Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (148)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Вирусология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-29 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юрчишин О. І.
Назва : Досвід застосування інформаційних технологій та різних методик навчання при викладанні мікробіології, вірусології та імунології [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Experience of information technologies and different teaching methods application for microbiology, virusology and immunology teaching
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 137-141 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ ПРИКЛАДНАЯ -- MEDICAL INFORMATICS APPLICATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: В статті обґрунтовується використання інформаційних технологій та різних педагогічних прийомів при викладанні медичної мікробіології. Для опанування студентами предмету на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології викладачі використовують різні методики навчання, а саме: інтерактивне навчання, рольові та імітаційні ігри, моделювання, аналіз діагностично складних випадків інфекційних захворювань у практиці мікробіологічних досліджень, навчання шляхом виконання практичної та самостійної роботи з використанням сучасних тест-систем та обладнання для ідентифікації збудників інфекційних хвороб, інтерпретацію результатів реальних мікробіологічних досліджень, здійснення порівняльного аналізу достовірності різних методів мікробіологічної діагностики з урахуванням світових новітніх технологічних розробок у галузях імунології та генної інженерії, а також залучення студентів до науково-дослідної роботи кафедри на базі акредитованої лабораторії бактеріологічних досліджень. Необхідність організації ефективного навчального процесу в умовах карантину зумовила широке впровадження у педагогічну практику лекцій, практичних занять та підсумкових контролів у режимі відеоконференцій, які проводяться на платформі Microsoft Teams з використанням мультимедійних презентацій та відеофільмів. Додатковими джерелами комунікації викладачів кафедри та студентів служить соціальна мережа Facebook, де створена окрема група Microbiol- ogy_IFNMU, програми Viber, Telegram, а також впровадження в роботу кафедри електронного журналу успішності. Використання різних навчальних методик та новітніх інформаційних технологій в організації та управлінні навчальним процесом дозволяє підвищити якість навчання в вищих навчальних закладах, оптимізувати та удосконалити роботу педагогічних працівниківThe article substantiates the use of the latest information technologies and various pedagogical techniques for medical microbiology teaching. Medical microbiology course mastering is essential for further study of hygiene, epidemiology, pathological physiology, pathological anatomy, clinical immunology, infectious diseases, some sections of surgical disciplines, therapeutic profiles, pediatrics. To master the subject at the Department of Microbiology, Virology and Immunology teachers use various teaching methods, such as interactive learning, role-playing and simulation games, modeling, analysis of diagnostically difficult cases of infectious diseases in the practice of microbiological research, learning by doing practical and individual work using modern test systems and equipment for identification of infectious agents, interpretation of real microbiological research results, comparative analysis of various methods of microbiological diagnostics according to the latest technological developments in the field of immunology and genetic engineering, as well as involving students to the research work at the department accredited laboratory of bacteriological researchers. Students have opportunity to take an active part in scientific work, gain many years of experience in studying the main issues of complex research work: “Study of antimicrobial activity of natural and synthetic heterocyclics”. The aim of the work is to search for new synthetic and natural compounds, promising for the creation of new antiseptic and chemotherapeutic agents for clinical practice, to study various aspects of their antimicrobial activity on a wide range of medically important bacteria and fungi. The object of research is new synthetic heterocyclic compounds and extracts of medicinal plants of the flora of Ukraine, collection and clinical strains of opportunistic pathogens. This work is extremely relevant and promising for further research, as modern medicine has faced the global problem of antibiotic resistance, microorganisms have acquired and are developing resistance to all known antimicrobial drugs. The need to organize an effective learning process during quarantine period has led to the widespread introduction into pedagogical practice of lectures, workshops and final controls of videoconferencing, which are held on the Microsoft Teams platform using multimedia presentations and videos. Additional sources of communication between teachers and students are the social network Facebook, where a separate group Microbiology IFNMU was created, Viber, Telegram, as well as the introduction of the department’s electronic journal of success. Modern conditions require specialists who are not only highly professional and conscientious practitioners, but also research physicians and, to some extent, experimental physicians ready for creative scientific research, development and implementation of new methods of diagnosis and treatment in health care. The key to successful and effective pedagogical process is the human resources of the department, creative atmosphere in the team, daily work on solving problems relevant to science and practice. The use of various educational methods and the latest information technologies in the organization and management of the educational process allows improving the quality of education in higher educational institutions, to optimize and improve the work of teachers
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Задорожна В. І., Доан С. І., Демчишина І. В., Зубкова Н. Л.
Назва : Шляхи підвищення ефективності лабораторної діагностики в системі епідеміологічного нагляду за полімієлітом та іншими ентеровірусними інфекціями
Місце публікування : Лабораторна діагностика: Наук.-практ. журн./ Укр. товариство клінічної лабораторної діагностики. - Київ, 2007. - № 1. - С. 22-26 (Шифр 40802/2007/1)
Предметні рубрики: Полиомиелит-- диагн
Энтеровирусные инфекции-- диагн
Диагностика лабораторная
Лаборатории
Вирусология
Санитарно-эпидемиологическая служба
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Члену-кореспонденту АМН України В.П. Широбокову - 60 років
Місце публікування : Журнал Академії медичних наук України. - 2002. - Т. 8, № 2. - С. 416-417 (Шифр ЖУ3н/2002/8/2)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Славний ювілей академіка НАМН України, професора Жанни Іванівни Возіанової
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - Тернопіль, 2017. - N 1. - С. 80-81 (Шифр ІУ5/2017/1)
MeSH-головна: ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
САНИТАРИЯ -- SANITATION
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипаль І. Г.
Назва : Московець Семен Микитович
Місце публікування : Мікробіологічний журнал. - 2008. - Т. 70, № 5. - С. 65-72 (Шифр МУ14/2008/70/5)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Серебряков Е. М.
Назва : 14-я конференция Института вирусологии человека и совещание глобальной сети вирусологов (обзор мероприятий)
Місце публікування : Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2012. - № 6. - С. 48-50 (Шифр 72161/2012/6)
Предметні рубрики: Конференции
Вирусология
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Секрет неуязвимости: вирус иммунодефицита человека
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2016. - № 3. - С. 24-26 (Шифр ФУ17/2016/3)
MeSH-головна: ВИЧ -- HIV
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
ГЕНЕТИЧЕСКИЕ СТРУКТУРЫ -- GENETIC STRUCTURES
Анотація: Вирус иммунодефицита человека (ВИЧ) считается самым изученным из всех известных вирусов. На сегодня о ВИЧ опубликовано более 200 тыс. научных статей, однако о победе над ним пока остается только мечтать. 33 млн человек живут с ВИЧ, а каждый год более 2 млн умирают от синдрома приобретенного иммунодефицита (СПИД). Почему же этот вирус так неуязвим?
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Світлої пам’яті Валерія Петровича Поліщука
Місце публікування : Мікробіологічний журнал. - К., 2017. - Том 79, N 5. - С. 124-125 (Шифр МУ14/2017/79/5)
MeSH-головна: ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ротар Д. В.
Назва : Досвід проведення занять з мікробіології, вірусології у формі круглого столу зі студентами-іноземцями, які навчаються українською мовою
Місце публікування : Актуальная инфектология. - Донецк, 2015. - № 3. - С. 67-69 (Шифр АУ45/2015/3)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романюк Л. Б., Кравець Н. Я.
Назва : Організація та контроль якості оцінювання знань студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 1. - С. 14-17 (Шифр ПУ56/2020/1)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Анотація: Медичні працівники на сучасному етапі розвитку галузі в Україні мають відповідати високим критеріям компетентності та кваліфікації, оскільки в умовах ринкової економіки та реформування медицини це запорука якісного працевлаштування. Мотивація студентів і використання новітніх педагогічних технологій — не завжди є достатніми чинниками для успішної підготовки майбутніх лікарів, тому на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології надається особлива увага організації та контролю якості оцінювання знань. Метою нашої роботи було узагальнити та систематизувати заходи з організації та контролю якості оцінювання знань для поліпшення успішності студентів та роботи професорсько-викладацького складу кафедри. За положенням про організацію навчального процесу в ТНМУ та на основі кредитної трансферно-накопичувальної системи, на кафедрі для кожної категорії студентів розроблено робочі навчальні програми, згідно з якими проводиться контроль якості оцінювання знань студентів усіх факультетів. Практичні заняття проводять відповідно до попередньо затвердженого плану, а оцінювання знань студентів на кожному занятті складається зі вхідного рівня знань студентів, виконання практичної роботи, участі в усній співбесіді, підсумкового контролю знань. Зважаючи на те, що всі студенти оцінюються на кожному занятті, це стимулює їх до систематичної підготовки та повторення пройденого матеріалу, внаслідок чого підвищується ефективність засвоєння знань, студенти використовують аналітичне мислення під час розбору конкретних тем і краще розуміють необхідність знань із мікробіології, вірусології та імунології для практичної діяльності лікаря-спеціаліста
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гумінський Ю. Й., Ковальчук В. П., Вовк І. М., Прокопчук З. М., Фоміна Н. С.
Назва : Нові методичні підходи до підсумкового контролю якості засвоєння дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія"
Паралельн. назви :New methodological approaches to the final control of quality of mastering the discipline: "microbiology, virusology, immunology"
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 343-346 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: На шляху інтеграції національної вищої медичної освіти в європейський освітній простір залишається відкритим питання щодо оптимального методу контролю якості засвоєних знань, який дозволить визначити рівень підготовки фахівців і досягнення ними певних запрограмованих результатів навчання. Метою даної роботи було оцінити ефективність нових методичних підходів до підсумкового контролю та оцінювання засвоєння знань з мікробіології у студентів медичного факультету. В якості експерименту впроваджено використання комплексного оцінювання знань з дисципліни “Мікробіологія, вірусологія, імунологія”, який передбачає введення тестового контролю як окремої складової частини усного іспиту. Даний методичний підхід дозволяє нівелювати певні недоліки усного іспиту та тестування як окремих методів підсумкового контролю та більш об’єктивно оцінити засвоєні знання з дисципліни. На підставі аналізу отриманих результатів складання іспиту можна зробити висновки, що оцінювання навчальної діяльності студента протягом терміну вивчення дисципліни корелює із результатами оцінювання усного підсумкового контролю, а результати тестового контролю перевищують на 5–9% дані поточної успішності і усного підсумкового контролю. Методика комплексного оцінювання підсумкового контролю вивчення дисципліни є позитивним впровадженням, яке дозволяє більш об’єктивно оцінити досягнуті результати навчання, стимулює студентів до самостійної роботи з виконання індивідуальних завдань, вивчення ситуаційних тестів, розвитку комунікативних професійних навичок, та дозволяє уникнути недоліків різних форм контролю за рахунок рейтингового оцінювання дисципліни
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорченко В. І., Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Назва : Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"
Паралельн. назви :Educational, methodological and organizational teaching process providing for english-speaking students at the Department of Microbiology, Virusology and Immunology of Ukrainian Medical Stomatological Academy
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 74-77 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Анотація: Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології розробляється та вдосконалюється у напрямках інформаційного забезпечення, організації процесу оволодіння практичними навичками та контролю знань студентів
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мруг В. М.
Назва : Оптимізація вивчення мікробіології, вірусології та імунології при використанні інноваційних технологій
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 259-260 (Шифр ВУ45/2014/22)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Миронов А. Ю., Царев В. Н., Зверев В. В.
Назва : Информация о заседании проблемной учебно-методической комиссии по микробиологии, вирусологии и иммунологии МЗиСР РФ
Місце публікування : Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2009. - № 3. - С. 123-125. - ISSN 0372-9311 (Шифр ЖР14/2009/3). - ISSN 0372-9311
Предметні рубрики: Вирусология
Аллергология и иммунология
Микробиология
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Миронов А. Ю.
Назва : III Всероссийская учебно-научно-методическая конференция заведующих кафедрами микробиологии, вирусологии и иммунологии высших медицинских учебных заведений РФ
Місце публікування : Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2008. - № 1. - С. 113-115. - ISSN 0372-9311 (Шифр ЖР14/2008/1). - ISSN 0372-9311
Предметні рубрики: Конференции
Вирусология
Аллергология и иммунология
Российская Федерация
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мацелюх Б.
Назва : Наш інститут (до 90-річчя від дня заснування)
Місце публікування : Мікробіологічний журнал. - К., 2018. - Том 80, N 4. - С. 128 (Шифр МУ14/2018/80/4)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кущ О. Г.
Назва : Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 79-81 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крижановська А. В., Стукан О. К., Гончар О. О.
Назва : Методичні підходи до читання лекцій із медичної мікробіології іноземним студентам
Паралельн. назви :Methodological approaches to conducting lectures for foreign students on medical microbiology
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 361-364 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: У статті обговорюються основні методичні підходи до підготовки лекційного курсу з медичної мікробіології для іноземних студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова. Метою роботи є обговорення методичних підходів до підготовки лекційного курсу з мікробіології, вірусології та імунології для іноземних студентів для формування у них пізнавальної діяльності, розвитку клінічного мислення, якісного опанування дисципліною. У роботі розкриті основні методологічні основи підготовки лекційного матеріалу, його оформлення, значення для опанування теоретичними, практичними основами базової підготовки іноземних студентів-медиків. Висвітлюються основні функції лекції, як провідної форми підготовки до практичних занять, самостійної роботи студентів, складання іспиту з дисципліни. Показана роль професійної майстерності викладача в опануванні студентами предмету “Медична мікробіологія, вірусологія та імунологія”. Сьогодення вимагає від викладачів, які читають лекції іноземним студентам, використання нових методів та методик, впровадження новітніх технологій, різноманітних підходів і поліпшення якості викладання. Лекція є традиційно провідною формою навчання у вищому навчальному закладі. Вона виконує наукові, пізнавальні, виховні функції. Лектор повинен володіти високою професійною підготовкою, педагогічною майстерністю, комунікативністю, вільно користуватись англійською мовою. Лекційний матеріал повинен представлятись для іноземних студентів доступно, на достатньому науковому рівні, з використанням сучасних засобів навчання, містити основні положення, які необхідні для підготовки до практичних занять, організації самостійної роботи студентів, складання іспиту з предмету. Перспективою подальшого удосконалення викладання лекційного курсу є створення мультимедійного конспекту лекцій для україномовних іноземних студентів
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корнюшенко О. М., Ахрамєєва Н. В., Міїн М. В.
Назва : Володимир Павлович Широбоков та його наукова школа (до 60-річчя від дня народження та 40-річчя наукової діяльності)
Місце публікування : Лікарська справа. - 2002. - № 3/4. - С. 138-144 (Шифр 74287/2002/3/4)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колодій С. А.
Назва : Досвід застосування тестового контролю для вивчення мікробіології, вірусології та імунології
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 453-456 (Шифр ВУ80/2013/17/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)