Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (297)Рідкісні видання (70)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Гинекология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Studying the discipline of free choice «Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology» [Текст] = Вивчення дисципліни вільного вибору «Ультразвукова діагностика в акушерстві та гінекології» / I. A. Ancheva [та ін.] // Репродуктивне здоров’я жінки. - 2023. - N 5. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY (использование, оборудование, стандарты, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение, тенденции)
Анотація: Today, in the education system, an important opportunity for higher education applicants is the right to form an individual educational trajectory according to the relevant qualification level. Higher education seekers have received not only academic mobility but also the opportunity to study disciplines to consciously choose their specialty and study it more deeply. The skills of ultrasound diagnostics increase the professional level of a doctor of any specialization and open wide diagnostic possibilities. The article reveals the peculiarity of studying one of the subjects of free choice by medical higher education applicants on the basis of Odesa National Medical University – “Ultrasound Diagnostics in Obstetrics and Gynaecology”. The adaptation of the educational process in a mixed format with the possibility of using digital learning technologies and mastering professional skills on ultrasound machines of different classes is described. In the course of studying the discipline, the necessary basic digital skills of using an ultrasound scanner and knowledge of the main visualization modes, adjustment principles, as well as sets of functional capabilities inherent in all modern devices are formed. The method of presentation of theoretical information and the use of case scenarios during the discussion of clinical tasks with mandatory visualization of ultrasound video recordings is described. The applicants’ digital skills are directly related to the course being studied and are necessary to master the proposed professional field. The possibility of learning using the latest medical equipment in combination with the use of digital learning tools and video resources contributes to the acquisition of professional competence and the formation of responsibility and interest of students. In the process of training manual scanning skills, the doctor’s thinking and the ability to analyze and interpret the received ultrasound data are formed. Practical classes help to discuss the most interesting issues for this specific group of higher education applicants in a comfortable and trusting environment. The use of a combined approach in the presentation of the material, the author’s style and the format of the transfer of professional skills by experienced teachers who are engaged in constant practical activities motivate, improve the training process and give a high result
Сьогодні у системі освіти важливою можливістю здобувачів є право формування індивідуальної освітньої траєкторії згідно з відповідним кваліфікаційним рівнем. Здобувачі освіти отримали не лише академічну мобільність, а й змогу опановувати дисципліни з метою усвідомленого вибору своєї спеціальності та її більш глибокого вивчення. Навички ультразвукової діагностики підвищують професійний рівень лікаря будь-якої спеціалізації та відкривають широкі діагностичні можливості. У статті розкрито особливість вивчення здобувачами медичної освіти однієї з дисциплін вільного вибору на базі Одеського національного медичного університету – «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології». Описано адаптацію навчального процесу у змішаному форматі зі змогою використання цифрових технологій навчання та оволодіння професійними навичками на ультразвукових апаратах різного класу. У ході вивчення дисципліни формуються необхідні базові цифрові навички використання ультразвукового сканера та знання основних режимів візуалізації, принципів налаштування, а також оволодіння наборами функціональних можливостей, які притаманні всім сучасним апаратам. Наведено методику викладання теоретичної інформації, застосування кейс-сценаріїв під час обговорення клінічних завдань із обов’язковою візуалізацією ультразвукових відеозаписів. Цифрові навички претендента безпосередньо пов’язані з циклом, що вивчається, і необхідні для оволодіння знаннями у запропонованій професійній галузі. Можливість навчання на новітньому медичному обладнанні у поєднанні із застосуванням цифрових інструментів навчання та відеоресурсів сприяють набуттю професійної компетентності та формуванню відповідальності і зацікавленості здобувачів. У період відпрацювання мануальних навичок сканування формується мислення лікаря, здатність аналізувати та інтерпретувати отримані ехографічні дані. Практичні заняття допомагають обговорювати найцікавіші питання для даної конкретної групи претендентів у комфортному та довірчому середовищі. Використання комбінованого підходу у викладанні матеріалу, авторський стиль та формат передачі професійних навичок досвідченими викладачами, які займаються постійною практичною діяльністю, мотивують, удосконалюють процес підготовки та дають високий результат
Дод.точки доступу:
Ancheva, I. A.
Gladchuk, I. Z.
Mokriienko, E. M.
Movlyanova, N. V.
Lazor, N. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Міщенко, В. П.
    Проходження інтернатури з акушерства та гінекології інтернами 2-го року навчання на базі пологового будинку №1 м. Одеса [Текст] = Internship in obstetrics and gynecology by interns of the 2nd year of education on the base of maternity home № 1, Odessa / В. П. Міщенко, В. В. Міщенко, І. Л. Головатюк-Юзефпольська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 613-618. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
Анотація: Проходження інтернатури з акушерства та гінекології здійснюється відповідно до Положення про інтернатуру. Інтернатура з акушерства та гінекології складається з освітньої та практичної частин, проводиться за індивідуальними навчальними планами. Мета роботи – проаналізувати організацію та особливості навчання в інтернатурі лікарями-інтернами 2-го року навчання зі спеціальності “Акушерство та гінекологія”. На базі пологового будинку № 1 м. Одеса проходять інтернатуру з акушерства та гінекології 12 інтернів другого року навчання. Освітня частина програми інтернатури другого року навчання з акушерства та гінекології становить три місяці (15,6 кредитів ЕСТS / 468 годин) під керівництвом співробітників кафедри акушерства та гінекології ОНМедУ, які працюють на базі пологового будинку. До освітньої частини входять: курс 4 – доброякісні захворювання в гінекології (7 кредитів / 210 год); курс 5 присвячено проблемам репродуктивної медицини (4 кредити / 120 годин); курс 6 – вивчення урогінекологічних проблем (2 кредити / 60 год); курс 7 – вивчення передракової патології у жінок (1 кредит / 30 годин); додаткова програма з медицини невідкладних станів обсягом 1,6 кредита / 48 год. Відпрацювання практичних навичок відбувається також в оснащених симуляційних класах кафедри акушерства та гінекології, клінічної бази пологового будинку № 1, кафедри симуляційної медицини. На практичну частину інтернатури відведено 8 місяців (1248 годин). Рівень оволодіння для кожної компетенції, практичної навички визначається в діапазоні від A до D. Обов’язкову кількість маніпуляцій, операцій контролює куратор відповідно до фіксації в операційному журналі, журналі маніпуляцій і затверджує завідувач відділення у щоденнику інтерна. Нагальним питанням є необхідність забезпечити професійний розвиток особистісних якостей спеціалістів, здобуття нових знань і вмінь. Взаємодія викладача й інтерна акушера-гінеколога полягає у використанні сучасних технологій, підвищенні якості успішності й оцінювання
Internship in obstetrics and gynecology is carried out in accordance with the Internship Regulations. Internship in obstetrics and gynecology consists of educational and practical parts, conducted according to individual curricula. The purpose of the work is to analyze the organization and peculiarities of internship training by intern doctors of the 2nd year of training in the specialty of obstetrics and gynecology. 12 second-year interns are undergoing an internship in obstetrics and gynecology on the basis of maternity hospital No. 1 in Odesa. The educational part of the internship program of the second year of study in obstetrics and gynecology is three months (15.6 ECTS credits / 468 hours and is conducted under the supervision of employees of the Department of Obstetrics and Gynecology of ONMedU who work on the basis of the maternity hospital. The educational part includes: Course 4 About benign diseases in gynecology (7 credits / 210 hours); Course 5 is devoted to the problems of reproductive medicine (4 credits / 120 hours); Course 6 - study of urogynecological problems (2 credits / 60 hours); Course 7 - study of precancerous pathology of the female sphere (1 credit / 30 hours); the additional program is dedicated to emergency medicine - in the amount of 1.6 credits / 48 hours. Practice of practical skills also takes place in the equipped simulation classes of the Department of Obstetrics and Gynecology, the clinical base of maternity hospital No. 1, the Department of Simulation Medicine. the practical part of the internship is 8 months (1248 hours). The level of mastery for each competence, practical skill is determined in the range from A to D. The mandatory number of manipulations, operations is controlled by the curator in accordance with the recording in the operational log, the manipulation log and is approved by the supervising department in the Diary of an intern. An urgent issue is the need to ensure professional development of personal qualities of specialists, acquisition of new knowledge and skills. The interaction between the teacher and the internal obstetrician-gynecologist consists in the use of modern technologies, increasing the quality of success and evaluation
Дод.точки доступу:
Міщенко, В. В.
Головатюк-Юзефпольська, І. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    V міждисциплінарний науковий конгрес із міжнародною участю «Невідкладні стани та анестезіологічне забезпечення в акушерстві, гінекології та перинатології» [Текст] // Медичні аспекти здоров’я жінки. - 2021. - № 5/6. - С. 5


MeSH-головна:
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (организация и управление)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
АНЕСТЕЗИЯ В АКУШЕРСТВЕ -- ANESTHESIA, OBSTETRICAL (тенденции)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (тенденции)
ПЕРИНАТОЛОГИЯ -- PERINATOLOGY (тенденции)
Анотація: 11-12 листопада цього року відбувся V міждисциплінарний науковий конгрес із міжнародною участю «Актуальні питання інтенсивної терапії та анестезіологічного забезпечення в акушерстві, гінекології та перинатології». Цей масштабний міждисциплінарний захід був організований за підтримки Міністерства охорони здоров’я України, Національного університету охорони здоров’я України ім. П.Л. Шупика, ГО «Асоціація акушерських анестезіологів України», ГО «Асоціація акушерів-гінекологів України», ГО «Асоціація анестезіологів України», ГО «Асоціація неонатологів України»
Дод.точки доступу:
"Невідкладні стани та анестезіологічне забеспечення в акушерстві, гінекології та перинатології", міждисциплінарний науковий конгрес

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Акушерство і гінекологія [Текст] = Obstetrics and gynecology // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №3. - С. 28-34


MeSH-головна:
ЭНДОМЕТРИОЗ -- ENDOMETRIOSIS (диагностика, патофизиология, этиология)
НЕОПЛАСТИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- NEOPLASTIC PROCESSES
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Використання бісгліцинату заліза для усунення залізодефіцитної анемії в гінекологічній практиці [Текст] = Use of bisglycinate iron in removal of iron deficiency anemia in gynecological practice / О.  В. Ромащенко [та ін.] // Медичні аспекти здоров’я жінки. - 2021. - № 2. - С. 26-34. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Бисглицинат железа--тер прим

MeSH-головна:
АНЕМИЯ ЖЕЛЕЗОДЕФИЦИТНАЯ -- ANEMIA, IRON-DEFICIENCY (патофизиология, терапия, этиология)
ПОЛОВАЯ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ -- SEX DIFFERENTIATION
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: В умовах сьогодення потребують вдосконалення методологічні підходи до діагностики та ­лікування ­залізодефіцитної анемії у жінок з урахуванням спектра гінекологічної патології. За умови розвитку ­залізодефіцитної анемії на фоні гінекологічної патології у жінок різних вікових груп простежується ­порушення функціонування органів та систем, початково спричинене тканинним дефіцитом заліза
Бісгліцинат заліза у хелатній формі залізовмісного продукту Легкозасвоюване залізо Gentle Iron від компанії Solgar може займати одну із приорітетних позицій щодо використання для профілактики та лікування залізодефіцитної анемії в гінекологічній практиці. Фолат Solgar дозволяє у поєднанні із продуктом ­Легкозасвоюване залізо Gentle Iron ефективно зменшити дефіцит заліза та фолієвої кислоти у жінок ­з анемією
In modern conditions methodological approaches regarding diagnostics and treatment of iron deficiency anemia in women of different age groups require improvement taking into account gynecological pathology. Provided that iron deficiency anemia is developed at the background of gynecological pathology in women of different age groups the disorder in functioning of organs and systems initially caused by tissual iron deficiency has been traced
Bisglycinate iron in chelate form of iron-­containing product Gentle Iron from Solgar, taking into account high bio-accessibility, safety, good tolerance and effectiveness, can take one of priority positions regarding use for the prevention and treatment of iron deficiency anemia in gynecological practice. In combination with Gentle Iron, Solgar Folate can effectively reduce iron and folic acid deficiency in women with anemia
Дод.точки доступу:
Ромащенко, О. В.
Хіміч, В. І.
Лебідь, Л. О.
Джураєва, Л. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Роботи здобувачів дипломів І ступеню в номінаціях «Найкраще дослідження» секцій Квітневої студентської наукової сесії 15 квітня 2021 року [Текст] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № спецвип. №2. - С. 50


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Кл.слова (ненормовані):
АНГЛІЙСЬКИЙ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології [Текст] = Іntroduction of educational interactive technologies in educational processes at the obstetrics and gynecology department / В. М. Мартинюк [та ін.] // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 49-52


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: У статті висвітлено досвід впровадження у навчальний процес новітніх інтерактивних технологій, які на високому кваліфікаційному рівні широко використовують викладачі кафедри акушерства і гінекології. Майбутньому фахівцю необхідно володіти критичним мисленням, враховувати модернізовані підходи до вирішення складних медичних проблем, здійснювати всебічний аналіз і прогнозувати наслідки прийнятих рішень, вирішувати можливі конфліктні ситуації, використовувати досвід, набутий під час навчання в університеті. Формування такого досвіду можливе лише за рахунок використання в педагогічному процесі інтерактивних форм і методів навчання з моделюванням процесів роботи в команді в режимі реального часу, участі студентів у ділових іграх, дискусіях, вирішенні ситуативних завдань тощо.
Пандемія коронавірусної інфекції COVID-19 внесла свої корективи в освітній процес у всьому світі. Цей виклик прийняв і Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Серед сучасних технологій, що впроваджені в освітній процес, слід виділити case-метод, демонстрацію, рольову гру, а також впровадження on-line навчання на платформі Microsoft Office 365, а саме Microsoft Teams
The article describes the experience of introducing the latest interactive technologies into the educational process, which are widely used at the department of Obstetrics and Gynecology. Future specialist must have critical thinking, consider alternative approaches to solving complex medical problems, perform comprehensive analysis and predict the consequences of decisions, resolve possible conflict situations, use the experience gained while studying in the university. Formation of such experience becomes possible using interactive forms and methods of study with modeling of teamwork in real time in, participation in business games, discussions, solving professional situational problems etc
The COVID-19 pandemic has made adjustments to the educational process around the world. Ternopil National Medical University also accepted this challenge. Among the modern technologies introduced into the educational process are the introduction of on-line training on the Microsoft Office 365 platform, namely Microsoft Teams
Дод.точки доступу:
Мартинюк, В. М.
Маланчук, Л. М.
Маланчин, І. М.
Лимар, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Дрогомирецька, Н. В.
    Виробнича лікарська практика з акушерства та гінекології як засіб підвищення професійної компетентності майбутнього спеціаліста [Текст] / Н. В. Дрогомирецька. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 105-108. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Алейник, С.
    Дослідження асортименту фармацевтичного ринку лікарських засобів для вагінального застосування з деталізацією сегменту препаратів з пробіотичною активністю [Текст] = Pharmaceutical market assortment research of drugs for vaginal use with probiotic medicines detailing / С. Алейник // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 4. - С. 55-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ВВЕДЕНИЕ ЛЕКАРСТВ ИНТРАВАГИНАЛЬНОЕ -- ADMINISTRATION, INTRAVAGINAL
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (экономика)
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ -- DOSAGE FORMS
ПЕССАРИИ -- PESSARIES (использование, экономика)
ПРОБИОТИКИ -- PROBIOTICS (экономика)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (организация и управление, экономика)
Анотація: Вагінальний спосіб застосування лікарських засобів є невід’ємним при лікування гінекологічних патологій, у тому числі вульвовагінітів різної етіології. Мета даного дослідження: проаналізувати асортимент лікарських засобів для вагінального застосування фармацевтичного ринку України з визначенням сегменту препаратів з пробіотичною активністю. Проведено маркетингове дослідження з використанням методів аналізу і синтезу, порівняння, узагальнення, контент-аналізу, математично-статистичних та графічних. Як об’єкти дослідження використано дані Державного реєстру лікарських засобів (станом на 30.06.2021 року), Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 30.06.2021 року, офіційних веб-ресурсів ТОВ «Моріон» «Аптека.online», «Компендіум.online». У результаті аналізу встановлено, що станом на 30.06.2021 р. на українському фармацевтичному ринку зареєстровано 142 лікарські засоби, що призначені для вагінального застосування, з урахуванням лікарських форм, дозування діючої речовини та умов відпуску, 100 торгівельних найменувань, 26 міжнародних непатентованих найменувань та 7 синонімічних найменувань. Структурний аналіз за АТС-класифікацією показав, що лікарські препарати, призначені для вагінального застосування, належать до ATC-груп G «Засоби, що впливають на сечостатеву систему та статеві гормони» та D «Дерматологічні засоби». Сформовано асортиментний макроконтур досліджуваної групи препаратів, який вказує на те, що 62,7 % препаратів належать до підгрупи G01A «Протимікробні та антисептичні засоби, що застосовуються в гінекології, за виключенням комбінованих препаратів, які містять кортикостероїди» за ATC-класифікацією. Більш ніж 80% асортименту засобів для вагінального застосування зареєстровані у вигляді твердих лікарських форм, при чому, що майже половина є препаратами, що випускаються у формі супозиторіїв або песаріїв. Майже 65 % препаратів іноземного виробництва, а близько ¾ - містять лише 1 діючу речовину, трохи більше половини є рецептурними препаратами. Для 44,4 % лікарських засобів для вагінального застосування встановлений термін придатності 3 роки (36 місяців). Деталізований аналіз препаратів з пробіотичною активністю демонструє асортиментний дефіцит (зареєстровано всього 3 лікарські засоби). Розрахунки коефіцієнтів ліквідності для даних торгівельних найменувань не дають змогу характеризувати їх як економічно доступні. Отримані результати дослідження свідчать про актуальність розробки вітчизняних лікарських засобів для вагінального застосування з пробіотичною активністю, зокрема у формі песаріїв, як домінуючої на ринку лікарської форми
Vaginal route delivery of drugs is an integral part of gynaecological diseases treatment including different genesis vulvovaginitis. The aim of this study it to analyze Ukrainian pharmaceutical market assortment of drugs for vaginal use with probiotic medicines determination. The marketing research was conducted with using of analysis, synthesis, comparison, generalization, content-analysis, statistical, graphical methods. The data of State register of medicines (as of June, 30, 2021), register of wholesale dispensing prices for medicines (as of June, 30, 2021), official web-sites LLC «Morion», «Pharmacy.online», «Compendium.online» were used as objects of the study. As a result, it is determined that as of June 30, 2021 142 medicines for vaginal use are registered on Ukrainian pharmaceutical market with dosage forms, active substances doses, condition for dispensing consideration, 100 brand names, 26 international nonproprietary names, 7 synonymous names. Structural ATC-classification analysis has shown that medicines for vaginal use are included in ATC-groups G «Genito urinary system and sex hormones» and D «Dermatologicals» The assortment macrocontour is formed, it demonstrates that 67,2% of drugs for vaginal use are involved in group G01A «Аntiinfectives and antiseptics, excluding combinations with corticosteroids». More than 80% of drugs for vaginal use are registered as solid dosage forms, and almost half of them as suppositories or pessaries. Almost 65% of medicines are foreign, and 3/4 of them contain only active substance, more than 50% are prescription only medicines. For 44,4% drugs for vaginal use the storage period of 3 years (36 months) is determined. Detailing analysis of medicines with probiotic activity has shown assortment deficiency (only 3 brand names are registered). The liquidity coefficients calculations for this brand manes don’t allow to characterize these drugs as economically affordable. The obtained results of this study inform about the domestic drugs for vaginal use with probiotic activity development relevance, especially in pessaries as dominant dosage form on the pharmaceutical market
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бойчук, А. В.
    Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] = Рeculiarities of the educational process at the department of obstetrics and gynecology of postgraduate education in the context of integration into european education / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 17-22


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів та лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання
Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку та дисциплінації мислення
Due to the use of IT technologies for distance learning (including on-line training), it is possible for doctors obstetrician-gynecologists to be acquainted with not only worked out techniques, schemes, approaches in the medical process, but also with novelties in this area, to increase professional qualifications without termination of the work process. For the formation of a system of professional theoretical and practical knowledge among interns and doctors-cadets in the world, situational modeling is widely used
The use of situational tasks in the educational process promotes the activity of interns and students in practical work, their professional development and discipline of thinking
Дод.точки доступу:
Шадріна, В. С.
Хлібовська, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Петр Николаевич Веропотвелян: к 90 летию со дня рождения [Текст] // Здоров’я жінки. - 2020. - № 3. - С. 14


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (история, кадры)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Веропотвелян, Петр Николаевич (1930-2017) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Професор Лідія Іванівна Іванюта (До 90-річчя з дня народження) [Текст] // Здоров’я жінки. - 2019. - № 7. - С. 14


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (история, кадры)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Иванюта, Лидия Ивановна (1929-) \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Щербінська, О. С.
    Оцінювання акушерами-гінекологами рівня підготовки лікарів загальної практики-сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг: за результатами соціологічного дослідження [Текст] / О. С. Щербінська, Г. О. Слабкий // Здоров’я жінки. - 2019. - № 7. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ПЕРВИЧНОЙ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PRIMARY CARE NURSING
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
АКУШЕРСКИЙ МЕДСЕСТРИНСКИЙ УХОД -- OBSTETRIC NURSING
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: Мета дослідження: вивчення результатів оцінювання акушерами-гінекологами рівня підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг. Матеріали та методи. У ході виконання дослідження з використанням спеціально розробленої анкети був опитаний 221 акушер-гінеколог. Результати. У роботі представлено результати соціологічного дослідження серед акушерів-гінекологів щодо вивчення результатів їхнього оцінювання рівнів підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг. За даними дослідження встановлено низьке оцінювання акушерами-гінекологами рівнів теоретичної та практичної підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер з питань акушерства та гінекології. Заключення. Результати дослідження є підставою для розроблення системи підвищення кваліфікації лікарів загальної практики – сімейних лікарів та сімейних медичних сестер з надання акушерсько-гінекологічної медичної допомоги
Дод.точки доступу:
Слабкий, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Щербінська, О. С.
    Характеристика підтримки інтеграції акушерсько-гінекологічної допомоги та оцінка матеріально-технічної бази закладів загальної практики-сімейної медицини [Текст] / О. С. Щербінська, Г. О. Слабкий // Здоров’я жінки. - 2019. - № 6. - С. 41-44. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (организация и управление, тенденции)
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (организация и управление, экономика)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ИНТЕГРИРОВАННАЯ -- DELIVERY OF HEALTH CARE, INTEGRATED (организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (организация и управление)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (организация и управление)
МАТЕРИАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- MAINTENANCE (организация и управление, тенденции, экономика)
Анотація: Мета дослідження: оцінювання рівня підтримки організаторами охорони здоров’я, акушерами-гінекологами та лікарями загальної практики - сімейними лікарями інтеграції акушерсько-гінекологічної допомоги на первинний рівень надання медичної допомоги та вивчення результатів оцінювання ними матеріально-технічної бази закладів загальної практики - сімейної медицини із забезпечення їхніх функцій при інтеграції акушерсько-гінекологічної допомоги на рівень первинної допомоги. Матеріали та методи. Методом соціологічного дослідження опитано 197 організаторів охорони здоров’я, 601 акушера-гінеколога, 434 лікарів загальної практики-сімейних лікарів. Результати. Організатори охорони здоров’я, акушери-гінекологи і лікарі загальної практики-сімейні лікарі підтримали інтеграцію акушерсько-гінекологічної допомоги на рівень первинної допомоги. При цьому вони низько оцінили матеріально-технічну базу закладів загальної практики-сімейної медицини із забезпечення акушерсько-гінекологічної допомоги. Заключення. Рекомендовано розроблення заходів з інтеграції акушерсько-гінекологічної допомоги на первинний рівень надання медичної допомоги
The objective: to assess the level of support by health organizers, obstetrician-gynecologists and general practitioners-family doctors to integrate obstetric-gynecological care at the primary level of medical care and to study the results of their assessment of the material and technical base of general practice - family medicine institutions in ensuring their functions integration of obstetric and gynecological care to the level of primary care. Materials and methods. The method of sociological research surveyed 197 health care organizers, 601 obstetrician-gynecologists, 434 general practitioners-family doctors. Results. Health care organizers, obstetrician-gynecologists and general practitioners-family doctors supported the integration of obstetric- gynecological care to the level of primary care. At the same time, they low rated the material and technical base of the general practice-family medicine institutions for providing obstetric and gynecological care. Conclusion. Recommended the development of measures for the integration of obstetric and gynecological care to the primary level of medical care
Дод.точки доступу:
Слабкий, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Колесник, М.
    Актуальные вопросы гинекологии, репродуктологии, акушерства в свете международных рекомендаций [Текст] / М. Колесник // Український медичний часопис. - 2019. - Т. 1, № 3. - С. 21-23


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (тенденции)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (тенденции)
РЕПРОДУКТИВНАЯ МЕДИЦИНА -- REPRODUCTIVE MEDICINE (тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
Анотація: Как уже сообщало наше издание, 29 марта 2019 г. в Харькове прошел тренинг-практикум для гинекологов «Актуальные GuideLines гинекологии, репродуктологии, акушерства», организованный Группой компаний «Мед­Эксперт» совместно с Национальным медицинским университетом имени А.А. Богомольца и Национальной академией последипломного образования имени П.Л. Шупика. Во время мероприятия были рассмотрены наиболее актуальные вопросы, связанные с применением современных методов диагностики и терапии вульвовагинита, кандидоза, маточных аномалий, стресса при беременности, антифосфолипидного синдрома, бесплодного брака, родовой и послеродовой боли
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Пересмотрены рекомендации по приему безрецептурных гормональных контрацептивов [Текст] // Медичні аспекти здоров’я жінки. - 2019. - № 6. - С. 46


MeSH-головна:
КОНТРАЦЕПТИВНЫЕ СРЕДСТВА ЖЕНСКИЕ -- CONTRACEPTIVE AGENTS, FEMALE
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ СРЕДСТВА РЕЦЕПТУРНЫЕ -- PRESCRIPTION DRUGS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (тенденции)
Анотація: Американская коллегия акушеров и гинекологов (ACOG) представила обновленные руководства по гинекологии, в которых поддержала свободный доступ ко всем отпускаемым без рецепта контрацептивам для женщин. Этот документ заменил рекомендации ACOG № 544, в которых допускалось применение лишь безрецептурных пероральных контрацептивов. Один из аргументов в пользу принятия данной меры – отсутствие медицинских или научных обоснований для ограничения доступа к продаваемым без рецепта контрацептивам в зависимости от возраста. В соответствии с новыми положениями руководств, женщины получили возможность приобретать такие безрецептурные контрацептивы, как пероральные противозачаточные таблетки, вагинальные кольца, контрацептивные пластыри и депо-мед­роксипрогестерона ацетат (ДМПА)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Тучкина, И. А.
    Организационная структура и функционирование акушерско-гинекологической помощи девочкам и девушкам в Харьковском регионе [Текст] / И. А. Тучкина // Акушерство. Гінекологія. Генетика. - 2019. - Том 5, N 3/4. - С. 53-56


MeSH-головна:
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY HEALTH SERVICES (методы, организация и управление)
ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКОВ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- ADOLESCENT HEALTH SERVICES (организация и управление)
РЕПРОДУКТИВНОГО ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ -- REPRODUCTIVE HEALTH SERVICES (организация и управление)
МАТЕРИНСТВА ОХРАНА, СЛУЖБЫ -- MATERNAL HEALTH SERVICES (методы, организация и управление)
Анотація: В статье представлены материалы анализа работы службы гинекологии детского и подросткового возраста Харьковского региона за последние 15 лет. Установлено, что служба работаете соответствии с Приказом М3 № 391. Руководит работой службы кафедра акушерства, гинекологии и детской гинекологии Харьковского национального медицинского университета. За последние годы в регионе созданы 35 амбулаторных прийомов по гинекологии детского и подросткового возраста, стационарную помощь пациенткам (ургентную, плановую, оперативную и консервативную) оказывают специалисты детские гинекологи и акушеры-гинекологи со специальной подготовкой. Установлено, что сегодня в Харьковском регионе каждая четвертая девочка до 18 лет имеет гинекологическую патологию. В результате усовершенствования оказания гинекологической помощи детям за последние годы (2012-2018 гг.) амбулаторно проконсультировано более 3000 больных, пролечено в стационаре 1820 пациенток, проведено 372 оперативных вмешательства, в том числе 60% – лапароскопически, с применением органосохраняющей тактики. За последние 15 лет работы службы детской и подростковой гинекологии усилиями специалистов детских гинекологов и акушеров-гинекологов со специальной подготовкой в Харьковском регионе удалось достоверно снизить число родов (в 5,7 раза) и абортов (в 12,3 раза) у несовершеннолетних до 18 лет
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = Implemenation of the simulative training in the objective structured clinical examination for students of medical faculty at the department of obstetrics and gynecology / І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 93-97


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: У статті проаналізовано результати запровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для оцінки знань і практичних навичок з акушерства та гінекології у студентів V курсу медичного факультету
Питання якісної підготовки майбутніх лікарів становить актуальну проблему сьогодення. Державна програма реформування медичної галузі вимагає від освітніх медичних закладів підготовки фахівців не лише з високим рівнем теоретичних знань, але й з умінням використовувати їх на практиці. У зв’язку з цим відмічається відхилення пріоритетів освітнього процесу від здобування знань до формування професійних компетенцій. Симуляційна освіта є однією з основних методик практичної підготовки медичних спеціалістів. Відпрацювання навичок на манекенах та симуляторах має доведену ефективність. Саме об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) є одним з достовірних елементів оцінки практичних та комунікативних навичок майбутніх лікарів. Основними принципами даного іспиту є об’єктивність та структурованість. Об’єктивність визначається стандартизованими шкалами оцінювання, а структурованість ОСКІ полягає у стандартизованій схемі проходження станцій, що дозволяє оцінити визначене клінічне мислення та вміння студентів. Таким чином, дана імплементація симуляційного навчання є цінним інструментом вдосконалення професійних компетентностей у майбутніх лікарів. Без застосування теоретичних знань та аналітичних навичок неможливо правильно виконати практичне завдання, інтерпретувати результати обстеження, встановити діагноз. На ОСКІ викладачі дотримуються встановлених правил і стандартів, що дозволяє справедливо оцінювати студента під час виконання завдання
Дод.точки доступу:
Маланчин, І. М.
Маланчук, Л. М.
Мартинюк, В. М.
Лимар, Л. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Давіденко, К.
    Пленум Асоціації акушерів-гінекологів України: актуальні та дискусійні питання [Текст] / К. Давіденко // Український медичний часопис. - 2019. - Т. 1, № 5. - С. 27-32


MeSH-головна:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Анотація: Пленум Асоціації акушерів-гінекологів України та Науково-практична конференція з міжнародною участю «Акушерство та гінекологія: актуальні та дискусійні питання» відбулися 3–4 жовтня 2019 р. у Києві за підтримки Міністерства охорони здоров’я (МОЗ) України, Національної академії медичних наук (НАМН) України, Громадської організації (ГО) «Асоціація акушерів-гінекологів України», Національної медичної академії післядипломної освіти (НМАПО) імені П.Л. Шупика, Державної установи (ДУ) «Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М. Лук’янової НАМН України», Київської міської державної адміністрації (КМДА)
Дод.точки доступу:
"Акушерство та гінекологія: актуальні та дискусійні питання": Науково-практична конференція з міжнародною участю

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Practice bulletin clinical management guidelines for obstetrician — gynecologists [Text] // Акушерство. Гінекологія. Генетика. - 2018. - Том 4, N 1. - P57-71


MeSH-головна:
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
КОНТРАЦЕПЦИЯ -- CONTRACEPTION (методы)
КОНТРАЦЕПЦИЯ ПОСТКОИТАЛЬНАЯ -- CONTRACEPTION, POSTCOITAL (методы)
КОНТРАЦЕПТИВЫ ПОСТКОИТАЛЬНЫЕ ГОРМОНАЛЬНЫЕ -- CONTRACEPTIVES, POSTCOITAL, HORMONAL (терапевтическое применение)
ПРАКТИЧЕСКОЕ РУКОВОДСТВО -- PRACTICE GUIDELINE
Анотація: Emergency contraception, also known as postcoital contraception, is therapy used to prevent pregnancy after an unprotected or inadequately protected act of sexual intercourse. Common indications for emergency contraception include contraceptive failure (eg, condom breakage or missed doses of oral contraceptives) and failure to use any form of contraception (1-3). Although oral emergency contraception was first described in the medical literature in the 1960s, the U.S. Food and Drug Administration (FDA) approved the first dedicated product for emergency contraception in 1998. Since then, several new products have been introduced. Methods of emergency contraception include oral administration of combined estrogen-progestin, progestin only, or selective progesterone receptor modulators and insertion of a copper intrauterine device (IUD). Many women are unaware of the existence of emergency contraception, misunderstand its use and safety, or do not use it when a need arises (4-6). The purpose of this Practice Bulletin is to review the evidence for the efficacy and safety of available methods of emergency contraception and to increase awareness of these methods among obstetrician-gynecologists and other gynecologic providers.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)