Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Внимание<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.


   
    Аллель Суs (полиморфизм Ser311Cys) гена рецептора дофамина D2 связан с шизофренией и нарушением избирательного внимания у больных [Текст] / В. Е. Голимбет [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2009. - Т. 109, № 9. - С. 67-70

Рубрики: Шизофрения--генет

   Полиморфизм (генетический)


   Внимание


   Вызванные потенциалы слуховые


   Рецепторы дофамина--генет


Дод.точки доступу:
Голимбет, В. Е.
Лебедева, И. С.
Монахов, М. В.
Коровайцева, Г. И.
Лежейко, Т. В.
Абрамова, Л. И.
Каледа, В. Г.
Карпов, В. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Ассоциация полиморфизма гена дофаминового рецептора D5 с особенностями производного внимания у больных шизофренией и их родственников [Текст] / В. Е. Голимбет, М. В. Алфимова, И. К. Гриценко // Бюллетень экспериментальной биологии и медицины : Междунар. науч.- практ. журн. - 2008. - Т. 145, № 1. - С. 71-73. - Библиогр.: с. 73-73

Рубрики: Шизофрения

   Внимание


   Рецепторы дофамина--генет


   Полиморфизм (генетический)


Дод.точки доступу:
Голимбет, В. Е.
Алфимова, М. В.
Гриценко, И. К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бабенко, В. В.
    Размер как параметр настройки зрительного внимания [Текст] / В. В. Бабенко, Г. А. Кураев, С. Н. Кульба // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2001. - Т. 51, № 5. - С. 643-645


MeSH-головна:
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
ЗРЕНИЕ -- VISION, OCULAR (физиология)
НЕЙРОФИЗИОЛОГИЯ -- NEUROPHYSIOLOGY
Дод.точки доступу:
Кураев, Г. А.
Кульба, С. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Баранов-Крылов, И. Н.
    Нейрофизиологические индикаторы произвольного и непроизвольного зрительного внимания у человека [Текст] / И. Н. Баранов-Крылов, В. Т. Шуваев // Физиология человека. - 2000. - Т. 26, № 6. - С. 31-40


MeSH-головна:
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
НЕЙРОФИЗИОЛОГИЯ -- NEUROPHYSIOLOGY
Дод.точки доступу:
Шуваев, В. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Баранов-Крылов, И. Н.
    Оценка состояния активации кортикальных отделов у человека при зрительном внимании и селекции [Текст] / И. Н. Баранов-Крылов, И. Е. Кануников, В. Т. Шуваев // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. - 2002. - Т. 88, № 1. - С. 13-21


MeSH-головна:
ЗРЕНИЕ -- VISION, OCULAR (физиология)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
ВЫЗВАННЫЕ ПОТЕНЦИАЛЫ -- EVOKED POTENTIALS (физиология)
НЕЙРОФИЗИОЛОГИЯ -- NEUROPHYSIOLOGY
Дод.точки доступу:
Кануников, И. Е.
Шуваев, В. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Богданова, Т. В.
    Приемы организации самостоятельной работы студентов по изучению психологии [Текст] / Т. В. Богданова // Психология в вузе. - 2013. - № 2. - С. 49-67


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы, обучение, стандарты, тенденции)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (классификация)
ПОВЕДЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- BEHAVIORAL RESEARCH (методы, обучение, тенденции)
ВОЛЯ -- VOLITION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Борисенко, О. І.
    Застосування проби з інформаційним навантаженням для вимірювання психофізіологічних адаптивних ресурсів [Текст] / О. І. Борисенко // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1998. - Т. 2, № 2. - С. 376-377


MeSH-головна:
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Вадзюк, С. Н.
    Розумова працездатність у старшокласників при різних погодних умовах [Текст] / С. Н. Вадзюк, О. М. Ратинська // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 2/3. - С. 61-68


MeSH-головна:
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION (физиология)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
ПАМЯТЬ -- MEMORY (физиология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
МЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- METEOROLOGICAL CONCEPTS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Вивчали розумову працездатність у старшокласників при різних погодних умовах. Встановлено, що з їх погіршенням знижуються такі властивості: сприймання, увага, пам’ять та мислення. Коефіцієнт розумової працездатності у 15-річних учнів при І типі погоди становив 0,90 ± 0,04 ум. од., а при ІІІ типі був достовірно меншим – 0,78 ± 0,03 ум.од., ніж при І і ІІ типах. Для учнів віком 16 років за умов І типу погоди він був 0,94 ± 0,02 ум.од., за ІІ – вірогідно погіршився порівняно зі значеннями при І типі (0,86 ± 0,02 ум.од.), а за ІІІ типу його значення становили 0,80 ± 0,02 ум.од., що вірогідно менше від таких, які були за метеоситуації І типу. У 17-річних старшокласників при І типі погоди коефіцієнт розумової працездатності сягав 0,89 ± 0,02 ум.од., а при ІІІ типі вірогідно зменшився до 0,74 ± 0,03 ум.од. порівняно зі значеннями при метеоситуаціях І і ІІ типів. Виявлені нами вікові та статеві особливості розумової працездатності при різних погодних умовах слід враховувати при диференціації навчання та прогнозуванні ефективності роботи.
Дод.точки доступу:
Ратинська, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Вадзюк, С. Н.
    Стан уваги дітей старшого шкільного віку за різних типів погоди [Текст] = Attention state of children of high school age for different types of weather / С. Н. Вадзюк, О. М. Ратинська, Р. М. Шмата // Вісник наукових досліджень. - 2017. - N 3. - С. 92-96


MeSH-головна:
ПОГОДА -- WEATHER
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЭКСТРАВЕРСИЯ (ПСИХОЛОГИЯ) -- EXTRAVERSION (PSYCHOLOGY)
ИНТРОВЕРСИЯ (ПСИХОЛОГИЯ) -- INTROVERSION (PSYCHOLOGY)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION
Анотація: Встановлено, що для всіх дітей старшого шкільного віку стан уваги найкращий при І типі погоди. Несприятлива погода негативно впливала на стан уваги у школярів обстеженого контингенту. В осіб з високим рівнем нейротизму показники уваги зменшувалися з погіршенням погодних умов порівняно з учнями з низьким нейротизмом. Ми з’ясували, що в учнів старшого шкільного віку показники уваги знижувались, незалежно від екстра-інтроверсії
Дод.точки доступу:
Ратинська, О. М.
Шмата, Р. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Визначення характеристик уваги у студентів [Текст] / О. О. Тарабрін [и др.] // Біль, знеболювання і інтенсивна терапія. - 2015. - № 4. - С. 13-16


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Дод.точки доступу:
Тарабрін, О. О.
Щербаков, С. С.
Гавриченко, Д. Г.
Мазуренко, Г. І.
Туренко, О. В.
Кірпічнікова, К. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)