Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (148)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Вирусология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-29 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Анатолій Леонідович Бойко (пам’яті вченого)
Місце публікування : Мікробіологічний журнал. - К., 2021. - Том 83, N 1. - С. 101-102 (Шифр МУ14/2021/83/1)
MeSH-головна: ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Бойко Анатолій Леонідович (до 80-річчя від дня народження)
Місце публікування : Мікробіологічний журнал. - К., 2018. - Том 80, N 2. - С. 136-138 (Шифр МУ14/2018/80/2)
MeSH-головна: ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колодій С. А., Кордон Ю. В., Назарчук О. А., Осадчук Н. І.
Назва : Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ
Паралельн. назви :The implementation of test control methods for the improvement of the quality content of high education in medical higher educational institution
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 357-360 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТЕКСТОВЫЕ СООБЩЕНИЯ -- TEXT MESSAGING
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: Інтеграція української системи вищої освіти в європейську супроводжується трансформаційними процесами. Головним завданням вищої школи в нашій країні є підготовка компетентних фахівців. Педагогічні колективи медичних університетів впроваджують сучасні освітні технології з використанням аналітично-пошукових видів діяльності і наукової інформації. Впровадження нових технологій навчання є важливим завданням на шляху вдосконалення системи підготовки висококваліфікованих фахівців. Мета — обґрунтувати застосування тестового контролю для покращення якості знань майбутніх лікарів. Отримання знань з мікробіології майбутніми лікарями є надзвичайно необхідними для розуміння принципів діагностики і лікування інфекційних хвороб. Знання з мікробіології є основою для кращого розуміння клінічних дисциплін, оскільки допомагають логічно аналізувати клінічні дані, впливають на формування клінічного мислення, без яких неможливо підготувати висококваліфікованих спеціалістів. Впровадження сучасних методів навчання, контролю, забезпечення творчої розумової активності студентів, формуючи і розвиваючи у них професійне мислення є одним з ефективних шляхів вдосконалення якості педагогічної підготовки кваліфікованих лікарів. Були представлені переваги застосування тестового контролю знань у студентів медичних вузів на заняттях з мікробіології, вірусології та імунології. Було доведено, що використання різних видів тестового контролю є одним з ефективних методів визначення рівня знань студентів. Тестовий контроль забезпечує підвищення розумової активності, формує навички самостійної роботи, розвиває логічне мислення. Використання тестового контролю набутих знань необхідно поєднувати з іншими методами вивчення предмету. Проведено аналіз результатів написання кваліфікаційного іспиту Крок-1 студентами стоматологічного факультету. Для покращення контролю знань студентів необхідно використання різних методів їх оцінки. Вивчення мікробіології є важливим для формування базових знань студентів. Таким чином, тестовий контроль може бути застосований як один із важливих оптимальних методів покращення оцінювання знань студентів у поєднанні з іншими педагогічними методиками
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаморак Г. П.
Назва : Методологічні особливості викладання предмету «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» відповідно до сучасних вимог
Місце публікування : Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, № 4. ч.1. - С. 109-111 (Шифр ГУ1/2015/22/4. ч.1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрюшкова Н. Г., Турчина Н. С., Долінчук Л. В., Понятовський В. А., Мельник В. В., Широбоков В. П., Трепет Л. Н.
Назва : Дослідження генома ентеровірусів у сироватці крові хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу
Місце публікування : Український неврологічний журнал. - К., 2016. - № 3. - С. 8-12 (Шифр УУ43/2016/3)
MeSH-головна: ЭНТЕРОВИРУС -- ENTEROVIRUS
ГЕНОМ ВИРУСНЫЙ -- GENOME, VIRAL
РНК -- RNA
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS
ИНСУЛЬТ -- STROKE
МОЗГА ГОЛОВНОГО ИШЕМИЧЕСКАЯ АТАКА ТРАНЗИТОРНАЯ -- ISCHEMIC ATTACK, TRANSIENT
МОЗГА ГОЛОВНОГО КРОВООБРАЩЕНИЕ -- CEREBROVASCULAR CIRCULATION
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN
ПОЛИМЕРАЗНАЯ ЦЕПНАЯ РЕАКЦИЯ -- POLYMERASE CHAIN REACTION
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: Мета — визначити наявність генома ентеровірусів у сироватці крові хворих з гострим порушенням мозкового кровообігу (ГПМК) за допомогою полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) та вірусологічного методу дослідження. Матеріали і методи. Проведено дослідження крові 72 хворих з ГПМК та контрольної групи з 30 хворих з захворюваннями несудинного генезу на предмет виявлення генома ентеровірусів. Дослідження ентеровірусних РНК здійснювали за допомогою ПЛР із застосуванням зворотної транскрипції. Виділення вірусів проводили на лініях клітин HeLa та НЕр-2. Результати. У 17 ((23,6 ± 5,0) %) із 72 відібраних проб сироватки крові у дослідній групі виявлено геном ентеровірусів, тоді як у контрольній групі — лише в одній ((3,3 ± 3,2) %). Виділити цитопатогенні агенти на культурах клітин НЕр-2 та HeLa вдалося з 11 сироваток крові хворих з дослідної групи з позитивним результатом на наявність ентеровірусів за допомогою ПЛР. З решти ПЛР-позитивних та ПЛР-негативних сироваток віруси виділити не вдалося. З жодної сироватки крові хворих контрольної групи цитопатогенні агенти виділити не вдалося. Висновки. Наявність ентеровірусів у крові хворих з ГПМК дає підставу припустити наявність етіопатогенетичного зв’язку між ними. Застосування ПЛР для виявлення ентеровірусних агентів у хворих з ГПМК у перспективі доповнить арсенал методів діагностики. Розширення знань щодо патогенетичних процесів розвитку ГПМК та підтвердження можливої ролі ентеровірусів у розвитку атеросклеротичних змін відкриває нові перспективи для вдосконалення наявних та застосування нових методів діагностики, а також для використання у комплексній терапії та профілактиці противірусних засобів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Задорожна В. І., Попов М. М., Кутасевич Я. Ф.
Назва : Внесок інститутів НАМН України у розвиток сучасної інфектології (епідеміології, інфекційних хвороб, мікробіології, вірусології, паразитології, імунології)
Місце публікування : Журнал Національної академії медичних наук України. - К., 2018. - Том 24, N 1/2. - С. 180-195 (Шифр ЖУ3н/2018/24/1/2)
MeSH-головна: ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ПАРАЗИТОЛОГИЯ -- PARASITOLOGY
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: У статті проаналізовано фундаментальні та прикладні здобутки вчених НАМИ України в галузях епідеміології, вірусології, мікробіології, імунології, інфекційних хвороб, паразитології та інфектології загалом, показано їх вплив на розвиток цих наук та місце серед світових досягнень. Показано практичне значення наукових розробок, що супроводжувалися впровадженням в охорону здоров’я, зокрема великий обсяг нормативної документації. Останній був підґрунтям для належного функціонування системи охорони здоров’я як за зазначеними галузями, так і з позиції забезпечення біобезпеки країни. Також наголошується на розробці та науковому супроводі Загальнодержавних програм, що спрямовані на боротьбу з інфекційними хворобами.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохор В. Ф., Пащенко Ю. И., Хамитов Р. А.
Назва : Кинетические закономерности и особенности размножения лимфобластоидных клеток Raji в суспензии
Місце публікування : Биотехнология. - 2006. - № 5. - С. 88-90 (Шифр БР27/2006/5)
Предметні рубрики: Клеток культура
Линейные модели
Вирусология
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Киселев Олег Иванович
Місце публікування : Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2015. - № 5. - С. 57-58 (Шифр ЭР7/2015/5)
MeSH-головна: ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колодій С. А.
Назва : Використання тестового контролю в процесі вивчення мікробіології, вірусології та імунології в медичному вузі
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 221-223 (Шифр ВУ45/2014/22)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колодій С. А.
Назва : Досвід застосування тестового контролю для вивчення мікробіології, вірусології та імунології
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 453-456 (Шифр ВУ80/2013/17/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корнюшенко О. М., Ахрамєєва Н. В., Міїн М. В.
Назва : Володимир Павлович Широбоков та його наукова школа (до 60-річчя від дня народження та 40-річчя наукової діяльності)
Місце публікування : Лікарська справа. - 2002. - № 3/4. - С. 138-144 (Шифр 74287/2002/3/4)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крижановська А. В., Стукан О. К., Гончар О. О.
Назва : Методичні підходи до читання лекцій із медичної мікробіології іноземним студентам
Паралельн. назви :Methodological approaches to conducting lectures for foreign students on medical microbiology
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 361-364 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: У статті обговорюються основні методичні підходи до підготовки лекційного курсу з медичної мікробіології для іноземних студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова. Метою роботи є обговорення методичних підходів до підготовки лекційного курсу з мікробіології, вірусології та імунології для іноземних студентів для формування у них пізнавальної діяльності, розвитку клінічного мислення, якісного опанування дисципліною. У роботі розкриті основні методологічні основи підготовки лекційного матеріалу, його оформлення, значення для опанування теоретичними, практичними основами базової підготовки іноземних студентів-медиків. Висвітлюються основні функції лекції, як провідної форми підготовки до практичних занять, самостійної роботи студентів, складання іспиту з дисципліни. Показана роль професійної майстерності викладача в опануванні студентами предмету “Медична мікробіологія, вірусологія та імунологія”. Сьогодення вимагає від викладачів, які читають лекції іноземним студентам, використання нових методів та методик, впровадження новітніх технологій, різноманітних підходів і поліпшення якості викладання. Лекція є традиційно провідною формою навчання у вищому навчальному закладі. Вона виконує наукові, пізнавальні, виховні функції. Лектор повинен володіти високою професійною підготовкою, педагогічною майстерністю, комунікативністю, вільно користуватись англійською мовою. Лекційний матеріал повинен представлятись для іноземних студентів доступно, на достатньому науковому рівні, з використанням сучасних засобів навчання, містити основні положення, які необхідні для підготовки до практичних занять, організації самостійної роботи студентів, складання іспиту з предмету. Перспективою подальшого удосконалення викладання лекційного курсу є створення мультимедійного конспекту лекцій для україномовних іноземних студентів
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кущ О. Г.
Назва : Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 79-81 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мацелюх Б.
Назва : Наш інститут (до 90-річчя від дня заснування)
Місце публікування : Мікробіологічний журнал. - К., 2018. - Том 80, N 4. - С. 128 (Шифр МУ14/2018/80/4)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Миронов А. Ю.
Назва : III Всероссийская учебно-научно-методическая конференция заведующих кафедрами микробиологии, вирусологии и иммунологии высших медицинских учебных заведений РФ
Місце публікування : Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2008. - № 1. - С. 113-115. - ISSN 0372-9311 (Шифр ЖР14/2008/1). - ISSN 0372-9311
Предметні рубрики: Конференции
Вирусология
Аллергология и иммунология
Российская Федерация
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Миронов А. Ю., Царев В. Н., Зверев В. В.
Назва : Информация о заседании проблемной учебно-методической комиссии по микробиологии, вирусологии и иммунологии МЗиСР РФ
Місце публікування : Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2009. - № 3. - С. 123-125. - ISSN 0372-9311 (Шифр ЖР14/2009/3). - ISSN 0372-9311
Предметні рубрики: Вирусология
Аллергология и иммунология
Микробиология
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мруг В. М.
Назва : Оптимізація вивчення мікробіології, вірусології та імунології при використанні інноваційних технологій
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 259-260 (Шифр ВУ45/2014/22)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорченко В. І., Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Назва : Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"
Паралельн. назви :Educational, methodological and organizational teaching process providing for english-speaking students at the Department of Microbiology, Virusology and Immunology of Ukrainian Medical Stomatological Academy
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 74-77 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Анотація: Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології розробляється та вдосконалюється у напрямках інформаційного забезпечення, організації процесу оволодіння практичними навичками та контролю знань студентів
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гумінський Ю. Й., Ковальчук В. П., Вовк І. М., Прокопчук З. М., Фоміна Н. С.
Назва : Нові методичні підходи до підсумкового контролю якості засвоєння дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія"
Паралельн. назви :New methodological approaches to the final control of quality of mastering the discipline: "microbiology, virusology, immunology"
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 343-346 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: На шляху інтеграції національної вищої медичної освіти в європейський освітній простір залишається відкритим питання щодо оптимального методу контролю якості засвоєних знань, який дозволить визначити рівень підготовки фахівців і досягнення ними певних запрограмованих результатів навчання. Метою даної роботи було оцінити ефективність нових методичних підходів до підсумкового контролю та оцінювання засвоєння знань з мікробіології у студентів медичного факультету. В якості експерименту впроваджено використання комплексного оцінювання знань з дисципліни “Мікробіологія, вірусологія, імунологія”, який передбачає введення тестового контролю як окремої складової частини усного іспиту. Даний методичний підхід дозволяє нівелювати певні недоліки усного іспиту та тестування як окремих методів підсумкового контролю та більш об’єктивно оцінити засвоєні знання з дисципліни. На підставі аналізу отриманих результатів складання іспиту можна зробити висновки, що оцінювання навчальної діяльності студента протягом терміну вивчення дисципліни корелює із результатами оцінювання усного підсумкового контролю, а результати тестового контролю перевищують на 5–9% дані поточної успішності і усного підсумкового контролю. Методика комплексного оцінювання підсумкового контролю вивчення дисципліни є позитивним впровадженням, яке дозволяє більш об’єктивно оцінити досягнуті результати навчання, стимулює студентів до самостійної роботи з виконання індивідуальних завдань, вивчення ситуаційних тестів, розвитку комунікативних професійних навичок, та дозволяє уникнути недоліків різних форм контролю за рахунок рейтингового оцінювання дисципліни
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романюк Л. Б., Кравець Н. Я.
Назва : Організація та контроль якості оцінювання знань студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 1. - С. 14-17 (Шифр ПУ56/2020/1)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Анотація: Медичні працівники на сучасному етапі розвитку галузі в Україні мають відповідати високим критеріям компетентності та кваліфікації, оскільки в умовах ринкової економіки та реформування медицини це запорука якісного працевлаштування. Мотивація студентів і використання новітніх педагогічних технологій — не завжди є достатніми чинниками для успішної підготовки майбутніх лікарів, тому на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології надається особлива увага організації та контролю якості оцінювання знань. Метою нашої роботи було узагальнити та систематизувати заходи з організації та контролю якості оцінювання знань для поліпшення успішності студентів та роботи професорсько-викладацького складу кафедри. За положенням про організацію навчального процесу в ТНМУ та на основі кредитної трансферно-накопичувальної системи, на кафедрі для кожної категорії студентів розроблено робочі навчальні програми, згідно з якими проводиться контроль якості оцінювання знань студентів усіх факультетів. Практичні заняття проводять відповідно до попередньо затвердженого плану, а оцінювання знань студентів на кожному занятті складається зі вхідного рівня знань студентів, виконання практичної роботи, участі в усній співбесіді, підсумкового контролю знань. Зважаючи на те, що всі студенти оцінюються на кожному занятті, це стимулює їх до систематичної підготовки та повторення пройденого матеріалу, внаслідок чого підвищується ефективність засвоєння знань, студенти використовують аналітичне мислення під час розбору конкретних тем і краще розуміють необхідність знань із мікробіології, вірусології та імунології для практичної діяльності лікаря-спеціаліста
Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)