-102


MeSH-головна:
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Бойко, Анатолій Леонідович (доктор біологічних наук, професор, академік Національної академії аграрних наук, вірусолог, еколог, біотехнолог ; 1938-2020) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Бойко Анатолій Леонідович (до 80-річчя від дня народження) [Текст] // Мікробіологічний журнал. - 2018. - Том 80, N 2. - С. 136-138


MeSH-головна:
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Бойко, Анатолій Леонідович (доктор біологічних наук, професор ; 1938-) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Кущ, О. Г.
    Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" [Текст] / О. Г. Кущ // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 79-81


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

6.


    Колодій, С. А.
    Використання тестового контролю в процесі вивчення мікробіології, вірусології та імунології в медичному вузі [Текст] / С. А. Колодій // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 221-223


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (методы, обучение, тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Задорожна, В. І.
    Внесок інститутів НАМН України у розвиток сучасної інфектології (епідеміології, інфекційних хвороб, мікробіології, вірусології, паразитології, імунології) [Текст] / В. І. Задорожна, М. М. Попов, Я. Ф. Кутасевич // Журнал Національної академії медичних наук України. - 2018. - Том 24, N 1/2. - С. 180-195


MeSH-головна:
ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY (тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (тенденции)
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY (тенденции)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: У статті проаналізовано фундаментальні та прикладні здобутки вчених НАМИ України в галузях епідеміології, вірусології, мікробіології, імунології, інфекційних хвороб, паразитології та інфектології загалом, показано їх вплив на розвиток цих наук та місце серед світових досягнень. Показано практичне значення наукових розробок, що супроводжувалися впровадженням в охорону здоров’я, зокрема великий обсяг нормативної документації. Останній був підґрунтям для належного функціонування системи охорони здоров’я як за зазначеними галузями, так і з позиції забезпечення біобезпеки країни. Також наголошується на розробці та науковому супроводі Загальнодержавних програм, що спрямовані на боротьбу з інфекційними хворобами.
Дод.точки доступу:
Попов, М. М.
Кутасевич, Я. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Корнюшенко, О. М.
    Володимир Павлович Широбоков та його наукова школа (до 60-річчя від дня народження та 40-річчя наукової діяльності) [Текст] / О. М. Корнюшенко, Н. В. Ахрамєєва, М. В. Міїн // Лікарська справа. - 2002. - № 3/4. - С. 138-144


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Ахрамєєва, Н. В.
Міїн, М. В.
Широбоков, Володимир Павлович (мікробіолог, вірусолог ; 1942) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ [Текст] = The implementation of test control methods for the improvement of the quality content of high education in medical higher educational institution / С. А. Колодій [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 357-360. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТЕКСТОВЫЕ СООБЩЕНИЯ -- TEXT MESSAGING (использование, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры, обучение)
Анотація: Інтеграція української системи вищої освіти в європейську супроводжується трансформаційними процесами. Головним завданням вищої школи в нашій країні є підготовка компетентних фахівців. Педагогічні колективи медичних університетів впроваджують сучасні освітні технології з використанням аналітично-пошукових видів діяльності і наукової інформації. Впровадження нових технологій навчання є важливим завданням на шляху вдосконалення системи підготовки висококваліфікованих фахівців. Мета — обґрунтувати застосування тестового контролю для покращення якості знань майбутніх лікарів. Отримання знань з мікробіології майбутніми лікарями є надзвичайно необхідними для розуміння принципів діагностики і лікування інфекційних хвороб. Знання з мікробіології є основою для кращого розуміння клінічних дисциплін, оскільки допомагають логічно аналізувати клінічні дані, впливають на формування клінічного мислення, без яких неможливо підготувати висококваліфікованих спеціалістів. Впровадження сучасних методів навчання, контролю, забезпечення творчої розумової активності студентів, формуючи і розвиваючи у них професійне мислення є одним з ефективних шляхів вдосконалення якості педагогічної підготовки кваліфікованих лікарів. Були представлені переваги застосування тестового контролю знань у студентів медичних вузів на заняттях з мікробіології, вірусології та імунології. Було доведено, що використання різних видів тестового контролю є одним з ефективних методів визначення рівня знань студентів. Тестовий контроль забезпечує підвищення розумової активності, формує навички самостійної роботи, розвиває логічне мислення. Використання тестового контролю набутих знань необхідно поєднувати з іншими методами вивчення предмету. Проведено аналіз результатів написання кваліфікаційного іспиту Крок-1 студентами стоматологічного факультету. Для покращення контролю знань студентів необхідно використання різних методів їх оцінки. Вивчення мікробіології є важливим для формування базових знань студентів. Таким чином, тестовий контроль може бути застосований як один із важливих оптимальних методів покращення оцінювання знань студентів у поєднанні з іншими педагогічними методиками
Дод.точки доступу:
Колодій, С. А.
Кордон, Ю. В.
Назарчук, О. А.
Осадчук, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Юрчишин, О. І.
    Досвід застосування інформаційних технологій та різних методик навчання при викладанні мікробіології, вірусології та імунології [Текст] = Experience of information technologies and different teaching methods application for microbiology, virusology and immunology teaching / О. І. Юрчишин. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 137-141. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ ПРИКЛАДНАЯ -- MEDICAL INFORMATICS APPLICATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: В статті обґрунтовується використання інформаційних технологій та різних педагогічних прийомів при викладанні медичної мікробіології. Для опанування студентами предмету на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології викладачі використовують різні методики навчання, а саме: інтерактивне навчання, рольові та імітаційні ігри, моделювання, аналіз діагностично складних випадків інфекційних захворювань у практиці мікробіологічних досліджень, навчання шляхом виконання практичної та самостійної роботи з використанням сучасних тест-систем та обладнання для ідентифікації збудників інфекційних хвороб, інтерпретацію результатів реальних мікробіологічних досліджень, здійснення порівняльного аналізу достовірності різних методів мікробіологічної діагностики з урахуванням світових новітніх технологічних розробок у галузях імунології та генної інженерії, а також залучення студентів до науково-дослідної роботи кафедри на базі акредитованої лабораторії бактеріологічних досліджень. Необхідність організації ефективного навчального процесу в умовах карантину зумовила широке впровадження у педагогічну практику лекцій, практичних занять та підсумкових контролів у режимі відеоконференцій, які проводяться на платформі Microsoft Teams з використанням мультимедійних презентацій та відеофільмів. Додатковими джерелами комунікації викладачів кафедри та студентів служить соціальна мережа Facebook, де створена окрема група Microbiol- ogy_IFNMU, програми Viber, Telegram, а також впровадження в роботу кафедри електронного журналу успішності. Використання різних навчальних методик та новітніх інформаційних технологій в організації та управлінні навчальним процесом дозволяє підвищити якість навчання в вищих навчальних закладах, оптимізувати та удосконалити роботу педагогічних працівників
The article substantiates the use of the latest information technologies and various pedagogical techniques for medical microbiology teaching. Medical microbiology course mastering is essential for further study of hygiene, epidemiology, pathological physiology, pathological anatomy, clinical immunology, infectious diseases, some sections of surgical disciplines, therapeutic profiles, pediatrics. To master the subject at the Department of Microbiology, Virology and Immunology teachers use various teaching methods, such as interactive learning, role-playing and simulation games, modeling, analysis of diagnostically difficult cases of infectious diseases in the practice of microbiological research, learning by doing practical and individual work using modern test systems and equipment for identification of infectious agents, interpretation of real microbiological research results, comparative analysis of various methods of microbiological diagnostics according to the latest technological developments in the field of immunology and genetic engineering, as well as involving students to the research work at the department accredited laboratory of bacteriological researchers. Students have opportunity to take an active part in scientific work, gain many years of experience in studying the main issues of complex research work: “Study of antimicrobial activity of natural and synthetic heterocyclics”. The aim of the work is to search for new synthetic and natural compounds, promising for the creation of new antiseptic and chemotherapeutic agents for clinical practice, to study various aspects of their antimicrobial activity on a wide range of medically important bacteria and fungi. The object of research is new synthetic heterocyclic compounds and extracts of medicinal plants of the flora of Ukraine, collection and clinical strains of opportunistic pathogens. This work is extremely relevant and promising for further research, as modern medicine has faced the global problem of antibiotic resistance, microorganisms have acquired and are developing resistance to all known antimicrobial drugs. The need to organize an effective learning process during quarantine period has led to the widespread introduction into pedagogical practice of lectures, workshops and final controls of videoconferencing, which are held on the Microsoft Teams platform using multimedia presentations and videos. Additional sources of communication between teachers and students are the social network Facebook, where a separate group Microbiology IFNMU was created, Viber, Telegram, as well as the introduction of the department’s electronic journal of success. Modern conditions require specialists who are not only highly professional and conscientious practitioners, but also research physicians and, to some extent, experimental physicians ready for creative scientific research, development and implementation of new methods of diagnosis and treatment in health care. The key to successful and effective pedagogical process is the human resources of the department, creative atmosphere in the team, daily work on solving problems relevant to science and practice. The use of various educational methods and the latest information technologies in the organization and management of the educational process allows improving the quality of education in higher educational institutions, to optimize and improve the work of teachers
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Колодій, С. А.
    Досвід застосування тестового контролю для вивчення мікробіології, вірусології та імунології [Текст] / С. А. Колодій // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 453-456


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (методы, обучение, тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Ротар, Д. В.
    Досвід проведення занять з мікробіології, вірусології у формі круглого столу зі студентами-іноземцями, які навчаються українською мовою [Текст] / Д. В. Ротар // Актуальная инфектология. - 2015. - № 3. - С. 67-69


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Дослідження генома ентеровірусів у сироватці крові хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу [Текст] / Н. Г. Андрюшкова [та ін.] // Український неврологічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 8-12


MeSH-головна:
ЭНТЕРОВИРУС -- ENTEROVIRUS (генетика, патогенность)
ГЕНОМ ВИРУСНЫЙ -- GENOME, VIRAL (генетика)
РНК -- RNA (диагностическое применение, кровь)
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS (генетика, диагностика, кровь, патофизиология)
ИНСУЛЬТ -- STROKE (генетика, диагностика, кровь, патофизиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО ИШЕМИЧЕСКАЯ АТАКА ТРАНЗИТОРНАЯ -- ISCHEMIC ATTACK, TRANSIENT (генетика, диагностика, кровь, патофизиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО КРОВООБРАЩЕНИЕ -- CEREBROVASCULAR CIRCULATION
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN (кровоснабжение, патология)
ПОЛИМЕРАЗНАЯ ЦЕПНАЯ РЕАКЦИЯ -- POLYMERASE CHAIN REACTION (методы)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (методы)
Анотація: Мета — визначити наявність генома ентеровірусів у сироватці крові хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу (ГПМК) за допомогою полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) та вірусологічного методу дослідження. Матеріали і методи. Проведено дослідження крові 72 хворих з ГПМК та контрольної групи з 30 хворих з захворюваннями несудинного генезу на предмет виявлення генома ентеровірусів. Дослідження ентеровірусних РНК здійснювали за допомогою ПЛР із застосуванням зворотної транскрипції. Виділення вірусів проводили на лініях клітин HeLa та НЕр-2. Результати. У 17 ((23,6 ± 5,0) %) із 72 відібраних проб сироватки крові у дослідній групі виявлено геном ентеровірусів, тоді як у контрольній групі — лише в одній ((3,3 ± 3,2) %). Виділити цитопатогенні агенти на культурах клітин НЕр-2 та HeLa вдалося з 11 сироваток крові хворих з дослідної групи з позитивним результатом на наявність ентеровірусів за допомогою ПЛР. З решти ПЛР-позитивних та ПЛР-негативних сироваток віруси виділити не вдалося. З жодної сироватки крові хворих контрольної групи цитопатогенні агенти виділити не вдалося. Висновки. Наявність ентеровірусів у крові хворих з ГПМК дає підставу припустити наявність етіопатогенетичного зв’язку між ними. Застосування ПЛР для виявлення ентеровірусних агентів у хворих з ГПМК у перспективі доповнить арсенал методів діагностики. Розширення знань щодо патогенетичних процесів розвитку ГПМК та підтвердження можливої ролі ентеровірусів у розвитку атеросклеротичних змін відкриває нові перспективи для вдосконалення наявних та застосування нових методів діагностики, а також для використання у комплексній терапії та профілактиці противірусних засобів.
Дод.точки доступу:
Андрюшкова, Н. Г.
Турчина, Н. С.
Долінчук, Л. В.
Понятовський, В. А.
Мельник, В. В.
Широбоков, В. П.
Трепет, Л. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Миронов, А. Ю.
    Информация о заседании проблемной учебно-методической комиссии по микробиологии, вирусологии и иммунологии МЗиСР РФ [Текст] / А. Ю. Миронов, В. Н. Царев, В. В. Зверев // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2009. - № 3. - С. 123-125 . - ISSN 0372-9311

Рубрики: Вирусология

   Аллергология и иммунология


   Микробиология


Дод.точки доступу:
Царев, В. Н.
Зверев, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Кинетические закономерности и особенности размножения лимфобластоидных клеток Raji в суспензии [Текст] / В. Ф. Прохор, Ю. И. Пащенко, Р. А. Хамитов // Биотехнология. - 2006. - № 5. - С. 88-90

Рубрики: Клеток культура

   Линейные модели


   Вирусология


Дод.точки доступу:
Прохор, В. Ф.
Пащенко, Ю. И.
Хамитов, Р. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Киселев Олег Иванович [] // Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2015. - № 5. - С. 57-58


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (история)
Дод.точки доступу:
Киселев, Олег Иванович (1945-2015) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Крижановська, А. В.
    Методичні підходи до читання лекцій із медичної мікробіології іноземним студентам [Текст] = Methodological approaches to conducting lectures for foreign students on medical microbiology / А. В. Крижановська, О. К. Стукан, О. О. Гончар // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 361-364. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
Анотація: У статті обговорюються основні методичні підходи до підготовки лекційного курсу з медичної мікробіології для іноземних студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова. Метою роботи є обговорення методичних підходів до підготовки лекційного курсу з мікробіології, вірусології та імунології для іноземних студентів для формування у них пізнавальної діяльності, розвитку клінічного мислення, якісного опанування дисципліною. У роботі розкриті основні методологічні основи підготовки лекційного матеріалу, його оформлення, значення для опанування теоретичними, практичними основами базової підготовки іноземних студентів-медиків. Висвітлюються основні функції лекції, як провідної форми підготовки до практичних занять, самостійної роботи студентів, складання іспиту з дисципліни. Показана роль професійної майстерності викладача в опануванні студентами предмету “Медична мікробіологія, вірусологія та імунологія”. Сьогодення вимагає від викладачів, які читають лекції іноземним студентам, використання нових методів та методик, впровадження новітніх технологій, різноманітних підходів і поліпшення якості викладання. Лекція є традиційно провідною формою навчання у вищому навчальному закладі. Вона виконує наукові, пізнавальні, виховні функції. Лектор повинен володіти високою професійною підготовкою, педагогічною майстерністю, комунікативністю, вільно користуватись англійською мовою. Лекційний матеріал повинен представлятись для іноземних студентів доступно, на достатньому науковому рівні, з використанням сучасних засобів навчання, містити основні положення, які необхідні для підготовки до практичних занять, організації самостійної роботи студентів, складання іспиту з предмету. Перспективою подальшого удосконалення викладання лекційного курсу є створення мультимедійного конспекту лекцій для україномовних іноземних студентів
Дод.точки доступу:
Стукан, О. К.
Гончар, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Гаморак, Г. П.
    Методологічні особливості викладання предмету «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» відповідно до сучасних вимог [Текст] / Г. П. Гаморак // Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, № 4. ч.1. - С. 109-111. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Скрипаль, І. Г.
    Московець Семен Микитович [Текст] / І. Г. Скрипаль // Мікробіологічний журнал. - 2008. - Т. 70, № 5. - С. 65-72


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (история)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (история)
Дод.точки доступу:
Московець, Семен Микитович (мікробіолог ; 1900-1971) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" [Текст] = Educational, methodological and organizational teaching process providing for english-speaking students at the Department of Microbiology, Virusology and Immunology of Ukrainian Medical Stomatological Academy / В. І. Федорченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 74-77


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
Анотація: Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології розробляється та вдосконалюється у напрямках інформаційного забезпечення, організації процесу оволодіння практичними навичками та контролю знань студентів
Дод.точки доступу:
Федорченко, В. І.
Ганчо, О. В.
Боброва, Н. О.
Кириченко, Т. С.
Лобань, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)