Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Внимание<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.


   
    Эффект взаимодействия уровня тревожности и полиморфизма Val66Met гена мозгового нейротрофического фактора на показатели внимания у больных с расстройствами шизофренического спектра [Текст] / В. Е. Голимбет [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2013. - Т. 113, № 10. - С. 49-54


MeSH-головна:
ШИЗОФРЕНИЯ -- SCHIZOPHRENIA (генетика, диагноз)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЯ НЕВРОТИЧЕСКИЕ -- ANXIETY DISORDERS (диагноз)
ПОЛИМОРФИЗМ ГЕНЕТИЧЕСКИЙ -- POLYMORPHISM, GENETIC
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION
ВЫЗВАННЫЕ ПОТЕНЦИАЛЫ СЛУХОВЫЕ -- EVOKED POTENTIALS, AUDITORY
Дод.точки доступу:
Голимбет, В. Е.
Лебедева, И. С.
Алфимова, М. В.
Коровайцева, Г. И.
Лежейко, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Эйконол: улучшение внимание и оперативной памяти / В. Исаев, А. Каплан, А. Кочеткова // Врач. - 1998. - № 12. - С. 24-26


Рубрики: Эйконол--фарм

MeSH-головна:
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (действие лекарственных препаратов)
ПАМЯТЬ -- MEMORY (действие лекарственных препаратов)
Дод.точки доступу:
Исаев, В.
Каплан, А.
Кочеткова, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Волошин, О. С.
    Характеристика конституційних факторів особистості та показників уваги в осіб юнацького віку [Текст] = Personality characteristics of constitutional factors and indicators of attention in adolescents / О. С. Волошин // Вісник наукових досліджень. - 2016. - N 4. - С. 77-79


MeSH-головна:
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
ПОДРОСТКОВ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, ADOLESCENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Наприенко, М. В.
    Терапия танаканом когнитивных, вегетативных расстройств и головной боли у молодых пациентов [Текст] / М. В. Наприенко // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2014. - Т. 114, № 6. - С. 38-41


Рубрики: Танакан

MeSH-головна:
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (лекарственная терапия)
ГОЛОВНАЯ БОЛЬ НАПРЯЖЕНИЯ -- TENSION-TYPE HEADACHE (лекарственная терапия)
ПАМЯТИ РАССТРОЙСТВА -- MEMORY DISORDERS (лекарственная терапия)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (действие лекарственных препаратов)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Погоріла, Л. Ю.
    Ступінь екзогамії та розвиток функції уваги у студентів медичного коледжу під дією вправ професійно-прикладної фізичної підготовки [Текст] / Л. Ю. Погоріла // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1998. - Т. 2, № 2. - С. 445


MeSH-головна:
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Вадзюк, С. Н.
    Стан уваги дітей старшого шкільного віку за різних типів погоди [Текст] = Attention state of children of high school age for different types of weather / С. Н. Вадзюк, О. М. Ратинська, Р. М. Шмата // Вісник наукових досліджень. - 2017. - N 3. - С. 92-96


MeSH-головна:
ПОГОДА -- WEATHER
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЭКСТРАВЕРСИЯ (ПСИХОЛОГИЯ) -- EXTRAVERSION (PSYCHOLOGY)
ИНТРОВЕРСИЯ (ПСИХОЛОГИЯ) -- INTROVERSION (PSYCHOLOGY)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION
Анотація: Встановлено, що для всіх дітей старшого шкільного віку стан уваги найкращий при І типі погоди. Несприятлива погода негативно впливала на стан уваги у школярів обстеженого контингенту. В осіб з високим рівнем нейротизму показники уваги зменшувалися з погіршенням погодних умов порівняно з учнями з низьким нейротизмом. Ми з’ясували, що в учнів старшого шкільного віку показники уваги знижувались, незалежно від екстра-інтроверсії
Дод.точки доступу:
Ратинська, О. М.
Шмата, Р. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Связь полиморфизма гена синаптосомного белка (SNAP-25) с вербальной памятью и вниманием у больных эндогенными психозами и психически здоровых людей [Текст] / В. Е. Голимбет [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2009. - Т. 109, № 1. - С. 59-63

Рубрики: Шизофрения--генет

   Память


   Внимание


   Полиморфизм (генетический)


Дод.точки доступу:
Голимбет, В. Е.
Алфимова, М. В.
Гриценко, И. К.
Лежейко, Т. В.
Лаврушина, О. М.
Абрамова, Л. И.
Каледа, В. Г.
Бархатова, А. Н.
Соколов, А. В.
Эбштейн, Р. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Раева, С. Н.
    Роль парафасцикулярного комплекса (СМ-Pf) таламуса человека в нейронных механизмах селективного внимания [Текст] / С. Н. Раева // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова : Науч.-практ. журн. - 2005. - Т. 91, № 3. - С. 225-238

Рубрики: Таламуса ядра интраламинарные

   Нейроны


   Внимание


   Кривошея--патолог


   Нейрохирургические процедуры--исп


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Ермолаева, В. Ю.
    Роль кросс-модальной перцепции в развитии процесса внимания и выявление его дефицита у детей первого года жизни (психофизиологическое исследование [Текст] / В. Ю. Ермолаева // Физиология человека. - 2001. - Т. 27, № 3. - С. 54-60


MeSH-головна:
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION (физиология)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (методы)
МЛАДЕНЕЦ -- INFANT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Вадзюк, С. Н.
    Розумова працездатність у старшокласників при різних погодних умовах [Текст] / С. Н. Вадзюк, О. М. Ратинська // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 2/3. - С. 61-68


MeSH-головна:
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION (физиология)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
ПАМЯТЬ -- MEMORY (физиология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
МЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- METEOROLOGICAL CONCEPTS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Вивчали розумову працездатність у старшокласників при різних погодних умовах. Встановлено, що з їх погіршенням знижуються такі властивості: сприймання, увага, пам’ять та мислення. Коефіцієнт розумової працездатності у 15-річних учнів при І типі погоди становив 0,90 ± 0,04 ум. од., а при ІІІ типі був достовірно меншим – 0,78 ± 0,03 ум.од., ніж при І і ІІ типах. Для учнів віком 16 років за умов І типу погоди він був 0,94 ± 0,02 ум.од., за ІІ – вірогідно погіршився порівняно зі значеннями при І типі (0,86 ± 0,02 ум.од.), а за ІІІ типу його значення становили 0,80 ± 0,02 ум.од., що вірогідно менше від таких, які були за метеоситуації І типу. У 17-річних старшокласників при І типі погоди коефіцієнт розумової працездатності сягав 0,89 ± 0,02 ум.од., а при ІІІ типі вірогідно зменшився до 0,74 ± 0,03 ум.од. порівняно зі значеннями при метеоситуаціях І і ІІ типів. Виявлені нами вікові та статеві особливості розумової працездатності при різних погодних умовах слід враховувати при диференціації навчання та прогнозуванні ефективності роботи.
Дод.точки доступу:
Ратинська, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)